geçmiş olsun allahtan yolda giderken bir kazaya neden olmadı
geçmiş olsun allahtan yolda giderken bir kazaya neden olmadı
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
beyler bu motoru alıcam inş. ama biraz yüksek gibi duruyor selesi 1,73 boyum var sıkıntı yapar mı?
[QUOTE=Ali Feyizoğlu;2620360]bu hasarda motordan dahi düşülmemiş.
http://e1203.hizliresim.com/v/n/3q55s.jpg
ninja ile hiç düşmedim ama hyo ile çok düştüm, bi tanesi 60-70km hızda oldu fakat asfalt yağ gibi düz ve üzerinde hiç çakıl vs bişe yoktu. motoru kaldırdığımda sadece kozmetik hasar vardı.(kırılan sinyal ıvır zıvırları saymıyorum) Kaportacı tanıdık olduğundan ücretsiz olarak komple boyaya vermiştim.
Bizim grenajların bağlantı yerleri düşme sonrasında açılıyor ve üst kafa grenajı ve alt sakal arası boşluk oluşuyor.Bi çok kişi o şekilde kullanmaya devam etsede görsel olarak hiç hoş durmuyor.Serviste böyle ıvır zıvırı yapmak için uğraşmıyor.Kendim tek tek bağlantı parçalarını eski haline getirdim ve grenajlar arası boşluk şuanda sıfır.Fabrikadan çıktığı gibi.Bence hyosung un grenajlarındaki tek sorun budur.Gözümün önünde cbr250 ters döndü ve motoru kaldırdığımızda grenajlarda hiç kayma yoktu.
Bahsettiğim aralık bu şekilde sıfır olmalı,düşen motorda bu iki grenaj arası 1parmak gircek kadar açılabiliyor
http://img402.imageshack.us/img402/8...0683968886.jpg[COLOR="Silver"]
bugün dikkatimi çekti benim motordaki grenajlar , bu yazı aklıma geldi düşünce 1 parmak olur demiş arkadaş , benim motor sıfır acaba hata mı var baglantıda, bir parmak olmasada biraz aralık tam sıfır değil
, yeni alan arkadaşlar sizin nasıl tam sıfır mı?
http://b1203.hizliresim.com/v/v/3vy69.jpg
http://b1203.hizliresim.com/v/v/3vy78.jpg
http://b1203.hizliresim.com/v/v/3vy8q.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------
bende aynı boydayım bir sıkıntı olmuyor,
MOTOR HAYATTIR.HAYATTA MOTOR
sağolasın vallahi çok kafam karıştı üzüldüm bende ne moral kaldı ne heves yapılsın bakalım inş istediğim gibi olur[/QUOTE]
Ozan kardeş sana da geçmiş olsun başından beri takip ediyorumda teknik konuları bilmediğim için yorum yapmadım, zaten sorunun ne olduğu da anlaşılmış artık inşallah yapılınca eskisinden daha iyi olur binersin keyifle
MOTOR HAYATTIR.HAYATTA MOTOR
Doğru olabilir. Daha önceki msjlarda da söylemiştim bi eleman böyle bişeler dedi diye. Kesin bir bilgi değildi.
Sen dedikten sonra biraz araştırma yaptım "exahust back pressure" diye.
Sonuç şu: açık egzoz alt devirlerde tork kaybına neden olur üst devirlerde ise beygir kazandırır.fakat karbüratörlü sistemler bu egzozun gazı sıkıştırması ve hemen dışarı atmaması sayesinde hava/benzin ayarını yapar. Eğer karbüratörlü bi makinada egsoz'u genişletirsen ona göre karbüratör ayarı gerekir ki fakir karışım olmasın.
Bunun dışında çok birşey bulamadım.
Yazının orjinalini okumak isteyenler buradan bakabilir.
yazının gavurcası
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
en sinir olduğum ilan türü arkadaşlar nasıl oluyorsa 8 yasında bir motor 2400 km oluyor allah aşkına bu mümkünmü ya ?baksanıza motor 3000 km bakımına bıle gırmemıs barı adam akıllı km yazsaydınız...
olması mümkünmü diyorum ama bana göre imkansız adam almış depoya atmış olması lazım ben nerdeyse yazın aylık sehır dısı gezısı harıc 850-1000 km yapıyorum arkadaş sanırım motoru benzinciye bile götürmemş evde şişeyle doldurmuş baksanıza sadece 8 sene benzıncıye gıtse gelse o km fazlasını yapar.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...79903636/detay
parçaların siparişini verdim , illallah dedirtti kanuni yedek parça ölü arkadaşlar dikkatlı olun iyi bakın motorunuza
ben bir inşaat şirketi satınalmacısıyım ve ne malzemeler aradım buldum bunun krankından yedek parçacıları geçtim fabrikada 1 tane var kardeşim koca fabrika elinde en az bi 100 tane bulundur demi ama ,,
fiyatlarıda uygun ortalama bi yerden 12 taksitle aldım istanbulda kayalar motor ltd.şti. var 1105 tl tuttu listede aşşağıda ama bu yeşilyurt listesi .
şimdi soranlar olur diye yazıyorum .. bu motora bineceğim gittiği yere kadar subap pistona vurmuş piston ezilmiş kol değişse iyi olur işte cranka yeni kol takılır kol takılırsa kol bilyaları vırttı zırttı 700 TL ve krank kollarına torna yapılacağından eski düzeni olmaz dendi. sonuç olarak içim rahat binemeyecektim ama krank bilyalarını bulamayınca çıldırdım komple krank aldım 624 tl kalanıydı piston du segmandı 987 tl ye hepsini aldım ,, motoru yeni aldığımdan hiç param kalmadığından taksit yaptırdım mecbur ayda 92 *12 taksit 1105 tl ye bağladık işi söyleyecek sözüm dahada yok somurttum oturuyorum sus pus
aga geçmiş olsun diyelim artık. ne denir bilemedim. Bu olay seninle alakalı bi durum değil kesinlikle eski sahibicanını çıkarmış öyle 300 500km de olacak olaylar değil bunlar.
Motosikletinin sıfır motoru olacak. oldu olacak egzantirik gergisine zincirine de baktır da komple sıfırlansın 50 60 bin km başın ağrımadan bin.
sağol hocam , her yerine bakıldı enjektörler temizlenecek eksantrik sağlam . motor işlemi bitince elektrik aksamınada bakılacak bakılmadık iğne ucu kadar bile yer kalmayacak
sizin dediğiniz gibi hor kullanılmış bir motor alıp dahada fazla hor kullandım. zamanında müdehale oldu diyede seviniyorum neyse olan oldu
alır binerim kız gibi olmuşsa son nefesi verdiği yere kadar gideriz :D yada son nefesi verdiğim yere kadar
başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Motoruna olanları yazdığından beri okuyordum.Alalı da daha fazla olmadı ama işte şans mı denir ne denir artık. Geçmiş olsun hocam
150HS > 2008 ST > 2012 ST >
Zonta şöyle demişti "iki silindir makina düzgün kullanıldığında 60-70 bin daha yolun başı" katılıyorum arkadaşa. 7-8bin devir aralığında kullanılırsa çok uzun kmler gider.
Egzantirik zincirinin 30bin 40bin civarında elden geçmesi normal bir olay kullanım kılavuzuna bakarsanız fabrikanın beklentisi de o yönde zaten.
dediğiniz gibi enjektörleri vs de temizledin mi ohh mis
insanın gözü bir yandan teknolojik motosikletlere kayıyor. Ama diğer yandan teknolojinin az bulaştığı makinalara kendin de istediği gibi bişeler yapabilirsin
Şu piston sekman atmak diye tabir edilen olayın yapımı nasıldır varmı resimli anlatım yada video acaba? Yada krank kolu değişimi vs.Ciddi, işçilik fiyatlarından bahsediliyor.İşlem nasıl oluyor çok merak ediyorum
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)