Mondial 100 MG Prince Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Mart 2014, 23:48
#1001
sagol osiman ben hep buralardayim sizin.sayfaya baktigimda ekonimiklik pesindesiniz ben performans derdindeyim artik :-) mg deluxe forumunda 15. sayfada yan kapak ve o t harfini resimli olarak gostermisim. bende onu zaten youtube da honda cg subap ayarina bakarken kesfettim. birdaha subap ayari yaparsam resim cekerim. ust kapagin emme ve eksoz kanallarini genisletecegim yakinda o zaman unutmazsam tabi
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:44 ----------
cg lerde egzoz ve emme subabi ayni degerde. normalde dedigin gibi emme biraz daha kisik ayarda olur. sentil cakisina.inan gerek yok ben 25 liraya mi ne aldim oyle duruyor evde ondan once jiletle ayarlamistim degisiklik olmadi. hem tras olursunuz jiletle iki ise birden yariyor :-) bu arada gecen gun on fren hidroligini degistirdim ben o da cok basit bilseydim resim cekerdim
Reklamlar
-
28 Mart 2014, 00:58
#1002
Bize bi jilet yeterli mi kac ki onun kalın ligi bakma ben 100 luk aldığıma pişmanım ama benzinlige girince unutuyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------
Kulbutoru nasıl kontrol edicem orası neresi başka hepsini anladım
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------
Bide o herhalde 0.08 sentil dimi
-
28 Mart 2014, 19:20
#1003
evet 0,08 sentil. jilette büyük ihtimal 0,10 dur belki çok az incedir ama sentile gerek yok araya sok jileti on numara ayar oluyor. subaplarına kafasına basan kısım var ya orayı parmaklarınla tutup asağı yukarı yokla çok az bosluk olması lazım işte jilet girecek kadar
-
28 Mart 2014, 19:31
#1004
Tek jilet mi 2 tane mi bu arada cok saol
-
28 Mart 2014, 19:42
#1005
tek jilet iki tane ile denedim fazla geliyor. onem degil bilgim dahilinde herturlu soruya cevap veririm. subap ayari ile bayagi ugrasmistim zamaninda :-)
-
28 Mart 2014, 20:58
#1006
boora adlı üyeden alıntı
tek jilet iki tane ile denedim fazla geliyor. onem degil bilgim dahilinde herturlu soruya cevap veririm. subap ayari ile bayagi ugrasmistim zamaninda :-)
subap ayarını öğrenelim daha sırada baskı balata değişimi öğrenme var
subap ayarı ne kadar sürede yapilir?
-
28 Mart 2014, 21:37
#1007
motor soguk haldeyken on-onbes dk da yapilir.alti baskili balata alacagim ben o zaman onu da ogrenirim daha sokmedim o kismi :-)
-
28 Mart 2014, 21:46
#1008
Işte ben bu motorun bu kısmını çok seviyorum herseyi kendin yapabilirsin. Mesala ben motoru garantiden çıkardım bedavaya para veriyorum bir sey yaptigi yok.ilk iki bakıma götürdüm baktım motorda üretim hatası falan yok sonra goturmedim.bi tek şikayetim var boyum 1.93 kilo 97 motor bana baya ufak geliyor ama motor sevgisi var ya kullanıyorum iste.
-
28 Mart 2014, 21:59
#1009
osiman evet motor basit yapili heryeri kurcalaniyor ben 14280 km deyim . servisle isim olmuyor :-) :-100 luk motor seni cekmezki ya bende 180boy 80 kiloyum 125 lik hali yetmiyordu 166 cc yaptim simdi fena oldu. cok guzel cekiyor :-) tavsiye ederim standart 150 lik yapabilirsin fazla ugrasmadan
-
28 Mart 2014, 23:46
#1010
yaa çekmez derken sadece anayolda sıkıntı oluyor oda çok değil ama az bayırda hemen başlıyor bayılmaya 150lik için ne kadar masrafım olur ki yada diyorum satım kuba cita 170 f çıktı ondan mı alsam bu motorla boyu aynı olsa alırım.yaa bilmiyorum bazen satayım diyorum bi yandan da çok zarar daha 4700 de 1700 anca veriyorlar pek te bütçede yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------
Boora sen olsan bu boya bu posa sıfır 150 kt alırmısın.mondial çıkarmış onları çok övüyolar fena degilmiş.
-
28 Mart 2014, 23:51
#1011
ha kuba ha mondial ne farkeder. senelik vergi vermiyorsun bunda hic olmazsa. cg tipi zaten hepsinde ayni sasi var. pistonun baglandigi kranktaki deligi kac perno acaba ? benimki 15 perno idi 65,5 taktim. sizinkiler 13 perno ise 150 lik var en buyuk o pernoda o da 62 mm. 150 liraya takiyorlar sanirim silindir ve iscilik dahil. ben internetten alip arkadasla birlikte taktim
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:47 ----------
kt de oyle cok buyuk degil ki ama bundan daha rahat. bende almayi dusunuyorum ama bu satilmiyor ikinci el 125 lik kt alip buna yaptigim modifiyeyi yapsam uzun seneler binerim. senin boyuna cussene uygun kucuk.motor yoktur sanirsam. ama cg de baya kucuk benim altimda dahi bi lokma kaliyor dukkanlarin vitrin camlarindan bakiyorum bazen :-) sonra gormezlikten geliyorum ne yapayim :-D
-
29 Mart 2014, 00:10
#1012
Yaa sorma ben çalışmıyorum biriktirdiğim parayla aldım ben hiç binmeden aldım sipariş ettim geldi ama ne bileyim bu kadar küçük olucağını ama tam benim bütçeme göre şu anlık pek sorun çıkarmıyo çünkü hep tek kişiyim motorda fazla sıkıntı olmuyo tek sıkıntısı direksiyon çevirilince dizime çarpıyo.
-
29 Mart 2014, 21:44
#1013
OSİMAN adlı üyeden alıntı
Yaa sorma ben çalışmıyorum biriktirdiğim parayla aldım ben hiç binmeden aldım sipariş ettim geldi ama ne bileyim bu kadar küçük olucağını ama tam benim bütçeme göre şu anlık pek sorun çıkarmıyo çünkü hep tek kişiyim motorda fazla sıkıntı olmuyo tek sıkıntısı direksiyon çevirilince dizime çarpıyo.
selenin ayarı var az da olsa geri cekebilirsin
arkada yanda biri sağda biri solda 2 vidasi var
gevşetip geriye cek seleyi
vidalari geri sık
amortisorleri en yumusaga getirdim yinede sert
ybr yan sanayi amortisorleri 53 tl civarı+ kargo
alsam taksam rahat olur mu?
veya benim motor 2013 model
2012 modelden farklı olarak arka amortisorler cift helezona sahip
artık iyi mi değil mi orasini bilmiyorum
iki kisi binince iyidir herhalde
amortisorun liste fiyati 60 tl gibi birşey
40 a sattim desem 20 tl farkla anortisoru degistirmis olurum
acaba rahat olur mu yan sanayi ybr amortisör? ??
yoksa cup amortisör mu taksam???
arka amortisörün 2 helezonundan birini spiralle kessem mi
vidasini soktum
amortisoru çıkardım da yaylari cikaramadim
bir de amortisör icinde yağ oluyormuş
incesi kalini oluyormuş
değiştirince yumusuyormus öyle birsey var mi bizim amortisorde
drift amortisoru havali deniyor
akaryakit istasyonundaki hava pompasiyla sertlik yumuşaklık ayarlanıyor muş
-
29 Mart 2014, 22:46
#1014
Benimkinin ayarı orta sertlik te bayaa yumusadi az bekle bence
-
29 Mart 2014, 23:08
#1015
OSİMAN adlı üyeden alıntı
Benimkinin ayarı orta sertlik te bayaa yumusadi az bekle bence
bizim sele altinda titresimi önleyen kısa ince lastik takozlar var
oturduğum yerin tam altındaki takoz çıkmış geri taktım
simdi tekrar ciktigini hissediyorum
sizlerde de ayni problem olabilir diye yazdim
kontrol edip japon yapistiricisi veya bally ile yapistirmak gerek
depo da lastik takozlarla sasiye değiyor
EGR iptal eden var mi?
-
30 Mart 2014, 00:35
#1016
-
30 Mart 2014, 01:07
#1017
ben cup amortisoru taktim. motor daha da yukseldi. yalniz sertlik degismedi hatta bunlarla sekiyor. amortusor yaylarini sokmek icin yaylari az asagiya bastir sonra ust baglanti yerinin altinda somun var 15 numaraydi sanirsam onunla tut. elinle ust baglanti yerini gevset cikacaktir ama nasil geri takarsin bilemem yaylari kistirman gerek iyice. ben egr yi iptal ettim stop rtne egzoz patlama sorunlari kalkti
-
30 Mart 2014, 01:22
#1018
boora adlı üyeden alıntı
ben cup amortisoru taktim. motor daha da yukseldi. yalniz sertlik degismedi hatta bunlarla sekiyor. amortusor yaylarini sokmek icin yaylari az asagiya bastir sonra ust baglanti yerinin altinda somun var 15 numaraydi sanirsam onunla tut. elinle ust baglanti yerini gevset cikacaktir ama nasil geri takarsin bilemem yaylari kistirman gerek iyice. ben egr yi iptal ettim stop rtne egzoz patlama sorunlari kalkti
nasil iptal ediyoruz?
performans artti mi
yakit düştü mü?
artı ve eksileri neler kac numara anahtar gerek yapalim şu işi
guc artışı bekliyorum açıkçası
yakit düşüyormuş arabada iptal edince
-
30 Mart 2014, 01:29
#1019
valla yakit ve performans yonunden bir sey diyemem cunki benim motor 166 cc oldu. yani yakitta artti cekiste :-D ust kapaktan cikan yerine gore sac kestik vidaladik manifolda giren hortumu yaridan kesip ucuna vida soktu arkadas. hava filtresine giren kismina da bant cekebilirsin arkadas kopuk gibu sert bir sunger soktu. benim motorun egr si arizaliydi icine benzin cekmis ve diyaframi yirtilmis notora benzin yolluyordu yani ekstradan
-
30 Mart 2014, 01:41
#1020
tek bir yerden tikayinca olmuyor mu bu iş?
teneke kesip onu araya koyacağız sanırım
foto ile gostermeniz mümkün mü
motor terimlerini pek cakmiyorum da
veya yerlerini tarif etseniz de olur
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)