Geçen bir arkadaşla konuşuyorduk dediği şuydu "Egsozdan geriye motora doğru bir tepki basınç olması gerekir yoksa bu tepki kuvveti olmazsa piston/sübap(ikisinden birini dediydi) laçkalaşır motorun ömrü azalır. Artık ne kadar doğru bilemiyorum.
---------- Post added at 21:30 ---------- Previous post was at 21:11 ----------
Motosiklet 12000km oldu hava filitresine bakıyorum dıştan hala tertemiz
Yakıt değerleri düşük, çekiş iyi yine de bi değiştirmek lazım sanki.
Geçen pazar chronix'in topcase'ini yaparken ben de yağı değiştirdim (3100km ipone vtwin) 3-4 aydır aynı yağ içinde motosikletin değiştirmek ii olur dedim.
Yol üzerinde BP'den castrol 10 40 değeri "SJ" olan yağdan aldım. Litresi 30TL pahalıymış harbiden.
BMC filitre almıştım daha yeni takma fırsatı bulabildim.
Bu eski filitrem
http://e1203.hizliresim.com/v/u/3v2bv.jpg
Yeni filitre
http://e1203.hizliresim.com/v/u/3v2mk.jpg
http://e1203.hizliresim.com/v/u/3v2sd.jpg
Yeni filitre taktıktan sonra akşam bi taksime gidip ıslak yedik eve döndük.
Mahmutbeyde grup kendi yoluna dağıldı ben basıneksprese girdim sakin gidiyordum hızım 110 civarı 5. vitesteydim. Bi deneyelim farkı varmı diye. Vites düşürmedim o hızdan başladım çok kısa sürede 170i gördü ama zorlamadım 120 lere indim. Daha önceleri bu kadar kolay bu hıza çıkmazdı.
Yakın zamanda bir de yakıt ölçümü yapmak istiyorum acaba yakıta nasıl yansıdı bu filitre olayı.