r125 çok güzel motor r250 olsa fiyatıda uygun olsa direk alırım hatta bazen r125 mi alsam diyorum ama hızı yetmeyeceği için hiç bulaşmıyorum. r125 bence daha güzel hyoyu çok sevirim ama r125 görüntüsü beni bitiriyor açıkçası
r125 çok güzel motor r250 olsa fiyatıda uygun olsa direk alırım hatta bazen r125 mi alsam diyorum ama hızı yetmeyeceği için hiç bulaşmıyorum. r125 bence daha güzel hyoyu çok sevirim ama r125 görüntüsü beni bitiriyor açıkçası
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
görken dikkali bakarsan bir valiz bir sırt çantası yarım çuval (içinde bulgur un falan var) 1 litrede sentetik yağ var.... tam ağırlık bir artçıdan fazla ve inanılmaz tekere geliyordu makine.... bu arada depo granajlar keyfe keder boyatılmıştı.....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Kağıt üzerindeki verilerden bahsetmemiştim.Ölçü olarak hyosung tabiki daha kalıplı.Ben gözüme gözükeni söyledim.R125 ebat olarak aynı olmasada bütün olarak şekli ve çizgileri daha keskin ve daha tok gözüküyo.İşte diyorum ya,hyosung un deposu evet çok kalıplı ama bi şekle şemale girseymiş keşke.Yoksa büyüklük yönünde kıyaslamadım depoyu.Bakın r6 :
YZF 125
Ninja 250
Hyosung gt 250 r
Sadece depo olarak kıyaslıyorum.Ben baktığımda hyo hariç hepsinin estetik olduğunu görüyorum.Bana aşırı şekilsiz şişirilmiş,motorun üstünden ve yanından taşmış gibi geliyo.Bu segmentte deposunu sevmediğim 2 model var.Yeni kasa cbr 125-250 ve hyo.
bu krank olayından sonra aklıma farklı farklı motosikletler geldi ne yapsam diye...
cbr 250 düşündüm ama kıyaslama yaptıgımda gidon yüksekliği bana hiç race motor hissi yaşatmadı
sonra okulun çarşısında siyah bi r125 gördüm , yandan görüyodum tabi uzaktan r6 sandım , yaklaşınca r125 oldugunu farkettim , görüntüsü hoşuma gitti ama tekerleri çok ince geldi bana ama kalıbı ve gidon yüksekliği race havası veriyordu
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...83329244/detay
şu ilandaki 3. resime bakarsanız r1 r125 ve r6 , yandan bakıldıgında çok hoş ama işin arka yüzü biraz cılız kalıyor hatta yamaha bayiine gidip incelemek istedim ama daha getirmediklerini şu an sipariş aldıklarını söylediler
asıl konuya dönersek bu hyosung lanet bişey , evin altında yatmasına rağmen bakmadan gidemiyorum , emektar sonuçta 5bin km kullanabilmiş olsamda bakınca iç geçiriyorum. görüntüsü insanı fazlasıyla cezbediyor dönüp dolaşıp hyosung'ta karar kılıyorum
@ramço Son fotoğrafta eşyaları bağlama şeklini görünce aklıma bir deyim var o geldi. "Deli bağlar gibi bağlamak" tam bunu yapmışın hacı :D
ben anlamıyorum nasıl o kadar km gidebiliyorsunuz...
kullanıcılara soruyorum ki adamlar işi bilen insanlar en fazla 300 km diyorlar..
servis usta başına soruyorum göreceği en fazla 300 km'dir diyor...
burada 500 km ye dayandıran var...
benim motor 2010 model 280 km uzun yolda gidiyorum...
2010 model naked motosikleti olan arkadaşım da var o da neredeyse benimle aynı değerleri yakıyor.
Bizim bu değerleri yakmamızı ise CBF150'ye borçluyuz. Grupta bitane var da 110km hızı geçemiyoruz onun sayesinde. Bu da bize az yakıt tüketimi olarak dönüyor
Yine de kesinlikle yanlışın var. Hadi 300 olsun hesaplaması kolay olsun.
17/300 hertarafı 3'e bölelim 5,6 LT /100KM yapar. Bu da neredeyse GT650nin şehir içi trafikte yaktığı benzine denk bi rakam. İmkanı yok böyle bi yakıt tüketiminin.
Aşağıdakiler sende mevcutsa "var"
1-) Egsoz orjinal mi? Orjinal olmayanlar egsozuna göre 100km de 1- 1,5lt ye kadar fazla yakmasına sebep olabiliyor.
2-) 300km'nin tamamını 10Bin devir de mi gidiyorsun. Vitesleri dahi 10Bin devirde mi değiştiriyorsun?
3-) Silindirlerin senkron ayarı mı bozuk?
4-) Bujilerin mi çok kötü durumda
5-) Hava filitren mi artık dolmuş taşmoş pislikle?
Eğer yukarıda saydıklarımın 1-2 maddesi varsa fazladan 1-1,5lt yaktırabilir. Maddeler çoğaldıkça yaktığın benzin artar.
müdür yük ağır ve o şekilde yozgat çorum kırıkkale ankara bolu dolaşıp geldim..... o şekilde bile bence yetersiz bağlanmış..........
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:42 ----------
ebubekir sende ybr varken ve karamürsel e giderken san bişey demiştim hatırlıyormusun.. düşük vites yüksek devirde kullanıyorsun.. dikkat et hemi çok yaktırırsın hemi motor ömründen yersin demiştim... bence bununla alakalıdır...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Yakar yakar 5 lt. Ses için bu yakıta katlanıyorum ben de başka bişey değil yoksa
150HS > 2008 ST > 2012 ST >
@UNdocab; @Ramço;
kardeşim orjinal ekzoz, hava filtresi bujiler temiz, yaptığım en yüksek hız 120 dir..
en fazla 7000 devirde vites değiştiriyorum...
e ani hızlanmalardan çok darda kalmadıysam kaçıyorum...
enjeksiyon....
Benzin bitince kırmızı ışık nerde yanıyor arkadaşlar :D
Ben daha o kırmızı ışığı göremedim. 1 çizgi kala benzin çizelgesi yanıp sönmeye başladı. Bu şekilde kaç km yol gidebilirim.
Birde benim egzoz (orjinal) işten eve geliyorum. 10 km, egzoz alev alev yanıyor. 2 saatte soğumuyor. Üstüne de branda çekmek için bekliyorum.
Herkeste bu dert var mı ? Bana özel extra bir şey mi Karbon egzoz alsam bu sorundan kurtulur muyum ? 500-600 TL satılan karbonlardan.
şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
100 KM DE ; Devirli ve düşük devir karısık kullanımda max yakacağı; 4 Litredir Hyosungların
Ben R1 ile 100 km de; 6 Litre yakıyorum
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Benzinle ilgili kafasında soru işareti varsa, yabancı forumlara bakarak daha geniş caplı bi araştırmayla daha net bi sonuca ulaşabilir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)