Mondial 100 MG Prince Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
10 Aralık 2012, 17:44
#261
ugrgnr adlı üyeden alıntı
mengü kardeşim bu lastiklerden anlıyosun gibi duruyo.. peki bana bi tavsiye verebilir misin ? hem asfaltta hem de toprakta taşlı yolda gidebilicek kaliteli bişey ama 100lirayı geçmicek.. sadece arka lastik. almıcam da ogrenıyım kenara yazayım dursun
aldıgım zaman zaten konu acıcam lastikle ilgili
http://www.camgoz.com.tr/asp/product...540-REINFORCED
rs_guven adlı üyeden alıntı
O zaman ilk fırsatta arka lastigi, 90-90-18 unilli tubeless lastik ile değiştiriyoruz...
---------- Post added at 15:31 ---------- Previous post was at 15:26 ----------
Ben ayda ortalama 250-350 km arası yol yapan biriyim. Nasıl bitecek bu rodaj? Sakin kullan, artçı alma vs.
İlk 300km çok sakin kullan, 500'de yağı değiştir 600km'den sonra kafana göre takıl, sürekli tam gaz gitme tabi. Motora hararet yaptırmadıktan sonra devirli çalıştırmanın bi zararı yok. Ama yeni motorlar baya sıkı oluyo, 500-600km nazik davranmak şart, ama öyle 1000-1500km 40-50km hızla gideceksin diye bişey yok.
Reklamlar
-
10 Aralık 2012, 22:46
#262
Think Nothing! Just Twist The Wrist
-
10 Aralık 2012, 23:15
#263
Valla montajı yapan usta 60-70 km'yi geçme dedi. Ben de daha geçmedim.
Ama 70 km hıza, diğer motosikletime göre çok daha rahat çıkıyor. Cup'taki gibi uçacakmış gibi izlenimi de vermiyor.
İbreye göre 110 km hıza çıkabileceğini düşünüyorum. Ben ibrenin yalancısıyım Rodajdan sonra km doğruluk kontrolü de yaparım.
Bakalım ne kadar fazla gösteriyormuş. Diğer motosikletimle kontrol ettim, aynı km'leri gösteriyorlar. Tabi diğeri de Mondial olduğu için, pek güven olmaz.
---------- Post added at 21:15 ---------- Previous post was at 21:06 ----------
Kitapçıkta rodajda iken hızla ilgili bir uyarı göremedim. Devir ile ilgili uyarı var. 0-800 km'de, hiçbir vites için 5000 devri geçmeyin diyor.
800-1600 km'de ise 7000 devri geçmeyin diyor. 5. viteste 70 km hıza çıkınca 5000 devri geçmiyor zaten. Yani kitapçığa uygun kullanıyorum :
-
10 Aralık 2012, 23:18
#264
öncelikle yine merhaba motorda titreşim nasıl sele konforu cuptamı daha iyidi princede mi daha iyi motorda hosuna gitmeyen bu bozulur kırılır denilebilecek yer varmıdır?
Yolun Keyfini Çıkar Ve Kasksız Asla Yola Cıkma! {aea}:cat:
-
10 Aralık 2012, 23:25
#265
Şimdiye kadar hiç Yamaha ya da Honda gibi motosikletlere binmedim. Hep çinlilere bindim. Sürdüğüm en titreşimsiz motosiklet. Titreşim yok değil tabi ki.
Konforu için zaten yazmıştım. Tekrar edeyim. Koltuğu şimdilik biraz sert ama oturuş pozisyonu daha rahat olduğu için o pek problem olmuyor.
Bir amortisör var Allah düşmanıma vermesin Bizim elektrikli bisiklet bile ondan daha iyi esniyor. Hiç yok gibi. Bozuk bir yolda birkaç km sert kullandım.
Sonuç, birkaç dakika süren böbrek ağrısı. Gevşer diyorlar ama ne kadar gevşeyecek ki?
-
10 Aralık 2012, 23:38
#266
rs_guven adlı üyeden alıntı
Şimdiye kadar hiç Yamaha ya da Honda gibi motosikletlere binmedim. Hep çinlilere bindim. Sürdüğüm en titreşimsiz motosiklet. Titreşim yok değil tabi ki.
Konforu için zaten yazmıştım. Tekrar edeyim. Koltuğu şimdilik biraz sert ama oturuş pozisyonu daha rahat olduğu için o pek problem olmuyor.
Bir amortisör var Allah düşmanıma vermesin
Bizim elektrikli bisiklet bile ondan daha iyi esniyor. Hiç yok gibi. Bozuk bir yolda birkaç km sert kullandım.
Sonuç, birkaç dakika süren böbrek ağrısı. Gevşer diyorlar ama ne kadar gevşeyecek ki?
Amortisörler baya gevşer daha 3-4 bin km sonra baya yumuşuyo.
-
10 Aralık 2012, 23:44
#267
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Amortisörler baya gevşer daha 3-4 bin km sonra baya yumuşuyo.
3-4 bin km'ye kadar benim bütün böbrek taşlarım düşmüş olur
-
10 Aralık 2012, 23:48
#268
rs_guven adlı üyeden alıntı
3-4 bin km'ye kadar benim bütün böbrek taşlarım düşmüş olur
Bişey olmaz ben hem titreşimli cub'a binip hem de araziye giriyorum tangur tungur, ne motora ne bana bişey olmadı.
-
10 Aralık 2012, 23:50
#269
ben 2013 e kadar bekliyeceğim super boy alacagım prince kullanıcalrı hiç kötü yorum söylemiyor mondial 100 lük 5vitesleri cok tuttu yedek parçasıda uygundur kazasız sürüşler hepinize
Yolun Keyfini Çıkar Ve Kasksız Asla Yola Cıkma! {aea}:cat:
-
10 Aralık 2012, 23:53
#270
beyko45 adlı üyeden alıntı
ben 2013 e kadar bekliyeceğim super boy alacagım prince kullanıcalrı hiç kötü yorum söylemiyor mondial 100 lük 5vitesleri cok tuttu yedek parçasıda uygundur kazasız sürüşler hepinize
Ben bunu ön freni için (disk) seçtim. Yoksa tabi ki 'superboy' çok daha güzel.
-
10 Aralık 2012, 23:56
#271
-
11 Aralık 2012, 00:06
#272
ugrgnr adlı üyeden alıntı
olmadı degıstır YBR amortısoru falan tak ne bılıyım uygun yumusak bısey.. cok fazla yumusucagını dusunmuyorum ben kı 3-4bin km cok fazla bı rakam dedıgın gıbı dusurursun tasları
he bu arada soylemyı unttum.. bi ara yazmıstım 10binde olan bi prince'e oturdum ama kullanmadım dıye.. arka amortısorden gıcırdama sesı gelıyodu ve acayıp serttı yanı bılmıyorum zıpladım falan yok :D ben derım degıs amortısorlerı
ama bıde su var mesela bende ramzey qm125t-10d var amortısorler aynı prince'inki gibi fakat aslfaltta 80-90 giderken ıyı yaylanıyo :D tabı cukura falan gırınce motor degıl sen gırıyosun
Benim cup bile buna göre çok iyi yaylanıyor. Benim daha iyi bir fikrim var. 500 km bakımından sonra, en az 80 kiloluk artçılarla beraber biraz km yapmak.
Eminim etkisi olacaktır. Benim şimdilik düşüncem bu. Olmadı amortisörleri aynı ölçülü başka amortisörlerle değiştiririz olur biter.
Bu arada ön çok iyi, sert diye bahsettiğimiz arka amortisörler.
-
11 Aralık 2012, 00:53
#273
-
11 Aralık 2012, 01:05
#274
Senin de arkayı kast ettiğini anladım da, belki sonra başkaları okur, yanlış anlar diye belirteyim dedim.
Maksat bilgi olsun
-
11 Aralık 2012, 01:14
#275
-
11 Aralık 2012, 01:46
#276
Benim fikrim 100 cc al. Rodajı bitir. El emeği ile birlikte yaklaşık 90 tl harca motosikleti 125 cc veya 150 cc yap, vergisiz olarak aynı gücü kullan.
Ben bu yüzden aldım. Unutma bütün cg tipi motorların kalıbı aynı. İstediğin an 200 cc'ye (hatta şu anda 350 cc yapmaya başladılar) kadar rahatlıkla yükseltebilirsin. Benim önerim bu. Hepsi genel olarak aynı. Tek fark prince'te disk fren, superboy'da da görüntü. Kuba da şık tabi ki, onu da istersen cg 100 alıp aynı şekilde yükseltebilirsin.
Mengü'nün verdiği mağaza Adana'nın en büyük toptancısı. Prince almadan önce Kuba 100 cg sport pazarlığı için oraya gittim. Arka çanta, arka yan basamak ve ön koruma demiri dahil (plaka, ruhsat ve sigorta da dahil) yani ful şekilde kredi kartına 12 taksit 2050 tl dedi. Ama freni için almadım.
-
11 Aralık 2012, 01:54
#277
vaov 2050 lira cok iyimis. ama evet dedigin gbi frenler.. aslinda motoru durduramicak fren koymazlar yani fren dmek motoru durdurmak dmek.. tabi disk fren en iyisi, bkalim ya ama 2050 lira o kadar ekstra icin cok iyi. bunu dusunucm..
-
11 Aralık 2012, 02:12
#278
rs_guven adlı üyeden alıntı
Benim fikrim 100 cc al. Rodajı bitir. El emeği ile birlikte yaklaşık 90 tl harca motosikleti 125 cc veya 150 cc yap, vergisiz olarak aynı gücü kullan.
Ben bu yüzden aldım. Unutma bütün cg tipi motorların kalıbı aynı. İstediğin an 200 cc'ye (hatta şu anda 350 cc yapmaya başladılar) kadar rahatlıkla yükseltebilirsin. Benim önerim bu. Hepsi genel olarak aynı. Tek fark prince'te disk fren, superboy'da da görüntü. Kuba da şık tabi ki, onu da istersen cg 100 alıp aynı şekilde yükseltebilirsin.
Mengü'nün verdiği mağaza Adana'nın en büyük toptancısı. Prince almadan önce Kuba 100 cg sport pazarlığı için oraya gittim. Arka çanta, arka yan basamak ve ön koruma demiri dahil (plaka, ruhsat ve sigorta da dahil) yani ful şekilde kredi kartına 12 taksit 2050 tl dedi. Ama freni için almadım.
Cg 100 için herşey dahil 2050tl fiyat cidden baştan çıkartıcıymış, ama inan o kampanalı cg'ler 80-85 kg'lık 2 koca adam binince durmaz, dik bi yokuştan inerken motoru sabit hızda tutmak için bile frenleri sonuna kadar sıkıyorsun ayrıca cayır cayır ötüyor frenler. Durmak için heralde artçı ayaklarını yere sürtecek
-
11 Aralık 2012, 02:19
#279
Mengü'den öğrendiklerimi sana ilettim. Bunu da belirteyim. Çokbilmiş gibi olmasın. Yoksa ben bunları bilmiyordum mesela.
Kuba satıcısı, kötülemek gibi olmasın Mondial 2010'dan sonra kalitesini bozdu, bu yüzden bayiliğini bıraktım falan dedi ama ben yinede gittim aldım.
Bana sorarsan Kuba CG 100 sport tip olarak prince'ten daha güzel.
---------- Post added at 00:19 ---------- Previous post was at 00:17 ----------
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Cg 100 için herşey dahil 2050tl fiyat cidden baştan çıkartıcıymış, ama inan o kampanalı cg'ler 80-85 kg'lık 2 koca adam binince durmaz, dik bi yokuştan inerken motoru sabit hızda tutmak için bile frenleri sonuna kadar sıkıyorsun ayrıca cayır cayır ötüyor frenler. Durmak için heralde artçı ayaklarını yere sürtecek
Adamım geldi
-
11 Aralık 2012, 11:00
#280
Slm tekrar. Yenı motorunuz hayırlı olsun. Benım ılk ısım motorun amortısorlerını ybr amortısoruyle degıstırmek olmustu. Arkası bıraz yukselıyor ama yaylanması cok guzel, herhangı bır dengesızlıkse yok. Lastıklerınızı de bıraz kalıtelı lastıklerle degıstırırsenız 10 numara motor. Ben 16.000 km ye geldım. yolda bırakmadı cok sukur..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)