aynı senin yazdığın gibi beyaz rengi ne arabada nede başka şeyde düşünürdüm..fikrim bu şu andaki arabam ile değişti beyaz rengi çok sevdim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------
halen kendi lastikleri kullanan arkadaşlar var ama hep bir tedirginlik yaratıyor.üzerindeki lastik öyle birşey ki 50.000 km gitseniz dişi azalmayacak kadar kötü.siz bilirsiniz ama michelin takabilrsiniz sonra
cevap verebilecek bir arkadaşım yok mu ??
Bugün 1 haftadır çalışmayan motorum için undocab ile güçlerimizi ve motorlarımızı birleştirip sorunu çözmeye çalıştık..arada 3 çeşit bujiyi de motorun üzerinde ki şaşe numarasının olduğu plaka üzerinde test ettik. tek tırnaklı normal, iridyum ve çift tırnaklı bujileri denedik ve gördük ki çift tırnaklı buji oldukça seri ve yoğun bir ateşleme sağlıyor.iridyumun ateşlemesi çift tırnaklı bujiye göre daha az yoğunlukta ama onun kadar seri ateşleme sağlıyordu. normal tek tırnaklı bujinin ateşlemesi ise diğer 2 bujiye göre vasat derecedeydi.çift tırnaklı bujiyi undocabın motoruna taktık ve hafif hissedilir derecede bir farklılık olduğunu söyledi.
neyse çalışmayan motorumun sorununu tekrar dile getireyim, ateşleme yapıyor benzin gidiyor ama motor yine de çalışmıyordu.eğer benzin gitmiyor olsaydı sorunu ya benzin pompasın da ya da arka sağ kuyrukta duran rölede arayacaktık ama dediğim gibi benzin de pompalıyordu.hazır açmışken hava filtresini söküp güzel bir şekilde yıkayıp temizledim.. o arada undocabın gözü kelebeklere ilişti ve bir gariplik olduğunu söyledi..gaz kolunu belli bir derece de çevirdiğimiz de kelebeklerden biri açılırken diğeri hala kapalı duruyordu.o konuya bir ara resimlerle değincem.neyse hava filtresini temizledik kelebeklerde ki sorunu düzelttik ateşlemeyi ve benzin akışını tek tek kontrol ettik amaaa amaa yok abi çalışmadı lanet şey .
en son artık vurduracaz başka çözüm kalmadı çünkü. bu sefer olaya zenon arkadaşımız girdi , onun kas gücü ile motoru bayır yukarı ittik. deneme 1 başarısız, deneme 2 başarısız ve deneme 3 aman tanrım motor çalıştı..o an o kadar mutlu oldum ki anlatılmaz yaşanır..neyse 1 2 turdan sonra motoru durdurdum. zenon arkadaş bir kaç tur daha at akü dolsun filan dedi, marşa bastım haydeeeee çalışmadı lan bu hadi canım itmeye devam neyse ki ilk deneme de çalıştı .. 15 20 dk da motoru çalışır durum da bıraktım ve hiçbir sorun kalmadı ve o kelebeklerde ki sorunu çözdükten sonra eski atik halini kazandı..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
motor çıplak nasılsa vurdurmadan önce buji söküyosunuz oh bende kural 1= aküde sıkıntı var ve çalışmayan motormu var, hemen evin yanındaki yokuşa
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
hayırlı olsun güle güle kullan.trafige çıkmak içinde acele etme daha gezi sezonuna vakit var.arkadaşlar beyaz diyor ama ben illaki siyahhhhhhhh derim
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:13 ----------
lastik sert ve çok dayanıklı tam bir orta direk lastigi.ben orjinal lastiklerle 20 bin km yaptım dahada giderdi ama 5 ci yamadan sonra arka tarafın benden bagımsız hareketler yapması üzerine degiştirmek zorunda kaldım.yola çıkmadan lastik havalarını kontrol etmeyi alışkanlık haline getirirsen senin için hayırlı olur.hergün olmasa bile 2-3 günde bir. ilk 4-5 km de fazla fantazi yatışlar yapma.ilk motorun oldugu için senin için biraz tehlikeli olabilir ama kuru havada bir sıkıntı yok. yagışlı havalarda ve ıslak zeminlerde (hani şu dükkanın önünü ıslatmaya meraklı esnaflardan bahsediyorum) azami dikkat et.çok fazla yatarak girme sert fren ve ani gaz açmalardan kaçın.maddiyatı düzeltince michellin pilot poweri tavsiye ederim.
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
Merhaba , Ankara dan motor bakıyorum gt250r
dikkat ettiğim 2 nokta var az km ve lastiklerin yeni olması :D
yani 5-10 bin km de bakıyorum ama kazasız çiziksiz 2008-2010 modelin tam para değeri nedir ?
bu alttaki ilandaki motora çok para istenmiş gibi :D yani tam net ederi nedir mesela piyasada ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...62398604/detay
-----------------------
bu motorun sahibiylede sohbetimiz oldu telefon ile lastikler michelın pilot ama 3 senelik felanmış 3-5 rötuşluk yer varmış ama farın camı kırılmış :D far tek satılıyor 700 tl :D yani bi tane var devir saati bozulmuş gösterge komple satılıyor 800-1000 tl :D
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...76846498/detay
------------------------
birde bu hyosung ve ST hakkında sohbetiniz olmuştur
st bakıyorum genelde ama piyasada 2. eli yok gibi :D başka şehirdende almam çok zor
2006 model hyolarda hep solmuş eskimiş kendini bırakmış yani ne yapmalıyım ?
yani para olarak 5-6 bin arası bakınıyorum
yeni motor alan arkadaşım hayırlı olsun...
Allah kazadan beladan korusun...
beyler birde benim bir sorunum var...
motorun bugün uzun ampülü patladı, akşam bakmama rağmen karanlıkta birşey anlayamadım...
ampülü takmak zormudur, kafayı filan sökmeye gerek varmıdır?
püf noktasını bilen bir arkadaş varsa, yardımcı olursa sevinirim...
@ zonta eyvallah hocam verdiğin bilgiler için saoLasın, motoru inan çok az kullanabiliyorum, geçtiğimiz Nisan 20 de aldım neredeyse 1 yıl oluyo artık ama motor şuanda daha 1600km. yani o kadar az, işimden kaynaklı bu kadar az kullanmak zorunda kalıyorum, yoksa tatille beraber en ufak güzel havada yarım saati bile değerlendiriyorum benimde tahminlerim soğuklara maruz kalmasından dolayıydı ama bana akü ve beyinle ilgili sıkıntı olabilir diyen çok oldu, açıkçası bende biraz tırstım, dediğin gibi bundan sonra gaz vermeden sadece start tuşuyla çalıştırıcam motoru umarım bir problemle karşılaşmam, ama beni şaşırtan daha çok şu oluyor, mesela şimdi 2 gündür motoru kullanmıyorum yanına gitsem çalıştırsam direk çalışır, ancak 5-6 dk. çalıştıktan sonra stop edip bidaha çalıştırmaya kalksam ozaman çalışmıyor motor? Dediğin gibi bi bujileri temizlemek iyi olabilir, yakında 2000de kendim yağınıda değiştiricem zaten servise gitmeden.. Bu arada motoru balkon altında muhafaza ediyorum ancak 3 tarafı kapalı özellikle poyrazı, ancak gerek duymadığımdan dolayı ne brandası var nede başka bişey, bazen motorun yanına uğradığımda dokunuyorum soğuktan elim depoya yapışıcakmış gibi oluyor
Arkadaşlar bugün itibariyle aranıza katılmış bulunmaktayım,fuarda görüp beğendim ve bende bir adet hyo aldım gt250r. ben iki renk seçeneğimi kullandım ve siyah beyaz olandan aldım,fanatik
beşiktaşlı olmamda renk seçimimi etkiledi büyükçekmecede oturuyorum,yakın arkadaşlarla h.sonları güzel günlerde gezip dolaşırız diye umuyoruz,yazın her türlü aktiviteye açığım
sevgiler saygılar...
Tabi fotoğrafta görüldüğü gibi benim motosiklet yedek parça muamelesi görüyor :D
Chronix'in kelebekleri ayarlayan ustanın aklına... adam bi somun gibi bişeyi açık bırakmış dolayısıyla biraz gaz verdiğinizde sadece kelebeklerden biri açılıyor biraz daha fazla açınca ikinci daha yeni benzin alıyordu. Yani motosiklet tek silindirle kalkıyor.üst viteslerde düşük devirde gitmek istersen yine tek silindirle gidiyordu. sonra ayarlayıp ikisini de eşit hale getirdik.
Benim olayı görmem ise tamamen tesadüf. Motosikletten indiğimizde chronix
Sökmüşken çift tırnaklı bujileri taktım zincire de baktık çok bollaşmış onu da düzelttik. grenajları toplamak hele ki soğuk havada resmen işkenceydi. İşimizi bitirdik. Taksime doğru yola çıktık. Nişantaşında süper pide yapan biryervar oraya gittik. Varmadan 10 20 metre önce birden bi koku geldi.Öndeki şahinde lpg var falan diye düşündüm. Ama çok yoğun bir kokuydu. Chronix ve Zenon çabuk kontağı kapat dediler bi baktım yerde yağ gibi benzin gibi birşey hemen kapattım kontağı. kenara çektik. Yerde dünya kadar benzin vardı. Hortum aşağı kısımda yerinden çıkmış. 40km yol gittikten sonra oldu.
Sebebi ise benim hatam depoyu sökerken çıkan kısmı grenajın yanından elle sökmeye çalıştım olmayınca yukarıdan deponun dibinden söktüm. İşimiz bitince de taktım. Meğerse grenajın ordan motora giren tırnaklı kısım aslında çok gevşemiş ama tam çıkmamış. Yolda sürekli benzin pompalarken de yerinden çıkmış. ve Benzini sıcak motor bloğuna pompalamış.
Resmen allah korudu da sıcak motora püskürtülen benzin alev almadı. Demek ki neymiş tırnakları zorladıktan sonra çıkmadıysa aksi yöne itip takılıp takılmadığına dikkat etmek gerekiyormuş.
O değil de çift tırnaklı buji + iyi gerilmiş bi zincirle makina coştu be. Gaza o kadar güzel tepki veriyor ki. En ufak hareketinizin tepkisini anında alıyorsunuz.
Undocab çok geçmiş olsun. Allah korumuş seni.bu arada bu çift tırnaklı buji nin kodu neydi?bende bir denemek istiyorum
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)