aynıymış...
öyle diyorlar...
aynıymış...
öyle diyorlar...
arkadaşlar bu st kanuni yapıştırması var ya benzin deposunun üstünde, onu çıkaran oldu mu? çıkarmak istesem iz miz kalır mı?
Merhaba arkadaşlar bir kaç senedir bu motosikletleri araştırıyorum. Dün bir motor satış dükkanına gittim... R6 zx6r ve hyo yanyana duruyordu .. Hepsini kasa olarak inceleme fırsatım oldu . Hyo her türlü daha kaslı bir makina . Özellikle benzin deposu iki modelden daha yüksek. görüntülerini çekecektim ama malesef yanımda kameram yoktu. Arka tekerlek çok göze batmıyor . onuda sanırsm 160lık yapabiliyoruz ... Hyonun üstünde orginal egsozu vardı . Motoru çalıştırdık gayet hoş bir sesi vardı .. 250 ccclik bir motor için .. Bakalım inşallah bende bir tane alırım. Yeni kasa full beyaz düşünüyorum.
ilk defa racing motor ve 250cc motor sahibi olabilecek birisi için belki hayallerinin motoru olabilir.ama sen zx6r ve r6 ile hyo yu karşılaştırman biraz abes olmuş.sen önce bir hyo yu kullan sonra r-6,zx6-r veya 600rr kullan ondan sonra aradaki farkı öyle bir farkedersin ki hyonun çok eksiği varmış dersin.hyonun avantajları tamamen ekonomi ile ilgili az yakar olması parçalarının ne olursa olsun 600cc motorların yanına yaklaşmıyacağıdır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------
kalmaz mı kalır tabii çünkü boyanın üzeri verniklidir.
Banada cok komik gelmiştide, karakter sayısından dolayı kale alıp cevap yazasım gelmemişti .
Karşılaştırma sadece görüntü bazında olduğu icin hic te sacma değil.Arkadaşımızın dediği gibi arka lastiği saymassak, hyosung daha kaslı duruyo.Depo işe son noktayı koyuyo zaten.Sizin dediğiniz önce kullan sonra yorum yap, mantığı performans karşılaştırması icin gecerli olabilir ama performansla uzaktan yakından alakalı bir kelime bile kullanmamış arkadaş.Ekonomi konusundada, yakıt ve bakımı güzelde, parca konusunda gayet sağlam fiyat cekiyolar kuralkan sağolsun, 600 lüklerle arasında dağlar kadar fark yok bence...
kaslı olması artık çok fazla birşey ifade etmiyor.hyonun 2. elini temiz bulmak samanlıkta iğne aramak gibidir.nedenleri uzun zun anlatmayacağım.ayrıca 10.350 tl olan bir motor bundan sonra ne kadar satırlır ??O beğendi depo işte kısa dönüşlerde nasıl eziyet oluyor insana yaşayan biliyor.şunu yapmayın arkadaşlar hyo ile bir kawayı hondayı yamaha yı karşılatırmayın tasarımı fena değil ama dengeli değil.hepinizin başına gelen şeyler vardır en ufak hızlarda bile önden kayma yapabilen bun yaptığı zaman bir tarafa gider motor.hyonun en büyük zaafı budur.kalitesini de tartışırım ayrıca
Arkadaslar su hyo nun goruntusu konusu biraz goreceli bence.Kimse marka fanatigiyim sanmasin.Her gordugum yerde hyo ya imrenerek bakarim ve bi sonraki motorumun hyo olmasini isterim.Hyonun deposunun 600 luklerden buyuk oldugunu soyleyenler var.Tam
Dogru olabilir ama size ne kadar estetik geliyo gorunus olarak.Simdi bi 600rr ile hyo 250 nin deposunu kiyaslarsak bana gore hyonun deposu cok daha sekilsiz ve abartili buyuk.Yeni kasalarin selesinife pek begenmedim.Sahibinden de bi ilanda hyo nun tepeden cekilmis fotografi vardi husrana ugradim ( yeni kasaydi ).lastik selenin bi metre arkasindan geliyo gibiydi.Tabi bunlar goreceli kavramlar.Depo haricinde geri kalan hicbiseye lafim yok.250 cc de tek gecerim.Ama sekil olarak ninja 250 nin deposu cok daha estetik geliyo
bana
hyosung bence başka hiçbir ülkede bu kadar aşağılanmamıştır bu nedir ya bu kadar marka fanatikliği, kimse hyosung japondan daha iyiidir demiyor ama söylediklerinin abartılı olduğunu düşünüyorum.dünyada abd dahil 60 ülkeye ihraç edildiğini biliyor musun?2.el konusunda da abartmıssın burda 2.el gt 250r alıp yıllarca kullanan arkadaşlar var.
2. El konusunda white34 arkadasa katiliyorum ben.Temiz hyo bulmanin cok zor olmasinin baslica sebebi ulkemizde motor
kullananlarinin buyuk cogunlugu motoe kulturunu bilmediklerinden kaynaklaniyo.Hyo gibi kasli dikkat cekici bi makina ulkemizde olunca alanlarin cogu motorla 200 gormeye calisiyo.Sahibiden de hergun ilanlati takip ediyorum.Zaten cogu ilanlari basligidan eleyebiliyorum.Cbr 125 ile 160 gormeye calisanlar varken hyonun bunlara magruz kalmasi cok normal
ben aşağılamıyorum sadece eksiklerini yazıyorum kullanan bir insan olarak.avrupa ve amerikada ihraç ediliyor olması onun çok iyi bir marka olması anlamına gelmez avrupa ve amerikada bizim ki gibi ehliyeti al git 600cc-1000cc alma şansın yok ondan sebep düşük cc ve orada buranın yarı fiyatını satıldığını düşünürsen alınmayacak durumda değildir.ayrıca ben kullanan bir insan olarak yazıyorum bunları peki anket yap istersen.japon markaları diyorsun hyonun 650r var insanlar 650r mı gider japonların 600cc lerini mi alır.ayrıca şunuda anket yap hyo 250r olanlar bir sonra ki motoru ne düşünüyorlar?
son olarakta hyo dışında bir motor kullandınmı.600cc veya 1000cc ?ben bunları deneyimlerim üzerine yazıyorum yanlış anlama gerçekler var hayal dünyasından arada bir çıkın.
zeki bey bu ne hız.daha üye olalı 2 saat bile olmadan gündem yaratmayı başardınız.valla bravo.hyo iyidir iyi.hyonun 2 ci el temizi bulunmuyorda hondanın kawanın hepsi cillop gibimi?birde şu var temiz ikinci el nedir yav valla çözemedim ben bu işi.adam alsın 10 bine satsın 5 bine ne güzel varsa getirin 3-5 tane alalım.
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
aslında herşeyi biliyorsunda işte yazıyorsun bende sana cevap vereyim.evet 2 .elinde daha temizini bulursun japonların 6 senelik motor granaj dışında hiçbir sorunu olmadan kullanırsın kullandımda.ama hyo da böyle değil.en büyük handikabı bu motoru alacak kişilerin 4500-5500 tl arası rakamlarda motor bakmasıdır.çok az kişi gider sıfır yada 7000 tl üzerinde temiz bulmaya çalışır.bilinçsiz kullanıcılar yüzünden bu motorlar 2. elde dökülüyor çünkü ilk motorları olduğu için ve düşseler bile ceplerinde yaptıracak paraları olmadığı için derme çatma toplanıp satılıyorlar.ama 600 cc ye binen bir adam azda olsa kendini bilirse yeni başlayan olmadığı için temiz bulma ihtimalin daha yüksektir.direk 600cc den başlayanlar istisna.
ayrıca ben italyan motorlarından bahsetmiyorum kaçımız alabilir onlar daha pahalı ve kaliteli belli müşterileri vardır.
ama asla bir hyo yu yıllarca bu işe emek vermiş tecrübe kazanmış firmalarla kıyaslamayın azıcık adaletli olun..merak etmeyin ben şu an bindiğiniz motora sıfır aldım bindim sıfırında bile ne sorunlar çıkardı başıma.
white kimi yerlerde haklısın kimi yerlerde haksızsın...
hyo'yu yeni başlayanlar alıyorda 600rr almıyor mu?
600rr bana göre ağzında bonibon olan çocuklarda bile var..
senin dediğin eski zaman da kaldı...
diğer ss'lerden inince eksiklerini bariz bir şekilde görebiliyorum, ama fiyat ve performans durumuna bakacak olursak hyosung bunları çok iyi karşılıyor...
ikinci bir konu;
2010 model hyosung aldım daha 1 ay olmadı, biraz daha dişimi sıkıp bi 600f alırdım...
ama senin dediğin gibi sadece grenaj muhabbeti çıkmıyor o motorlarda da maalesef...
saygılar..
eskide kalan birşey yok zaten kendin söylüyorsun hyoyu alanlar 600rr almıyorlarmı işte orada yanlışı yapanlar 600 rr alanlar ama hangi 600rr ları alıyorlar 2005-2006 modelleri mi 2008 lerin fiyatları halen yüksek ucuz değil.konuya dönersek onu yapanlar eceline susamış olanlar olarak adlandırılabilirler.bana yanlış örnek verdin ayrıca 600rr alacak kişi artık gözü açılmış ve motora ya adam gibi baktırarak alır yada kendi baktığına güvenir alır.yada dediğin gibi ilk gidip orasına burasına bakmadan alır.biraz abartı yapmışsın ağzında bonibon olanda var diye de o kadarda değil 600f desen hadi bir nebze ama bazı kişiler çabuk öğrenirler meziyetleri fazladır.benim sözüm motoruna bakmayan bakamayan adamlara bu adamlar da genellikle hyo gt250r motorlarda çok mevcut.
bende 2006 1000rr vardı motorundan yana hiçbir sıkıntım olmadı.ama 6 yaşında motor mutlaka grenajında bir sorun olma ihtimali vardır.peki 6 yaşında bir hyo düşün ne halde olabilir.anadoluda halen 2002-2003 model racing makinalar canavar gibi kullanılıyor.
yanlış anlamışsın beni herhalde...
üstat benim ilk race motorum değil...
piyasayı inan çok iyi biliyorum...
sağlık olsun bu konuda baya dolusun sen...
benimde değil ondan yazıyorum ama çok abartılacak motor değil bu motor inan yarın 600 cc bir makinaya binsinler %90 dönüp bir daha hyo ya binmeyecektir.onun için bazen gereksiz fanatiklik yapıyorlar.ben sıfır aldım gt 250r dan daha 3500 km lerde f1 ikazı vermeye başladı motor kimse adam gibi birşey bile bilmiyor sorduğun zaman
cbr250r cok abartılıcak bi motor ama gt250r değil tamam öle siz japon fanatikliğine devam edin kapayın gözünü elinize ne verirlerse alın kimse burda hyosung çok kaliteli parçasız işçiliği çok iyi demiyor ama yeterli diyor yarın 600cc bi makinaya binice ister ninjadan ister cbr dan ister gt250rdan sonra biniyim dönüp üçünede motor demem zaten siz neyi neyle karşılaştırıyosunuz ayrıca kim hyosung gt650r alır 600cc japonlar varken demişsinizde ben mesela gt650r ın 2.eli biraz olsa er-6f e tercih ederim çünkü ondan daha performanslı bir alet 90derce L motora sahip gel geeim 2.eli hiç yok neden çünkü çoğunluk japon hastası japon olsun motoru olmasın bi kasası olsun binelim fotoraf çekelim antık bu türkiyede böle kim görse abi bu kawasakimi diyor diyorum yok mv agusta diyorum çin malı yani die cevap geliyor bizdeki bilgi durumu
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)