Bu 100 - 150 cc touring kategorisini de Mondial uydurdu. Bunlara touring denmez, alayı commuter bunların. Honda Goldwing, BMW R 1200 RT falan touring oluyor .
Bu 100 - 150 cc touring kategorisini de Mondial uydurdu. Bunlara touring denmez, alayı commuter bunların. Honda Goldwing, BMW R 1200 RT falan touring oluyor .
Adamlar büyük cc satmadığından böyle yollara başvuruyorlar :d Esas touringleri görünce de millet "görmemiş" oluyor.
Bu motorun vites kolu cublardakinin aynısından. Acaba şanzımanda aynısımı? Yani aşağı büyüyor yukarı azalıyor mu?
arkdşlar herekeze iyi geceler.. motorumu 4 gün önce aldım. gayette hoş bi tipi var tüm arkdşlarım çok beğendi ve inanırmısınız motorcu bile 125lik zannetti tipi gayet hoş. köylü motor dedikleri breton tipinde değil.. şuan daha 50 km yaptım rodaja dikkat ettiğim için 5 bin deviri geçmedim. şuanki izlenimlerimi aktariyim. bi kere şuan için motorda titreşim çok az hatta hiç yok diyebilrim.. 100 cc olduğu içinmi nedir titreşimi hissettirmiyo sürüşü o kadar rahatki inanın 500 km yol gitseniz yinede yormaz sizi benim en bayıldığım noktaysa vites geçişlerinin çok yumuşak olması. ayrı vites geçişleri farklı. öne basınca düşüyo arkaya basınca yükseliyo bence bu şekilde vites atmakta daha mantıklı.. yavaşlarken öne basmak biraz daha rahat oluyo.. daha sonra yine izlenimlerimi ve motorun resimlerini atıcam inş. ama resimde görüldüğü gibi değil bayağı heybetli bi motor hele hele 100 lük olduğuna kimse inanmıyo yedek depo benzin ibresi devir ibresi farlarıda çok hoşuma gitti aslında ben 125 drift almak için gitmiştim nasıl oldu anlayamadım bu motorda karar kıldım
Arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım. 19 Haziranda 100mg Prince aldım. Şu an motor 700km. de. İlk bakımını yaptırdım. İlk 500 kmde 5000 deviri geçmedim. 500 den sonra ufak tefek basmaya başladım. Motorum 100 km hızı gördü daha fazla yüklenmedim. Motordan genel olarak memnununm sorus olanlara cevaplarım. Motorum tam olarak açılmadı. Hala sıkılık var.
Mondial'in 100-150cc arası motorları düz yolda yaklaşık aynı hızı yapıyor ama motor yokuşa geldimi yada karşıdan rüzgar yedi mi biri 40-45'e kadar düşerken diğeri 70-80 gidebiliyo.
Motor rampada ve rüzgarda 5. vites yemiyor. Hafta sonu 100 gidiş 100 geliş 200km yol yaptım. Gidiş sırasında hava güzeldi 5. vites 90-100 km hızla kullandım. Geri dönerken çok rüzgar vardı 4. vites 75-85km hızla dönebildim. 5. vitese attığım zaman devir ve hız yemedi. Genel olarak bana yetiyor. Tek sıkıntı 100 km boyunca motosiklette oturunca oturak yerleriniz ağrıyor
Arkadaşlar ben de bu motoru yaklaşık olarak 15 gün önce aldım, vergisiz olması benim için bir tercih sebebiydi, ayrıca duruşu falan da güzel. Jantların siyah olması gibi. Vites konusunda ben geçişlerin sert olduğu kanaatindeyim, henüz yeni olduğu için muhtemelen. Rodaj süresince zorlamadığım için de çekişi bana biraz az gibi geldi ama ilerleyen zamanlarda ben de hız denemesi yapacağım tabi
Sürüşü rahat titreşim konusunda da başarılı deniyor. Almayı düşünenler için vergisiz olması ideal, sürüşü rahat ve güzel. Bence pişman olmazsınız neticede 2000 tl, yani bir CBF 150 alsak fena olmazdı ama o da sonra inşallah.
Saygılar...
Kullanan arkadaşlar motosikletin yakıt tüketimi, hızı,kronik sorunları varsa o sorunlar hakkında bilgi ve 2 kişi kullanımda performans hakkında bilgi verebilirler mi ?
gercekten guzel motor ama tecrube edınen arkdslar tecrubelerınızı bızle paylasırsanz sevınırım
ıyıgunler arkadaslar. Bu motoru yaklasık 2 ay kadar once aldım. sıze kısaca motor hakkındakı ızlenımlerımı aktarayım; Oncelıkle motorun goruntusu guzel, koltugu rahat, tıtresımı az. 100 kılometrede sıkıstırınca 2.50 lıtre, 60 kılometre cıvarında gıdersenız de 1.80 lıtre benzın yakıyor. en son 110 kılometre hız gordum ama denemek ıcın tabi. sonucta bunlar hız motoru degıl ama 80-90 kılometre hızları zorlanmadan yapıyor. 5100 kılometre oldu motorun kılometresı. su ana kadar tek sıkıntım debrıyaj telı koptu 1000 kılometrede o da buyuk ıhtımalle telın yagsız olmasından kaynaklanıyordur. ben motordan memnunum. Alacak arkadaslara tavsıye ederım. diger kullanan arkadaslarda goruslerını yazarsa sevınırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:18 ----------
Arkadaslar sunları da eklemek ısterım; motorun on frenı dısk, frenlemesı ıyı. Benzın deposu ve benzın depo kapagı hos, jantlar ve motor blogu sıyah boyalı. Debrıyaj telı koptuktan sonra yenı tel ıle bırlıkte tum tellerı sıvı gres ıle yagladım. Motor ıkı kısı ıle duz yolda ıyı gıdıyor ancak rampalarda hız dusuyor, sonucta 100 cc lık motor normaldır dıyorum. Yakıt tuketımını 100 kılometrede 2.50 lıtre demıstım ancak bu tuketım degerı motorun maksımum yakıt tuketımı, yanı cbf 150 de mınımum yakıt tuketımı bızım motorlarımızdakı maksımum yakıt tuketım degerı. Motorun yag ve bujı degısımlerını kendım yapıyorum. Motor hakkında sorusu olan bana cekınmeden sorabılır elımden geldıgınce yanıtlamaya calısırım. Bır de on ve arka lastıklerı tublexe cevırdım. Fıyatına gore motor karsılıgını verıyor. Bunu almadan once Honda cb125 dusunmustum ama 3500 lıralık motora devır saatı ve ayak marsını koymamıslar, bu motorda hepsı de var.
100 Km / 2,5 Litre benzin iyi sayılır,tabi sakin kullanımda düşecektir bu.
100 cc olmasına rağmen benim 150 cc scooterdan daha fazla güç üretiyor.
Sıfır fiyatı da aslında uygun,büyük cc motorun yanına,kısa mesafelerdeki şehir içi işler için bence ideal..
Tabi kronik sorunları çıkmazsa...
anlattıgın gıbıyse supermıs ama şu onumzdekı 2-3 ay daha sorunlarını paylasırsan ıyı olur kesın bı karara varcam tsk ettım bılgılendrdgn ıcın ;)
ee arkdslar baska kullanan yok mu nasıl motor konforu var mı yokuslarda falan cıkıo mu en son hız kac gordu kac devırde ?
valla sarı ben bile bi denemek isterdim şu motoru.
denemeyı bızde ısterız adem de ben almak ıcın dıyorum ;) sonra alıp da pısman olmıyayım yokuslarda bıraz zorlansa da yeter ama kullanıcısı az ya bılgılenemıyoz .s
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:05 ----------
aslında bu motorun kilosu düşük yokuşlarda zorlanmaması lazım kullanan arkdslar sızden haber beklıyorum ;)
Tekrar selam arkadaşlar. Bu benim dördüncü motorum daha önceki motorlarımda 100 cc lik, ikisi çalındı, biri ıskartada bekliyor. Ben de bu motoru alırken baya bir araştırdım, titreşimi nasıl, çekişi nasıl diye. Size şunu söyleyebilirimki bu motoru almayı dusunen cekınmeden alsın. 2000 lıra fıyatıyla fıyatını hakedıyor demıstım daha once. rampalarda cekısı yeterlı, motor gıtmem demıyor ama tabı 100 cc motor oldugu ıcın cok buyuk beklentınız olmasın. 9000 devır cıvarında 110 u gordu motor ve motoru sıkıstırmadan kullanırsanız 100 kılometrede 1.75-2.00 lıtre cıvarında benzın yakıyor. Motorum 5500 oldu ve memnunum buraya arasıra gırıp sızı bılgılendırmeye devam edecegım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------
Ankarayı bilen varsa Cinnah yokusunu 50-60 km hızla cıkıyorum bu arada, umarım acıklama yeterlı olmustur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------
Bir de bana sorarsanız motor alınırken en buyuk faktor yedek parca. Motorun yedek parcaları cok uygun ve her yerde bulabılıyorsunuz en pahalı parcası 100-150 lıra. yedek parca olayını da arastırın motor alırken..
tsk ederız gökay yalnz debrıyaj teli dışında hiç mi masrafı olmadı bunun ?
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)