Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #21241
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    12 Şubat 2012
    Şehir
    GB
    Bilmiyorum açıkçası sportifmiyim, uzun yıllar kerestecilik yaptım gücüm kuvvetim yerindedir.Gtr'ye bindimde depoyaabanıyorsun resmen.Bir de önü görmek için kafamız sürekli yukarı mı bakıyor ? Siz rahatsız oluyor musunuz.Benim ölçüler boy 174 kilo 85. Bu arada kask,mont,eldiven ve balaklava aldım.Sadece motor kaldı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #21242
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı merianne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilmiyorum açıkçası sportifmiyim, uzun yıllar kerestecilik yaptım gücüm kuvvetim yerindedir.Gtr'ye bindimde depoyaabanıyorsun resmen.Bir de önü görmek için kafamız sürekli yukarı mı bakıyor ? Siz rahatsız oluyor musunuz.Benim ölçüler boy 174 kilo 85. Bu arada kask,mont,eldiven ve balaklava aldım.Sadece motor kaldı
    hadi allah tmmina erdirsin olculerin motosiklet icin iyi. Gtr ilk 1 hafta agri yapabilir cunku daha nasil bileklere yuklenmeden kullanacagini bilmiyorsun. Comet daha rahattir. Gtrda ekstra avantaj cift disk.cok ciddi fark var tek ile. Dez avantaj 15 20 ile bile dussen yada oldugu yerde yana yatsa canini ve cebini yakabilir.

    ---------- Post added at 01:09 ---------- Previous post was at 01:02 ----------

    Alıntı warlike41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaslar bugn metzeler m5 (arka 180 55 ön 12 55) lastik sipraişi verdim bilgili arkadasların yorumlarını alabilirmiyim, bu arada shinkolarım 2400km de onlarıda satıcam ihtiyacı olan arkadas varsa bana ulasabilir
    cok bilincli mi yaptin bilmiyorum ama keske yapmasaydin. Bikere arka jant 180 kaldirmaz lastigin burulcak ve 160lik gibi duracak birde icten telleri kirilir yavas yavas. 55 olmasi lastigin dis capinin kuculmesi demek. Buda atikliginin artmasi son hizinin dusmesi demektir. Cok ozel bi sebeple secmediysen 120 60 ve 160 60 tavsiye ederim.

  3. #21243

    Üyelik
    05 Mart 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    GT250R - MODELİ: 2012 KİLOMETRESİ: 0 - 500 ARASI
    motora ilk binişimde sahil yoluna çıktım, ikincisinde e-5 , alışmaya başladım yavaş yavaş, sürdükçe güven geliyor insana , birşeyler atlattıkça öğreniyosun ne yapman gerektiğini , gezilere gelirim artık bi de dönüşleri ayarlıyabilsem dışa açılıyorum motoru yatıramıyorum keskin virajlarda
    UNdocab bunu beğendi.
    MOTOR HAYATTIR.HAYATTA MOTOR

  4. #21244
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Mart 2012
    Alıntı merianne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilmiyorum açıkçası sportifmiyim, uzun yıllar kerestecilik yaptım gücüm kuvvetim yerindedir.Gtr'ye bindimde depoyaabanıyorsun resmen.Bir de önü görmek için kafamız sürekli yukarı mı bakıyor ? Siz rahatsız oluyor musunuz.Benim ölçüler boy 174 kilo 85. Bu arada kask,mont,eldiven ve balaklava aldım.Sadece motor kaldı
    bende boy 1.87 ben o halde kullandım bu motoru herhangi bir sıkıntı olmadı fiziken..siz hangisinde kendinizi rahat hissedecekseniz onu tercih edin..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:15 ----------

    Alıntı seth_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motora ilk binişimde sahil yoluna çıktım, ikincisinde e-5 , alışmaya başladım yavaş yavaş, sürdükçe güven geliyor insana , birşeyler atlattıkça öğreniyosun ne yapman gerektiğini , gezilere gelirim artık bi de dönüşleri ayarlıyabilsem dışa açılıyorum motoru yatıramıyorum keskin virajlarda
    dönüşlerde kontra uygularsan yatarsın birde dönüşe girdiğinde dönüşün devamlı çıkış noktasına bak.. bunun için youtube da bir sürü video var aratırsan sana yardımcı olur..http://www.youtube.com/watch?v=s2x64bCFW1w

  5. #21245
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    12 Şubat 2012
    Şehir
    GB
    Alıntı seth_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motora ilk binişimde sahil yoluna çıktım, ikincisinde e-5 , alışmaya başladım yavaş yavaş, sürdükçe güven geliyor insana , birşeyler atlattıkça öğreniyosun ne yapman gerektiğini , gezilere gelirim artık bi de dönüşleri ayarlıyabilsem dışa açılıyorum motoru yatıramıyorum keskin virajlarda
    siz ilk kez mi böyle bir motor kullandınız ? Ben ilk defa vitesli motorsiklet kullanacağım.Öncesinde kuzenin sıfır aldığı mondial 150cc scooterını kullandım. Ne yazık ki 1 ay sonra motora,şahin çarpıp 2'ye bölene kadar.Yani 1 aylık motor tecrübesi var.Zaten GT250r nin üstüne binince baya bir korktum çok büyük geldi gözüme.Ankaradaki bayiden alacağım.Evim elvankent tarafında.Emekten-elvankente kadar motoru nasıl getireceğim.Şimdi düşünüyorumda nasıl olacak bu iş.Çevrede hiç motorcu arkadaşım da yok ki arkasına binip getirelim.

  6. #21246
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı seth_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motora ilk binişimde sahil yoluna çıktım, ikincisinde e-5 , alışmaya başladım yavaş yavaş, sürdükçe güven geliyor insana , birşeyler atlattıkça öğreniyosun ne yapman gerektiğini , gezilere gelirim artık bi de dönüşleri ayarlıyabilsem dışa açılıyorum motoru yatıramıyorum keskin virajlarda
    e-5 i kullanma derim,dengesiz bir trafiği var,90-110 la seyir halindeyken aniden trafik durabilyor,deneyimsiz biri için tehlikeli olduğunu düşünüyorum.Ben de yeni sayılırım 2000 km ye yakın sürdüm,zorunda kalmadıkça minibüs yolu ve e-5 e çıkmıyorum,hep sahil yolunu kullanıyorum.Virajlara gelince gerçekten gideceğin yere bakman çok önemli,çünkü kulağa saçmada gelse nereye bakarsan oraya gidiyorsun.Buna alışmamam uzun zaman almıştı,mesela viraja giriyorum çıkış noktasına bakıyorum,arada bir çukur varmı diye önüme baktığım anda bile,neredeyse şeritten çıkacak kadar oluyordum.Yatırma olayı ise çıkışlara ne kadar odaklanırsan zamanla kendiliğinden gelişiyor.Kontra tekniği gerçekten önemli,boş alanlarda kontra ve panik freni çalışılmalı bence...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:27 ----------

    Alıntı merianne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    siz ilk kez mi böyle bir motor kullandınız ? Ben ilk defa vitesli motorsiklet kullanacağım.Öncesinde kuzenin sıfır aldığı mondial 150cc scooterını kullandım. Ne yazık ki 1 ay sonra motora,şahin çarpıp 2'ye bölene kadar.Yani 1 aylık motor tecrübesi var.Zaten GT250r nin üstüne binince baya bir korktum çok büyük geldi gözüme.Ankaradaki bayiden alacağım.Evim elvankent tarafında.Emekten-elvankente kadar motoru nasıl getireceğim.Şimdi düşünüyorumda nasıl olacak bu iş.Çevrede hiç motorcu arkadaşım da yok ki arkasına binip getirelim.
    bence konu açın motorunuzun eve getirilmesinde yardım istediğiniz hakkında,illaki size yakın yardım edecek biri çıkar bu forumda.(Karşılığında motorun tadına bakmış olur:D)

  7. #21247

    Üyelik
    05 Mart 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    GT250R - MODELİ: 2012 KİLOMETRESİ: 0 - 500 ARASI
    Alıntı white34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende boy 1.87 ben o halde kullandım bu motoru herhangi bir sıkıntı olmadı fiziken..siz hangisinde kendinizi rahat hissedecekseniz onu tercih edin..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:15 ----------



    dönüşlerde kontra uygularsan yatarsın birde dönüşe girdiğinde dönüşün devamlı çıkış noktasına bak.. bunun için youtube da bir sürü video var aratırsan sana yardımcı olur..http://www.youtube.com/watch?v=s2x64bCFW1w
    teşekkürler,

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:59 ----------

    Alıntı merianne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    siz ilk kez mi böyle bir motor kullandınız ? Ben ilk defa vitesli motorsiklet kullanacağım.Öncesinde kuzenin sıfır aldığı mondial 150cc scooterını kullandım. Ne yazık ki 1 ay sonra motora,şahin çarpıp 2'ye bölene kadar.Yani 1 aylık motor tecrübesi var.Zaten GT250r nin üstüne binince baya bir korktum çok büyük geldi gözüme.Ankaradaki bayiden alacağım.Evim elvankent tarafında.Emekten-elvankente kadar motoru nasıl getireceğim.Şimdi düşünüyorumda nasıl olacak bu iş.Çevrede hiç motorcu arkadaşım da yok ki arkasına binip getirelim.
    ben hayatımda ilk defa motor kullandım, çok eskiden mobilette attığım bi turu saymazsak , götürürsün yavaş yavaş dikkatlice sonuçta motor kullanmışsın sen denge sorunun da yok vites olayıda hala biraz zorlanıyorum ama alışılıyo, bunları yazıyorum zannedilmesin bende deli cesareti var , öle basmıyorum gaza şu anda öğrenmeye çalışıyorum sadece yoksa bu işin çok cesareti olmaz sonu malum kötü olur, bunun bilincinde olmak lazım...


    motoru getirme konusundada aslında bayiye söyleyin getirsin araç vardır onlarda taşımak için mutlaka, ben öyle yapmıştım


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------

    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    e-5 i kullanma derim,dengesiz bir trafiği var,90-110 la seyir halindeyken aniden trafik durabilyor,deneyimsiz biri için tehlikeli olduğunu düşünüyorum.Ben de yeni sayılırım 2000 km ye yakın sürdüm,zorunda kalmadıkça minibüs yolu ve e-5 e çıkmıyorum,hep sahil yolunu kullanıyorum.Virajlara gelince gerçekten gideceğin yere bakman çok önemli,çünkü kulağa saçmada gelse nereye bakarsan oraya gidiyorsun.Buna alışmamam uzun zaman almıştı,mesela viraja giriyorum çıkış noktasına bakıyorum,arada bir çukur varmı diye önüme baktığım anda bile,neredeyse şeritten çıkacak kadar oluyordum.Yatırma olayı ise çıkışlara ne kadar odaklanırsan zamanla kendiliğinden gelişiyor.Kontra tekniği gerçekten önemli,boş alanlarda kontra ve panik freni çalışılmalı bence...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:27 ----------



    bence konu açın motorunuzun eve getirilmesinde yardım istediğiniz hakkında,illaki size yakın yardım edecek biri çıkar bu forumda.(Karşılığında motorun tadına bakmış olur:D)
    evet aslında haklısınız sahil yolu e-5 göre daha uygun gerçi ordada çok süratli gidiyolar arabalar, yokki kullanıcak boş alan alışmak için varsada ben bilmiyorum öle yerler , viraj olayını öğrenicem üzerinde çalışıcam ben içerden başlıyorum sonra dışa doğru açılıyorum en sonunda virajı dışardan alıyorum arkadan araba geldiğinde sıkıntı oluyor tabi , arabalarda yavaşladığı için keskin virajlarda kurtarıyorum ama bi gün hızlı bi spor araba denk gelir mazallah yanarım , çukur çok kötü birşeymiş bugün bizzat yaşadım dengeyi kaybediyodum ama görerek girdim o yüzden hazırladım kendimi , mecbur kaldım son anda görünce kaçmaya çalışsam daha tehlikeli olacaktı girdim bende, frenlemede şimdilik bi aksilik yaşamadım ama çok ani bi fren yapacak durumda olmadı daha
    MOTOR HAYATTIR.HAYATTA MOTOR

  8. #21248
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Sahilde hız ortalaması daha düşük ve ışıklar olduğu için yüksek bir tempo yok.Birde ben daha acemiyken iş çıkış saatlerinden uzak dururdum,böylece trafik etkilemezdi beni.Boş alana gelince en kötü ihtimalle sahildeki cepler var,fren çalışması yapılabilir,daha geniş boş alanda illaki bulursunuz bence.Çukur ve ani kaçışlar içinde yine kontra tekniği lazım,kaçış yoksada ben ayaklıklara yükleniyorum,böylece seleden bağlantım kesilmiyor ve kontrolü sağlıyorum.

  9. #21249

    Üyelik
    05 Mart 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    GT250R - MODELİ: 2012 KİLOMETRESİ: 0 - 500 ARASI
    evet bunların hepsi aslında tecrübeyle geliştirilen şeyler ama tabi ilk etapta eğitim şart biraz zaman geçsin belki hondanın kursuna gidebilirim,boş alan benim bulunduğum yerde yok yoksa büyükçekmece,mimarsinan tarafına gitsem oralarda varda ben küçükçekmecedeyim,haklısınız trafik zor oluyor biraz, ilk kullandığımda dönüşte sahilde biraz trafiğe kaldım ama artık dikkat ederim çünkü alışmak lazım ani dur kalk, arabaların arasından geçerken yavaş hızlarda dengede durmak vs.
    MOTOR HAYATTIR.HAYATTA MOTOR

  10. #21250
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı seth_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motora ilk binişimde sahil yoluna çıktım, ikincisinde e-5 , alışmaya başladım yavaş yavaş, sürdükçe güven geliyor insana , birşeyler atlattıkça öğreniyosun ne yapman gerektiğini , gezilere gelirim artık bi de dönüşleri ayarlıyabilsem dışa açılıyorum motoru yatıramıyorum keskin virajlarda
    konu başlıklarına göz gezdiriyordum mesajı görünce yazmak istedim.

    tahminimce dışa açılmanın 3 nedeni olabilir.

    1) viraja çizgin yanlış olabilir
    2) virajda bakışların virajın çıkış noktasında değil, dışa açılcam endişesiyle dış tarafta olabilir. sonuçta nereye bakarsa oraya gidersin
    3) dışa açılcam endişesiyle viraja hızlı girdiğini düşünüp ön fren ile yavaşlamaya çalışıyor olabilirsin. virajda ön fren kullanırsan dönüş çapın artar, dışa açılırsın. hafifçe arka frene dokunursan dönüş çapın kısalır, içe doğru girersin. ama yine de arka freni uygularken dikkat et, lastiği kitleyip kayma bi de.

    anadolu yakasındaysan f1 pistine giden yollarda ya da f1 pistinin yanında ki boş park yerlerinde rahat rahat çalışabilirsin. buralarda hiç trafik olmuyor.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  11. #21251

    Üyelik
    02 Nisan 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KAWASAKİ NİNJA 300
    Alıntı tekhancer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    haddini aşıyorsun önce lan lun şimdi ise beyinsiz vs. hakaret içeren mesajlar yazıyorsun... bir de gelip forumda liseli türküsü paylaşıyorsun pişkin pişkin... sen beni ne tanıyorsun da sineğin yağını çıkarırmışım felan laflar ediyorsun ki? profilin de sende kalsın lazım değil... senin gibileri çok gördük piyasada biz rahat ol. bundan sonra da laflarına dikkat et insanın canını sıkma!
    birileri kızmış özelden msj atabilirsin içindeki kini ben kızmam ,, show yapma burda neyse en kısa sürede motor alır aramıza katılırsın inş.

    Alıntı Görkem_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @OZ@N-GT250R Gecmiş olsun tekrardan, alabildinmi motoru ?
    Merhaba Görkem , sağolasın motorumla ilgili birşey paylaşmayacağımı söylemiştim yazınca kabahat oluyor söyleyince suç itiraz edince birsürü hitap şekli :D o yüzden boşver başına gelen olursa evreleri kendi yaşar yada bana özelden sorar ,
    bu arada krank resimlerini buradan bana özelden ulaşan bir arkadaş için koydum ,,
    çıkma krankı ona kargolayacağım bu gün parası olanların gevşek yazımı yüzünden adamlar buraya motorum bozuldu diyemiyor

    alıntı yapılmasın msjım lütfen ben yazdım ve böyle durum tartışmaya kapalıyım cevaplar özelden olsun show yapmayın ....

  12. #21252

    Üyelik
    01 Haziran 2011
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    S&T GT250R 2011
    Alıntı Tolga Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Banada cevap verse verse zıpkıncı kardeşim cevap verirdi zaten.
    Şasenin zayıf olduğunu 2-3 saatlik bir araştırma sonucu öğrenmiş olduk. Artık yana düşmemesini sağlayacağız.
    Undocab'ın verdiği linkteki manetler hoşuma gitti. Ayarlı 2010-2012 hyosung uyumlu sanırım. ebayden sipariş geçeceğim.
    İlginiz için teşekkür ederim. Extra olarak da nefesine sağlık
    Sen beni tanırsın aslında UZDİYEM dersem anlaşılır sanırım

  13. #21253
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Özelini yiyim ozan, özelde şekilden şekle giriyorsun...
    Sat şu motoru bak krank kırıyor, bir sürü masraf açtı sana zaten sat kurtul....
    Ben bu başlığa bir daha mesaj atmıyorum istediğin gibi koştur dur burada.
    Alper Kaya ve tekhancer bunu beğendiler.
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  14. #21254
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı seth_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    evet aslında haklısınız sahil yolu e-5 göre daha uygun gerçi ordada çok süratli gidiyolar arabalar, yokki kullanıcak boş alan alışmak için varsada ben bilmiyorum öle yerler , viraj olayını öğrenicem üzerinde çalışıcam ben içerden başlıyorum sonra dışa doğru açılıyorum en sonunda virajı dışardan alıyorum arkadan araba geldiğinde sıkıntı oluyor tabi , arabalarda yavaşladığı için keskin virajlarda kurtarıyorum ama bi gün hızlı bi spor araba denk gelir mazallah yanarım , çukur çok kötü birşeymiş bugün bizzat yaşadım dengeyi kaybediyodum ama görerek girdim o yüzden hazırladım kendimi , mecbur kaldım son anda görünce kaçmaya çalışsam daha tehlikeli olacaktı girdim bende, frenlemede şimdilik bi aksilik yaşamadım ama çok ani bi fren yapacak durumda olmadı daha
    Yanlış 1 ) viraja dar başlaman hata. Viraja dış çizgiden başla ve böyle alış. Virajın içerisini görmen lazım aksi halde allah korusun tehlikeli birşeyle aniden karşılaşırsın frenlersin motosiklet kendini virajın dışına doğru yönlendirir ve virajdan savrulur gidersin.
    İçerden başlarsan dönmek için motosikleti daha çok yatırman gerekir. İçerden başlamak yarışlarda usta sürücülerin daha az mesafe alarak ve diğer yarışçıları dışardan gitmeye zorlamak için yapılır. Pist yolları tertemizdir çukur tümsek, kopmuş lastik, yağ döküntüsü, tampon parçası vs bulunmaz. Ama bizim yollarımızda bunların hepsi var!

    Dış çizgiden başla virajın içini görere devam et. sürekli bakışın virajın çıkış noktasına doğru olsun. Viraja girmeden önce yavaşla.virajda fren yapma daha geniş almana sebep olur. Bir de virajda merkez kaç ile dönüldüğü için devirini çok düşürmemeye çalış.
    Çok şey gibi duruyor başlarda bunlar için uğraşırsın sonrasında bunlar otomatik olmaya başlar.

  15. #21255

    Üyelik
    02 Nisan 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KAWASAKİ NİNJA 300
    herkes tedirgin oluyor , bi sorun varsa aramızda çözeriz diye yazdım. özelden yazdım buraya yazmayın artık diye ama gereksiz yorumlara sayfalardır devam ediyorsun bana uyar nereye gidiyorsan git.
    daha fazla çocuklaşma hadi , krank felan kırıldığı yok sadece insanlara dil uzatma lüksünü kendinde bulmayacak buradaki herhangi bir kullanıcı .Kuralları ben mi koyuyorum .. hayır kural var mı yok :D ama belli sınırlar içerisinde yazım yoksa gerginlik kaçınılmaz
    doğru yazanıda 9 köyden kovuyorsunuz white yazdı o kadar bende bi ara adama katıldım haklı dedim diye banada kızdınız ,,, sağcı solcu davasına çevirdiniz ha :D

    neyse konuya giren diğer arkadaşlardan özürdilerim ,

  16. #21256
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    viraj konusunda güzel bir video. İzlediğinizde adamı yerin dibine sokmuş göreceksiniz. Belki ben de çok hatalı kullanıyorumdur.


  17. #21257

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    şükürler olsun bugün manetlerim geldi...
    akşam elcik alıp manetleri takacağım inş.
    resimleri sizlerle paylaşırım..

  18. #21258

    Üyelik
    05 Mart 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    GT250R - MODELİ: 2012 KİLOMETRESİ: 0 - 500 ARASI
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konu başlıklarına göz gezdiriyordum mesajı görünce yazmak istedim.

    tahminimce dışa açılmanın 3 nedeni olabilir.

    1) viraja çizgin yanlış olabilir
    2) virajda bakışların virajın çıkış noktasında değil, dışa açılcam endişesiyle dış tarafta olabilir. sonuçta nereye bakarsa oraya gidersin
    3) dışa açılcam endişesiyle viraja hızlı girdiğini düşünüp ön fren ile yavaşlamaya çalışıyor olabilirsin. virajda ön fren kullanırsan dönüş çapın artar, dışa açılırsın. hafifçe arka frene dokunursan dönüş çapın kısalır, içe doğru girersin. ama yine de arka freni uygularken dikkat et, lastiği kitleyip kayma bi de.

    anadolu yakasındaysan f1 pistine giden yollarda ya da f1 pistinin yanında ki boş park yerlerinde rahat rahat çalışabilirsin. buralarda hiç trafik olmuyor.
    teşekkürler bilgiler için , herkes çıkış noktasını söylüyor demekki mutlaka öyle yapmak lazım , bundan sonra öyle yapmayı deneyeceğim, f1 in oraları biliyorum boş yerler var ama çok uzak orası ben küçükçekmecedeyim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:03 ----------

    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış 1 ) viraja dar başlaman hata. Viraja dış çizgiden başla ve böyle alış. Virajın içerisini görmen lazım aksi halde allah korusun tehlikeli birşeyle aniden karşılaşırsın frenlersin motosiklet kendini virajın dışına doğru yönlendirir ve virajdan savrulur gidersin.
    İçerden başlarsan dönmek için motosikleti daha çok yatırman gerekir. İçerden başlamak yarışlarda usta sürücülerin daha az mesafe alarak ve diğer yarışçıları dışardan gitmeye zorlamak için yapılır. Pist yolları tertemizdir çukur tümsek, kopmuş lastik, yağ döküntüsü, tampon parçası vs bulunmaz. Ama bizim yollarımızda bunların hepsi var!

    Dış çizgiden başla virajın içini görere devam et. sürekli bakışın virajın çıkış noktasına doğru olsun. Viraja girmeden önce yavaşla.virajda fren yapma daha geniş almana sebep olur. Bir de virajda merkez kaç ile dönüldüğü için devirini çok düşürmemeye çalış.
    Çok şey gibi duruyor başlarda bunlar için uğraşırsın sonrasında bunlar otomatik olmaya başlar.
    evet baya bi mesele bu viraj olayı , vitesler çok gözümü korkutuyordu ama alışmaya başladım şimdi , bi şekilde dönüyorum ama doğrusunu tehlikesizini öğrenmem şart , bu bilgiler çok yardımcı olacak teşekkür ederim,
    MOTOR HAYATTIR.HAYATTA MOTOR

  19. #21259
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Arkadaslar; R1 Yolcu
    Sanırım 2012 Model bir GTR Alacağım
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  20. #21260
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    hayrola motoru yeni almistin musteri mi buldun
    cok guzel motorun var nazarlardan saklasin Allah
    Gtr 250ye donus mu var?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler