Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Nisan 2012, 22:59
#21601
merhaba arkadaşlar. siteyi uzun süredir takip ediyorum üye olmak bugüne kısmetmiş. ilk mesajım bu bölüme oluyor. uzun zamandır idkkatimi çeken bir motorsiklet hyosung 250r tabiki bir çok arkadaşımızın muhakkak oldugu gibi benımde almayı çok istediğim bir motorsiklet. kullanan ve deneyimli arkadaşlarda artılarını ve eksilerini ikinci elde piyasa değerini. ve ortalama ne kadar fiyata bulabileceğim konusunda yardımınızı istiyorum. yakıtı nasıldır ve bu makinelerin uzun yol yapma durumu nasıldır .. aydınlatırsanız sevinirim . tekrar iyi aksamlar ..
Reklamlar
-
18 Nisan 2012, 00:29
#21602
önceki sayfaları okursan kafanda ki tüm soru işaretlerine cevap bulursun...
-
18 Nisan 2012, 00:46
#21603
erdoğan33 , yağ yakmayla krankın ne alakası var çözemedim. motorun yağ yakıyorsa sekman atılır benim bildiğim oda sana 2 piston için tahmini 400 ile 500 tl arasına patlar. sen ustanı değiştir bi dahada o ustaya gitme bence
-
18 Nisan 2012, 00:48
#21604
arkadaşlar bu krank kıran kol çıkaran vb. motorlar kaç model ve kaç bin km de. Böle sorunlar çıktıkça teredütte kalıyorum alsam mı almasam mı diye. açıklarsanız sevinirim. 2008 sonrasında da yaşanıyormu bu sorunlar.
Tedbir Senden Taktir Allahtan...
-
18 Nisan 2012, 00:48
#21605
ön camın sıyah olması için araba filmi kaplasam tutarmı ?
-
18 Nisan 2012, 00:51
#21606
jonturka adlı üyeden alıntı
Motorundan ses gelen motorsiklete, binmeye devam ediyosun. Usta uyarıyo, krank olsun olmasın kranktan şüpheleniliyor. Ciddi bir durum söz konusu. Halâ artçıyla beraber yol alıyorsunuz. Taaak diye ses geliyor. Üstüne zorlamaya çalıştırmaya çalışmaya devam ediyorsunuz. Sonrada hyosung alınca böyle oluyor. Biraz özenli olun önce. Bazen kafamda hayali ses yaratıp, bu nereden geliyor diye telaşlanıp, yavaş sürüyorum motoru. Tak tak birşey vursa, iner üstünden sürükleye sürükleye tamire götürürüm heralde.
Hay Allah senden razı olsun,bende dicem dicem tutuyordum kendimi,adam resmen ölen eşşeğe çeksin diye araba bağlamış.bugun sanayide arkadaşlarıma anlattım hepsi dumur oldu inanmadılar bana.heleki çat sesinden sonra kenara çekip,yağın boşaldığını gördüğü halde sogutupta marşa basma olayına bir türlü inanmadılar.
-
18 Nisan 2012, 01:00
#21607
serhan123 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu krank kıran kol çıkaran vb. motorlar kaç model ve kaç bin km de. Böle sorunlar çıktıkça teredütte kalıyorum alsam mı almasam mı diye. açıklarsanız sevinirim. 2008 sonrasında da yaşanıyormu bu sorunlar.
Bi kerende motoru kitleyen, yağ yakan, bu durumdan şikayetci olan bir sürü arkadaş olunca korktunuz tabi.
2006-2007 ler bu sorunu en cok yaşayan modeller, onlarda devir kesici yok.
2008 ve sonrasında nadir görülmeye başlandı bu olay, yaşayanlarda motoru yağsız bırakıp sıkıştıranlar, 40 bin 60 bin km ye bakımsız, bakımını zamanında yapmadan getirenler vs.2008lerin ilk yarısı karburatörlü ikinci yarısı enjeksyonlu.Enjeksyonlu olanlarda aynı zamanda devir kesicide var.
Bu arada r1 de krank kırıyo, tabi kullanıcı hatası, buda öyle tamamen bilinçsiz kullanım.İngilizcen varsa biraz yabancı forumlarda takıl, icin rahatlasın biraz, http://korider.com/ Adamlar binmeyi biliyo anasını satiyim, onların 30 bindeki motorlarının temizliği bizdekilerin 3 bin 5 bin dekilerine denk
Benim önerim kesinlikle enjeksyonlu alman (burda karburatörlü motoru olupta memnun olanlarda var tabiki, bu tamamen benim fikrim).Bakımlı düşük kmli canını cıkartırcasına yüklenilmemiş bi motor alırsan, kolay kolay ciddi bi sorunla karşılaşmassın.
-
18 Nisan 2012, 01:01
#21608
jonturka adlı üyeden alıntı
Motorundan ses gelen motorsiklete, binmeye devam ediyosun. Usta uyarıyo, krank olsun olmasın kranktan şüpheleniliyor. Ciddi bir durum söz konusu. Halâ artçıyla beraber yol alıyorsunuz. Taaak diye ses geliyor. Üstüne zorlamaya çalıştırmaya çalışmaya devam ediyorsunuz. Sonrada hyosung alınca böyle oluyor. Biraz özenli olun önce. Bazen kafamda hayali ses yaratıp, bu nereden geliyor diye telaşlanıp, yavaş sürüyorum motoru. Tak tak birşey vursa, iner üstünden sürükleye sürükleye tamire götürürüm heralde.
bak güzel kardeşim...
ben motor ustası değilim , bugüne kadar sorun çıkaran bir vasıtamda olmadı. zaten motoru yağ değişimine götüreceğim için sürdüm gittim. yaptığım cahillik mi dersen evet cahillikmiş. ben başıma gelen konuda hyosung'un adını ağzıma almadım , motoruda kötülemedim. olacağı varmış olmuş benim canımı sıkan başkasının bozduğunu benim yaptıracak olmam. senin bozmadığın ne malum diyebilirsin ; ben motoru aldığımda size bahsetmiştim arkadaşlar böyle böyle sanki bişey vuruyor diye ustaya götürdüğümde zinciri gevşetmemiz lazım yağlamamız lazım ıvır zıvır diyerek beni gönderdi. Bizzat KRANK MI USTA ? diye sordum. ''yok merak etme'' cevabı aldım. belki psikolojik belki değil hissetmedim sonra , tekrar hissetmeye başladım foruma tekrar yazdım. Konuya dönersek ben motoru 1 kere bile redline'a sokmadım , 1900 km'yi geçmeden yağını değiştirdim , 400-500 km'de bir zincirini yağladım. benim yaptığım bakımların yetersizliği veya kullanım hatamdan ise kabülümdür... motoru çalıştırmaya zorlamışsın derken ben dakikalarca marşa basmışım izlenimi yaratıyor hayır 2 kere marş basacak mı acaba diye denedim ondada ekranda değişik şeyler gördüm. Benim motora binip geri dönme nedenimde ustanın bana al bunu çek otoparkına yada evine kullanma , para ayarlayınca getirirsin motoru demesinder kaynaklıdır...
Şimdi sen bana yanlışımı söyle bende dinleyeyim, soğuk su ve soda içeyim bu olayın üstüne
saygılar
-
18 Nisan 2012, 01:08
#21609
@Serk21 Öyle bi anlattınki adam sanki bi suç işlemiş.Altı üstü tecrübesizlik ne var bunda.
@eod Hocam geçmiş olsun.Allah yardımcın olsun şimdi naapcağın konusunda.
Kaç km kullanmıştın bari motoru ?
Birde kmsi zaten 50 bin falandı, yani alırken böyle birşeyi göze almışınızdır diye tahmin ediyorum.
Km orjinal biliyorum ama gene bile cok, atıyorum 5 bin km de bi motor alırsın yağı bi kere rodaj tamamlandığında değişmişse, tamam sıkıntı yok dersin, aldığın gibi bi kerede sen değiştirir devam edersin.Ama böyle bi motoru kac kişi kullanmış nası kullanmış, bakımı nasıl yapılmış vs. tamamen muamma.Başkasının sucuda değil olay yani başkalarının suçu... Yani kızmayın ama bu motoru alarak birazda sizin sucunuz.
-
18 Nisan 2012, 01:08
#21610
cuma günü motorumu satıyorum kısmetse ve şu motoru düşünüyorum http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...82552098/detay ne dersiniz alınır mı? egzosun orda bi kaynak gibi bişi var daha aramadım yarın arayıp detaylı bilgi alıcağım. bana çok uzak ama başka alınacak motor da yok malesef.
Tedbir Senden Taktir Allahtan...
-
18 Nisan 2012, 01:11
#21611
Serk21 adlı üyeden alıntı
Hay Allah senden razı olsun,bende dicem dicem tutuyordum kendimi,adam resmen ölen eşşeğe çeksin diye araba bağlamış.bugun sanayide arkadaşlarıma anlattım hepsi dumur oldu inanmadılar bana.heleki çat sesinden sonra kenara çekip,yağın boşaldığını gördüğü halde sogutupta marşa basma olayına bir türlü inanmadılar.
diğer arkadaşada yazdığım gibi bilerek yada bilinçli yapılmış birşey değil... bunda yadırganacak bir durum olsa bile aşağılar gibi tabirler hiç hoş değil...
-
18 Nisan 2012, 01:12
#21612
bilgilendirirseniz çok memnun olucam
Tedbir Senden Taktir Allahtan...
-
18 Nisan 2012, 01:16
#21613
Görkem_ adlı üyeden alıntı
@Serk21 Öyle bi anlattınki adam sanki bi suç işlemiş.Altı üstü tecrübesizlik ne var bunda.
@eod Hocam geçmiş olsun.Allah yardımcın olsun şimdi naapcağın konusunda.
Kaç km kullanmıştın bari motoru ?
Birde kmsi zaten 50 bin falandı, yani alırken böyle birşeyi göze almışınızdır diye tahmin ediyorum.
Km orjinal biliyorum ama gene bile cok, atıyorum 5 bin km de bi motor alırsın yağı bi kere rodaj tamamlandığında değişmişse, tamam sıkıntı yok dersin, aldığın gibi bi kerede sen değiştirir devam edersin.Ama böyle bi motoru kac kişi kullanmış nası kullanmış, bakımı nasıl yapılmış vs. tamamen muamma.Başkasının sucuda değil olay yani başkalarının suçu... Yani kızmayın ama bu motoru alarak birazda sizin sucunuz.
evet 50bin km'deydi şimdi 55 bin km'de... durumum buna el verdiği için bunu aldım.dediğin gibi tamamen kumar oynamak gibiydi bu haldeki motoru almak şans diyelim... ben bu motoru yaptırdıktan sonra başım ağrımayacaksa yine seve seve kullanırım hyo'dan yana bir sıkıntım yok... ama benim korkum tekrar dikiş tutmamasından kaynaklanıyor. tabiki ben kendime çok kızıyorum motorsuzluk öyle bir hale getirmişti ki beni çok aceleye geldi canımız sağolsun diyorum.
-
18 Nisan 2012, 01:17
#21614
ön camı sıyahlastırmak ıcın araba fılmı ceksem tutarmı ? Deneyen varmıı ?
-
18 Nisan 2012, 01:18
#21615
al bitane sprey boya boya cam film gibi oluyor
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
-
18 Nisan 2012, 01:38
#21616
serhan123 adlı üyeden alıntı
cuma günü motorumu satıyorum kısmetse ve şu motoru düşünüyorum
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...82552098/detay ne dersiniz alınır mı? egzosun orda bi kaynak gibi bişi var daha aramadım yarın arayıp detaylı bilgi alıcağım. bana çok uzak ama başka alınacak motor da yok malesef.
Hocam km orjinalse ve grenajların durumu iyiyse alınabilir.Fiyatı güzel, pazarlık payıda bırakılmış, bu durumda model temizlik(?) km(gercek mi ?) / fiyat oranı güzel gözüküyo.
Şimdi şöyle söyliyim, arka silindiri dikkatli bi şekilde inceleyin, boyası kusursuz olmadı, hani yüksek kmlerde ciddi boya sökülmesi, dökülmesi vs. oluyo.Egzoz'un motora bağlanan bölümüne iyi bakın
Temiz olması lazım.
Motorla biraz turlayın o kmde ki motorun ok gibi gitmesi lazım, sağından solundan haşırtı huşurtu ses gelmesin.
Ön panel tuşlarına bakın silinmemiş olması lazım.
Birde motorun sesini dinleyin, o konuda ben hayatta anlamam etmem derdim... altın elbiseli adam'ın bi videosu var biraz araştır 2.el motor alırken yapılması gerekenler hakkında, adam cok acık bi şekilde anlatıyo o ses dinleme olayını, hiç birşey bilmediğimiz halde o videodan sonra ses dinleme konusunda fikir sahibi olabiliyoruz..
Bunlara kendi kafanda tamam diyosan, grenaj durumu dış görünüşü vs. işice siniyosa al.
Yada daha temizi bi ustaya anlayan birine göster.
-
18 Nisan 2012, 01:59
#21617
culcu07 adlı üyeden alıntı
Motorun egsozun sılındırle baglandıgı noktadan yag sızıntısı var ve egsozun uzerıne dokuluyor. O yag tabakasıda motordan arasıra duman cıkmasına neden oluyo. Bu sorunu nasıl çözebilirim ???
yağ filtre kapağının altında bi conta var ordan kaçırıyor arkadaşım orayı sık veya sıktır sorununun geçtiğini görüceksin
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
18 Nisan 2012, 03:16
#21618
serhan123 adlı üyeden alıntı
cuma günü motorumu satıyorum kısmetse ve şu motoru düşünüyorum
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...82552098/detay ne dersiniz alınır mı? egzosun orda bi kaynak gibi bişi var daha aramadım yarın arayıp detaylı bilgi alıcağım. bana çok uzak ama başka alınacak motor da yok malesef.
bu motor bu km de ise bende süper adamım eksoz gitmiş grenajlar gitmiş arka teker gördüğüm kadarı ile ömrünü tamamlamış zincirde bi garip geldi bana kalırsa 6 binden kesinlikle fazla etmez 5 küsüre veriyorsa al çıkıcak masraflarıda düşün ve en önemlisi anlayan bir kaç kişiye göster
-
18 Nisan 2012, 03:54
#21619
herşeyi geçtim...
7000'dek bir motorun ekzozu nasıl bu kadar paslanmış ve kararmış?
-
18 Nisan 2012, 04:23
#21620
250 cc yakıtı çok uygun bir motorla üç yaz ve bir bahar da nasıl 7.000 km yapılıyor?
Yaksa dicemki az gezdi hafta sonları bi turladı...benzin yetiştiremedi. 250 cc motor ne için alınır? İstisnai kilometrelerimiz pek bi fazla
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 80 kullanıcı var. (0 üye ve 80 misafir)
Bu Konudaki Etiketler