Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Mart 2012, 01:32
#21001
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
kayalar motor var 4leventte ama fiyatlarda çok kitliyor 3500km bakımında sadece yağ değişimi için 110tl istedi bende yok artık dedim avcılar motopark gittim 65tl yaptılar
o nedir öyle ya yağ değişimi 110 tl
Reklamlar
-
29 Mart 2012, 01:42
#21002
dedektif5 adlı üyeden alıntı
o nedir öyle ya yağ değişimi 110 tl
vala bende o an deli oldum pişman oldum motoru aldığıma nerdeyse kitlemeye adam arıyolar önermiyroum kayalarmotoru bu yüzden adama diyorum yağ yağ filtresi 110tl balatalar hariç dedi dedim balata 3.500km de bitermi dedi bunlarda 1.000km de ön arka bitebiliyor oha dedim resmen kitlemeye yer arıyorlar avcılar denizköşklerde motopark var orası nispeten daha ucuz nerdeyse yarı yarıya düşünün ben bujilerimi hava filtremi balatalarımı yağımı değiştirsem orda ağır bakımda bana 400tl kitlicekler bu arada 3.500km ana bakım olduğundan işçilik çok alıyor o yüzden fiyat yüksek garantiye kaşe basmak için + işçilik için 65tl para istediler yani aşa yukarı motoparkta normal zamanlarda yağ değişimi filtre dahil 35tl ana bakımlarda kaşe basma+işçilik parası olarak 30tl işçilik alıyor ana bakım dediğim 3500-7500-11500-15500 gibi gidiyor ben 2.000km de bir dğeiştirdiğim için ara bakımlar daha ucuz
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
29 Mart 2012, 02:25
#21003
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
kayalar motor var 4leventte ama fiyatlarda çok kitliyor 3500km bakımında sadece yağ değişimi için 110tl istedi bende yok artık dedim avcılar motopark gittim 65tl yaptılar
ney ney neyyy 110 TL .. herkesi eline anahtar almaya davet ediyorum . bırakın garantiyi filan 10000 km den sonra bişi çıkmadıysa motordan daha da çıkmaz.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
29 Mart 2012, 02:27
#21004
Oz@n-RCR200S adlı üyeden alıntı
fakirlik işte :D paramız yokki alalım hayabusa uçalım bi tarafa kurtulalım zalim dünyadan yahu çok canım sıkıldı bu motor olayına uğraş olsun diye gt250r aldım vallahi benim çin racer 200 s bundan iyiydi ağlatırdım öksürtürdüm ama hiç tıkırdamı
yaşadıklarına üzüldüm..bir ürün alıp sonradan sorun ve masraf çıkarması kadar sinir bozucu bir durum yoktur..tekrardan geçmiş olsun..motorun yapıldığı zamanda çok zorlama motorunu rodajı bitse bile..
-
29 Mart 2012, 02:35
#21005
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
ozan bey yeşilyurt motordan fialn alıcağınıza
www.kuralkan.net ten üyelik alarak adrese teslimde getirtebilirsiniz veya en yakın bayiye bölede bi hizmeti var hemde tüm parçalar bulunuyor parça sıkıntısı yok--- undocap benim motorda hiç bir türlü che yazısı çıkmıyor kontağı açtığımda F1 yanıyor ekranda F1 çıkıyor marşa basana kadarda sönmüyor ışık acaba dedim motorumun sorunumu var youtubede araştırdım ve motorumun normal olduğunu anladım 2012lerin hepsi boşta debriyaja basarak çalısıyor senin motorda büyük ihtimalle boştayken debriyaja basmak gerekmeden marş alıyordur 2012lerde almıyor F1 de marşa basmadan sönmüyor galiba sistemin çalıstırdığını söliyor bölece :S
Bende yok öyle bir olay. Çok ilginç ilk defa duyuyorum bunu. Kesin emin misin bütün 2012lerde olduğuna ? anlama veremedim amacı nedir peki bunun bi bilgin var mı?
marşa basmadan FI yanarken arka koltuktan mesajımdaki gibi hata koduna bak bakayım ne veriyor :D
che nasıl çıkmaz yav. gaz kolunun yanındaki kırmızı düğmeyi kapattığında motor stop ediyor değil mi? bu konumda ekranda che çıkmıyor mu?
che yazmasının tek espirisi yolda bi an malak gibi "niye çalışmıyo la bu" diye kalmamak :D
snicker316 adlı üyeden alıntı
undocap, teşekkürler. cumartesi motoru ilk 1000 bakımına götürücem. tavsiye edeceğin bir servis varmı ? istanbul avrupa yakasındayım
rica ederim önemli değil arkadaşlar tavsiyede bulunmuş zaten.
şunu uyarıyorum ilk 1000 bakımı ücretsizdir yağ dışında para verme. ilk 1000 bakımında izmirdeydim (uzun yolda rödaj daha güzel olur ve kolay biter diye ) shell yağ koymuşlardı hiç memnun kalmadım istanbula gelir gelmez değiştirdim. Shell koyma daha iyi bir yağ kullan.
Arkadaşlar avcılar motopark demişler. Ben de 2.ve 3. bakımları orada yaptırdım.
4. bakım geldi ve yağı kendim değiştirdim artık motosikleti garantiden çıkarıyorum.
Neden derseniz. Bu garanti bi halta yaramıyor ne olsa "kullanıcı hatası" " olur öyle" "Bu parçalar garantiye girmiyor" deniliyor. Honda'sı olan arkadaşa da böyle yaptılar.
Benim sinyal rölesi bozuk. Bazen durup dururken cızır cızır ötüyor sinyal verince düzeliyor. sinyali kesince yeniden yapıyor. Neymiş efendim ilk aldığım zaman(ilk bikaç gün içinde) söyleseymişim garantiye girermiş. Ve ilk aldığımda götürdüm kayalar motora dedim bundan bi ses geliyor bazen. Ve terbiyesiz makina 15 20dk denedik ses yapmadı. Adam da e sağlam bu diyerek postaladı beni haklı olarak :D Ama biliyorum ben bozuk işte.
Altı üstü 19TL değerinde bi parça ama o zaman karar verdim. 3. bakımdan sonraya kadar bi sıkıntı varsa ortaya çıkar yok çıkmazsa daha da yağını falan kendim değiştiricem dedim. 3-5 gün önce 11.500km de yağını kendim değiştirdim.8000-10000km sorun yapmayan alet bir daha da sorun yapmaz kolay kolay zaten sonra çıkan arıza kesin garanti kapsamı dışıdır..
Bunu sadece hyo için söylemiyorum TÜRKİYEDEKİ BÜTÜN MOTOSİKLET MARKALARI İÇİN GEÇERLİ.
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
vala bende o an deli oldum pişman oldum motoru aldığıma nerdeyse kitlemeye adam arıyolar önermiyroum kayalarmotoru bu yüzden adama diyorum yağ yağ filtresi 110tl balatalar hariç dedi dedim balata 3.500km de bitermi dedi bunlarda 1.000km de ön arka bitebiliyor oha dedim resmen kitlemeye yer arıyorlar avcılar denizköşklerde motopark var orası nispeten daha ucuz nerdeyse yarı yarıya düşünün ben bujilerimi hava filtremi balatalarımı yağımı değiştirsem orda ağır bakımda bana 400tl kitlicekler bu arada 3.500km ana bakım olduğundan işçilik çok alıyor o yüzden fiyat yüksek garantiye kaşe basmak için + işçilik için 65tl para istediler yani aşa yukarı motoparkta normal zamanlarda yağ değişimi filtre dahil 35tl ana bakımlarda kaşe basma+işçilik parası olarak 30tl işçilik alıyor ana bakım dediğim 3500-7500-11500-15500 gibi gidiyor ben 2.000km de bir dğeiştirdiğim için ara bakımlar daha ucuz
Hacı ben balataları 8000km de değiştirdim. EBC sintered HH taktım. O zamanda da orjinal balatalar yarıya bile gelmemişti. hangi 3500km de balata değiştirmesi diyorlar ya.
Motopark da iyidir hoştur ama daha 2. bakımda yani 3500km deyken buji değiştirmek lazım dedi.
Arkadaş ben aldığım ilk haftada o kullanım kılavuzunu 3 kere hatim ettim. Nereye değiştiriyorsun sen bujiyi. Kullanım kılavuzu değerleri toleranslı verir diyor ki buji 8000km de değişir. Bu demektir ki + olarak 500-1000km daha o buji dayanır. 8500-9000km nereye 3500km nereye.
Tek kelimeyle "AYIP"
Kılavuz her 4000km de vidalar bi tur gözden geçirilip sıkılmalı, gidonda boşluk var mı bakılmalı silindir kafasında gevşeme var mı bakılmalı(neresine bakılacak bilmiyorum) falan gibi bir sürü şey sayıyor.
Sizin servislerinizden herhangi birisi Allah rızası için eğilip de bunlara bakıyor mu hiç?
Ön dişli kutusunun orayı açıp orada biriken tozlu pis yağ birikintisini kimin ustası temizledi şimdiye kadar? Ne gerek var yav o pislik lazım bize. dişliyi bozuyormuş. bozsun anasını satayım.
Sonra hyo vida düşürür. Birden bire arıza verir ot olur b.k olur. Sorun bakalım bu adamlara eğitimlerinde verilmedi mi bu bilgiler. Bunları yapmaları gerektiği söylenmedi mi?
Gitsinler 3500km de balata, buji değiştirsinler hava filitresi değiştirsinler. Yapmaları gereken ne varsa yapmasınlar.
Şuanda motosikletimde
EBC Sintered HH fren balatası var kendim taktım
Castrol SJ değerli yağ var kendim koydum
Çift tırnaklı buji var kendim taktım.
BMC hava filitresi var kendim taktım.
Allah "USTA"lara mecbur etmesin bizi.Sinirlendim akşam akşam.
Niye konu açıp sinirlendiriyosunuz leyn beni :D
-
29 Mart 2012, 02:59
#21006
fearlesboyy adlı üyeden alıntı
en sinir olduğum ilan türü arkadaşlar nasıl oluyorsa 8 yasında bir motor 2400 km oluyor allah aşkına bu mümkünmü ya ?baksanıza motor 3000 km bakımına bıle gırmemıs barı adam akıllı km yazsaydınız...
olması mümkünmü diyorum ama bana göre imkansız adam almış depoya atmış olması lazım ben nerdeyse yazın aylık sehır dısı gezısı harıc 850-1000 km yapıyorum arkadaş sanırım motoru benzinciye bile götürmemş evde şişeyle doldurmuş baksanıza sadece 8 sene benzıncıye gıtse gelse o km fazlasını yapar.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...79903636/detay
ben 2011'in Aralık ayında aldım , 49bin km'deydi motor şimdi 53bin km'de ...
binmedigim gün yok gibi :D bi istanbula gidip geldigim günler yatıyor evin önünde o kadar ^_^
@Oz@n-RCR200S
gerçekten çok üzüldüm böyle bir olayla karşılaşmana ...
o motoru sana bu sorunu bile bile sattıysa o kişi allahından bulsun
arkadaşlar bir sorunum var motor zangır zangır titriyor ne yapabilirim aynalar bile titremeye başladı neden kaynaklanıyor olabilir bu ? döküntü bi motormuş gibi 3000 ile 5000 devir arasında gitmekten utanıyom ya traktör geçiyomuş gibi bakıyor insanlar
-
29 Mart 2012, 03:04
#21007
UNdocab adlı üyeden alıntı
Bende yok öyle bir olay. Çok ilginç ilk defa duyuyorum bunu. Kesin emin misin bütün 2012lerde olduğuna ? anlama veremedim amacı nedir peki bunun bi bilgin var mı?
marşa basmadan FI yanarken arka koltuktan mesajımdaki gibi hata koduna bak bakayım ne veriyor :D
che nasıl çıkmaz yav. gaz kolunun yanındaki kırmızı düğmeyi kapattığında motor stop ediyor değil mi? bu konumda ekranda che çıkmıyor mu?
che yazmasının tek espirisi yolda bi an malak gibi "niye çalışmıyo la bu" diye kalmamak :D
rica ederim önemli değil arkadaşlar tavsiyede bulunmuş zaten.
şunu uyarıyorum ilk 1000 bakımı ücretsizdir yağ dışında para verme. ilk 1000 bakımında izmirdeydim (uzun yolda rödaj daha güzel olur ve kolay biter diye ) shell yağ koymuşlardı hiç memnun kalmadım istanbula gelir gelmez değiştirdim. Shell koyma daha iyi bir yağ kullan.
Arkadaşlar avcılar motopark demişler. Ben de 2.ve 3. bakımları orada yaptırdım.
4. bakım geldi ve yağı kendim değiştirdim artık motosikleti garantiden çıkarıyorum.
Neden derseniz. Bu garanti bi halta yaramıyor ne olsa "kullanıcı hatası" " olur öyle" "Bu parçalar garantiye girmiyor" deniliyor. Honda'sı olan arkadaşa da böyle yaptılar.
Benim sinyal rölesi bozuk. Bazen durup dururken cızır cızır ötüyor sinyal verince düzeliyor. sinyali kesince yeniden yapıyor. Neymiş efendim ilk aldığım zaman(ilk bikaç gün içinde) söyleseymişim garantiye girermiş. Ve ilk aldığımda götürdüm kayalar motora dedim bundan bi ses geliyor bazen. Ve terbiyesiz makina 15 20dk denedik ses yapmadı. Adam da e sağlam bu diyerek postaladı beni haklı olarak :D Ama biliyorum ben bozuk işte.
Altı üstü 19TL değerinde bi parça ama o zaman karar verdim. 3. bakımdan sonraya kadar bi sıkıntı varsa ortaya çıkar yok çıkmazsa daha da yağını falan kendim değiştiricem dedim. 3-5 gün önce 11.500km de yağını kendim değiştirdim.8000-10000km sorun yapmayan alet bir daha da sorun yapmaz kolay kolay zaten sonra çıkan arıza kesin garanti kapsamı dışıdır..
Bunu sadece hyo için söylemiyorum TÜRKİYEDEKİ BÜTÜN MOTOSİKLET MARKALARI İÇİN GEÇERLİ.
Hacı ben balataları 8000km de değiştirdim. EBC sintered HH taktım. O zamanda da orjinal balatalar yarıya bile gelmemişti. hangi 3500km de balata değiştirmesi diyorlar ya.
Motopark da iyidir hoştur ama daha 2. bakımda yani 3500km deyken buji değiştirmek lazım dedi.
Arkadaş ben aldığım ilk haftada o kullanım kılavuzunu 3 kere hatim ettim. Nereye değiştiriyorsun sen bujiyi. Kullanım kılavuzu değerleri toleranslı verir diyor ki buji 8000km de değişir. Bu demektir ki + olarak 500-1000km daha o buji dayanır. 8500-9000km nereye 3500km nereye.
Tek kelimeyle "AYIP"
Kılavuz her 4000km de vidalar bi tur gözden geçirilip sıkılmalı, gidonda boşluk var mı bakılmalı silindir kafasında gevşeme var mı bakılmalı(neresine bakılacak bilmiyorum) falan gibi bir sürü şey sayıyor.
Sizin servislerinizden herhangi birisi Allah rızası için eğilip de bunlara bakıyor mu hiç?
Ön dişli kutusunun orayı açıp orada biriken tozlu pis yağ birikintisini kimin ustası temizledi şimdiye kadar? Ne gerek var yav o pislik lazım bize. dişliyi bozuyormuş. bozsun anasını satayım.
Sonra hyo vida düşürür. Birden bire arıza verir ot olur b.k olur. Sorun bakalım bu adamlara eğitimlerinde verilmedi mi bu bilgiler. Bunları yapmaları gerektiği söylenmedi mi?
Gitsinler 3500km de balata, buji değiştirsinler hava filitresi değiştirsinler. Yapmaları gereken ne varsa yapmasınlar.
Şuanda motosikletimde
EBC Sintered HH fren balatası var kendim taktım
Castrol SJ değerli yağ var kendim koydum
Çift tırnaklı buji var kendim taktım.
BMC hava filitresi var kendim taktım.
Allah "USTA"lara mecbur etmesin bizi.Sinirlendim akşam akşam.
Niye konu açıp sinirlendiriyosunuz leyn beni :D
çıkmıyor ya ve bu normal beyinlerimiz farklı bizim motorlarımızın seninki 2011 değilmi benimki 2012 debriyaja basmadan çalısmıyor youtubede araştır gerçekten böle yanlışlık yok bende ne yaparsan yap che cıkmaz :D kırmızı düğmeye falan bastığındada cıkmıyor gerçekten normal :D bana inanmıyosan youtube orda gt250r 2012 çalısma videolarına bakabilirsin :D-------------motoparkada mecbur gidiyoruz napalım garanti gitmesin lazımo lur die bir beyin 1.350tl yani bunlar beni korkutuyor 2 sene gidicem heralde sonra kendim yapıcağım günleri iple çekiyorum :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
29 Mart 2012, 03:42
#21008
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
çıkmıyor ya ve bu normal beyinlerimiz farklı bizim motorlarımızın seninki 2011 değilmi benimki 2012 debriyaja basmadan çalısmıyor youtubede araştır gerçekten böle yanlışlık yok bende ne yaparsan yap che cıkmaz :D kırmızı düğmeye falan bastığındada cıkmıyor gerçekten normal :D bana inanmıyosan youtube orda gt250r 2012 çalısma videolarına bakabilirsin :D-------------motoparkada mecbur gidiyoruz napalım garanti gitmesin lazımo lur die bir beyin 1.350tl yani bunlar beni korkutuyor 2 sene gidicem heralde sonra kendim yapıcağım günleri iple çekiyorum :D
ilginç harbiden. Ben motoru aldığımdan beri o butonu hiç kullanmadım zaten. Arkadaşlar 1-2 defa bastıysa o dur. Ayaklık müşürü gibi güzel birşey varken hiç gerek yok o düğmeye. Zaten ne işe yarar neden vardır onu da bilmiyorum.
herkesin kendi tercihi tabiki.
-
29 Mart 2012, 03:54
#21009
UNdocab adlı üyeden alıntı
ilginç harbiden. Ben motoru aldığımdan beri o butonu hiç kullanmadım zaten. Arkadaşlar 1-2 defa bastıysa o dur. Ayaklık müşürü gibi güzel birşey varken hiç gerek yok o düğmeye. Zaten ne işe yarar neden vardır onu da bilmiyorum.
herkesin kendi tercihi tabiki.
bende kullanmıyorum kontaktan kapatıyorum acil durumlarda kullanılması gerkli die biliyorum ama pekte bilgim yok
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
29 Mart 2012, 08:24
#21010
Ben kuralkan.net ten gaz teli aldım istediğim bayiye kargoladılar paketi hiç açılmamış şekilde kimliğimle teslim aldım.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
29 Mart 2012, 08:44
#21011
Adana İl Temsilcisi
arkadaşlar,ihtiyacım olduğu için değil sadece öğrenmek için soruyorum.şu http://www.hyosungsource.com/ dan alış veriş nasıl yapılıyor?yani klasik üyelik filan gerekiyormu ?yapan arkadaşlar,tecrübelerini yazarlarsa sevirim,hem herkese de bilgi olmuş olur.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
29 Mart 2012, 09:32
#21012
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
ozan bey yeşilyurt motordan fialn alıcağınıza
www.kuralkan.net ten üyelik alarak adrese teslimde getirtebilirsiniz veya en yakın bayiye bölede bi hizmeti var hemde tüm parçalar bulunuyor parça sıkıntısı yok---
ben yazmıştım zaten kuralkandanda alınıyor ama muhatap önemli benim için kanuninin kendi içinden bi yerle görüşmeyin arkadaşlar hiç yardımcı olmuyorlar bi keresinde tamir parasına itiraz edip yetkili servisi şikayet ettim ,, orayı arayıp 80 tl indirim yaptırmışlar böyle uygulamamı olur saçmalık şikayet yalan oldu ...
o yüzden örnek verdim yazımı tam okusaydınız :D bu işten pro anlayan birisi değilim ki ben yeşilyurtta ustayı yakaladım 1 saat telefonda konuştuk bunu kanuni kuralkan sana yapmaz
-
29 Mart 2012, 23:07
#21013
ben motoru kayalar leventten aldım. teslim ederken şu şekilde çalıştırmamı önerdiler. önce kontagı acıyorum. sonra kırmızı butonu. kırmızı butonu acınca kırmızı FI ısıgı yanıyor ve ekranda FI yazısı cıkıyor. sonrasında FI gidip km yazıyor sonra tekrar FI geliyor, sonra km . marsa basana kadar boyle. hata mı var acaba?
kapatırkende önce herzmaan kırmızı butondan kapa dediler.
rodaj yagı degişecek. ne yag koymamı tavsye edersiniz. kullanma kılavuunda 4 zamanlı motor yagı koyun daha iyi olur diye bir tavsiye var.
-
29 Mart 2012, 23:21
#21014
snicker316 adlı üyeden alıntı
ben motoru kayalar leventten aldım. teslim ederken şu şekilde çalıştırmamı önerdiler. önce kontagı acıyorum. sonra kırmızı butonu. kırmızı butonu acınca kırmızı FI ısıgı yanıyor ve ekranda FI yazısı cıkıyor. sonrasında FI gidip km yazıyor sonra tekrar FI geliyor, sonra km . marsa basana kadar boyle. hata mı var acaba?
kapatırkende önce herzmaan kırmızı butondan kapa dediler.
rodaj yagı degişecek. ne yag koymamı tavsye edersiniz. kullanma kılavuunda 4 zamanlı motor yagı koyun daha iyi olur diye bir tavsiye var.
galiba seninki 2012 model çünkü benimkindede aynı öle oluyor ayrıca undocap ın da dediği gibi servisleri pek dikkate alma işlerine geldiği gibi konusuyorlar kitapçıktano tuşun işlevini öğren bence ben suan kontaktan kapatıyorum interneten araştırdığım kadarıyla kontaktan kapamanın daha yararlı olduğunu gördüm anladım motor 2012 mi ? bu arada alet zaten 4 zamanlı olduğu için 4T yağlarını kullanmak gerek 2 zamanlı değilki bunlar 2T yağlar kullanılsın
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
29 Mart 2012, 23:28
#21015
adanalı adlı üyeden alıntı
arkadaşlar,ihtiyacım olduğu için değil sadece öğrenmek için soruyorum.şu
http://www.hyosungsource.com/ dan alış veriş nasıl yapılıyor?yani klasik üyelik filan gerekiyormu ?yapan arkadaşlar,tecrübelerini yazarlarsa sevirim,hem herkese de bilgi olmuş olur.
Abi üye olman gerekiyor. Gerisi klasik alışveriş sitesi. Arkadaş için gt650 amortisörü aldım 3,5 günde geldi şok oldum.
aldığınız parça biraz kıymetli ise içine mutlaka hediye birşeyler koyuyorlar. Arkadaş için yağ filitresi göndermişlerdi.
snicker316 adlı üyeden alıntı
ben motoru kayalar leventten aldım. teslim ederken şu şekilde çalıştırmamı önerdiler. önce kontagı acıyorum. sonra kırmızı butonu. kırmızı butonu acınca kırmızı FI ısıgı yanıyor ve ekranda FI yazısı cıkıyor. sonrasında FI gidip km yazıyor sonra tekrar FI geliyor, sonra km . marsa basana kadar boyle. hata mı var acaba?
kapatırkende önce herzmaan kırmızı butondan kapa dediler.
rodaj yagı degişecek. ne yag koymamı tavsye edersiniz. kullanma kılavuunda 4 zamanlı motor yagı koyun daha iyi olur diye bir tavsiye var.
karşıya geçerken önce sağa sonra sola sonra tekrar sağa bakıyoruz
Bu ne yaa:D
---------- Post added at 22:25 ---------- Previous post was at 22:23 ----------
çok komikmiş bu 2012ler kesin mundardır bunlar :p
Tuş "hazard button" olarak geçer yani acil durum butonu. Kullanmana gerek yok hatta kullanma. Ben kontağı bile kullanmıyorum. En güzeli ayaklık müşürü. Ayaklığı açınca tık diye duruyor zaten
---------- Post added at 22:28 ---------- Previous post was at 22:25 ----------
yağ olarak 4 zamanlı yarı sentetik değeri "SG" ve üzeri olan yağ kullanın. Shell'in 12-13liralık yağını bedava verirseler almayın.motosiklete atlayıp gazı kökleyin ve uzaklaşın oradan.Antipatim oldu shelle karşı. Benzini ise 10 numara iyi
-
29 Mart 2012, 23:31
#21016
eod adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bir sorunum var motor zangır zangır titriyor ne yapabilirim aynalar bile titremeye başladı neden kaynaklanıyor olabilir bu ? döküntü bi motormuş gibi 3000 ile 5000 devir arasında gitmekten utanıyom ya traktör geçiyomuş gibi bakıyor insanlar
yok mu hiç başına gelen ^_^ ? gidonda fln hiç vibrasyon yok ama 3-5 bin devirler arası sanki traktör geçiyor gibi tüm parçalar coşuyor
-
29 Mart 2012, 23:35
#21017
eod adlı üyeden alıntı
yok mu hiç başına gelen ^_^
vitesin yüksek kaçıyor,boğuluyor olabilir mi o devir için?
normalde zaten 3-6bin devirleri arasında motosiklet biraz titreşimlidir.
---------- Post added at 22:35 ---------- Previous post was at 22:32 ----------
balkona bak bee
UNdocab
eod
Slayerrr
Pain
Alper Kaya+
my91
Emrah.ark
MF-Hyo+
tt Adnan
snicker316
Oz@n-RCR200S
-
29 Mart 2012, 23:39
#21018
UNdocab adlı üyeden alıntı
Abi üye olman gerekiyor. Gerisi klasik alışveriş sitesi. Arkadaş için gt650 amortisörü aldım 3,5 günde geldi şok oldum.
aldığınız parça biraz kıymetli ise içine mutlaka hediye birşeyler koyuyorlar. Arkadaş için yağ filitresi göndermişlerdi.
karşıya geçerken önce sağa sonra sola sonra tekrar sağa bakıyoruz
Bu ne yaa:D
---------- Post added at 22:25 ---------- Previous post was at 22:23 ----------
çok komikmiş bu 2012ler kesin mundardır bunlar :p
Tuş "hazard button" olarak geçer yani acil durum butonu. Kullanmana gerek yok hatta kullanma. Ben kontağı bile kullanmıyorum. En güzeli ayaklık müşürü. Ayaklığı açınca tık diye duruyor zaten
---------- Post added at 22:28 ---------- Previous post was at 22:25 ----------
yağ olarak 4 zamanlı yarı sentetik değeri "SG" ve üzeri olan yağ kullanın. Shell'in 12-13liralık yağını bedava verirseler almayın.motosiklete atlayıp gazı kökleyin ve uzaklaşın oradan.Antipatim oldu shelle karşı. Benzini ise 10 numara iyi
benim 2012 im hiçte mındar değil bi kere :D arkadaşta 2011 var bende ondan görüyorum paso che yazısını che nedir ya hııı :D şaka maka ben bu sistemin F1 sensörünün aktif çalısır vaziyete olduğunu gösterdiğini sanıyroum çünkü debriyajı sıkıp marşa bastığında F1 de sönüyor
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
30 Mart 2012, 00:01
#21019
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
benim 2012 im hiçte mındar değil bi kere :D arkadaşta 2011 var bende ondan görüyorum paso che yazısını che nedir ya hııı :D şaka maka ben bu sistemin F1 sensörünün aktif çalısır vaziyete olduğunu gösterdiğini sanıyroum çünkü debriyajı sıkıp marşa bastığında F1 de sönüyor
biz devrimciyiz ondan che yaziyor benim motorda. Yav avcilar tayfa bi bulusma ayarlayinda gelelim. Senin motorun orasini burasini mincikliycam olm kaçamazsin :p
-
30 Mart 2012, 00:04
#21020
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
kayalar motor var 4leventte ama fiyatlarda çok kitliyor 3500km bakımında sadece yağ değişimi için 110tl istedi bende yok artık dedim avcılar motopark gittim 65tl yaptılar
bende avcılar motoparka götürüyorum. erdal usta var orada. beğeniyorum servisi. hep soruyor götürdüğümde, varmı şikayetin vs. diye. selamlar.
Arkadaşlar, motor numarası çokmu zor yerde bizim Hyo larda. bulamadım, çokda yatamazdım yerlere yani. fotoğraflamış bir arkadaş varsa rica edelim , yerini öğrenelim. selamlar
Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler