Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Mayıs 2012, 20:24
#22461
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Reklamlar
-
15 Mayıs 2012, 20:34
#22462
ARCHANGEL adlı üyeden alıntı
Herkese Slm,Arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrar motosiklet almaya karar verdim.Avcılar gümüşpala tarafındayım.Avcılar bölgesindeki arkadaşlar ne zaman toplanıyorlar,bana da bir haber verebilirseniz bumuşmanıza katılıp sizlerlerin GT 250 R hakkında,fikirlerinizi almak isterim.Görüşmek üzere.
tekrardan hoşgeldin Sanırım bugün Beni arıyanlardan biriside sendin İlan için... Buluşmalar Cuma günleri oluyor...
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
-
15 Mayıs 2012, 20:43
#22463
bygrm adlı üyeden alıntı
tekrardan hoşgeldin Sanırım bugün Beni arıyanlardan biriside sendin
İlan için... Buluşmalar Cuma günleri oluyor...
Aynen o bendim. bu marka ve model hakkında pek bilgim yok. Cuma gunü katılabilirim. Orda görüşürüz
-
15 Mayıs 2012, 21:03
#22464
Tolga Can adlı üyeden alıntı
Uyduruk diye almadım. içime sindi diye aldım. 2010 da aldım. Maşallahı vardı beni hiç üzmedi. Alan arkadaş da şuan canını geçtim. ruhunu çıkarmaya çalışıyor. ama çıkmıyor
Düşüş ve taklaları söylemek istemem. Hele girip çıktığı yerleri anlatırken ben kulaklarımı kapatıp şarkı söylüyorum
Senin tavsiyen bana şunu hatırlattı. GT250R alana kadar şahin alaydın daha iyiydi. sana tanıdık geldi mi
Zevkler ve renkler tartışılmaz. Bu motor beni kendine çekti bende aldım.
YZF R1 de çekeceği günleri hayal ediiyorum.
Allah herkesin gönlüne göre versin diyip noktalıyorum...............
evet tvs bi yana racer200 bi yana biri şahin biri R1:D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
16 Mayıs 2012, 00:24
#22465
ARKADAŞLAR FORUMDA YENİYİM VE ACİL YARDIMLARINIZA İHTİYACIM VAR... BENİM GT250R MOTORUM VAR ANCAK SU ANDA TAMİRCİDE VE ŞU SENTE AYARI DENİLEN AYARI BİR TÜRLÜ TUTURAMIYORUZ. SERVİS MANUEL İ DE İNDİRDİK ANCAK KARBÜRATÖRDE YA ÖNDEN YADA ARKADAN EMME YAPMIYOR. BU SIKINTIYI YAŞAYANINIZ VEYA ÇÖZENİNİZ VARSA ACİL YARDIMLARINIZI RİCA EDERİM. İYİ GECELER...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------
dostum merhaba aynı sende sorununu bende yaşadım hyosung servisi bile dediğin gibi tam olarak cevaplayamıyor. sen sorunu nasıl çözdün_? zor durumdayım yardımcı olabilirsen sevinirim. iyi geceler
-
16 Mayıs 2012, 01:02
#22466
Arkadaşlar merhabalar, henüz üç günlük motor sahibi bu arkadaşınıza yardımcı olacağınızı ümit ediyor ve yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.... Cuma günü 2007 Model GT250R aldım. Motor gayet temizdi ufak tefek şeyler hariç. Cumartesi ilk günü ilkgün hevesi ile 30-40 km yapmışımdır. Sonra akşam maç izlemeye gittim bu arada biraz yağmur yağmış, yolda su birikintileri falan vardı bir kaçının içinden geçtim şampiyonluk kutlamsında birkaç tur atıp motoru parkettim ve uyudum. Sabah kalktım marşa bastım motor gayet güzel çalıştı bir tur atıp geldim. Park ettiğimde kontak ve uzun far açık kalmış yalnız akü biraz zayıflamıştı. Marş hemen basmadı biraz bekledim marş bastı motor çalıştı ve bundan sonra hiç bişey eskisi gibi olmadı. Motor hızlanmıyor sanki boğuluyor, eskisine göre çok daha yavaş hızlanıyor, belli bir devirden sonra bir cızırtı geliyor motordan ve motor aniden hızlanıyor sonra tekrar yavaşlıyor yani gaz verip bırakıyormuş gibi oluyor.Bulunduğum yerde bu tip motorlardan fazla olmadığı için ustalarında bir fikri yok, zaten hangisine götürdüysem korktu en son bi tanesi hava filtresini çıkardı karbüratörlerin birinde benzin püskürürken birinde damla damla akıyordu ordaki ileri geri yapan aletin adı neyse onu söktü temizledi taktı çalışması düzeldi ama arıza aynen devam. Sonra motor çalışırken buji pipolarını çıkardı, alttaki motorun piposunu çıkartınca motor stop etti fakat üstekini çıkarınca motor stop etmedi. Sonra bu büyük ihtimalle motordan dedi, üsteki motor sökülecek taşlanacak vb. bişeyler söyledi, bak seside normal değil sanki falan diyip sen en iyisi bunu servise falan götür dedi. Kayseri de araştırdığım kadarıyla servis yok. Sizden isteğim öncelikle sonuçta en iyi yaşayan bilir sözünden yola çıkarak sorunun ne olabileceği yönündeki fikirlerinizi ve düşüncelerinizi paylaşmanız, birde kayseride bu motoru gösterebileceğim bir usta servis artık ne varsa bu konuda yardımcı olmanız. Herkese yardımları için şimdiden çok teşekkür ediyorum. Kazasız belasız ve arızasız keyifli sürüşler diliyorum.
-
16 Mayıs 2012, 02:53
#22467
arkadaşlar hepinize kazasız günler.. ben bu hafta içi gt250 r ikincı el bı motor almak ıstıyorum ama ne motoru olan nede motordan anlayan bı tanıdığım var kendı ımkanlarımla gıdıp görüp beğenip alıcam .. 2. el alırken nelere dikkat etmem gerekır bılmıorum bana verebıleceğiniz tavsiyelerinizi beklıorum şimdiden teşekkürler..
-
16 Mayıs 2012, 03:11
#22468
yemrey adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhabalar, henüz üç günlük motor sahibi bu arkadaşınıza yardımcı olacağınızı ümit ediyor ve yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.... Cuma günü 2007 Model GT250R aldım. Motor gayet temizdi ufak tefek şeyler hariç. Cumartesi ilk günü ilkgün hevesi ile 30-40 km yapmışımdır. Sonra akşam maç izlemeye gittim bu arada biraz yağmur yağmış, yolda su birikintileri falan vardı bir kaçının içinden geçtim şampiyonluk kutlamsında birkaç tur atıp motoru parkettim ve uyudum. Sabah kalktım marşa bastım motor gayet güzel çalıştı bir tur atıp geldim. Park ettiğimde kontak ve uzun far açık kalmış yalnız akü biraz zayıflamıştı. Marş hemen basmadı biraz bekledim marş bastı motor çalıştı ve bundan sonra hiç bişey eskisi gibi olmadı. Motor hızlanmıyor sanki boğuluyor, eskisine göre çok daha yavaş hızlanıyor, belli bir devirden sonra bir cızırtı geliyor motordan ve motor aniden hızlanıyor sonra tekrar yavaşlıyor yani gaz verip bırakıyormuş gibi oluyor.Bulunduğum yerde bu tip motorlardan fazla olmadığı için ustalarında bir fikri yok, zaten hangisine götürdüysem korktu en son bi tanesi hava filtresini çıkardı karbüratörlerin birinde benzin püskürürken birinde damla damla akıyordu ordaki ileri geri yapan aletin adı neyse onu söktü temizledi taktı çalışması düzeldi ama arıza aynen devam. Sonra motor çalışırken buji pipolarını çıkardı, alttaki motorun piposunu çıkartınca motor stop etti fakat üstekini çıkarınca motor stop etmedi. Sonra bu büyük ihtimalle motordan dedi, üsteki motor sökülecek taşlanacak vb. bişeyler söyledi, bak seside normal değil sanki falan diyip sen en iyisi bunu servise falan götür dedi. Kayseri de araştırdığım kadarıyla servis yok. Sizden isteğim öncelikle sonuçta en iyi yaşayan bilir sözünden yola çıkarak sorunun ne olabileceği yönündeki fikirlerinizi ve düşüncelerinizi paylaşmanız, birde kayseride bu motoru gösterebileceğim bir usta servis artık ne varsa bu konuda yardımcı olmanız. Herkese yardımları için şimdiden çok teşekkür ediyorum. Kazasız belasız ve arızasız keyifli sürüşler diliyorum.
Hocam hayırlı olsunmu desem geçmiş olsunmu bilemedim.Öncelikle bulunduğun şehirde iyi bi araştırma yapıp adam akıllı bi usta bulmaya bak bence.Öyle kenar mahalle'de mobilet ve scooterdan başka motor görmemiş ustalar kaçar tabi.
Sorunun buysa eğer
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...z-veriyor.html (2. sayfayı iyi incele orda resimli bi anlatım var)
Bi kaç farklı yolla cözüme ulaşan arkadaşlar var, Ali de bu sorunu yaşayıp cözmüştü, eğer sorunun buysa yardımcı olur sana .
-
16 Mayıs 2012, 09:36
#22469
yemrey adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhabalar, henüz üç günlük motor sahibi bu arkadaşınıza yardımcı olacağınızı ümit ediyor ve yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.... Cuma günü 2007 Model GT250R aldım. Motor gayet temizdi ufak tefek şeyler hariç. Cumartesi ilk günü ilkgün hevesi ile 30-40 km yapmışımdır. Sonra akşam maç izlemeye gittim bu arada biraz yağmur yağmış, yolda su birikintileri falan vardı bir kaçının içinden geçtim şampiyonluk kutlamsında birkaç tur atıp motoru parkettim ve uyudum. Sabah kalktım marşa bastım motor gayet güzel çalıştı bir tur atıp geldim. Park ettiğimde kontak ve uzun far açık kalmış yalnız akü biraz zayıflamıştı. Marş hemen basmadı biraz bekledim marş bastı motor çalıştı ve bundan sonra hiç bişey eskisi gibi olmadı. Motor hızlanmıyor sanki boğuluyor, eskisine göre çok daha yavaş hızlanıyor, belli bir devirden sonra bir cızırtı geliyor motordan ve motor aniden hızlanıyor sonra tekrar yavaşlıyor yani gaz verip bırakıyormuş gibi oluyor.Bulunduğum yerde bu tip motorlardan fazla olmadığı için ustalarında bir fikri yok, zaten hangisine götürdüysem korktu en son bi tanesi hava filtresini çıkardı karbüratörlerin birinde benzin püskürürken birinde damla damla akıyordu ordaki ileri geri yapan aletin adı neyse onu söktü temizledi taktı çalışması düzeldi ama arıza aynen devam. Sonra motor çalışırken buji pipolarını çıkardı, alttaki motorun piposunu çıkartınca motor stop etti fakat üstekini çıkarınca motor stop etmedi. Sonra bu büyük ihtimalle motordan dedi, üsteki motor sökülecek taşlanacak vb. bişeyler söyledi, bak seside normal değil sanki falan diyip sen en iyisi bunu servise falan götür dedi. Kayseri de araştırdığım kadarıyla servis yok. Sizden isteğim öncelikle sonuçta en iyi yaşayan bilir sözünden yola çıkarak sorunun ne olabileceği yönündeki fikirlerinizi ve düşüncelerinizi paylaşmanız, birde kayseride bu motoru gösterebileceğim bir usta servis artık ne varsa bu konuda yardımcı olmanız. Herkese yardımları için şimdiden çok teşekkür ediyorum. Kazasız belasız ve arızasız keyifli sürüşler diliyorum.
Motor kendi kendine gaz veriyorsa siemens marka hava sensöründen fakat karbüratörlüde yoktu galiba o :D ,karbüratörlülerde bu gaz yememe olayını çözmek çin işkencesi.En son bi arkadaş 0 karbüratör almıştı.emme manifoltunda kaçak varmı?Gaz yememesinin bir çok nedeni olabilir,kayseride olan arkadaşlar vardı forumdan onların gittiği ustaya götürürsen ,en azından bi kaç tane hyosung görmüş adam olaya daha net yaklaşır.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
16 Mayıs 2012, 09:59
#22470
erdemoztan adlı üyeden alıntı
ARKADAŞLAR FORUMDA YENİYİM VE ACİL YARDIMLARINIZA İHTİYACIM VAR... BENİM GT250R MOTORUM VAR ANCAK SU ANDA TAMİRCİDE VE ŞU SENTE AYARI DENİLEN AYARI BİR TÜRLÜ TUTURAMIYORUZ. SERVİS MANUEL İ DE İNDİRDİK ANCAK KARBÜRATÖRDE YA ÖNDEN YADA ARKADAN EMME YAPMIYOR. BU SIKINTIYI YAŞAYANINIZ VEYA ÇÖZENİNİZ VARSA ACİL YARDIMLARINIZI RİCA EDERİM. İYİ GECELER...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------
dostum merhaba aynı sende sorununu bende yaşadım hyosung servisi bile dediğin gibi tam olarak cevaplayamıyor. sen sorunu nasıl çözdün_? zor durumdayım yardımcı olabilirsen sevinirim. iyi geceler
Merhaba , ben yeni tamirden aldım motoru ve motorun sente ayarı yapıldığı halde düzen tutmadı % 40 a kadar yakmıyordu benzin bujiler sökülünce simsiyah çıkıyordu , Ankarada recep usta var ona götürdük o adam yaptı sol kapağı açıp statörün oradan birşeylerin yanlış takıldığını sente ayarın doğru olduğunu buna benzer bişeyler anlattı ama tam anlamadım .Sonuç olarak yaptı ve eski düzenine kavuştu motor telefon edip görüş istiyorsan müsait olunca seve seve yardımcı olur
kanuni servis yapamadı o adam yaptı 0533 746 14 45 Recep Usta
Okumak cehaleti giderir, öküzlük bakidir.
-
16 Mayıs 2012, 11:19
#22471
-
16 Mayıs 2012, 11:22
#22472
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
evet tvs bi yana racer200 bi yana biri şahin biri R1:D
Evet haklısın. Çünkü birinin baş harfi "R"
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
16 Mayıs 2012, 12:16
#22473
Görkem_ adlı üyeden alıntı
Hocam hayırlı olsunmu desem geçmiş olsunmu bilemedim.Öncelikle bulunduğun şehirde iyi bi araştırma yapıp adam akıllı bi usta bulmaya bak bence.Öyle kenar mahalle'de mobilet ve scooterdan başka motor görmemiş ustalar kaçar tabi.
Sorunun buysa eğer
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...z-veriyor.html (2. sayfayı iyi incele orda resimli bi anlatım var)
Bi kaç farklı yolla cözüme ulaşan arkadaşlar var, Ali de bu sorunu yaşayıp cözmüştü, eğer sorunun buysa yardımcı olur sana
.
Görkem_ adlı üyeden alıntı
Hocam hayırlı olsunmu desem geçmiş olsunmu bilemedim.Öncelikle bulunduğun şehirde iyi bi araştırma yapıp adam akıllı bi usta bulmaya bak bence.Öyle kenar mahalle'de mobilet ve scooterdan başka motor görmemiş ustalar kaçar tabi.
Sorunun buysa eğer
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...z-veriyor.html (2. sayfayı iyi incele orda resimli bi anlatım var)
Bi kaç farklı yolla cözüme ulaşan arkadaşlar var, Ali de bu sorunu yaşayıp cözmüştü, eğer sorunun buysa yardımcı olur sana
.
İkisinide kabul ediyorum ) Teşekkür ediyorum. Biraz zaman geçmiş olsaydı üzerinde biraz hevesimi almış olsaydım bu kadar üzülmezdim. Hayırlısı olsun. Hocam baktım linke ama benim sıkıntım öyle değil yani kendi kendine gaz germiyor şöyle aktarayım arızanın olduğu gün küba marka 100 lük bir scooter ile aynı anda kalkış yaptık 250 metre sonra yakalayabildim scooterı. Durumun vehametini anlamışınızdır. Eğer ustanın dediği gibiyse üstteki motorda bir sıkıntı olabilirmiş bunu söyleme sebebi de üstteki buji piposunu çekince motor tepki vermezken, alttakini çıkarınca stop ediyor. Bujiyide sökemediler belki yanmış olabilir mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------
Ali Feyizoğlu adlı üyeden alıntı
Motor kendi kendine gaz veriyorsa siemens marka hava sensöründen fakat karbüratörlüde yoktu galiba o :D ,karbüratörlülerde bu gaz yememe olayını çözmek çin işkencesi.En son bi arkadaş 0 karbüratör almıştı.emme manifoltunda kaçak varmı?Gaz yememesinin bir çok nedeni olabilir,kayseride olan arkadaşlar vardı forumdan onların gittiği ustaya götürürsen ,en azından bi kaç tane hyosung görmüş adam olaya daha net yaklaşır.
Yok hocam kendi kendi kendine gaz vermiyor, sıkıntı motor hızlanmıyor sanki boğuluyor gibi. Emmede sıkıntısı var mı bilmiyorum anormal olarak hava filtresinin bulunduğu kutunun içine benzin atmış biraz bu normal mi bilmiyorum.
-
16 Mayıs 2012, 14:46
#22474
yemrey adlı üyeden alıntı
İkisinide kabul ediyorum
) Teşekkür ediyorum. Biraz zaman geçmiş olsaydı üzerinde biraz hevesimi almış olsaydım bu kadar üzülmezdim. Hayırlısı olsun. Hocam baktım linke ama benim sıkıntım öyle değil yani kendi kendine gaz germiyor şöyle aktarayım arızanın olduğu gün küba marka 100 lük bir scooter ile aynı anda kalkış yaptık 250 metre sonra yakalayabildim scooterı. Durumun vehametini anlamışınızdır. Eğer ustanın dediği gibiyse üstteki motorda bir sıkıntı olabilirmiş bunu söyleme sebebi de üstteki buji piposunu çekince motor tepki vermezken, alttakini çıkarınca stop ediyor. Bujiyide sökemediler belki yanmış olabilir mi?[COLOR="Silver"]
.
yukarıda @erdemoztan a bir yazı yazdım sayfa başında bakarsan gerçi senin bu pipoyu sökünce çalışmaya devam etmesi o nasıl birşey öyle kaçak mı var sıcaktan mı ateşliyor nasıl bir durum böyle
hortum bağlantılarında bi terslik olmasın sente ayarı bozukken motor boğuluyormuş gibi oluyor gazı veriyorsun sendeliyor motor
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------
ARKADAŞLAR ISI SENSÖRÜ LAZIM (motor soğutma ısı sensörü -rölanti sensörü diyede bilinir ) 40 gün oldu gelmedi 2. elde pert motor parça satışı yapan bir tanıdığınız var ise haber verirseniz sevinirim.
Okumak cehaleti giderir, öküzlük bakidir.
-
16 Mayıs 2012, 20:48
#22475
bugün eksoz boyandı...
motor komple mazotla yıkandı...
radyatör temizlendi..
yağı, yağ filtresi, bujiler değiştirildi..
balata siparişi verildi(lucast)
yarın nasipse krenajları toparlayıp, sinyalleri ve aynaları takacağım...
cbr600f aynası takacağım büyük ihtimalle...
-
16 Mayıs 2012, 21:17
#22476
hadi hayırlı olsun bitince şöyle güzel resimlerini bekliyoruz yetti gari bu tamir maceran
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
-
16 Mayıs 2012, 21:27
#22477
abi sadece kendim kaşındım desem(:
ama bitince inş. tam istediğim gibi olacak motor...
daha bir zevk alacağım...
bitsin fotoğraflarını sizlerle paylaşırım inş.
-
16 Mayıs 2012, 22:15
#22478
würth ün yağlama spreyini bulamadım koçtaştan 3m in genel yağlayıcısını aldım nasıl kullanan varmı??? ayrıca shell in fuel save i çok kötü bp nin şu katkılı 95 i güzel ultimate 97 diye satılanı motor sanki kendine geldi ya bilmiyorum belki sadece benim aldığım benzinlikten kaynaklanıyor ama yok fuel save almam bi daha bir sonraki depom da v-power ı deneyeceğim ultimate le karşılaştırmak için. unnamed cbr 600 aynalarını kaça aldın ben de düşünüyorum da..
-
17 Mayıs 2012, 00:09
#22479
unnamed ben 600 rr aynası tavsiye ederim kendimde öyle yaptım katlanması ve katlandığındaki görüntüsü harika hadi bakalım önca kim toplayacak sanırım benimki yarın yada cumayı bulur sen motoru ve resimleri ozaman gör made in kemalettin oldu : )) anlayan anladı
ayna için link
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...70509011/detay
buda f aynası duruşuna siz karar verin 600 rr aynalı hyo sanırım forumda vardı
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...86448216/detay
-
17 Mayıs 2012, 01:47
#22480
abi 600rr iyiymiş...
büyük ihtimal tavsiyeni dinleyeceğim...
büyük ihtimalle toplanmaları aynı zamana denk gelecek herhalde...
cuma günü namazdan sonra nasipse bende girişirim işe gibime geliyor....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler