beyaz motor harbı cok guzel olmus on numara duruyo fıyat konusuna gelınce sahibinden.com dan takip edebilirsin
MÖTÖRÜM MÖTÖRÜM MÖTÖRÜMÜ VAR GALİ YÜCE YARABBİM:queen:
Arkadaşlar şuan 2006 modeller 5000-5.500 arası değişiyo kışında 4.500 e düşer gibime geliyo,ama bu 2006lar için vites geçmişyo fln diyosunuz bu serviste kolayca halledilicek bi sorunmudur?2006yla 2007 2008 arasında fark varmıdır?enjektörlü karbitörlü olması ne gibi farklar yaratır?hangisi daha iyidir?hyosungmu,S&Tmi alınmalı şuan?
ya evet, bunu bende cok merak ediyorum, 2006 model kullananlar varsa yazabilirmi, boş vitese gecme sorununu normal karşılarız, ama kimileri 1. den 2. ye gecmiyo falan diyo, 2006 model kullanıcılar lütfen duruma acıklık getiriniz, şimdiden teşekkür ederim...
Buda kuyruk grenajı, eher bu motora sahip olsaydım (ki inşallah seneye yazın olıcam) bu kuyruk grenajından mutlaka yurd dışından getirtririrdim
Kuyruk grenajına dikkat
zincir korumaya DİKKAT
motorun cüssesini merak edenler icin, honda cbr 125 le bi karşılaştırma
kıyaslama ilginç olmuş ... hyo da görüntü ve performans 10 numara, boşuna en iyi geçiş motoru kabul edilmiyor
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
bencede görüntü ve performans 10 numara fakat ekzos sesi nasıl acaba çinlilerin 200 lüklarindeki ses gibimi yoksa gerçek bir 600 lük race motordaki gibi bi ses var(250cc ile 600cc likten aynı ses çıkmaz fakat ses kalitesi olarak kastettim 600cc ile 1000 cc dende aynı ses çıkmıyo fakat kalite olarak bi farklılık görünmüyo )
Arkadaşım geçen gün 2006 model hyosung gt 250r aldı....Daha önce hiç sürmemiştim.. Güzel motor hoş motor fakat gerçekten 1. ve 2.viteste sıkıntı var. Boşa almak her babayiğidin harcı değil gibi geldi bana... Ha, ben pek sıkıntı çekmedim.... ara gazla sorunu çözmem 2.sn fln sürdü fakat yeni alan arkadaşım 1.vitesle upuzun bir ankara turu atıp motoru hararet yaptırdı.2.vitese atamadığı için 20 - 30km 1.viteste yol gezmiş motor bayaa zorlanmıştı...2006 modellerde vites sorunu olabilir fakat kullanıcıda çok ama çok önemli kullanıcı nasıl vites atıyorsa motorda ona alışıyor...bizim motoru aldığımız çocuk bayağı acemiydi ve vites sesleri sokağı inletiyordu ben bunun da vitesleri zor geçmesinde payı olduğu kanaatindeyim...
#46#_PSYCHEDELIC RIDER_#46#
İMAM GAZLARSA CEMAAT YANLARR :)
Motoru tanıyıp,anlayıp ve onunla dost olmayı başardığında sıkıntıları ortadan kalkacaktır.Acemilikte normaldir.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Arkadaşlar bende 2006 kullanıcısıyım.Kesinlikle vites geçiş vs sorunu yoktur. Hem debriyaj kavrama hemde 1 den 2 ye geçiş mesafe ayarları vardır.İyi bir usta hemen yapar. Boşa geçirme de 5-4-3-2 den sonra hafif aşağıya itiş ile oluyor. 3 te durursanız kesinlikle boşa geçmiyor. Motoru durdurup geçirmek gerekiyor.Olay sadece bu.
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
ben ses derken çıkan sesin fazlalığı azlığı değil sesin kalınlığı yani hepimiz çin malı 200cc likleri biliriz bunların sesleri yüksek devirde sanki motor yerinden çıkcak mıs gibi bir ses geliyor diğer race ler gibi kulağa hoş bir ses gelmiyo dediğimi anlarsınız insallah 250GT videsu bulamadım birtane buldum adam 600cc liği GT250 die tanıtıyo :D
Video istiyosan K-Tunnel yaz google a Ordan youtube ye geçiş yapıyosun istediğini izlersin ; Cok sayıda GT 250 R war
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
ankaralılar gelin bi gösterin şunu ya
Ne gösterecekler ben anlamadm
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
dün annemle hysong bayinin önünden geciyoduk resim cektirdim, nası yakışmışmıyım motora sizce :D
yaşımı merak edenler olabilir 16-17 yaşındayım
ilk motorun zealsun 125 gy ydi
2. ve son motorum hyo gt 250 r olcak inşallah
bu arada motorun cok asi bi duruşu var, depo falan 10 numara eşşek gibi...
osman22 resmi eklemede bi hata yaptın galiba fotograf gozukmuyor
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)