Motor yürüyo ya, fazla benzin de yakmıyo gerisi dert değil. benim hyena açık filtre takmadan önce ikide bi buji ıslatıyodu, filtre leş gibi benzin çekiyodu sonra tabi buji de benzinleniyo.
Motor yürüyo ya, fazla benzin de yakmıyo gerisi dert değil. benim hyena açık filtre takmadan önce ikide bi buji ıslatıyodu, filtre leş gibi benzin çekiyodu sonra tabi buji de benzinleniyo.
daha öncekı motorlarımla da Ankara-Izmır, Izmır Istanbul yaptım, uzun yol olarak. Onlar da 100 cc lıktı. Bu motor onlardan beygır ve tork olarak daha guclu, bakımlı olmak kaydıyla 80-90-100 her yere gıdebılırsınız.
Benim motor şu an 1850km de. 2000 km de bakımı var. İlk 700km ye kadar motor ile 1lt benzin 50 km yaptı. 700km den sonra motora basmaya başladım haliyle biraz tüketim arttı. Düz yolda en son gördüğüm sürat 105km stabil 90-95km hızla gidebiliyorsunuz. Karşıdan rüzgar var ise baya etkileniyorsunuz 4. vitesle 80-85 yapabiliyorsunuz.
prınce cıler uyuyormusunuz? benım motor 6500 kılometre oldu, motor ıyıce acıldı. Bayramda Ankaradan-Amasraya gıtmeyı dusunuyorum 2 gun kalıp cadır kurmayı dusunuyorum. Var mı gelmek ısteyen?
arkadaşlar bu motosikletin ön ve arka dişlileri kaçlık yazabilirmisiniz.
Maşallah hıcbır sorunu yok sımdılık, Mondıalı tebrık ederım guzel motor getırmısler. Dun 140 kılometrede 3 lıtre benzın aldım, kullanımım bıraz serttı. Yakıtından ve cekısınden memnunum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:50 ----------
Daha öncekı kuba motorum kare gostergelıydı, 2 kere gostergesını degıstırdım, cabuk bozuluyordu. Prınce ın kılometre gostergesı, benzın gostergesı dogru gosterıyor ve sanırım uzun zaman sıkıntı cıkartmayacak bana. Nazar degmesın dıyelım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------
Ön ve arka dıslılerını bılmıyorum ama ogrendıgım zaman yazarım buraya..arka dıslı ıle oynayarak uzun yolda dusuk devır ıle daha hızlı gıdılebılır dıye dusunuyorum..Bu arada on lastıgı 2.75 arkayı 90-90*18 tubles ıle degıstırdım yol tutus ve konforu daha ıyı oldu..
ön dişliyi 1 boy büyültmenizi tavsiye ederim...anlattığınıza göre tork -sınıfına göre-oldukça iyi....şehir içi yakıtta daha da tasarruf edersiniz...
bende zealsun ms-100 modeli var.resimden gördüğüm kadarıyla ön takım hariç mondial'le aynı.orjinal ön dişli 15 arka 38 di.çekişi berbattı.bende ön dişliyi 14 yaptım çekiş düzeldi.daha 1,000 km yi görmedi motor.yakıtı sizin dediğiniz gibi değil bende 1 litre ile 40 km civarı yapıyor.burda anlatıldığı gibi bi performans göremedim ki bence silindirlerde renk dışında aynı.acaba motorumun ayarlardamı bi sorun var.ayrıca motosikletimi çok nadir zorlarım yani sert sürüşten kaçarım. saygılar.
Arkadaşlar ben motoru alalı 4 ay oldu gayet memnunum çok seri ve az yakıyo titreşimi çok az. Kullanmanızı tavsiye ederim ben büyütmek satıyorum ilgilenen arkadaşlar 0539 895 04 89 ve 0541 671 82 17 numaralı telefonlardan ulaşabilir.
ilan linki:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...96353335/detay
Ukyo, senın kullandıgın motoru bılmıyorum, aynı demıssın eger gercekten de aynı ıse 1000 kılometre daha cok yenı motorun. 3000-4000 kılometrelerde rodajın dolsun, motorun acılsın performansın artar bıraz daha. Iyı bır de subap ve karburator ayarı yaptırmalısın tabı..
Bunun yerine Honda CG 125 tavsiye ederim. 1000 TL daha koyup en kalitelisine binmek varken 2400 buna vermek... yazık olur gerçekten. Japon motorlarının kalitesi ortada
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------
Guzel paylaşımlarınızı dikkatle okuyorum cok tesekkurler paylaşımlar için.. Bayramda uzun yol yaptınız mı? İzlenimlerinizi paylasabilirseniz çok ıyı olur
Beypazarına gıttım. Amasraya gıdecektım ama gelen olmadıgı ıcın tek gıtmek ıstemedım. Gıdıs-gelıs 200 kılometre cıvarı yol yaptım, sıkısma, sısme yapmadı motor. Toplam kılometre ıse 7250 oldu motorun..
Plectrum, cg 125 saglam, dayanıklı motor ama ınsanlar hurdasına o parayı ıstıyor ve yedek parcaları da bıraz pahalı. Bu motor en azından sıfır ve parca avantajı var ve yolda bırakmadı benı sımdıye kadar..
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------
Artık cın motorları da kalıtelı uretılmeye basladı. Bır yamaha-Honda kalıtesı kadar olmasa da kalıtelerını yukseltıyorlar. Yenı model ve markalara sans vermemız gerektıgını dusunuyorum. Eskıden Japonlarda cınlıler gıbıydı, Artık cınlılerde japonların kalıtesını yavas yavas yakalamaya basladı..
Malesef Cinlilerin Japon kalitesine yaklastıklarını dusunmem ımkansız. Bodrum'da tatildeydim ve 90lı yıllardan kalan bisuru Honda Kinetic motorun halen orjinal haliyle yollarda olduguna sahit oldum. Aynı zamanda Çin malı motorların 25bin km'de mecburen motor sıfırlatmak zorunda olduklarına ve 400-500 Tl gibi bir motor sıfırlama masrafı yaptıklarına da sahit oldum. (Örnegim Asya marka bir scooterdan) Ayrıca çin mallarında titreşim sorunu, dıs plastik yuzeyin zamanla catlama-kırılma gibi sorunları (Ozellikle bozuk yollara girmek zorunda oldugunuzda cok riskli), dustugunuzde motorun duzenının degilmesi gibi sorunlar aynen devam ediyor. Ancak bir honda, yamaha gibi motorla dussenız aynen kaldıgınız yerden devam edersiniz. Kısacası can sıkıcı durumlardan uzaklasmak ve motordan keyif alabilmek için Japon malları 2 kat pahalı olsada kaliteleri cok cok iyidir çin mallarından.
100 cc 9 hp güç çok yetersiz kalıyor mu ?
Şimdi 150 cc scooterdan sonra daha güçsüz gelir mi acaba?
Benim scooter 85'i geçmiyor,zorlarsan 90..
O hızda da 250 cc kadar hatta daha fazla yakıt tüketiyor...
100cc 9hp cok iyi bir derecedir. Scooter otomatik vites oldugu için aktarması basarısızdır. 100'luk Cup turu motorlar bile 85-90'ı rahat gorurler. Bu durumda 100 MG Prince 100'un ustune cok rahat cıkar bence. Kullanıcı yorumlarını da gorelim bana hak vereceklerine eminim...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)