Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #20961
    gugukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul-Erenköy
    Motosikleti
    2011 Beyaz Gt250r - Fiat 500L Living
    geçmiş olsun allahtan yolda giderken bir kazaya neden olmadı
    2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #20962

    Üyelik
    31 Ocak 2011
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    S&T KANUNİ GT 250 R
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaynakla kolayca kapatılabilir tabiki.
    Ben hava filitresini performans ile değiştirdiğim için egsozun altına görünmeyen biryere 4lük-5lik uç ile ufak bi delik açmam lazım.Şuanda benzin hava oranı değişti, çıkışın da bir miktar artması lazım. Orjinali bozmak istemiyorum ama alt tarafta görünmeyen biryer olacağı ve istenildiğinde kapatabileceği için çaktırmadan bitanecik açıcam[COLOR="Silver"]

    müdür o olayıda sordum alakası yok dedi motor iplemez öyle şeyleri öküz gibi abanmayı ipler dedi fırçayı kaydı

    Alıntı gugukk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun allahtan yolda giderken bir kazaya neden olmadı
    sağolasın vallahi çok kafam karıştı üzüldüm bende ne moral kaldı ne heves yapılsın bakalım inş istediğim gibi olur

  3. #20963

    Üyelik
    12 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kanuni gt170
    beyler bu motoru alıcam inş. ama biraz yüksek gibi duruyor selesi 1,73 boyum var sıkıntı yapar mı?

  4. #20964

    Üyelik
    05 Mart 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    GT250R - MODELİ: 2012 KİLOMETRESİ: 0 - 500 ARASI
    [QUOTE=Ali Feyizoğlu;2620360]bu hasarda motordan dahi düşülmemiş.
    http://e1203.hizliresim.com/v/n/3q55s.jpg
    ninja ile hiç düşmedim ama hyo ile çok düştüm, bi tanesi 60-70km hızda oldu fakat asfalt yağ gibi düz ve üzerinde hiç çakıl vs bişe yoktu. motoru kaldırdığımda sadece kozmetik hasar vardı.(kırılan sinyal ıvır zıvırları saymıyorum) Kaportacı tanıdık olduğundan ücretsiz olarak komple boyaya vermiştim.
    Bizim grenajların bağlantı yerleri düşme sonrasında açılıyor ve üst kafa grenajı ve alt sakal arası boşluk oluşuyor.Bi çok kişi o şekilde kullanmaya devam etsede görsel olarak hiç hoş durmuyor.Serviste böyle ıvır zıvırı yapmak için uğraşmıyor.Kendim tek tek bağlantı parçalarını eski haline getirdim ve grenajlar arası boşluk şuanda sıfır.Fabrikadan çıktığı gibi.Bence hyosung un grenajlarındaki tek sorun budur.Gözümün önünde cbr250 ters döndü ve motoru kaldırdığımızda grenajlarda hiç kayma yoktu.
    Bahsettiğim aralık bu şekilde sıfır olmalı,düşen motorda bu iki grenaj arası 1parmak gircek kadar açılabiliyor
    http://img402.imageshack.us/img402/8...0683968886.jpg[COLOR="Silver"]


    bugün dikkatimi çekti benim motordaki grenajlar , bu yazı aklıma geldi düşünce 1 parmak olur demiş arkadaş , benim motor sıfır acaba hata mı var baglantıda, bir parmak olmasada biraz aralık tam sıfır değil
    , yeni alan arkadaşlar sizin nasıl tam sıfır mı?

    http://b1203.hizliresim.com/v/v/3vy69.jpg
    http://b1203.hizliresim.com/v/v/3vy78.jpg
    http://b1203.hizliresim.com/v/v/3vy8q.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------

    Alıntı ubozog adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler bu motoru alıcam inş. ama biraz yüksek gibi duruyor selesi 1,73 boyum var sıkıntı yapar mı?
    bende aynı boydayım bir sıkıntı olmuyor,
    MOTOR HAYATTIR.HAYATTA MOTOR

  5. #20965

    Üyelik
    21 Şubat 2012
    Alıntı nokya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yukarida da linki verilen altin elbiseli adam'in programinin ilgili bolumunu izledim. ben hyosung'un ceo'su olsam mahkemeye bile veririm. cunku senin gorevin program yapmak. artilarini eksilerini soyleyeceksin ama duygularini karistirmayacaksin yaptigin ise.

    oncelikle sen kimsin ki bu motora "apaci motoru" diyebiliyorsun ? apaci kimdir ? apaci nedir ? ne yapar ? sana zarari, yarari nedir ? basliktaki entryleri okudum. gayet guzel yazilar var.

    bu motorun en buyuk ozelligi motorculugu, zengin ***lerinin tekelinden almasidir. 2005-06 model bir honda bile alamayan ulkemin dar gelirli insani kullanima gore bazen ayni paraya, bazen de daha ucuza bu motora sahip olabilir. bizler gencken mahalledeki zengin ***lerinin motorlarini gorup imrenirdik. o motorlarin her biri bir araba parasi. gidin bakin fiyat listelerine internetten. dudaklariniz ucuklar. e haliyle bu motora daha dar gelirli insanlar biniyor. bu onlarin apaci oldugunun degil insan oldugunun gostergesidir. her insan gibi tutkulari, sevgileri, zevkleri ve hobileri vardir. programi yapan arkadasin belki 7 sulalesi cbr600rr ile geziyor olabilir. bilemem.

    girisi hyosung'un fiyati ile yapmistim zaten. e simdi bu fiyata sahip bir motordan ne bekleriz ? kendisinin en buyuk rakibi ninja 250. karsilastirmalari okuyabilirsiniz. neredeyse ayni. performans ve kullanici dostlugu da hemen hemen ayni. yani az paraya hyosung cok is yapiyor. arkadas takmis motorun frenlerine. "fren yok" diyor. nereye yok ? delikanli adamsan binersin ustune bir de durus testi yaparsin canli canli. bak nasil duruyor. peki nedir bu motorun sikintisi ? programdaki pek cok dogru bilgi gibi, arka frenleri ve tekerlekleri. arka freni, "yok" falan degil. gayet de "var". iyi bir motorcu zaten her iki freni ayni anda kullanan adamdir. arka fren durmak icin degildir. on fren de durmak icin degildir. iyi fren, her ikisinin esit yapildigi frendir. sadece arka fren sikarsaniz buyuk ihtimal kontrolu kaybedersiniz. bu asagi yukari her motorda aynidir. hyosung'da biraz daha kolay. cunku gercekten de ihtiyacimiz olandan daha buyuk yapmislar.

    lastiklere gelirsek. "lastikleri direk atin" falan diyor adam saka gibi. askin oyle bir sey yapmayin. es dost akraba yardimi ile sunucu olmak kolay. motorcu olmak zor. shinko lastikler var bu motorda. shinko'nun en buyuk ozelligi soguk iken cok yetersiz olmasi. dogal olarak motora biner binmez gazi koklerseniz, ilk virajda veya frende basiniza kotu bir sey gelebilir. 250cc lik bu motoru zaten alan herkes sehir ici veya kisa mesafeli sehirler arasi yolculuk icin aliyor. o yuzden daha dikkatli olmasi gerekir. lastiklerin isinmasini saglamalisiniz mumkun oldugu kadar. ha sen her virajda yatmak istiyorsan o zaman gercekten kiyarsin paraya alirsin daha iyi lastik. ama bu, motorun sucu degil.

    100km'de 5-6 yakiyor falan diyor. acaba ben 50cc mi biniyorum diye kontrol edesim geldi. surekli yuksek devirlerde gezersen yakar. ama insan gibi kullanimda 4un ustune cikmaz bile. opel corsa mi bu arkadas 5-6 yaksin.

    programda israrla 3-4 kere kari kiz tavlama konusuna degindi. rtuk olsam programi yayindan kaldiririm. motor, ciddi istir. kari kiz tavlama amaci ile binenlerin hepsi ya bir tirin arkasinda ya da bariyerlerde param parca olur. kendisi de zaten bunu bir kac kez soyledi. ama oyle bir anlatiyor ki, genclerin ici kipir kipir oluyordur eminim. cok yeteneksiz bir programcilik bence.

    6 yildir bu motora biniyorum. b.k gibi param oldugu icin her sene yeni model aliyorum. programdan sonra ben bile korktum bu motor durmaz, virajlarda savrulur diye. cok sukur bir kere kaza tehlikesi yasadim o da yagmurda binmek zorunda kaldigim icindi. onun disinda henuz bir sikinti olmadi. basligin ilk entrysinde fanclub'in adresi de var. gercek kullanici yorumlarini okumak mumkun. hepsi turk vatandasi, hepsi apaci !

    son olarak; at sahibine gore kisner.
    -eksisozlukten alıntıdır-
    Aramızdan birisi mi yazdı bunu arkadaşlar?
    Yazanın eline sağlık

  6. #20966

    Üyelik
    05 Mart 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    GT250R - MODELİ: 2012 KİLOMETRESİ: 0 - 500 ARASI
    sağolasın vallahi çok kafam karıştı üzüldüm bende ne moral kaldı ne heves yapılsın bakalım inş istediğim gibi olur[/QUOTE]

    Ozan kardeş sana da geçmiş olsun başından beri takip ediyorumda teknik konuları bilmediğim için yorum yapmadım, zaten sorunun ne olduğu da anlaşılmış artık inşallah yapılınca eskisinden daha iyi olur binersin keyifle
    MOTOR HAYATTIR.HAYATTA MOTOR

  7. #20967
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı Oz@n-RCR200S adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    müdür o olayıda sordum alakası yok dedi motor iplemez öyle şeyleri öküz gibi abanmayı ipler dedi fırçayı kaydı
    Doğru olabilir. Daha önceki msjlarda da söylemiştim bi eleman böyle bişeler dedi diye. Kesin bir bilgi değildi.
    Sen dedikten sonra biraz araştırma yaptım "exahust back pressure" diye.
    Sonuç şu: açık egzoz alt devirlerde tork kaybına neden olur üst devirlerde ise beygir kazandırır.fakat karbüratörlü sistemler bu egzozun gazı sıkıştırması ve hemen dışarı atmaması sayesinde hava/benzin ayarını yapar. Eğer karbüratörlü bi makinada egsoz'u genişletirsen ona göre karbüratör ayarı gerekir ki fakir karışım olmasın.
    Bunun dışında çok birşey bulamadım.
    Yazının orjinalini okumak isteyenler buradan bakabilir.

    yazının gavurcası

  8. #20968
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    [QUOTE=seth_;2625539]
    Alıntı Ali Feyizoğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu hasarda motordan dahi düşülmemiş.
    http://e1203.hizliresim.com/v/n/3q55s.jpg
    ninja ile hiç düşmedim ama hyo ile çok düştüm, bi tanesi 60-70km hızda oldu fakat asfalt yağ gibi düz ve üzerinde hiç çakıl vs bişe yoktu. motoru kaldırdığımda sadece kozmetik hasar vardı.(kırılan sinyal ıvır zıvırları saymıyorum) Kaportacı tanıdık olduğundan ücretsiz olarak komple boyaya vermiştim.
    Bizim grenajların bağlantı yerleri düşme sonrasında açılıyor ve üst kafa grenajı ve alt sakal arası boşluk oluşuyor.Bi çok kişi o şekilde kullanmaya devam etsede görsel olarak hiç hoş durmuyor.Serviste böyle ıvır zıvırı yapmak için uğraşmıyor.Kendim tek tek bağlantı parçalarını eski haline getirdim ve grenajlar arası boşluk şuanda sıfır.Fabrikadan çıktığı gibi.Bence hyosung un grenajlarındaki tek sorun budur.Gözümün önünde cbr250 ters döndü ve motoru kaldırdığımızda grenajlarda hiç kayma yoktu.
    Bahsettiğim aralık bu şekilde sıfır olmalı,düşen motorda bu iki grenaj arası 1parmak gircek kadar açılabiliyor
    http://img402.imageshack.us/img402/8...0683968886.jpg[COLOR="Silver"]


    bugün dikkatimi çekti benim motordaki grenajlar , bu yazı aklıma geldi düşünce 1 parmak olur demiş arkadaş , benim motor sıfır acaba hata mı var baglantıda, bir parmak olmasada biraz aralık tam sıfır değil
    , yeni alan arkadaşlar sizin nasıl tam sıfır mı?

    http://b1203.hizliresim.com/v/v/3vy69.jpg
    http://b1203.hizliresim.com/v/v/3vy78.jpg
    http://b1203.hizliresim.com/v/v/3vy8q.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------



    bende aynı boydayım bir sıkıntı olmuyor,
    benimde 2012ama hele ilk resimdeki açıklık sizin ne dir öle bende böle bi olay yok resmen montaj hatası dicem servise gidiceksiniz uğraşmamak için dorusu böle dicekler sinir bi durum :S
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  9. #20969

    Üyelik
    01 Aralık 2011
    Şehir
    Hendek/SAKARYA
    Motosikleti
    2012 GT250R (kırmızı-beyaz)
    Alıntı ubozog adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler bu motoru alıcam inş. ama biraz yüksek gibi duruyor selesi 1,73 boyum var sıkıntı yapar mı?
    1,65 lik arkadaşım kullanıyor sıkıntı çekmezsin, senin boy ne çok ne az; ideal.
    başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...

  10. #20970
    fearlesboyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Motosikleti
    YAMAHA MT

    uyanıklar

    en sinir olduğum ilan türü arkadaşlar nasıl oluyorsa 8 yasında bir motor 2400 km oluyor allah aşkına bu mümkünmü ya ?baksanıza motor 3000 km bakımına bıle gırmemıs barı adam akıllı km yazsaydınız...
    olması mümkünmü diyorum ama bana göre imkansız adam almış depoya atmış olması lazım ben nerdeyse yazın aylık sehır dısı gezısı harıc 850-1000 km yapıyorum arkadaş sanırım motoru benzinciye bile götürmemş evde şişeyle doldurmuş baksanıza sadece 8 sene benzıncıye gıtse gelse o km fazlasını yapar.


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...79903636/detay

  11. #20971
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı fearlesboyy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en sinir olduğum ilan türü arkadaşlar nasıl oluyorsa 8 yasında bir motor 2400 km oluyor allah aşkına bu mümkünmü ya ?baksanıza motor 3000 km bakımına bıle gırmemıs barı adam akıllı km yazsaydınız...
    olması mümkünmü diyorum ama bana göre imkansız adam almış depoya atmış olması lazım ben nerdeyse yazın aylık sehır dısı gezısı harıc 850-1000 km yapıyorum arkadaş sanırım motoru benzinciye bile götürmemş evde şişeyle doldurmuş baksanıza sadece 8 sene benzıncıye gıtse gelse o km fazlasını yapar.


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...79903636/detay
    Bu ilanlara değil bu ilandaki motorları alanlara kızmak lazım.Acaba 102binde olabilirmi motor ,bazı göstergeler 100binde sıfırlıyor ya
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  12. #20972
    fearlesboyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Motosikleti
    YAMAHA MT
    Alıntı Ali Feyizoğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu ilanlara değil bu ilandaki motorları alanlara kızmak lazım.Acaba 102binde olabilirmi motor ,bazı göstergeler 100binde sıfırlıyor ya
    : )))) olabılır

  13. #20973

    Üyelik
    31 Ocak 2011
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    S&T KANUNİ GT 250 R
    parçaların siparişini verdim , illallah dedirtti kanuni yedek parça ölü arkadaşlar dikkatlı olun iyi bakın motorunuza
    ben bir inşaat şirketi satınalmacısıyım ve ne malzemeler aradım buldum bunun krankından yedek parçacıları geçtim fabrikada 1 tane var kardeşim koca fabrika elinde en az bi 100 tane bulundur demi ama ,,
    fiyatlarıda uygun ortalama bi yerden 12 taksitle aldım istanbulda kayalar motor ltd.şti. var 1105 tl tuttu listede aşşağıda ama bu yeşilyurt listesi .



    şimdi soranlar olur diye yazıyorum .. bu motora bineceğim gittiği yere kadar subap pistona vurmuş piston ezilmiş kol değişse iyi olur işte cranka yeni kol takılır kol takılırsa kol bilyaları vırttı zırttı 700 TL ve krank kollarına torna yapılacağından eski düzeni olmaz dendi. sonuç olarak içim rahat binemeyecektim ama krank bilyalarını bulamayınca çıldırdım komple krank aldım 624 tl kalanıydı piston du segmandı 987 tl ye hepsini aldım ,, motoru yeni aldığımdan hiç param kalmadığından taksit yaptırdım mecbur ayda 92 *12 taksit 1105 tl ye bağladık işi söyleyecek sözüm dahada yok somurttum oturuyorum sus pus

  14. #20974
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    aga geçmiş olsun diyelim artık. ne denir bilemedim. Bu olay seninle alakalı bi durum değil kesinlikle eski sahibicanını çıkarmış öyle 300 500km de olacak olaylar değil bunlar.
    Motosikletinin sıfır motoru olacak. oldu olacak egzantirik gergisine zincirine de baktır da komple sıfırlansın 50 60 bin km başın ağrımadan bin.
    tekhancer bunu beğendi.

  15. #20975

    Üyelik
    31 Ocak 2011
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    S&T KANUNİ GT 250 R
    sağol hocam , her yerine bakıldı enjektörler temizlenecek eksantrik sağlam . motor işlemi bitince elektrik aksamınada bakılacak bakılmadık iğne ucu kadar bile yer kalmayacak

    sizin dediğiniz gibi hor kullanılmış bir motor alıp dahada fazla hor kullandım. zamanında müdehale oldu diyede seviniyorum neyse olan oldu

    alır binerim kız gibi olmuşsa son nefesi verdiği yere kadar gideriz :D yada son nefesi verdiğim yere kadar
    UNdocab bunu beğendi.

  16. #20976

    Üyelik
    01 Aralık 2011
    Şehir
    Hendek/SAKARYA
    Motosikleti
    2012 GT250R (kırmızı-beyaz)
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aga geçmiş olsun diyelim artık. ne denir bilemedim. Bu olay seninle alakalı bi durum değil kesinlikle eski sahibicanını çıkarmış öyle 300 500km de olacak olaylar değil bunlar.
    Motosikletinin sıfır motoru olacak. oldu olacak egzantirik gergisine zincirine de baktır da komple sıfırlansın 50 60 bin km başın ağrımadan bin.
    aynen madem bu kadar krankını felan komple değiştiriyorsun motor kısmıyla ilgili her yerine baktır güzelce, hazır motor da açılmışken tam sağlam yaptır sonra arkadaşın dediği gibi 0 motormuş gibi için rahat rahat uzun yıllar binersin.
    UNdocab bunu beğendi.
    başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...

  17. #20977
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı Oz@n-RCR200S adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    parçaların siparişini verdim , illallah dedirtti kanuni yedek parça ölü arkadaşlar dikkatlı olun iyi bakın motorunuza
    ben bir inşaat şirketi satınalmacısıyım ve ne malzemeler aradım buldum bunun krankından yedek parçacıları geçtim fabrikada 1 tane var kardeşim koca fabrika elinde en az bi 100 tane bulundur demi ama ,,
    fiyatlarıda uygun ortalama bi yerden 12 taksitle aldım istanbulda kayalar motor ltd.şti. var 1105 tl tuttu listede aşşağıda ama bu yeşilyurt listesi .

    http://f1203.hizliresim.com/v/w/3wbsh.jpg




    şimdi soranlar olur diye yazıyorum .. bu motora bineceğim gittiği yere kadar subap pistona vurmuş piston ezilmiş kol değişse iyi olur işte cranka yeni kol takılır kol takılırsa kol bilyaları vırttı zırttı 700 TL ve krank kollarına torna yapılacağından eski düzeni olmaz dendi. sonuç olarak içim rahat binemeyecektim ama krank bilyalarını bulamayınca çıldırdım komple krank aldım 624 tl kalanıydı piston du segmandı 987 tl ye hepsini aldım ,, motoru yeni aldığımdan hiç param kalmadığından taksit yaptırdım mecbur ayda 92 *12 taksit 1105 tl ye bağladık işi söyleyecek sözüm dahada yok somurttum oturuyorum sus pus
    piston ve segman takımı
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  18. #20978
    MF-Hyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2011
    Şehir
    Konya - Kırıkkale
    Motosikleti
    2012 GT250R - 2008 150HS
    Motoruna olanları yazdığından beri okuyordum.Alalı da daha fazla olmadı ama işte şans mı denir ne denir artık. Geçmiş olsun hocam
    150HS > 2008 ST > 2012 ST >

  19. #20979
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı Oz@n-RCR200S adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sağol hocam , her yerine bakıldı enjektörler temizlenecek eksantrik sağlam . motor işlemi bitince elektrik aksamınada bakılacak bakılmadık iğne ucu kadar bile yer kalmayacak

    sizin dediğiniz gibi hor kullanılmış bir motor alıp dahada fazla hor kullandım. zamanında müdehale oldu diyede seviniyorum neyse olan oldu

    alır binerim kız gibi olmuşsa son nefesi verdiği yere kadar gideriz :D yada son nefesi verdiğim yere kadar
    Zonta şöyle demişti "iki silindir makina düzgün kullanıldığında 60-70 bin daha yolun başı" katılıyorum arkadaşa. 7-8bin devir aralığında kullanılırsa çok uzun kmler gider.
    Egzantirik zincirinin 30bin 40bin civarında elden geçmesi normal bir olay kullanım kılavuzuna bakarsanız fabrikanın beklentisi de o yönde zaten.
    dediğiniz gibi enjektörleri vs de temizledin mi ohh mis
    insanın gözü bir yandan teknolojik motosikletlere kayıyor. Ama diğer yandan teknolojinin az bulaştığı makinalara kendin de istediği gibi bişeler yapabilirsin

  20. #20980
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Şu piston sekman atmak diye tabir edilen olayın yapımı nasıldır varmı resimli anlatım yada video acaba? Yada krank kolu değişimi vs.Ciddi, işçilik fiyatlarından bahsediliyor.İşlem nasıl oluyor çok merak ediyorum
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler