KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Nisan 2016, 20:53
#4721
kaydırmalı debriyaj (acemi için hayat kurtarır) abs, (acemi için hayat kurtarır) rosso 2 lastik ( acemi için hayat kurtarır) ve ktm farkı bence aradaki farkı hakediyor. Bence al duke 250 ni keyfine bak
Reklamlar
-
19 Nisan 2016, 08:51
#4722
mccxcix adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, kaç aydır forumdayım, konu açtım, sürekli mesajlara yazdım, cevap yazdım ettim vs... Allah nasip ederse bu hafta ya da en geç önümüzdeki haftaiçinde ilk motosikletimi alacağım, tabiki forumda yazılan herşeye güvenilmez kafadan çok atanda var bilen de var, son 6 aydır KTM Duke 250 ABS istiyorum hem de deli gibi, ancak gerek ilk motor gerekse maddi yönden düşününce son 1 aydır falan Pulsar 200ns ile TnT 25 arasında gidip geliyorum, bugün iş çıkışımda her iki motosiklete de yakından baktım oturdum, TnT bir nebze daha iyi gibi geldi, ama kapalı kutuymuş maalesef, o yüzden tekrar telefonumdan spormotoya girip "ulan acaba mı ya..." dedim kendi kendime, İzmir bayisini aradığımda ellerinde 2015 model olduğunu ve 15.999-TL'ye verebileceğini söyledim, ardından spormotoyu aradım 2016 modelin mevcut olduğunu ve fiyatının fuar özelde tutulduğunu 16.000-TL olduğunu söylediler, bende tekrar İzmir bayisini arayıp bilgiyi verdim, dönüş yapcağını söyledi ve stoklarında varmış isterseniz 2 gün içerisinde getirtebilirim dedi (motoru çok istediğimden dolayı elindeki 2015 modeli tabiri caizse itelemesini pek umursamıyorum, şimdilik...), evet arkadaşlar bu noktada sorum size... Alayım mı? Almayayım mı? Ne inceleme videosu var ne doğru düzgün kullanıcı yorumu var hiçbir açıklama vs.. yok etrafta fazlaca, kullanan bilen varsa, saydığım diğer iki (pulsar ve tnt) den gerçekten aradaki fiyat farkını bu kadar hakkediyor al gönlünce bin diyebilir misiniz? Teşekkürler şimdiden...
diğer 2 motoru kullanmadım ancak pulsar 200 ve duke 200 kullananlar kesinlikle duke un çok farklı olduğunu belirtiyolar. Ben de 1.5 aydır duke 250 kullanıyorum ve inanılmaz keyifli bi motor olduğunu söyleyebilirim. Lastikleri abssi kaydırmalı debriyajı vs zatenn on numara. 250 klasmanında alabileceğin en iyi motorlardan birisi bence bütçen varsa tavsiye ederim alabilirsin, pişman olmazsın.
-
19 Nisan 2016, 10:00
#4723
mccxcix adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, kaç aydır forumdayım, konu açtım, sürekli mesajlara yazdım, cevap yazdım ettim vs... Allah nasip ederse bu hafta ya da en geç önümüzdeki haftaiçinde ilk motosikletimi alacağım, tabiki forumda yazılan herşeye güvenilmez kafadan çok atanda var bilen de var, son 6 aydır KTM Duke 250 ABS istiyorum hem de deli gibi, ancak gerek ilk motor gerekse maddi yönden düşününce son 1 aydır falan Pulsar 200ns ile TnT 25 arasında gidip geliyorum, bugün iş çıkışımda her iki motosiklete de yakından baktım oturdum, TnT bir nebze daha iyi gibi geldi, ama kapalı kutuymuş maalesef, o yüzden tekrar telefonumdan spormotoya girip "ulan acaba mı ya..." dedim kendi kendime, İzmir bayisini aradığımda ellerinde 2015 model olduğunu ve 15.999-TL'ye verebileceğini söyledim, ardından spormotoyu aradım 2016 modelin mevcut olduğunu ve fiyatının fuar özelde tutulduğunu 16.000-TL olduğunu söylediler, bende tekrar İzmir bayisini arayıp bilgiyi verdim, dönüş yapcağını söyledi ve stoklarında varmış isterseniz 2 gün içerisinde getirtebilirim dedi (motoru çok istediğimden dolayı elindeki 2015 modeli tabiri caizse itelemesini pek umursamıyorum, şimdilik...), evet arkadaşlar bu noktada sorum size... Alayım mı? Almayayım mı? Ne inceleme videosu var ne doğru düzgün kullanıcı yorumu var hiçbir açıklama vs.. yok etrafta fazlaca, kullanan bilen varsa, saydığım diğer iki (pulsar ve tnt) den gerçekten aradaki fiyat farkını bu kadar hakkediyor al gönlünce bin diyebilir misiniz? Teşekkürler şimdiden...
Arkadaşlar cevap veren vermeyen herkese çok teşekkür ederim, bugün itibariyle sözleşmemizi yaptık siparişimizi verdik koruma demiriyle beraber, Allah izin verirse bir kaç gün içerisinde motosikletime kavuşup aranıza katılacağım, çok heyecanlıyım
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
-
19 Nisan 2016, 16:50
#4724
Bugün 1000 km bakım için moto x maslak'a gittim. Tavsiye eden kişiye teşekkür ederim gerçekten iyi bir servisti. Fakat motorun bakımını sisteme girmek için ruhsatımı istedi ve motorun satışının sisteme girilmediğini söyledi, motorumuda enduro marketten almıştım. Spormoto'yu falan aradık irtibata geçeceklerini ve halledileceğini söylediler. Bu arada adam daha önce bir duke'ün daha garantiden bir akü değişimi yaptığını ve onunda satışının sisteme girilmediğini söyledi. Benimde aklıma geldi geçenlerde bir arkadaş bu konu hakkında buraya bir konu açmıştı. Bilmiyorum bilgisi varmı ama onunda satışı sisteme girilmemiş hala ve bu yüzden bakımını sisteme giremediğini söyledi. O arkadaş'a söylim sorun moto x'te değil sorun motorunu satın aldğı yerde. Bende 1000 km bakımını yaptırdım ve Enduro market'in motorumun satışını sisteme girmediği için şuan sistemde motorumun 1000 km bakımı gözükmüyor. Muhtemelen ben peşine düşmessem de girmeyecekler. Garip işler motor satın alıyorsun adam sisteme girmiyor. Sonra bunlar bayilik alıyolar enteresan!
-
19 Nisan 2016, 18:37
#4725
Arkadaşlar bugün motorumu sattım. Özleyecegim haylazi. Kiymetini bilin evlatlarinizin
-
19 Nisan 2016, 18:54
#4726
Onur7909 adlı üyeden alıntı
Bugün 1000 km bakım için moto x maslak'a gittim. Tavsiye eden kişiye teşekkür ederim gerçekten iyi bir servisti. Fakat motorun bakımını sisteme girmek için ruhsatımı istedi ve motorun satışının sisteme girilmediğini söyledi, motorumuda enduro marketten almıştım. Spormoto'yu falan aradık irtibata geçeceklerini ve halledileceğini söylediler. Bu arada adam daha önce bir duke'ün daha garantiden bir akü değişimi yaptığını ve onunda satışının sisteme girilmediğini söyledi. Benimde aklıma geldi geçenlerde bir arkadaş bu konu hakkında buraya bir konu açmıştı. Bilmiyorum bilgisi varmı ama onunda satışı sisteme girilmemiş hala ve bu yüzden bakımını sisteme giremediğini söyledi. O arkadaş'a söylim sorun moto x'te değil sorun motorunu satın aldğı yerde. Bende 1000 km bakımını yaptırdım ve Enduro market'in motorumun satışını sisteme girmediği için şuan sistemde motorumun 1000 km bakımı gözükmüyor. Muhtemelen ben peşine düşmessem de girmeyecekler. Garip işler motor satın alıyorsun adam sisteme girmiyor. Sonra bunlar bayilik alıyolar enteresan!
servis kayıtla ilgili ben şöyle bir konu açmıştım :
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...-problemi.html
ancak kastettikleri ben olamam çünkü benim motorum 17bin km'de. 1000 bakımı sistemde var. 5000 km'de spormoto'da takdırdığım aksesuarlar sistemde var. 5500 km'de motox'de takdırdığım çanta demirini bile kayıtlara işlemişler. 13bin km bakımı da sistemde var. 7500 bakımı sistemde yok. beni rahatsız eden, 7500 bakım fişini çıkarıp gösterene kadar, spormoto'nun "bu motor bakımsız, filtreler ve yağ kötü görünüyor" demesiydi.
Ek olarak benim aküm garantiden değişmedi. garanti başvurusuna bir cevap lütfetmediler. daha doğrusu biz hindistandan alamayız akü parası, sana da veremeyiz dediler.
o yüzden başka birini kastetmiş olmalılar. aküsünü garantiden değiştirdikleri her kimse, şanslı adammış
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------
Mexico adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün motorumu sattım. Özleyecegim haylazi. Kiymetini bilin evlatlarinizin
hayırlı olsun. daha iyilerine inşallah
-
20 Nisan 2016, 08:29
#4727
Ben sizin olduğunuzu düşünmüştüm. Forumdaki okuduğum şeyle benzer şeyler söyledi adam, bende dedim uyarayım hala 7.500 bakımını sisteme girmemişler.
-
20 Nisan 2016, 09:45
#4728
1.85 boy 80 kilo birine göre duke 200 sizce çok rahatsız eder mi? Bizzat elden de kontrol ettim ama sanki ayaklar bir süre sonra rahatsız eder gibi görünüyor.
-
20 Nisan 2016, 10:16
#4729
-
21 Nisan 2016, 21:41
#4730
Yakın zamanda aldığım KTM Duke 250 ile yaklaiık 2700km yol yaptım. Rodajı tamam, bakımı da yapıldı. Forum sayfalarında okuduğum kadarı ile son hızının 150-160 km civarında olduğunu anlıyorum. Ancak pekçok sefer denememe rağmen motorumla en çok 135 yapabildim. Motorumda bir sorun mu var acaba anlamadım. Konu hakkında bilgisi olan biri varsa çok makbule geçer.
Teşekkürler,
-
22 Nisan 2016, 09:51
#4731
uchi adlı üyeden alıntı
Yakın zamanda aldığım KTM Duke 250 ile yaklaiık 2700km yol yaptım. Rodajı tamam, bakımı da yapıldı. Forum sayfalarında okuduğum kadarı ile son hızının 150-160 km civarında olduğunu anlıyorum. Ancak pekçok sefer denememe rağmen motorumla en çok 135 yapabildim. Motorumda bir sorun mu var acaba anlamadım. Konu hakkında bilgisi olan biri varsa çok makbule geçer.
Teşekkürler,
Valla ya internetteki videolarda bi yanlış var ya da sizin motosiklette bi yanlış var, bilen biri varsa veya servisle falan görüşürseniz bir yazın bende merak ettim takipteyim...
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
-
22 Nisan 2016, 09:54
#4732
uchi adlı üyeden alıntı
Yakın zamanda aldığım KTM Duke 250 ile yaklaiık 2700km yol yaptım. Rodajı tamam, bakımı da yapıldı. Forum sayfalarında okuduğum kadarı ile son hızının 150-160 km civarında olduğunu anlıyorum. Ancak pekçok sefer denememe rağmen motorumla en çok 135 yapabildim. Motorumda bir sorun mu var acaba anlamadım. Konu hakkında bilgisi olan biri varsa çok makbule geçer.
Teşekkürler,
Motorun son hızı 160 civarı ancak bu hız için rüzgar yol vs çok önemli. Full rüzgara karşı sürüyorsan 140 dan sonrası zorlar zaten. Rüzgarsız havalarda falan dene. Eğer yine çıkamaz isen rodaj da vs sıkıntı olmuş olabilir.
-
24 Nisan 2016, 12:30
#4733
sıkıntı olduğunu sanmıyorum. duke 200lerde 137 de hız kısıtlaması olduğu gibi 250lerde de benzer bir kısıtlama muhakkak vardır kesiciye giriyordur. videolar kesici iptal edildikten sonra yapılan süratlerdir.
-
25 Nisan 2016, 10:08
#4734
Lukocan adlı üyeden alıntı
sıkıntı olduğunu sanmıyorum. duke 200lerde 137 de hız kısıtlaması olduğu gibi 250lerde de benzer bir kısıtlama muhakkak vardır kesiciye giriyordur. videolar kesici iptal edildikten sonra yapılan süratlerdir.
Tabiki var kesici ancak 135 de değil 165 de kesici var.
-
25 Nisan 2016, 13:45
#4735
Spormoto olarak, Bursa'ya geldikleri için çok teşekkür ederiz. basitçe izlenimlerimi video da anlattım..
https://www.youtube.com/watch?v=zHYQY35JuWY
-
25 Nisan 2016, 15:52
#4736
Yokmu 250 ABS isteyen
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-2015-model-ktm-duke-250-292946383/detay/
-
25 Nisan 2016, 22:40
#4737
Arkadaşlar Duke 250'nin rofaj döneminde neye dikkat etmem gerekiyor, ilk 1000 km icin 6 bin devir, 1000-1600 arasi 8 bin devire kadar mi kullanilcak, ayrintili aciklarsaniz sevirinim...
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
-
26 Nisan 2016, 08:31
#4738
mccxcix adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Duke 250'nin rofaj döneminde neye dikkat etmem gerekiyor, ilk 1000 km icin 6 bin devir, 1000-1600 arasi 8 bin devire kadar mi kullanilcak, ayrintili aciklarsaniz sevirinim...
Servisin söylediği ve kitapcıkta yazan "ilk 1000 km 7500 ü geçme. 1000-2000 arası çok dipgaz gitme ama ara ara 9 bin devir civarına çık.2000 den Sonra yardır."
-
26 Nisan 2016, 09:07
#4739
CengoCenk adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar
2. el olarak yeni aldığım KTM Duke 200 ü yetkili serviste expertizini yaptırırken "zincir ve dişli setinin" değişmesi gerektiği söylendi. Motor 10.300 km de. Hor kullanılmış bir motor değil. Tek teker vs olayları olmamış. Sormak istediğim 10 bin km de zincir ve dişli seti biter mi? Ben gerçekten değişmesi gerektiğini anlayabilir miyim? Özellikle bakmam gereken bir şey var mı?
Bu arada yetkili servis bu işlem için fiyat teklifi 550 tl dedi. Bu fiyat normal midir?
Bilgi veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Expertiz ücreti ne kadar ödediniz? Birde bu işler nasıl yürüyor? Satan kişi motorum temiz diyor ama expertiz de bir sürü masraf çıkınca ücreti kim ödemeli?
-
26 Nisan 2016, 10:11
#4740
gps yada telefon tutacağı kullanan varmı ya da öneren?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)