Mondial 100 MG Prince Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
plectrum adlı üyeden alıntı
Ben kubanın yeni xcg 100 modeli ile mondial'in 100 prince ve superboyunu karşılaştırdım. Xcg çok modern gözukuyor ama beygir gucu farkları mondial 3 beygir daha fazla. Kuba 6 mondial 9 beygir. Kuba alsak beygir gucunu 9'a çıkarmak için mondialin karburator ve bujisini taksak olur mu? Ya da nasıl yapabiliriz? Belki dişli oranları vs.'de girecek işin içine bilemiyorum yabancıyım bu konulara
Bence fabrika verilerine fazla takılmayın.
Kimilerinin dediğine göre, bütün çinli cg'lerin (aynı cc için) parçaları aynı. Aynı parça kullanılıyorsa o kadar beygir farkı olamaz.
Kuba'ya hiç binmedim, yoksa sizin için bir güç kıyaslaması yapardım.
Zaten gücü yetersiz gelirse, cc yükselterek istediğiniz gücü elde edebilirsiniz. 200 cc'ye kadar yolu var
Reklamlar
-
rs_guven adlı üyeden alıntı
Bence fabrika verilerine fazla takılmayın.
Kimilerinin dediğine göre, bütün çinli cg'lerin (aynı cc için) parçaları aynı. Aynı parça kullanılıyorsa o kadar beygir farkı olamaz.
Kuba'ya hiç binmedim, yoksa sizin için bir güç kıyaslaması yapardım.
Zaten gücü yetersiz gelirse, cc yükselterek istediğiniz gücü elde edebilirsiniz. 200 cc'ye kadar yolu var
Genel olarak 100'luk kubaların hepsi 6.4 bg yazıyor sitesinde. Aslında bir kuba kullanıcısı bulup karşılaştırmak lazım. Ben sadece internette 2 kişi yarışmış ve video sonunda mondial kazandı her zamanki gibi diye bir laf duydum. Mondial'in 100'lukleri performans olarak daha iyi zannedersem. Ama yine de somut bir karşılaştırma yapmak lazım. Özellikle de yokus yukarı bir güzergahta.
-
plectrum adlı üyeden alıntı
Genel olarak 100'luk kubaların hepsi 6.4 bg yazıyor sitesinde. Aslında bir kuba kullanıcısı bulup karşılaştırmak lazım. Ben sadece internette 2 kişi yarışmış ve video sonunda mondial kazandı her zamanki gibi diye bir laf duydum. Mondial'in 100'lukleri performans olarak daha iyi zannedersem. Ama yine de somut bir karşılaştırma yapmak lazım. Özellikle de yokus yukarı bir güzergahta.
6.4 dediğin kw denilen birim. Kw'yi beygir gücüne dönüştürmek için (tam emin değilim) 1.33 ile çarpıyoruz.
Bu durumda Mondial 6.8 kw yani 9 beygir, Kuba ise 6.4 kw yani 8.5 beygir.
Yani pek bir fark yok.
-
rs_guven adlı üyeden alıntı
6.4 dediğin kw denilen birim. Kw'yi beygir gücüne dönüştürmek için (tam emin değilim) 1.33 ile çarpıyoruz.
Bu durumda Mondial 6.8 kw yani 9 beygir, Kuba ise 6.4 kw yani 8.5 beygir.
Yani pek bir fark yok.
hangi modele baktınız tam bilmiyorum ama cg serisi 100 cc'lik kubaların hepsi 6,4 hp (beygir) hatta yeni cıkan xcg modellerinde 6,14 hp (beygir) yazıyor kw yazmıyor. Mondialde ise kw birimi koymuslar teknik özelliklerde.. Bu durumda mondial 3 beygir daha fazla oluyor onu anlatmaya çalışıyorum
-
plectrum adlı üyeden alıntı
hangi modele baktınız tam bilmiyorum ama cg serisi 100 cc'lik kubaların hepsi 6,4 hp (beygir) hatta yeni cıkan xcg modellerinde 6,14 hp (beygir) yazıyor kw yazmıyor. Mondialde ise kw birimi koymuslar teknik özelliklerde.. Bu durumda mondial 3 beygir daha fazla oluyor onu anlatmaya çalışıyorum
Doğru bende inceledim HP yazılmış, ama bence bir hata var. O kadar fark olamaz.
Hem neden Prince almıyorsunuz ki?
-
rs_guven adlı üyeden alıntı
Doğru bende inceledim HP yazılmış, ama bence bir hata var. O kadar fark olamaz.
Hem neden Prince almıyorsunuz ki?
prince guzel ancak kuba xcg modelinin tasarımını daha cok begendim. Hemde led far, stop ve sinyal lambaları mevcut. Ama aradaki beygir farkı 3 beygir oldugu gerçekse hiç dusunmeden prince alırım. Dıs gorunusten cok motorun az yakması ve guclu olması daha önemli bana göre.
-
Bütün cg 100'ler 7.5-8 beygirdir ve silindir ölçüleri ve sıkıştırma oranı aynı oldukça hepsi aynı güçtedir. biri 6 diğeri 9 beygir diye bişey olmaz.
-
plectrum adlı üyeden alıntı
prince guzel ancak kuba xcg modelinin tasarımını daha cok begendim. Hemde led far, stop ve sinyal lambaları mevcut. Ama aradaki beygir farkı 3 beygir oldugu gerçekse hiç dusunmeden prince alırım. Dıs gorunusten cok motorun az yakması ve guclu olması daha önemli bana göre.
Bence de xcg'nin görüntüsü çok modern. Ama far kısmı, tıpkı Drift gibi çirkin olmuş bana göre.
Birde gösterge panelinde benzin göstergesini göremedim. Eğer benzin göstergesi yoksa o da bana göre büyük bir eksiklik.
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Bütün cg 100'ler 7.5-8 beygirdir ve silindir ölçüleri ve sıkıştırma oranı aynı oldukça hepsi aynı güçtedir. biri 6 diğeri 9 beygir diye bişey olmaz.
walf i fazlaysa olur. 2 valf ile aynı cc 4 valf arasında hp farkı olur. Karburatör, beyin, ateşleme sistemi değişik isede 1-2 hp oynayabilir.ama ben 4 valf cg görmedim hiç
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Bütün cg 100'ler 7.5-8 beygirdir ve silindir ölçüleri ve sıkıştırma oranı aynı oldukça hepsi aynı güçtedir. biri 6 diğeri 9 beygir diye bişey olmaz.
biz ondan bahsetmiyoruzki. Bizim burda tabiri caizse sabahtan beri bahsettigimiz sey kubanın sitesinde beygir gucu 6 yazıyor cglerde, mondialin prince ve superboyunda beygir gucu 9 beygir yazıyor sitesinde. Bahsettigimiz bu. Hele ki 7,5-8 beygir lafı hiç geçmedi.
-
plectrum adlı üyeden alıntı
biz ondan bahsetmiyoruzki. Bizim burda tabiri caizse sabahtan beri bahsettigimiz sey kubanın sitesinde beygir gucu 6 yazıyor cglerde, mondialin prince ve superboyunda beygir gucu 9 beygir yazıyor sitesinde. Bahsettigimiz bu. Hele ki 7,5-8 beygir lafı hiç geçmedi.
Kubanın sitesinde de 150'lik motorlar için 100km de 1.5 litre yakar yazıyor hadi kuba alalım ben o mesajımı duruma açıklık getirmek için yazdım neyden bahsettiğinizi düşünmedim bile.
-
Adam 6 BG yazıyorsa 6 BG'dir, neden inanmıyorsunuz ki ? 9 BG motor da 6 BG'den güçlüdür, kıyaslaması olmaz. Yok parçaları aynıymış, yok öyleymiş falan demeyin. İki motor civatalarına kadar birbirinin aynısı olmadıkça aynı değillerdir. Sınıfları aynı diye aynı güçte olmaları gerekmiyor.
Zaten bu Prince 100'ün torku falan da 100 cc için çok yüksek. 100 cc'nin normali 7 BG altı, torku da 6 Nm falandır. Prince cc'sine göre gayet iyi bir motor.
-
Seko adlı üyeden alıntı
Adam 6 BG yazıyorsa 6 BG'dir, neden inanmıyorsunuz ki ? 9 BG motor da 6 BG'den güçlüdür, kıyaslaması olmaz. Yok parçaları aynıymış, yok öyleymiş falan demeyin. İki motor civatalarına kadar birbirinin aynısı olmadıkça aynı değillerdir. Sınıfları aynı diye aynı güçte olmaları gerekmiyor.
Zaten bu Prince 100'ün torku falan da 100 cc için çok yüksek. 100 cc'nin normali 7 BG altı, torku da 6 Nm falandır. Prince cc'sine göre gayet iyi bir motor.
bende aynen sizin gibi dusunuyorum. Prince'deki motor 125'lik motor gibi guclu. Acaba yalan olma ihtimali var mı onu dusunuyorum. Çunku normal bir 100 cc motora göre %50 güçlü olması aklıma takılıyor
-
plectrum adlı üyeden alıntı
bende aynen sizin gibi dusunuyorum. Prince'deki motor 125'lik motor gibi guclu. Acaba yalan olma ihtimali var mı onu dusunuyorum. Çunku normal bir 100 cc motora göre %50 güçlü olması aklıma takılıyor
Bana yakın olsaydınız, motosikleti denemeniz için size verirdim.
Hızlı mı gitsin istiyorsunuz?
---------- Post added at 11:14 ---------- Previous post was at 11:02 ----------
Zaten dediklerine göre 110 km hıza çıkabiliyormuş. Ben daha o hızlara çıkamadım.
Birde göstergenin güvenilirlik konusu var tabi. 110 gösteriyorken aslında 80 km hız yapma ihtimali de var.
-
rs_guven adlı üyeden alıntı
Bana yakın olsaydınız, motosikleti denemeniz için size verirdim.
Hızlı mı gitsin istiyorsunuz?
---------- Post added at 11:14 ---------- Previous post was at 11:02 ----------
Zaten dediklerine göre 110 km hıza çıkabiliyormuş. Ben daha o hızlara çıkamadım.
Birde göstergenin güvenilirlik konusu var tabi. 110 gösteriyorken aslında 80 km hız yapma ihtimali de var.
Öncelikle samimiyetiniz ve paylaşımlarınız için tesekkurler. Belki bigun bir kuba kullanıcısına denk gelip bir yokusta test etme imkanınız olursa bizle burda paylaşabilirseniz cok guzel olur.
Benim amacım hız degil ancak sehirler arası yolda motorsiklet kullanmak çok hosuma gidiyor. Eger 3 beygir fark var ise yokus yukarı çekişte cok fark edecek bu nedenle motoru 3 beygir fazla olanı tercih ederim. Ama beygir guçleri aynı ise kuba xcg'nin tasarımını ve led farlı olusunu daha cok begendim. Karanlıkta daha hoş bir goruntu sunar led farlar sinyaller.
Evet gösterge konusunda da katılıyorum. Aslında radarlardan gecerken otomobil ibresinin bile gerçek hızdan 10 km fazla gösterdigini gordum. Bazı motorsikletler ise gerçek hızdan 20 km fazla gösterebiliyor fabrika çıkıslı olarak. Tabi cin malları vb. motorlar için durum bu bazı zamanlarda
-
plectrum adlı üyeden alıntı
Evet gösterge konusunda da katılıyorum. Aslında radarlardan gecerken otomobil ibresinin bile gerçek hızdan 10 km fazla gösterdigini gordum. Bazı motorsikletler ise gerçek hızdan 20 km fazla gösterebiliyor fabrika çıkıslı olarak. Tabi cin malları vb. motorlar için durum bu bazı zamanlarda
Yalan dolan işler bunlar , hayret yaa ! yok ! dedikleri süratleri yapmıyor , yok ! , dedikleri yakıtın iki mislini yakıyorlar , resmen bizleri kandırıyorlar ve bizler hala KW , HP derdine düşmüş tartışıyoruz , uyduruk motorsikletler bunlar , al birini vur birine !.
" Aklı "fukara olanın , fikri ukela olurmuş !.
BİLGİ GÜÇTÜR
-
plectrum adlı üyeden alıntı
Öncelikle samimiyetiniz ve paylaşımlarınız için tesekkurler. Belki bigun bir kuba kullanıcısına denk gelip bir yokusta test etme imkanınız olursa bizle burda paylaşabilirseniz cok guzel olur.
Benim amacım hız degil ancak sehirler arası yolda motorsiklet kullanmak çok hosuma gidiyor. Eger 3 beygir fark var ise yokus yukarı çekişte cok fark edecek bu nedenle motoru 3 beygir fazla olanı tercih ederim. Ama beygir guçleri aynı ise kuba xcg'nin tasarımını ve led farlı olusunu daha cok begendim. Karanlıkta daha hoş bir goruntu sunar led farlar sinyaller.
Evet gösterge konusunda da katılıyorum. Aslında radarlardan gecerken otomobil ibresinin bile gerçek hızdan 10 km fazla gösterdigini gordum. Bazı motorsikletler ise gerçek hızdan 20 km fazla gösterebiliyor fabrika çıkıslı olarak. Tabi cin malları vb. motorlar için durum bu bazı zamanlarda
Yokuşta asıl fark edecek olan torktur. Benim şüpheyle yaklaştığım nokta da bu motorun torku. Gücü arttırmak kolaydır, motora tasarımdan yüksek devir çevirtebilirseniz güç de artar. Oysa tork tamamen motor hacmine bağlıdır. 100 cc motor nasıl oluyor da 125 cc torkuna çıkıyor orasını anlamıyorum.
-
plectrum adlı üyeden alıntı
Öncelikle samimiyetiniz ve paylaşımlarınız için tesekkurler. Belki bigun bir kuba kullanıcısına denk gelip bir yokusta test etme imkanınız olursa bizle burda paylaşabilirseniz cok guzel olur.
Benim amacım hız degil ancak sehirler arası yolda motorsiklet kullanmak çok hosuma gidiyor. Eger 3 beygir fark var ise yokus yukarı çekişte cok fark edecek bu nedenle motoru 3 beygir fazla olanı tercih ederim. Ama beygir guçleri aynı ise kuba xcg'nin tasarımını ve led farlı olusunu daha cok begendim. Karanlıkta daha hoş bir goruntu sunar led farlar sinyaller.
Evet gösterge konusunda da katılıyorum. Aslında radarlardan gecerken otomobil ibresinin bile gerçek hızdan 10 km fazla gösterdigini gordum. Bazı motorsikletler ise gerçek hızdan 20 km fazla gösterebiliyor fabrika çıkıslı olarak. Tabi cin malları vb. motorlar için durum bu bazı zamanlarda
Kıyaslama fırsatım olursa; kıyaslar, mutlaka buraya yazarım.
-
Benli adlı üyeden alıntı
Yalan dolan işler bunlar , hayret yaa ! yok ! dedikleri süratleri yapmıyor , yok ! , dedikleri yakıtın iki mislini yakıyorlar , resmen bizleri kandırıyorlar ve bizler hala KW , HP derdine düşmüş tartışıyoruz , uyduruk motorsikletler bunlar , al birini vur birine !.
Sizin de motosiklet Kuba görünüyor ama....
-
rs_guven adlı üyeden alıntı
Sizin de motosiklet Kuba görünüyor ama....
Evet benimkide Çin li ve dertleri başka , başka !!! ucuz et misali ! suyu yavan oluyor !!.
" Aklı "fukara olanın , fikri ukela olurmuş !.
BİLGİ GÜÇTÜR
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)