Mondial 100 MG Prince Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Temmuz 2014, 23:12
#1141
EKONOMİ adlı üyeden alıntı
bugün sehirdisi yakıtı ölçtük
10 tl benzinle (2 litre)
89 km
100 km de 2.2 litre benzin tüketimi
60 km/h sabit hızla düz yolda
1 litreyle yaklaşık 45 km
Motorun kac km de yavaştan benim ölçülere geliyorsun
2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150
Reklamlar
-
20 Temmuz 2014, 05:23
#1142
OSİMAN adlı üyeden alıntı
Motorun kac km de yavaştan benim ölçülere geliyorsun
3.200 km civarı
sence motor iyice açılınca ne yakar 60 km hız ile sabit giderken?
bujiyi kontrol edeyim diyorum
tirnak aralığını falan
ngk dr8ea gelecek insaallah
karbüratör temizliği kac km de bir yapilmasi gerekir?
-
20 Temmuz 2014, 11:26
#1143
EKONOMİ adlı üyeden alıntı
3.200 km civarı
sence motor iyice açılınca ne yakar 60 km hız ile sabit giderken?
bujiyi kontrol edeyim diyorum
tirnak aralığını falan
ngk dr8ea gelecek insaallah
karbüratör temizliği kac km de bir yapilmasi gerekir?
Ben karisik kullanimda 60 65 i pek geçmeden 380 km yaptim yedek haric hatırlıyorum fakat bu değerler 5000 km den sonra 6000 bine doğru yakalamistim sonra sattim hic subap ayarı yapilmamisti karburator temizligide yapmadim sonra hava ayari ilede hic oynamadim
2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150
-
27 Temmuz 2014, 19:25
#1144
ngk dr8ea bujinin tirnak aralığını sentil cakisi ile ölçüm
0.6 mm çıktı
kitapçıkta 0.6-0.7 mm olarak ayarlanması isteniyor buji tirnak aralığının
arada bir de buji deki kurumlari temizleyin derim toplu igne veya ince zimpara ile
örneğin 1000 km de bir gibi
hava ayarı kac tur açık sizin motorlarda
bir de rolantide bazen stop ediyor bazen etmiyor neden olabilir
hava filtresi temiz
buji yeni
-
27 Temmuz 2014, 21:22
#1145
Yawf kardeşler benim motorun topigi yok forumda sizinkinin 150ligi mg king var bende sizin de seleniz çok sert mi ya belim kopuyor 30 km den sonra bi çare sini bulan varmı dır
-
02 Ağustos 2014, 00:03
#1146
kyagmur adlı üyeden alıntı
Yawf kardeşler benim motorun topigi yok forumda sizinkinin 150ligi mg king var bende sizin de seleniz çok sert mi ya belim kopuyor 30 km den sonra bi çare sini bulan varmı dır
sele sert
selenin ust derisini söküp 1 cm sunger koyup geri zimbalayip daha rahat bir sürüş elde edilebilir
ama koyacagin sünger dandik olmamali ki kisa sürede laska olmasın
amortisörü en yumusaga getirdigine emin ol
mümkünse amortisörü degistir
gazli olabilir mesela
gene de kullananlara sor
uzun yolda boyun taştığını sele uzerine koyarak rahatlik saglanabilir
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------
20 tl benzinle 170 km gittim
1 litre benzinle 42.5 km sehirici
100 km ye 2.35 litre
1 km ye 11.75 kuruş
şehiriçi araba yerine motosiklete binmek cok cazip
-
02 Ağustos 2014, 00:24
#1147
ekonomi kardeş ilgine teşekkürler amotisör işini düşünmedi değilim ama benim motoruma uyacak konforlu bir amotisör nasıldır yada nasıl alınır muadili nedir pek bilgim yok açıkçası. sele olayına gelirsek istanbul şirinevlerde bir yer buldum forumu kurcalarken moto say firmanın ismi aradım amcaları 20 tl ye orjinalinden daha güzel yaparız jel ped atarız sıkıntı yapma getir motoru dediler bakalım müsait bir zamanda gideceğim
-
02 Ağustos 2014, 08:20
#1148
boyun yastığı demek istemiştim
farklı yazılmış telefondan
sele pedi takanlar da var
dıştaki kalin helezon yayi kisaltabilirsek veya kalın cirt kelepce ile sıkıp baglasak
veya ip ile baglasak fark olur mu onu deneyebiliriz
sizinki de cift helezon ise tabi
-
02 Ağustos 2014, 10:01
#1149
yok benimki tek helezon lu mondial çalmış benim motordan
-
23 Ağustos 2014, 23:58
#1150
SELAM BEYLER. siz kullanıcılara bir sorum olacak. işyerim feribotun diğer tarafında. feribot hastane arası 4 km mesafede oralara bırakabileceğim bir ikinci motosiklet almak istiyorum. gayet güzel yorumlar var 100mg prince için. tavsiye eder misiniz? etmezseniz ne tavsiyeniz olur. 0 km almayı düşünüyorum ikinci el almanın bir handikapı olur mu?
kafamdaki olay yaz kış o mesafede binmek.
teşekkürler.
-
24 Ağustos 2014, 16:04
#1151
aleykum selam
prince oneririm
cup motor da oneririm
yalniz cup motorda koruma demiri yok
onun için prince tek secenek kalıyor geriye
az yakar cok kaçar
-
25 Ağustos 2014, 00:37
#1152
-
20 Eylül 2014, 19:05
#1153
Bir arkadaşım önümüzde ki Cumartesi günü (27 Eylül) direksiyon sınavına girecek. Bugün sürücü kursunda Mondial 100 MG Prince kullanarak sınavın olacağını söylemişler.
Direksiyon sınavında kötü bir sürpriz yaşamak istemiyor. Yarın veya önümüzdeki haftaiçi arkadaşımla buluşup motosikletini kullandırtabilecek var mı? (İstanbul Avrupa yakasında ikamet ediyor)
Bunun için bir ücret talebiniz varsa belirtebilirsiniz. En azından sınava gireceği motorla trafiğe kapalı alanda biraz deneme yapıp, motoru tanısın ve alışsın.
-
13 Ekim 2014, 08:09
#1154
motorumla kaza yapmıştım tamiri fazla para tutmadi
direksiyon yamuldu 13 tl ye yenisini taktim
gosterge tutacağı demiri dogrultma
far bağlantı braketi kaynak
arka port bagaj demiri dogrultma
üçüne 15 tl verdim
amortisor mili egrilmisti
tornacida 20 tonluk press ile duzlendi ama kalem gibi de olmadı yani
ön fren diski vidasinin birinin kafasi kopmustu o çıkarıldı
bu iki işleme de 10 tl verdim
ufak tefek japon yapistiricisi ile yapistirma isleri var
sprey boya ile fis fis yapilmali birkac yere de
15+10+13=38 tl tuttu
bizim amortisor milini piyasada bulamadım
amortisor komple degismesi gerekiyor mondial tek satmıyor
liste fiyati da 103 tl
mecbur dogrulttum
yaylanmasi iyi şimdilik
amortisör yagini da degistirdim
yaklaşık 90-100 ml kadar yag konuyor amortisore
şırınga ile ölçüp koydum esit koymaya çalıştım
-
14 Ekim 2014, 14:12
#1155
EKONOMİ adlı üyeden alıntı
motorumla kaza yapmıştım tamiri fazla para tutmadi
direksiyon yamuldu 13 tl ye yenisini taktim
gosterge tutacağı demiri dogrultma
far bağlantı braketi kaynak
arka port bagaj demiri dogrultma
üçüne 15 tl verdim
amortisor mili egrilmisti
tornacida 20 tonluk press ile duzlendi ama kalem gibi de olmadı yani
ön fren diski vidasinin birinin kafasi kopmustu o çıkarıldı
bu iki işleme de 10 tl verdim
ufak tefek japon yapistiricisi ile yapistirma isleri var
sprey boya ile fis fis yapilmali birkac yere de
15+10+13=38 tl tuttu
bizim amortisor milini piyasada bulamadım
amortisor komple degismesi gerekiyor mondial tek satmıyor
liste fiyati da 103 tl
mecbur dogrulttum
yaylanmasi iyi şimdilik
amortisör yagini da degistirdim
yaklaşık 90-100 ml kadar yag konuyor amortisore
şırınga ile ölçüp koydum esit koymaya çalıştım
Emeklerinden dolayı teşkkür edeceğin kimse yok mu?
Bu arada Bmw1150rt den kurtuldum.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
23 Kasım 2014, 20:10
#1156
boora adlı üyeden alıntı
300 lira ne yaptin sen yahu. 60-80 tl arasi silindir seti. 60-70 lirada en kaliteli karburator. cok para gitmis. bu arada hava yakit ayari karburatorun altindan baktigin zaman duz tornovida ile cevirilen vida var onu acacaksin biraz duzelir o zaman stop.etmesi felan. forumda bir cok konu mevcut biraz arastir ogrenirsin
boora abi
ybr de basincli karbüratör mu ne varmis vakumlu mu neyse iste artik adı
benzeri tws apachi de de varmis sanırım
bu karbüratör yakit tuketimini düşürür mü
alıp 100 cc motoruma taksam iyi bir iş mi yapmış olurum ?
-
24 Kasım 2014, 19:07
#1157
EKONOMİ adlı üyeden alıntı
boora abi
ybr de basincli karbüratör mu ne varmis vakumlu mu neyse iste artik adı
benzeri tws apachi de de varmis sanırım
bu karbüratör yakit tuketimini düşürür mü
alıp 100 cc motoruma taksam iyi bir iş mi yapmış olurum ?
motordan baya uzak kaldım araba aldım. arada bir foruma giriyorum. bence karbüratörü değiştirme. onun yerine 62 mm silindir alıp 149 cc hacime çıkar. gaz kolunu çok daha az çevireceksin bu sayede çekiş olmayan motorunda tork hemen hemen iki katına çıkacak. hem motoruna bağlanacaksın hemde yakıt düz yolda aynı yakarken asıl karı rampada çekişin gerekli olduğu yerlerde göreceksin. 3 le yüksek devirde çıktığın yeri 4 le rahat rahat orta devirde çıkarsın 50-60 lira civarıydı en son silindir seti şimdi ne kadar bilmiyorum. sana kesin tavsiyem budur
-
24 Kasım 2014, 20:16
#1158
boora adlı üyeden alıntı
motordan baya uzak kaldım araba aldım. arada bir foruma giriyorum. bence karbüratörü değiştirme. onun yerine 62 mm silindir alıp 149 cc hacime çıkar. gaz kolunu çok daha az çevireceksin bu sayede çekiş olmayan motorunda tork hemen hemen iki katına çıkacak. hem motoruna bağlanacaksın hemde yakıt düz yolda aynı yakarken asıl karı rampada çekişin gerekli olduğu yerlerde göreceksin. 3 le yüksek devirde çıktığın yeri 4 le rahat rahat orta devirde çıkarsın 50-60 lira civarıydı en son silindir seti şimdi ne kadar bilmiyorum. sana kesin tavsiyem budur
nerdesin sen ya nasılsın araba falan iyi bari göremiyoduk seni bayadır.
2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150
-
25 Kasım 2014, 15:41
#1159
OSİMAN adlı üyeden alıntı
nerdesin sen ya nasılsın araba falan iyi bari göremiyoduk seni bayadır.
şükürler olsun rabbime sen nasılsın. motor işi olmadı o ara iş güç felan derken çok uğrayamadım buralara. motorun hayırlı olsun bu arada
-
05 Nisan 2015, 19:13
#1160
Arkadaşlar dün itibariyle bende aranıza katildim.İkinci el 5000km de prince aldım herkese kazasız sürüşler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)