arkadaslar ben motorun garanti bakım kartını kaybettim rodajim bitmek üzere 1000 bakıma gideceğim o kagidi kaybettigim icin bir sorun olur mu?
Amerikadan getirttigim Bmc hava filitremi ve temizleme sivisini satiyorum.motosikletimi uzun yol aracina ceviricem .daha fiyat belirlemedim.ilgilenen arkadaslarla gorusebiliriz. Son hiza cikmaniz cok daha seri oluyor.bu filitre ile ninja cok rahat arkamda kaliyordu. Egsoz orj. Bide egsozu duzgun bise yaparsaniz varya makina ucar. Hatta bence ondisliyi de buyutup son hizi yukarilara cekebilirsiniz.
Beyler persormans yukseltmek ıcın muthıs bır fıkrım var.600cc motosikletler yapmıslar,makinalar manyak gıdıyor hemde orjinal haliyle.
Demem o ki eger 250cc kategorisinde yarıslara katılmayacaksan bu motora ne kadar para yatırırsan yatır, yıne hyosung
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
merhaba arkadaşlar elimde 2007 model bi gt250r var 10 gündür motorsiklete 2 manifolt bulamadım ama bu (yırtık manifoltlu yarım çekik cigle) haliyle de 4. viteste 160 165 civarı gidiyor 5. vitese atabileceğim kadar düz yol yok bulunduğum yerde bi de virajlarda arka attı atacak diye ödüm kopuyor bana önerilerde bulunursanız sevinirim teşekkürler
motorun sınırları belli daha fazla performans istiyorsanız gidin 600 lük alın yazık motorları haşata çevirip sonra elden çıkartmaya çalışıyorsunuz. 150 km bana yetiyorda artıyor araba ile bile okadar hızlı gidemiyorum abartmayalım arkadaşlar motorları zorlarsanız fazla geçmeden direksiyorunu ele alırsınız haberiniz olsun
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2289004/detay/ bu da benim canavar
Birileri bir şeyler yazsaydı iyiydi ya lastik konusunda
beyler bu fren hidroligine gelince , kendi servisim dısında baska bi servise ugramıstık arkadasın motor için . Ordaki ustayla biraz muhabbet ettik benim gt250 r ı fln gosterdim. bana fren hidroliklerinin lower yazısının birazcık ustunde olması gerektigini soledi. bende dokundurtmadım haliyle , zaten yeni baktırmıstım. ama kafama takıldı , dolu mu olması gerekir yoksa lower yazısının biraz ustunde mi olması gerekir? bilgilendirirseniz cok memnun olurum.
hyosung yine hyosung ne yaparsan yap diyen arakdaşlar veya bu 250lik bir motor orjinalliğini bozma diyen arkadaşlar için şunu söylemek istiyorum bu motor benim motorum 250lik drag yarışlarına katılmayı düşünüyoruz grupça ve bu yüzden performans yükseltmek istiyoruz.
Undocab hocam kaça vericeksin hava filtreni ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:07 ----------
normalde hidroluk kutusunun orta seviyelerinde olması yeterli ağzına kadar doldurmak birşey ifade etmez, lowerın altında olmasıda birşey ifade etmez zaten o yağ bitmez balataların bitmediği sürece
2013 Kırmızı Siyah
ucuz yollu dersen pirelli sport demon özellikle yagışlı bölgelerde çok işe yarıyor.su kanalları fazla.param var dersen tabikide michellin pilot power veya pilot power 2 ct dahada çıkarım dersem dunlop da roadsmart diye bir lastik varki çok harikadır.ortası sert hamur kenarlar yumuşak. böylee uzar gider.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:41 ----------
evet lowerin biraz üstünde olması lazım.fren balataları eridikçe seviyede düşer.
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
arkadaşlar,
Face de gt250r cıların linkini bana bir igönderirimi kabul edeyim.
selamlar
Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar
17bin km boyunca shinkolar ile dolaştim cok lanet bir lastik şimdi 0 km Michelin Power Pure - 2CT motorsiklet lastiklerini aldim yaklaşık binliraya ciftini aldim şuan çok memlunum virajlardayken gaz çevirebiliyorum daha bir keyif almaya başladim kesinlikle değişmelisiniz imkanınız varsa değişin şiddetle öneririm
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:28 ----------
eksoz tüpünü deiştiysen pek bir yararı olmaz bogazdan komple değişmişsindir umarim lastikleri değiştirmen ivmelenmeni etkileyecektir yeri daha iyi tutugu için lastik sarmicak ve yol alcaktir ivmelenmesi artcak kontrol kolayligi sagliyacaktir onun dışında chip taktırabilirsin turbo taktirabilirsin nosda deniyebilirsin dişlilerle oynarsin birazda tabi bunun yaninda krnakida eline alabilirsin ama onun yerine bir 600cc motor alsan aynı kapıya çıkar daha saglıklı olur sonra
arkadaşlar ilk kazamı yaptım. full korumasız çıkmayın. ben herzaman eldiven, motosiklet pantolunu, bot, sırt koruma, mont, kask, dizlik full gezerim . bugün bileğimin kırılmasını ve ciddi hasarlanmamı engelledi. viraja girdim, yatmaya başladım. birden bir logar ve çukur. girdim çukura ön teker kaydı ve hop yerdeyim. ayagım motorun altında kaldı. ama sonra kurtuldum. tek aklımdan geçen arkadan gelen arabanın üzerimden geçmemes idi. allahtan durdu hemen. geldiler 3-4 kişi kaldırdı beni. danise botun ucu yırtıldı ama ayak sağlam. dizlik vardı ama dizim sıyrıldı biraz. ayak bileğim agrıyor. motorun sol ayna sinyal gitti ve sol grenajında hasar var. ayrıca vites pedalı kırıldı. 15 km 1. viteste evimin ordaki servise geldim. allah korudu. ucuz atlattım. üzüldüğüm konu satlıga cıkarmıstım cizik yok diye. oldumu sana sol tarafta çizikler.
Lastik konusunda herkese verdiği cevaplar için teşekkürler. Michelin Pilot Power'da karar kıldım inşallah 2 haftaya kadar satın alıcam.
İyi forumlar
bende de pilot power var. besiktas buz motordan taktırdım. cok basarılı . ebatlarıda bir boy büyüttüm. cok yakıstı. yol tutuşu arttı. michelin tavsiye ederm. bir boy büyük pilot power 2ct yoktu, yada pilot road 2ct. ben bir boy büyütmek istediğimden mecburen pilot power aldım. 2 ct öneririm. büyütmek istemezsen piot road 2 ct tam bizim aletlere göre. ama benim gibi büyütücem dersen pilot power al rahat edersin. ben shinkolardan kurtulduguma sevınıyorum. shinko olsaydı bugunku kazadan önce en az 3 defa daha yatırmıstım motoru. ah ah logarlar.
snicker316, Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim ama büyütmeyi pek düşünmüyorum lastikleri. Geçmiş olsun bu arada
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)