İmkanım var lastik duke 200 ile aynı değil mi ? Doğru ağırlık 10 kg'mış.
İmkanım var lastik duke 200 ile aynı değil mi ? Doğru ağırlık 10 kg'mış.
Lastik aynı değil. Duke 200 de mrf geliyor. Güven veren bir lastik değil. 250 de pirelli diablo rosso II geliyor. Alabileceğiniz en iyi lastiklerden. 200 alıp 2 gün sonra lastik değiştirecek olursanız, baştan 250 almadığınıza pişman olabilirsiniz.
Eyvallah bunu öğrendiğim iyi oldu kask,mont ve eldiven seçimim için bakarmısınız aşağıdaki ürünleri seçtim
Mont
http://www.feyizoglu.com/GT-R-Air-Ya...t_48405.html#0
Kask
http://www.feyizoglu.com/GT-Air-Vizo...k_48417.html#0
Eldiven
http://www.feyizoglu.com/Striker-Yaz...n_47814.html#0
bu ürünlerin 3 ünüde ben şuan kullanıyorum. hepside çok güzel ürünler gönül rahatlığı ile alabilirsin benim mont ve eldiven beyaz olanı ama. fakat aklında olsun eğer yola gıdıceksen montun önü file olduğu için rüzgar alıyor şehiriçinde falan çok güzel ama uzun yolda göğsüne uzun süre alıcagın rüzgar ileride kötü sonuçlar meydana çıkarabilir böyle bir durumda termal içlik gibi bir şey tavsiye ederim göğsüne gelen rüzgarı keser. birde beyaz olan çok çabuk kirleniyor malesef ben 2 haftada 1 yıkıyorum aklında olsun. ama beyazı sevıyorum yalan sölemıyım :D
imkanın varsada duke 250 al derim.
Eyvallah berkcigdem şimdi içim daha rahat olacak almak için, şuan şehir içi kullanıcam ama öğrendiğim iyi oldu. Artık Duke 250 var kafamda nasip olursa alıcaz bakalım.
Arkadaşlar size danışmak istediğim bir konu var, sıfır aldığım Duke 200 ümü 950km dir kullanıyorum. Aldığım ilk günden beri ön freni kullandığımda frneden zırıldı şeklinde bir ses geliyor bayiyi arayıp sordum, sesin normal olduğunu yeni motorlarda hep olduğunu söyledi, siz ne diyorsunuz bu konuda. Birde gaz açık seyir halindeyken önden bir tırıltı geliyor, gazı bıraktığımda kesiliyor,ayrıca peş peşe vites düşürmelerde bazen vites şıkır şıkır geçerken bazen öyle gürültülü geçiyorki ŞAK diye vuruntuyu popomda hissediyorum resmen. İl motorum olduğu için bu tepkilerin normal olup olmadığını mukayese edebileceğim bir tecrübem yok, fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Hepinize keyifli sürüşler
Bende talibim bu motora. Kararım kaç kez değişti; ama bu motorun geldiğini öğrenmek ilaç gibi geldi.
İnşallah alırım yakın zamanda.
Bende almayı düşünüyorum ödemeyi düşünüyorum kredi nereden çekiyim diye
Frenden gelen ses normaldir yeni arabadan tutun yeni bisiklete kadar her turlu aracta gelir.
Gazdan gelen ses muhtemelen titresimdendir.
Viteslerinde sorun olmaz genelde, debriyaji cok cekmiyorsunuzdur belki. Ya da 2'den 1'e dusururken gelen ses size cok sesli geliyodur belki. Bir de 5'den 6'ya atarken bosa dusuyo bazen onu daha saglam atmaniz gerekiyo.
50 km sonra rodajinizmis zaten serviste bakarlar. Gule gule kullanin motorunuzu tekeriniz duz bassin
Teşekkürler cevaplar için. Debriyajı tam çektiğimi düşünüyordum ama dün farkettim ki elciğe değecek şekilde debriyajı çektiğimde vites geçişlerinde bariz daha temiz geçiş olmaya başladı. Sanırım dediğiniz gibi tam çekmediğim için oluyordu.
Hepimizin tekeri düz bassın inşallah.
Merhaba Phar,
15.7.2015 tarihinde RC250 sahibi oldum. İlk motorum ve hala öğrenme aşamasındayım. Hernekadar duke ile farklı klasmanlarda olsalarda malzemelerin bir çoğu ortak ve vites kolu ile fren kolu da bunlardan biri. Aynı hadise benimde başıma bugün geldi. Motoru çok yavaş bi şekilde yatırdım fakat hiçbiryerinde çizik dahi yok ama vites kolu direk kırıldı. Senin fren kolu kırıldıktan sonra nerde yaptırdın biraz daha detaylı yazabilir misin rica etsem ? Arka fren kırılmış olsaydı servise kadar gidebilirdim belki ama vites kolu kırılınca işler değişti
Bu arada RC250 ile ilgili merak ettiğiniz şeyler varsa sorabilirsiniz
Hayırlı olsun. Bu motorları ilk motor olarak alan arkadaşların sayısında artış var ancak ben ilk motor olmak için biraz güçlü olduğunu düşünüyorum. Rodaj sırasında artçı alınmaması tavsiye edilir. Bence motora alışmaya başladıysan rodaj sonuna dek artçı kullanmayı bırakabilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:06 ----------
Bu arada geçenlerde KTM Duke 390'a yaptığım kısa süreli test sürüşünde test motorunun ortalama yakıt tüketimi 3.3 litre olarak gözüküyordu. Ne kadar gerçekçidir bilemem tabi. Yine aynı testte RC390'ın göstergesini de kendim sıfırladım ve yine 5 km kadar sıkıştırarak gezdim, o da 3.8 litre ortalama vermişti.
Selam,
Ben Hasanpaşa Spormoto' da yaptırdım montajıyla 120TL gibi birşey tutmuştu.
İşte herkesin derdi kendine ben de diyordum ki keşke ayna falan kırılsaydı rahat rahat dönerdim, halbuki senin durumunda makina yürümüyor bile... Geçmiş olsun hocam. bir sonraki adım koruma demirleri demekki mecbur...
Selamlar.
4 tekerleğin konforu, 2 tekerleğin tadı...
Merhaba Arkadaşlar,
Ben motorumu 3 ay önce aldım şu ana kadar 970 km yol yaptım.
Bugün sabah işe gittim(45 km) ve güç kilidi düğmesini(bu doğru adı mı bilmiyorum, gücü kesen kırmızı düğme) kapatıp motorumu bıraktım akşam dönerken çalıştırmayı denediğimde marş basmadı. Çalıştırma düğmesine her bastığımda 'tık' sesi geliyor ancak motor çalışmıyor. Bu arada gösterge çalışıyor ve uyarı mesajı vermiyor(low battery vb. yazmıyor), her şey normal görünüyor.
Mecburen motoru vurdurup çalıştırdım, eve geldiğimde kontağı kapatıp tekrar çalıştırmayı denedim ve yine çalışmadı.
Nedeni ne olabilir fikriniz var mı?
Göze gelmişsin.
Aynısı benim başıma geldi muhtemelen sendede aynı sorun var. Motoru çıkardım garajdan tam yola çıkacakken hiç sevmediğim bir arkadaşım geldi beni ve motoru süzdü. Biraz sohbet ettik, motor hakkında konuştuk hayırlı olsun vs derken o arkadaş gitti bende tam çalıştırıp hareket edecekken ilk kez kalkışta motoru stop ettirdim.(ilk kez kalkışta motoru stop ettirdim.) Sonra dahada motor çalışmaz oldu. Bayağı çalıştırmak için uğraştım ama sende olduğu gibi marş rölesinden tık tık ses dışında bir tepki almıyordum motordan. O anda takımları çıkartıp marş rölesini kontrol etmek için koltuğu ve sol arka karenajı söktüm. Çalıştırma butonuna basınca marş rölesi enerjileniyor.(O tık tık ses marş rölesinden gelir) Normalde Aküden kırmızı kalın bir kablo gelir marş rölesinin kontaklarından geçer ve oradanda marş motoruna gider. Benim motorda marş rölesinin kontaklarından marş motoruna giden kablonun civatası gevşemişti. Orasdıda oksitlendiğinden dolayı elektrik akımını iletmiyordu. Gevşek civataları sıkınca motor düzeldi.
Aynı sorun sendede olduysa demekki ktm bu civatayı yeterince sıkmıyor Eğerki bu civatalar sağlamsa marş motorunu kontrol et.
Dün gece indim cep telefonun ışığı ve kardeşimin yardımıyla söylediklerini yapmaya çalıştım.
Koltuğu söktüm ama sol arka karenajın vidalarından birini sökemedim. (Tam ortasında bulunan ve arkasında somun olan vida. Vida dönmedi yalama yaptı daha çok ağzı bozuldu -benim ağzımı da bozdu- somun da motor bölümünde kaldığı için anahtar girmiyordu) Ama marş motoru olduğunu zannettiğim yere kalın bir kablonun girdiğini aralıktan görebiliyordum. Bağlantı noktası söylediğin gibi oksitlenmişti. Anahtarın ucuyla somuna yetiştim ve biraz çevirdim, çalıştı!!!
Yardımın için çok teşekkür ederim.
Acaba bu bağlantı fabrikada mı yoksa bayide mi yapılıyor? Sen motoru nereden almıştın?
Karenajları sökmek biraz sıkıntılı. Keşke yetkili servise götürseydiniz. Karenajlarda gevşek kalan civata yada yalama olmuş civata varsa bence onları elden geçirip karenajların sıkı bir şekilde yerinde durduklarından emin olur. Aksi halde yoldayken dahada gevşeyip karenajların ses yapmasına veya dahada büyük problemlerin ortaya çıkmasına sebep olabilir. Civatalar sağlam olsun.
Ben motoru 450km ikinci el aldım. Motorun çıktığı bayı antep. Elazığda ikamet ediyorum.
Bu arada motorumu büyütmek için satmayı düşünüyorum. İlgililere duyrulur
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...21945676/detay
Merhaba Seko; tavsiyen için çok teşekkürler. Rodaj dönemi bitti ama çoğunlukla artçı ile yapıldığı için sanırım motoru biraz zorlamışız dediğin gibi. 1000km bakımını yapan usta da motoru biraz fazla zorlamışsınız dedi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------
Merhaba rockie; KTM hayırlı olsun öncelikle ve geçmiş olsun. Ben de bayram öncesinde yokuştan inerken sol tarafa yatırdım motoru benzer şekilde. Vites kolu kırılmadı ama eğildi ve bu yüzden de motor birinci vitesten yukarı geçmiyor. Yakındaki bir arkadaşın evine götürdük olaydan sonra. Sol ayna da sizlere ömür bu arada. Her zaman full koruma giyinen güya temkinli ben ise o gün eldiven dışında hiçbir koruma giymememin cezasını çekiyorum şu an. Tişört ve kot pantolon doğal olarak hiçbir uzvumu korumadı ve asfaltla temas sonucu sol kol ve bacak ve ayağımda sürtünmeye bağlı yüzeysel yaralar ve yumuşak doku zedelenmesi oluştu. Bileğimin üzerine yavaş yavaş basabiliyorum. Bunları anlatmamın nedeni biraz da ibret alınması için. Neyse ki hızlı değildim yoksa çok daha kötü sonuçları olabilirdi. Şimdi evde dinleniyorum. İyileşince motoru birinci viteste nasıl servise götüreceğim, orası muamma şimdilik. Bir kamyonet bulursam onunla götürebilirim. Ayna ve fren kaça mal olacak onu da kestiremiyorum. Karenajda ve elcikte hafif çizik var. Sanırım koruma demiri taktıracağım. Koruma demiri taktıran arkadaşlar varsa fiyat konusunda bilgi verebilirlerse çok sevinirim. Neyse ben ucuz atlattığıma seviniyorum hala. Herkese keyifli ve güvenli sürüşler dilerim.
Merhaba Kaneda,
Öncelikle büyük geçmiş olsun Allah beterinden saklasın diyelim. Gerçekten korumasız motorun üzerine binmemek gerek. Bende vitesi kırarken bi eldivenim yoktu üstümde sol yüzük parmağım hafif zedelendi. Eldiveni giymiş olsaydım hiçbirşey olmazdı. Gerçekten tüm motor süren arkadaşların dikkatli olması gerek bu konuda. Bu arada yanılmıyorsam rc390 konusunda bir arkadaş ayna değişikliği için 75TL civarı bir ücret ödemişti. Vites kolu içinde KTM Karaköy-İstanbul servisi de montaj dahil tahmini 100TL dedi telefonda. Vitessiz servise götürmek büyük sorun ama vites kolu bir civatayla bağlı duruyor. Eğer servisten temin edebilirsen kendin değiştirip motoru o şekilde tekrar servise götürebilirsin bence. Ayrıca vites kolunun malzemesi yanılmıyorsam alüminyum döküm ve düzeltmeye çalışırsan direk kırılır gibi Bu arada yeni Duke 250 senin içinde hayırlı olsun Dilerim daha büyük kazalar geçirmeyiz.
Saygılar..
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)