Mondial 100 MG Prince Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
05 Ağustos 2012, 23:31
#81
Tabiki masrafı oldu. Kendim 3 defa yag degıstırdım bir kez de ngk buji değişimi yaptım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------
Bir de kısa far yandı sanırım, onun da phıllıps olanından aldım onu degıstırecegım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------
zamanında yag ve bujı degısımı ve ufak tefek bakımlarla bu motorun 50-60.000 kılometre sorunsuz gıdecegıne ınanıyorum. Bunu kullandıkca anlayacagım.
Reklamlar
-
06 Ağustos 2012, 05:53
#82
inş bakalım hayırlısı bakımları dısında pek masraf cıkarmaması guzel gercekten kazasız cezasız surusler sana zman zaman yasadıgın olayları ve sorunları anlatmaya devam edersen ıyı olur tskler
-
08 Ağustos 2012, 18:49
#83
kılometre 5800 oldu, sorun yok. Diğer kullanıcı arkadaşlar da motor hakkında görüşlerini yazarlarsa cok ıyı olur.
-
08 Ağustos 2012, 20:28
#84
gökay06 adlı üyeden alıntı
kılometre 5800 oldu, sorun yok. Diğer kullanıcı arkadaşlar da motor hakkında görüşlerini yazarlarsa cok ıyı olur.
Vay arkadaş kuryemisin ? bu motor çıkalı 3 ay oldu ya nası 6000km yaptın ?
-
08 Ağustos 2012, 23:49
#85
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Bu motorun 150 cc liği de 2400 civarı mondialin sitesinde..
12 hp civarı da güç cabası...
Tip olarak da hemen hemen aynı denebiilir.
MG King 150 ismi
-
08 Ağustos 2012, 23:52
#86
-
08 Ağustos 2012, 23:59
#87
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
-
09 Ağustos 2012, 11:09
#88
Evet hem kuryelik yapıyorum hem de hususi olarak kullanıyorum.
-
10 Ağustos 2012, 02:43
#89
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
gökay06 adlı üyeden alıntı
Evet hem kuryelik yapıyorum hem de hususi olarak kullanıyorum.
Parça kalitesi nasıl ?
Max kaç km hızla sabit gidilebiliyor motoru yormadan.
Ciddi ciddi düşünüyorum da...
-
10 Ağustos 2012, 02:50
#90
Uğur Ak adlı üyeden alıntı
Parça kalitesi nasıl ?
Max kaç km hızla sabit gidilebiliyor motoru yormadan.
Ciddi ciddi düşünüyorum da...
Bu motorla düz yolda sürekli 90 rahat gidersin ama karşıdan rüzgar yedimi 70'e kadar düşer. 7500 deviri geçmezsen de hiç durmadan depoyu bitirene kadar gider. Benim hyena 100'den yavaş değildir diye tahmin ediyorum çünkü 9 küsur beygir yazmışlar. benimki 6 beygir.
-
10 Ağustos 2012, 02:56
#91
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Bu motorla düz yolda sürekli 90 rahat gidersin ama karşıdan rüzgar yedimi 70'e kadar düşer. 7500 deviri geçmezsen de hiç durmadan depoyu bitirene kadar gider. Benim hyena 100'den yavaş değildir diye tahmin ediyorum çünkü 9 küsur beygir yazmışlar. benimki 6 beygir.
90 km hız sabit gidilebilirse gayet iyi 100 cc için.
Ben 150 cc scooterla sabit 80 km hızla gidiyorum en fazla,o da çok benzin tüketimine yol açıyor,sorunlar da cabası..
Benim istediğim evden okula giderken en ekonomik sekilde gitmek,bu motorla da sanırım 10-12 tlye hallolur gunluk benzin parası...
Sizin 125 Mx nasıl,son commuterlardaki başarısı var mı mondialin bu modelde de ?
-
10 Ağustos 2012, 03:01
#92
Uğur Ak adlı üyeden alıntı
90 km hız sabit gidilebilirse gayet iyi 100 cc için.
Ben 150 cc scooterla sabit 80 km hızla gidiyorum en fazla,o da çok benzin tüketimine yol açıyor,sorunlar da cabası..
Benim istediğim evden okula giderken en ekonomik sekilde gitmek,bu motorla da sanırım 10-12 tlye hallolur gunluk benzin parası...
Sizin 125 Mx nasıl,son commuterlardaki başarısı var mı mondialin bu modelde de ?
125MX çok güzel bence. Birde resmen CBF 150 taklidi yapmışlar, şase, gidon, amortisörler falan aynı, bugün bir CBF150'nin yanına park edince ikisini karşılaştırınca anladım benzerliği. Yokuş aşağı 115 gördüm en son, düz yolda 105 falan yapıyo. Uzun yolda ortalama 80'le gidiyo gibi. Göstergede fazla gösterme yok hatta az bile gösteriyo diye şüphelerim var. Bu arada bazı rampalarda çok bayılıyo hyena 100 kadar yavaşlıyo neredeyse. Motora belki bi subab ayarı yapılsa daha iyi gider yokuşlarda.
-
10 Ağustos 2012, 03:06
#93
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Mengu16 adlı üyeden alıntı
125MX çok güzel bence. Birde resmen CBF 150 taklidi yapmışlar, şase, gidon, amortisörler falan aynı, bugün bir CBF150'nin yanına park edince ikisini karşılaştırınca anladım benzerliği. Yokuş aşağı 115 gördüm en son, düz yolda 105 falan yapıyo. Uzun yolda ortalama 80'le gidiyo gibi. Göstergede fazla gösterme yok hatta az bile gösteriyo diye şüphelerim var. Bu arada bazı rampalarda çok bayılıyo hyena 100 kadar yavaşlıyo neredeyse. Motora belki bi subab ayarı yapılsa daha iyi gider yokuşlarda.
Hakkaten cbfe benziyor
Benim 150 cclik scooterdan aslında çok yakmasa,yaktığının hakkını verse şikayetim yok ama araç sollamaya çekiniyorum,150cc ama gitmiyor 80'den sonra
Gpsle ölçmek en ideali bence hızı..
Mondial commuterlarda başarısını arttırsın da şu çinlilere karşı ön yargılar kırılsın millet ybrye-cbfe 4,500-5,000 vermesin..
-
10 Ağustos 2012, 03:23
#94
Mengu16 adlı üyeden alıntı
125MX çok güzel bence. Birde resmen CBF 150 taklidi yapmışlar, şase, gidon, amortisörler falan aynı, bugün bir CBF150'nin yanına park edince ikisini karşılaştırınca anladım benzerliği. Yokuş aşağı 115 gördüm en son, düz yolda 105 falan yapıyo. Uzun yolda ortalama 80'le gidiyo gibi. Göstergede fazla gösterme yok hatta az bile gösteriyo diye şüphelerim var. Bu arada bazı rampalarda çok bayılıyo hyena 100 kadar yavaşlıyo neredeyse. Motora belki bi subab ayarı yapılsa daha iyi gider yokuşlarda.
Şu aptal euro 3 boruları ve dandik karbüratör olmasa motor uçacak subap ayarı falan değil bu motorun sorunu.
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
10 Ağustos 2012, 03:35
#95
viper17 adlı üyeden alıntı
Şu aptal euro 3 boruları ve dandik karbüratör olmasa motor uçacak subap ayarı falan değil bu motorun sorunu.
Şu hyena'yı bi toplayım sonra o konuya girişebilirim belki. Motora yeterli benzin gitmiyo gibi.
-
10 Ağustos 2012, 03:37
#96
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
10 Ağustos 2012, 03:39
#97
viper17 adlı üyeden alıntı
Karbüratörü çok kötü.
Külbütör kapağının(subap kapağı) üstünde katalizör var
Silindir kapağında katalizöre giden özel yuva var
Hava filtresine 2 yerden sıcak hava geliyor. Manifolddan katalizöre boru gidiyor. Bu motora açık filtre şart.
Bu motor nasıl çalışıyor ben hala şaşıyorum. Kim yaptıysa bu motoru ..
Aslında hava filtresine sıcak hava gitmesi güzel, demekki kışın rahat çalışacak. Karbüratörü neden kötü nasıl anladınız ?
-
10 Ağustos 2012, 03:42
#98
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Aslında hava filtresine sıcak hava gitmesi güzel, demekki kışın rahat çalışacak. Karbüratörü neden kötü nasıl anladınız ?
Hava filtresine hiç bir zaman sıcak hava gitmemeli ne olursa olsun. Kötü derken, markasız sıradan çin malı karbüratör
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
10 Ağustos 2012, 03:44
#99
viper17 adlı üyeden alıntı
Hava filtresine hiç bir zaman sıcak hava gitmemeli ne olursa olsun. Kötü derken, markasız sıradan çin malı karbüratör
Keihin bile yokmu ya benim 250 dolarlık hyena'da bile keihin karbüratör vardı orjinalinde gerçi onu da söktüm 100KH karbüratörü taktım ama o da keihin.
-
10 Ağustos 2012, 03:46
#100
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Keihin bile yokmu ya benim 250 dolarlık hyena'da bile keihin karbüratör vardı orjinalinde gerçi onu da söktüm 100KH karbüratörü taktım ama o da keihin.
Bizim arkadaş köylü aldı onda bile hei hin var. Ne katalizör var motorda ne boru. Bu motoru neden böyle tasarlamışlar anlamak güç.
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)