KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Nisan 2016, 09:46
#4701
Merhaba arkadaşlar
2. el olarak yeni aldığım KTM Duke 200 ü yetkili serviste expertizini yaptırırken "zincir ve dişli setinin" değişmesi gerektiği söylendi. Motor 10.300 km de. Hor kullanılmış bir motor değil. Tek teker vs olayları olmamış. Sormak istediğim 10 bin km de zincir ve dişli seti biter mi? Ben gerçekten değişmesi gerektiğini anlayabilir miyim? Özellikle bakmam gereken bir şey var mı?
Bu arada yetkili servis bu işlem için fiyat teklifi 550 tl dedi. Bu fiyat normal midir?
Bilgi veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Reklamlar
-
14 Nisan 2016, 12:14
#4702
CengoCenk adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar
2. el olarak yeni aldığım KTM Duke 200 ü yetkili serviste expertizini yaptırırken "zincir ve dişli setinin" değişmesi gerektiği söylendi. Motor 10.300 km de. Hor kullanılmış bir motor değil. Tek teker vs olayları olmamış. Sormak istediğim 10 bin km de zincir ve dişli seti biter mi? Ben gerçekten değişmesi gerektiğini anlayabilir miyim? Özellikle bakmam gereken bir şey var mı?
Bu arada yetkili servis bu işlem için fiyat teklifi 550 tl dedi. Bu fiyat normal midir?
Bilgi veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Zincir için en basit kontrol , zinciri gerdiğimiz vidanın oraya bak. eğer orada pay varsa zincirin ömrü daha vardır ama genel kaliteside önemli tabi. Bu arada duke üzerinde gelen zincir 10 binde falan değişen bir zincir çok kaliteli değil. O yüzden aslında normaldir değişmesi. Durumu kötü zincirde dişlileri çok daha çabuk bitirir. Dişlinin resmini falan görmeden bir şey demek zordur. ama madem değişecek hepsini değiştirmen en iyisi. Did marka almanı öneririm.
-
14 Nisan 2016, 13:52
#4703
https://www.sahibinden.com/ilan/yede...23083238/detay
Arkadaşlar bu camdan kullanan var mı?Ürün nasıldır acaba
-
14 Nisan 2016, 16:34
#4704
Salvation adlı üyeden alıntı
bu camın turuncusunu kullanıyorum. bütün rüzgari kafaya yönlendiriyor. ses yapıyor. pegler üzerinde ayağa kalktığımda ses epey azalıyor, o derece. kullandığım kask da ses alan bir kask. kısacası dertliyim biraz
boyum 1,77 bu arada. daha kısa ya da daha uzunsanız sizin için farklı olabilir.
-
15 Nisan 2016, 09:49
#4705
CengoCenk adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar
2. el olarak yeni aldığım KTM Duke 200 ü yetkili serviste expertizini yaptırırken "zincir ve dişli setinin" değişmesi gerektiği söylendi. Motor 10.300 km de. Hor kullanılmış bir motor değil. Tek teker vs olayları olmamış. Sormak istediğim 10 bin km de zincir ve dişli seti biter mi? Ben gerçekten değişmesi gerektiğini anlayabilir miyim? Özellikle bakmam gereken bir şey var mı?
Bu arada yetkili servis bu işlem için fiyat teklifi 550 tl dedi. Bu fiyat normal midir?
Bilgi veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Öncelikle teşekkürler arkadaşlar bilgi için. Ben çok yol yapan birisi değilim. Motoru sezonluk keyif için aldım. Öyle ya da böyle zinciri değiştireceğim anladığım kadarıyla. O yüzden riske girmeden değişkliği yapacağım. Ancak yetkili servis yine üzerinde gelen zincirin aynısını mı takıyor. Öyle ise yine kalitesiz olmuş olacak. KTM ürünleri içinde kaliteli olan zincir seti var mıdır? Ya da özellikle "ben bu ürünü istiyorum" diyeceğim bir zincir dişli seti var mıdır yetkili servise. Diğer alternatif dışardan dişli zincir setini almak ktm de taktırmak olabilir. Görüşleriniz nedir?
-
15 Nisan 2016, 10:46
#4706
CengoCenk adlı üyeden alıntı
Öncelikle teşekkürler arkadaşlar bilgi için. Ben çok yol yapan birisi değilim. Motoru sezonluk keyif için aldım. Öyle ya da böyle zinciri değiştireceğim anladığım kadarıyla. O yüzden riske girmeden değişkliği yapacağım. Ancak yetkili servis yine üzerinde gelen zincirin aynısını mı takıyor. Öyle ise yine kalitesiz olmuş olacak. KTM ürünleri içinde kaliteli olan zincir seti var mıdır? Ya da özellikle "ben bu ürünü istiyorum" diyeceğim bir zincir dişli seti var mıdır yetkili servise. Diğer alternatif dışardan dişli zincir setini almak ktm de taktırmak olabilir. Görüşleriniz nedir?
enduro market latif korkmaz da en uygun fiyat . dıd 520 vx gold almıştım her yer 100 euro cekerken . ben 7000 km de değiştirmiştim zamanında takma dahil 185 tl vermiştim kur o zamnlar 2,750 di . dişliler değişmemişti sadece zincir 9600 km kullandım bir kere bile germedim zinciri sonra sattım motoru.
Emeksiz zengin olanın, kitapsız bilgin olanın, sermayesi din olanın, rehberi şeytan olmuştur..
Yunus EMRE
-
15 Nisan 2016, 13:13
#4707
xawa adlı üyeden alıntı
enduro market latif korkmaz da en uygun fiyat . dıd 520 vx gold almıştım her yer 100 euro cekerken . ben 7000 km de değiştirmiştim zamanında takma dahil 185 tl vermiştim kur o zamnlar 2,750 di . dişliler değişmemişti sadece zincir 9600 km kullandım bir kere bile germedim zinciri sonra sattım motoru.
Bilgi için teşekkür ederim. Biraz önce aradım, 250 TL işçilik dahil zincir değişimi yapıyorlar. Sizin dediğiniz marka ve model için. Yarın uğramaya çalışacağım.
-
16 Nisan 2016, 12:12
#4708
Selamlar arkadaşlar. Aranızda hız kısıtlayıcısını baypas ettiren oldu mu? Olduysa sonuçtan memnun kaldı mı? İşleme 'ECU remapping' deniyor galiba; İstanbul'da bunu uygulayan yerler var mıdır, bilgisi olan?
-
17 Nisan 2016, 20:31
#4709
Merhaba arkadaşlar
Belki bilenleriniz vardır. Aranıza yeni katıldım. Son bir haftadır ara ara kullanıyorum. Dün itibariyle duke ile en uzun yolculuğa çıkma fırsatım oldu. Şile Ömerliye gittim. Genel izlenimlerimi aktarayım. Belki duke ile ilgili bilgi almak isteyen arkadaşlara yardımı dokunur.
Öncelikle önceki motorum Kawasaki Z300 ABS idi. Z300 ü 7000 km kullanmıştım. Sonrasında maddi durumlar sebebiyle sattım. Bu sezon da fiyat performans beklentiyi en iyi karşılayacağını düşündüğüm Duke 200 ile geçirmeyi planlayarak ikinci el bir duke 200 abs aldım.
Z300 ile karşılaştırmam gerekirse. Z300 ninja 300 ün çıplağı olarak yapıldığı için çok arada bir oturuş pozisyonu vardı. Duke te ciddi anlamda rahat bir oturuş pozisyonu var bence. Geniş gidon motor hakimiyetini daha kolay sağlıyor. Z300 de gidon bu kadar geniş değildi.
Frenler olarak z300 ün frenleri daha iyi. Ancak burada z300 de Rosso II lerin olması ve km sinin düşük olması avantajı vardı. Duke te lastikler orjinal olanlar ve km si daha yüksek. Bir süre alışana kadar bu lastikleri kullanarak temkinli kullanım sağlayacağım. Sonrasında değiştirdiğimde yine fren olayını değerlendiririm.
Motor gücü tabi ki karşılaştırılamaz. Z300 39 beygirdi. Ve çift silindirin avantajı vardı. Rahatlıkla 160-170 i görüyordu. Sonrasında da 180 e geliyordu. Ancak duke 136 standart. Bu benim beklediğim ve bildiğim bir şey olduğu için eleştiri yapmam yanlış olur. Bunun benim için tek dezavantajı,işim gebze de olduğu için bazen temden işe gidiyorum. Ve tem de 136 km hız yeterli bir hız değil bence. Yanlış anlamayın çok hız meraklısı değilim. Ancak Z300 de bir çok potansiyel beladan motorun hızı sayesinde kurtuldum.
Duke 200 tam bir şehir içi motoru. Bir de Şile gibi, Ağva gibi haftasonu gezileri için süper uygun. Ancak "hadi temden bir abant yapalım, maşukiye yapalım" dediğinizde yorar. Keyif vermez gibi geliyor.
Titreşim tek silindir bir motor olduğu için var evet. Ama hani Z300 de titreşim oranı 50 ise Duke 200 de 100 dür gibi bir oran yanlış olur. Aynı oranda 70 civarı bir titreşimi var diyebilirim. Ben ayakkabının tam pag lere gelen kısmına kadınların topuklu ayakkabı giyerken yine ayağın o bölümüne gelen yerlerde rahatsızlık oluşmasın diye silikon olarak tasarlanan bir parça yapıştırdım. Tam ayakkabı astarının altına. Titreşimin ayaktan bana gelişini büyük oranda kesti.
Yakıt sarfiyatı yine oldukça iyi. Verdiği ile aldığı bence gayet makul. En önemli özelliği. Çok zevkli motor. Sürerken kesinlikle keyif veriyor.
Şimdilik bu kadar. Gözlemlerim oldukça yine yazarım.
-
17 Nisan 2016, 20:44
#4710
Boyum 185 kilom78 benim ebatlarda duke 200 kullanıcısı var mı?
-
17 Nisan 2016, 22:03
#4711
186 boy 86kg ile ben kullanıyorum
-
17 Nisan 2016, 22:52
#4712
E-TEKİN adlı üyeden alıntı
186 boy 86kg ile ben kullanıyorum
Yani küçük gelme gibi bi sıkıntı var mı dostm
-
17 Nisan 2016, 23:29
#4713
Merhaba arkadaşlar motosikletimi satıyorum
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-2015-model-ktm-duke-250-292946383/detay/
-
17 Nisan 2016, 23:45
#4714
Merhaba arkadaşlar, KTM 200 Duke kullanıyorum, Motorla 10 - 15 dk gittikten sonra Low Oil Pressure uyarısı veriyor. Ara ara sönüyor, Tekrar yanıyor. Yağ seviyesi normal, motorda performans ve ses olarak hiç bir değişiklik yok. Servisi aradım yağ mişöründendir dediler. Yağ değişimine daha zaman var, bu yüzden de bayaa kullandım böyle, yaklaşık 500 km kadar, ama gene de o ikazı gördükçe canım sıkılıyor. Bu sorunla karşılaşan başkaları da var mı acaba.
-
18 Nisan 2016, 10:12
#4715
Battal adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar, KTM 200 Duke kullanıyorum, Motorla 10 - 15 dk gittikten sonra Low Oil Pressure uyarısı veriyor. Ara ara sönüyor, Tekrar yanıyor. Yağ seviyesi normal, motorda performans ve ses olarak hiç bir değişiklik yok. Servisi aradım yağ mişöründendir dediler. Yağ değişimine daha zaman var, bu yüzden de bayaa kullandım böyle, yaklaşık 500 km kadar, ama gene de o ikazı gördükçe canım sıkılıyor. Bu sorunla karşılaşan başkaları da var mı acaba.
ben motor 13bin km'de iken karşılaşmıştım. spormoto kötü yağ ve filtre kaynaklı demişti. Ama yağı ve filtreyi de yetkili bir serviste değiştirmiştim. ya da yetkili servis bana değişim yaptığını söylemişti. ayrıntılar şurada:
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...-problemi.html
-
18 Nisan 2016, 11:38
#4716
-
18 Nisan 2016, 11:46
#4717
Kullanım olarak ben sıkıntı yaşamıyorum fakat görenler bu motor sana küçük geliyor diyorlar aslında motor küçük değil kuyruk kısa olduğu için küçük duruyor
-
18 Nisan 2016, 13:25
#4718
1000 km bakım için önerebileceğiniz servis varmı?
-
18 Nisan 2016, 13:34
#4719
Onur7909 adlı üyeden alıntı
1000 km bakım için önerebileceğiniz servis varmı?
Maslak Motox ya da Karaköy Atamoto
-
18 Nisan 2016, 20:22
#4720
Arkadaşlar, kaç aydır forumdayım, konu açtım, sürekli mesajlara yazdım, cevap yazdım ettim vs... Allah nasip ederse bu hafta ya da en geç önümüzdeki haftaiçinde ilk motosikletimi alacağım, tabiki forumda yazılan herşeye güvenilmez kafadan çok atanda var bilen de var, son 6 aydır KTM Duke 250 ABS istiyorum hem de deli gibi, ancak gerek ilk motor gerekse maddi yönden düşününce son 1 aydır falan Pulsar 200ns ile TnT 25 arasında gidip geliyorum, bugün iş çıkışımda her iki motosiklete de yakından baktım oturdum, TnT bir nebze daha iyi gibi geldi, ama kapalı kutuymuş maalesef, o yüzden tekrar telefonumdan spormotoya girip "ulan acaba mı ya..." dedim kendi kendime, İzmir bayisini aradığımda ellerinde 2015 model olduğunu ve 15.999-TL'ye verebileceğini söyledim, ardından spormotoyu aradım 2016 modelin mevcut olduğunu ve fiyatının fuar özelde tutulduğunu 16.000-TL olduğunu söylediler, bende tekrar İzmir bayisini arayıp bilgiyi verdim, dönüş yapcağını söyledi ve stoklarında varmış isterseniz 2 gün içerisinde getirtebilirim dedi (motoru çok istediğimden dolayı elindeki 2015 modeli tabiri caizse itelemesini pek umursamıyorum, şimdilik...), evet arkadaşlar bu noktada sorum size... Alayım mı? Almayayım mı? Ne inceleme videosu var ne doğru düzgün kullanıcı yorumu var hiçbir açıklama vs.. yok etrafta fazlaca, kullanan bilen varsa, saydığım diğer iki (pulsar ve tnt) den gerçekten aradaki fiyat farkını bu kadar hakkediyor al gönlünce bin diyebilir misiniz? Teşekkürler şimdiden...
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)