Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Ağustos 2008, 04:18
#2101
aranıza yeni katılan biri olarak bu motoru düşünüyorum şimdiye kadar bana ait bi scooter oldu bi kaç kez büyük motorda kullandım ama gazı açmadan tabikide scooter gibi değil neticede hayatımda çuval değil :D
neyse kısaca özetlemek gerekirse bazı eksi yönleri canımı sıkıyor gerçekten farın aydınlatma sorunu xenon mavi renkte gayet iyi duruma geliyor (mavinin yağışlı havada daha iyi yolu göstermeside cabası) ama 2. el düşündüğüm için krank milindeki şu yumuşaklık ve biraz zorlandığında kırılma hikayesi canımı sıkan bi etken bu yüzden alıcağım motorun ne kadar sağlıklı olacağı konusunda şüphelerim war...
Reklamlar
-
14 Ağustos 2008, 04:31
#2102
< lLk@yy > adlı üyeden alıntı
2. el düşündüğüm için krank milindeki şu yumuşaklık ve biraz zorlandığında kırılma hikayesi canımı sıkan bi etken bu yüzden alıcağım motorun ne kadar sağlıklı olacağı konusunda şüphelerim war...
kırılmamı
Manavgat şimdilik . . .
oğuz-antalya & ChİpSEt07 ( erdal)
-
14 Ağustos 2008, 04:37
#2103
hyoların kranklarında şole bi durum war diğer motorlarda kullanılan materyale göre biraz daha yumuşak bir alaşım kullanılmış buda fazla redline görülmesi durumda krankın kırılması yada motorun kilitlenmesi anlamına geliyor tuna die birinde wardı zamanında (bilmiyorum bu sitede de warmı) sarısı wardı onda sattı sonra 3 4 defa bu sorun yaşandı onda başka bi arkadaşımda ataşehirde yeni aldığı motorla sesi nasıl die gazı sonuna kadar açıp daha 0 km olan motoru kitledi motorun içinde ne krank ne süpap kalmıştı mototaçta açtılar motoru hatta hatırladığım kadarıyla...
ole çok redline görülüp zorlanmadığı servisleri aksatılmadığı sürece hiç bi motorda sorun olmaz ole kolay kolay ama bu motor biraz daha hassas bildiğim kadarıyla bu konudan ötürü...
en azından benim bilgim bu bu konudaki yanlış biliyorsam biri açıklamasıyla düzeltirse sevinirim (=
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
14 Ağustos 2008, 05:01
#2104
baya bi hassasmış ama
Manavgat şimdilik . . .
oğuz-antalya & ChİpSEt07 ( erdal)
-
14 Ağustos 2008, 05:10
#2105
oğuz-AnTALyA adlı üyeden alıntı
baya bi hassasmış ama
o kadarda değil sadece gittiğin devire az dikkat ediceksin red line'a sokmıyacaksın motoru ole saten oradaki kırmızı çizginin bi nedeni war elbetki koymuşlar oraya... 6 değil 5 ileri vites sonuçta motordan biraz daha hız beklentin olabilir bu 1 vites eksiğinden dolayı ama egolarını biraz bastırırsan hiç bi sorun olmaz
bu bahsettiğim 2 arkadaşta daha çabuk hızlanma hız ve ses adına gazı çok açtılarki sorunlarınıda yaşadılar 2. bahsettiğim ola bu konuda özellikle uyarıldı ama denemek istedi rodajı bitmemişi bi motor bu şekilde yıpratılmamalı (=
kısaca 0 km alırsan sorun yok sonuçta dikkat ediceksin kendi motorun ama 2. elde başkasından alıyorsun adam satana kadar düzgün kullanır servis kayıtları mükemmeldir ama sonrada nasıl olsa satılacak diip motoru zorlamakta war alan kişinin eline krank milini almasıda cabası bu sorumsuzluktan dolayı.
yani sık dokuyup iyi elemek lasım 2. elde
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
14 Ağustos 2008, 05:20
#2106
< lLk@yy > adlı üyeden alıntı
o kadarda değil sadece gittiğin devire az dikkat ediceksin red line'a sokmıyacaksın motoru ole saten oradaki kırmızı çizginin bi nedeni war elbetki koymuşlar oraya... 6 değil 5 ileri vites sonuçta motordan biraz daha hız beklentin olabilir bu 1 vites eksiğinden dolayı ama egolarını biraz bastırırsan hiç bi sorun olmaz
bu bahsettiğim 2 arkadaşta daha çabuk hızlanma hız ve ses adına gazı çok açtılarki sorunlarınıda yaşadılar 2. bahsettiğim ola bu konuda özellikle uyarıldı ama denemek istedi rodajı bitmemişi bi motor bu şekilde yıpratılmamalı (=
kısaca 0 km alırsan sorun yok sonuçta dikkat ediceksin kendi motorun ama 2. elde başkasından alıyorsun adam satana kadar düzgün kullanır servis kayıtları mükemmeldir ama sonrada nasıl olsa satılacak diip motoru zorlamakta war alan kişinin eline krank milini almasıda cabası bu sorumsuzluktan dolayı.
yani sık dokuyup iyi elemek lasım 2. elde
haklısın abi sonuna kadar
Manavgat şimdilik . . .
oğuz-antalya & ChİpSEt07 ( erdal)
-
14 Ağustos 2008, 05:27
#2107
ölü sezonda yada sezonun bitimine doğru yatırımlarım tutarsa %100 alıcam yoksa beklemede kalıcam bi süre yapıcak bişeyim yok başka umarım en kısa zamanda olur scooter kullanmak istemiyorum açıkçası artık ki kullanmıyorum bile artık nerdeyse rüzgarı özledim resmen :D
scooterda bole makaralara neden oluyor sadece avatarda görüldüğü gibi :D
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
14 Ağustos 2008, 05:42
#2108
abi inş istediğin gibi bi motor alırsın resimlerinide gösterirsin artık bize
Manavgat şimdilik . . .
oğuz-antalya & ChİpSEt07 ( erdal)
-
14 Ağustos 2008, 05:44
#2109
saolasın darısı başına ...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
14 Ağustos 2008, 05:50
#2110
inşallah
Manavgat şimdilik . . .
oğuz-antalya & ChİpSEt07 ( erdal)
-
14 Ağustos 2008, 16:25
#2111
bide piyasayla çok ilgilenemiyorum ama sanırım hyosung marka değiştiriyor artık S&T kanuni olarak distribütörlük değişimimi ne olmuş ole bişeler war sanırım bu konuda bilgi sahibi olan bi aradaş konuyu açıkarsa sevinirim
isim olarak bence çok kötü olmuş motorun havasınıda düşüren bi durum bence...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
14 Ağustos 2008, 22:03
#2112
Evet Arkadarşım ; Kanuni aldı Hyosungu Adından kaybediyor
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
14 Ağustos 2008, 23:09
#2113
off sorma motorun adını söküp kendi nickimimi yazsam diyorum marka yerine :D
adından çok ama çok kaybediyor 250cc'deki bu motorların satışı kesin düşücek adından dolayı ayak altı takımı gibi olmuş birazcık bi racing motora göre...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
14 Ağustos 2008, 23:14
#2114
-
14 Ağustos 2008, 23:14
#2115
cakalaz adlı üyeden alıntı
Evet Arkadarşım ; Kanuni aldı Hyosungu
Adından kaybediyor
bide kanunide performansın vs arttırılacağı söyleniyo sitesinde yazan habere göre
Üstelik çekiş, 2008’de eklenen yakıt enjeksiyonu sayesinde artık daha da pürüzsüz.
tabi bu konuda ben bi yorum yapamam kullananlara sormak lasım 2 farklı versiyonuda kullanan yada yolda birbirine denk gelen warsa..
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
14 Ağustos 2008, 23:28
#2116
PLayboy_77 İkisini de kullanmıstı.. Ve yorumunu da yapmıstı.. Devir kesici felan yokmuş; Ve herşeyiyle aynıymış
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
14 Ağustos 2008, 23:31
#2117
cakalaz adlı üyeden alıntı
PLayboy_77 İkisini de kullanmıstı.. Ve yorumunu da yapmıstı.. Devir kesici felan yokmuş; Ve herşeyiyle aynıymış
herşeyiyle aynı değil olm.devir kesici yokmuş ama enjeksion var makinada
Orgazma Dudak Büktürür
-
14 Ağustos 2008, 23:42
#2118
kaç bastım dediydin hüseyin abi 167 mii
-
14 Ağustos 2008, 23:44
#2119
by_moto adlı üyeden alıntı
kaç bastım dediydin hüseyin abi 167 mii
evet kocum...bizzat ben dün gece
Orgazma Dudak Büktürür
-
14 Ağustos 2008, 23:50
#2120
huceyn adlı üyeden alıntı
evet kocum...bizzat ben dün gece
cbr 125 le mii ? cbrcup takiler bilem 160 yi geçemezkenn
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 112 kullanıcı var. (0 üye ve 112 misafir)
Bu Konudaki Etiketler