KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Temmuz 2015, 18:25
#3841
berkcigdem adlı üyeden alıntı
yıllarca duke serilerinin hepsini kullandım şu verileri 1 kere bile yakalayamadım ne yalan söliyim. bu arada sakinde kullandım agresifde kullandım ama yok 2 .1 - 2.6 ları şehir içinde hiç görmedim. 3.4 - 3 .6 dan aşağısını görmedim şehir içinde .uzun yolda (istanbul - izmir ) duke 200 ile min. 2.9 u gördüm o kadar ve bu gördüğüm rakamdaki ortalama hızımda 80- 100 arasında 6. vitesteydi.
Merhabalar,
her gün yaklaşık 70 km yol yapıyorum (git gel 35-35km). ortalama 2.1 görüyorum. düşük devirde 2.0'ı da gördüğüm oluyo, yüksek devirde 3.2'yi de. ama 3.4-3.6 aralığı ilk kalkışlarım dışında hiç olmadı neredeyse.
3 4 ayda 6000 km yaptım bu arada.
Reklamlar
-
03 Temmuz 2015, 18:59
#3842
astikevihan adlı üyeden alıntı
Merhabalar,
her gün yaklaşık 70 km yol yapıyorum (git gel 35-35km). ortalama 2.1 görüyorum. düşük devirde 2.0'ı da gördüğüm oluyo, yüksek devirde 3.2'yi de. ama 3.4-3.6 aralığı ilk kalkışlarım dışında hiç olmadı neredeyse.
3 4 ayda 6000 km yaptım bu arada.
ben motorumu 5 - 6 bın devirden aşağısında kullanmadım kullanmamda. her zaman 5- 10 arasındadır devir saatim. genellikle ise 7- 8 civarlarındadır normal seyir halinde olsam bile. sadece kalkışta çabuk vites değiştiriyorum o kadar. belkide bundan dolayı ben o rakamları bir türlü göremiyorum.
-
03 Temmuz 2015, 19:43
#3843
Çok teşekkür ederim cevaplarınız için. Yorumlardan sonra daha da ağır basmaya başladı DUKE.
-
03 Temmuz 2015, 22:06
#3844
Merhabalar, dün pederle zinrici yağladık mazotla ilk temizleyip sonra spreyi sıkınca daha temiz olduğunu söylemişler babama her neyse ben bi 15 dklığına yukarı çıktım babam sağolsun disklerede mazot sıkmış tabi şuan frenler tutmuyo inşallah balatalara kaçmamıştır ne yapmam lazım ne önerirsiniz ACİLL yardımlarnızı bekliyorum
-
03 Temmuz 2015, 22:15
#3845
berkcigdem adlı üyeden alıntı
ben motorumu 5 - 6 bın devirden aşağısında kullanmadım kullanmamda. her zaman 5- 10 arasındadır devir saatim. genellikle ise 7- 8 civarlarındadır normal seyir halinde olsam bile. sadece kalkışta çabuk vites değiştiriyorum o kadar. belkide bundan dolayı ben o rakamları bir türlü göremiyorum.
Yalan borcum yok kimseye ustam, rodajla ilgilidir belki. Ben tapagaz gidince 6. Vites 130 kmh ile yani 3.2-3.4 arasi gittim. Sehir icinde ,ki vitesleri dediginiz gibi seri degistiririm, 1 ile kalkar , azicik ilerledikten sonra 2, hizim 30 olunca 3. Vites, 40 olunca 4. Vites, 50 olunca 5. Vites, yol yokus yukari ise 5 ile devam, duz veya yokus asagi ise direk 6'ya atarim. Sehir icinde seri kullaninca (cogunlukla 4. Vitesi gecmem) 3.5 civari olur, ama ekonomik kullaninca 2.8'in ustune fazla yokus cikmadigim muddetce cikmam. 1.6'yi yokus asagi gordum fotografi var isterseniz, ama duz yolda ilerlerken 2.1-2.3 surekli goruyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------
Atakan_ adlı üyeden alıntı
Merhabalar, dün pederle zinrici yağladık mazotla ilk temizleyip sonra spreyi sıkınca daha temiz olduğunu söylemişler babama her neyse ben bi 15 dklığına yukarı çıktım babam sağolsun disklerede mazot sıkmış tabi şuan frenler tutmuyo inşallah balatalara kaçmamıştır ne yapmam lazım ne önerirsiniz ACİLL yardımlarnızı bekliyorum
Benzinle silmeyi deneyebilirsiniz. Diski bilmem ama kampanayi benzinle silince tutusu artiyo, diskte de aynisi olur diye dusunuyorum...
-
05 Temmuz 2015, 02:28
#3846
CxAnKACx adlı üyeden alıntı
Yalan borcum yok kimseye ustam, rodajla ilgilidir belki. Ben tapagaz gidince 6. Vites 130 kmh ile yani 3.2-3.4 arasi gittim. Sehir icinde ,ki vitesleri dediginiz gibi seri degistiririm, 1 ile kalkar , azicik ilerledikten sonra 2, hizim 30 olunca 3. Vites, 40 olunca 4. Vites, 50 olunca 5. Vites, yol yokus yukari ise 5 ile devam, duz veya yokus asagi ise direk 6'ya atarim. Sehir icinde seri kullaninca (cogunlukla 4. Vitesi gecmem) 3.5 civari olur, ama ekonomik kullaninca 2.8'in ustune fazla yokus cikmadigim muddetce cikmam. 1.6'yi yokus asagi gordum fotografi var isterseniz, ama duz yolda ilerlerken 2.1-2.3 surekli goruyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------
Benzinle silmeyi deneyebilirsiniz. Diski bilmem ama kampanayi benzinle silince tutusu artiyo, diskte de aynisi olur diye dusunuyorum...
yalan sölüyosunuz demedim zaten. ben bu değerleri hiç bir zaman yakalayamadım dedim sadece. rodajları hep ben yaptım o yuzden içim çok rahattır o konuda. siz 30 da 3 atıyormuşsunuz mesela ben hala 2 de kullanıyorum onu. siz 50 de 5 deyken ben daha yeni 3 atmış yada 2 den 3 e atmaya hazırlanıyor oluyorum muhtemelen bununla alakası var benim daha fazla tüketmemin.
-
05 Temmuz 2015, 16:54
#3847
lastik fotoğrafları bekliyoruz arkadaşlar herkesten, kendi durumumuzu bir görelim
-
05 Temmuz 2015, 18:01
#3848
berkcigdem adlı üyeden alıntı
yalan sölüyosunuz demedim zaten. ben bu değerleri hiç bir zaman yakalayamadım dedim sadece. rodajları hep ben yaptım o yuzden içim çok rahattır o konuda. siz 30 da 3 atıyormuşsunuz mesela ben hala 2 de kullanıyorum onu. siz 50 de 5 deyken ben daha yeni 3 atmış yada 2 den 3 e atmaya hazırlanıyor oluyorum muhtemelen bununla alakası var benim daha fazla tüketmemin.
Sizden 2.el motor alınmaz o halde....(küçücük motorun canını alıyorsunuz)...
-
06 Temmuz 2015, 01:03
#3849
Merhaba Dük'çüler!
Yakın zamanda 0 km Duke 200 ile kabileye katılıyorum. Taze dükçü olarak bir hayır duası almaya geldim.
-
06 Temmuz 2015, 03:26
#3850
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Sizden 2.el motor alınmaz o halde....(küçücük motorun canını alıyorsunuz)...
valla bugune kadar sattıgım her motor için alan arkadaşlar geri arayıp teşekkür etti )) hatta 3-4 tanesiyle hala görüşürüz buluşuruz süreriz. 2 tanesi hala benim eski motorları kullanıyorlar böyle oluncada özlememiş oluyorum motorlarımı :D
bu arada maddi sıkıntımdan dolayı elimdeki bütün motorları satmak zorunda kaldıgım ıcın aslında suan hepsini özlüyorum ne yalan söliyim 1 tane suzuki an 125 hk vardı onu bıraktım onla takılıyorum bu aralar pek alışık değilim ama her türlü işimi görüyor namussuz pizzacı gibi geziniyorum valla :D inşallah bu ayın sonuna kadar toparlamış olup mt 09 alıyorum.
canını almak denmez ona hakettiği gibi kullanıyorum ben motorlarımı. bu arada böyle yazıyorum ama hiç bir motorumu kesiciye sokarak ısınmadan gaz açarak veya her dk tek teker yada ne biliyim hava olsun diye oldugum yerde motoru gebertene kadar kesiciye sokma hareketleri falan yapmadım yapmamda.
-
06 Temmuz 2015, 07:43
#3851
berkcigdem adlı üyeden alıntı
bu arada maddi sıkıntımdan dolayı elimdeki bütün motorları satmak zorunda kaldıgım ıcın aslında suan hepsini özlüyorum ne yalan söliyim 1 tane suzuki an 125 hk vardı onu bıraktım onla takılıyorum bu aralar pek alışık değilim ama her türlü işimi görüyor namussuz pizzacı gibi geziniyorum valla :D inşallah bu ayın sonuna kadar toparlamış olup mt 09 alıyorum.
Baba ne yaptın sen ya o kadar KTM'yi elden mi çıkardın Arayıp Spormoto'yu söyleceğim bu konu üzerinde oturup toplantı yapsınlar
-
06 Temmuz 2015, 15:25
#3852
Rs Corsa takılırsa bir sorun olurmu bu motora ? Çünkü boyutları tam uymuyor arkanında önünde ebatı farklı 110 olması gereken 120 ve 150 olması gereken 160 birde sanki bunların jantı telli gibi görünüyor resimlerde anlayamadım
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:20 ----------
h.can adlı üyeden alıntı
Burda paylaşılmış görmemiştim pardon
-
Ayağımız kick starta değer değmez, gözümüz dağlara çevrilir.
-
06 Temmuz 2015, 15:36
#3853
Arkadaşlar, yakın zamanda yapılması planlalan bir etkinlik, fuar, lansman var mı? KTM'ye özgü tabi.
Ayrıca benim bir sorum olacak;
Factory Sticker Kit yaptırmayı düşünüyorum motosiklete. Sticker modelinden dolayı da deponun üst kısmını siyaha çevirmem gerekiyor.
En maliyetsiz bir şekilde nasıl yaparım?
-
06 Temmuz 2015, 16:49
#3854
fortunesv adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, yakın zamanda yapılması planlalan bir etkinlik, fuar, lansman var mı? KTM'ye özgü tabi.
Ayrıca benim bir sorum olacak;
Factory Sticker Kit yaptırmayı düşünüyorum motosiklete. Sticker modelinden dolayı da deponun üst kısmını siyaha çevirmem gerekiyor.
En maliyetsiz bir şekilde nasıl yaparım?
Bir reklamcıya gidip folyo kaplatabilirsin
-
06 Temmuz 2015, 17:12
#3855
Sokollu adlı üyeden alıntı
Baba ne yaptın sen ya o kadar KTM'yi elden mi çıkardın
Arayıp Spormoto'yu söyleceğim bu konu üzerinde oturup toplantı yapsınlar
duke 690 r - duke 200 - honda pcx 150 - yamaha xmax 400 momo design bunları satmak zorunda kaldım... en çokda 690r ı satarken içim gitti şimdi benim suzuki scooter ile takılıyorum fakat yapıcak birşey yok şimdi durumu düzeltmeye başladım Allahın izniylede bu ay sonuna kadar dahada toparlayıp mt 09 alıcam inşallah.
-
06 Temmuz 2015, 17:22
#3856
berkcigdem adlı üyeden alıntı
duke 690 r - duke 200 - honda pcx 150 - yamaha xmax 400 momo design bunları satmak zorunda kaldım... en çokda 690r ı satarken içim gitti şimdi benim suzuki scooter ile takılıyorum
fakat yapıcak birşey yok şimdi durumu düzeltmeye başladım Allahın izniylede bu ay sonuna kadar dahada toparlayıp mt 09 alıcam inşallah.
Sizi görünce aklıma direk ktm geliyor mt09 şimdiden hayırlı olsun
-
Ayağımız kick starta değer değmez, gözümüz dağlara çevrilir.
-
06 Temmuz 2015, 19:53
#3857
berkcigdem adlı üyeden alıntı
valla bugune kadar sattıgım her motor için alan arkadaşlar geri arayıp teşekkür etti
)) hatta 3-4 tanesiyle hala görüşürüz buluşuruz süreriz. 2 tanesi hala benim eski motorları kullanıyorlar böyle oluncada özlememiş oluyorum motorlarımı :D
bu arada maddi sıkıntımdan dolayı elimdeki bütün motorları satmak zorunda kaldıgım ıcın aslında suan hepsini özlüyorum ne yalan söliyim 1 tane suzuki an 125 hk vardı onu bıraktım onla takılıyorum bu aralar pek alışık değilim ama her türlü işimi görüyor namussuz pizzacı gibi geziniyorum valla :D inşallah bu ayın sonuna kadar toparlamış olup mt 09 alıyorum.
canını almak denmez ona hakettiği gibi kullanıyorum ben motorlarımı. bu arada böyle yazıyorum ama hiç bir motorumu kesiciye sokarak ısınmadan gaz açarak veya her dk tek teker yada ne biliyim hava olsun diye oldugum yerde motoru gebertene kadar kesiciye sokma hareketleri falan yapmadım yapmamda.
Espri yapmıştım zaten...Duke özlemişsen,Avcılar tarafına yolun düşerse bi tur veririm...Hem görürsün benim ''upgrade''li Dükemi (öyle seninki gibi; abi bi demir bir elcik koruma al sana full değil bendeki hayvan-yok,yok)...Benim güncel yakıt tüketimim 1,8-2,3 arası (not:6.viteste 100-105km/h geçmem)...
-
06 Temmuz 2015, 20:05
#3858
berkaye adlı üyeden alıntı
Sizi görünce aklıma direk ktm geliyor
mt09 şimdiden hayırlı olsun
berkcigdem adlı üyeden alıntı
duke 690 r - duke 200 - honda pcx 150 - yamaha xmax 400 momo design bunları satmak zorunda kaldım... en çokda 690r ı satarken içim gitti şimdi benim suzuki scooter ile takılıyorum
fakat yapıcak birşey yok şimdi durumu düzeltmeye başladım Allahın izniylede bu ay sonuna kadar dahada toparlayıp mt 09 alıcam inşallah.
Bak ben yanlız değilmişim. Mt 9 alınca berkcigdem isimli kullanıcıyı kullanma, yeni üyelik al
-
07 Temmuz 2015, 05:19
#3859
-
07 Temmuz 2015, 12:02
#3860
berkcigdem adlı üyeden alıntı
içimdeki ktm aşkı başka ya
) mt 09 dan sonra hedefim 1290 :D yada bakalım ben onu alana kadar ktm de yeni bir şey gelirmi bilemem. superduke de hayır diceğimi sanmıyorum :D :D :D aslında bir tane scooter çıkartsalar şöyle 250 lik hemen alırım :D :D :D çünkü bende her zaman fazladan bir scooter olmuştur.
dyavol - 77 valla yolum düşerse uğrarım merak etmedim değil
upgrade olarak ne yaptınız ? yazılım vs mı atıldı ?? ben performans için sadece hava filtresi ve egzoz kullandım hep çünkü orjinalliğini bozmak istemedim açıkcası ki duke 690r bana baya baya yeten bir motordu.içimde böyle yaramaz çocuk varsa ve onu dışarı çıkartmak istiyorsam hep onu kullanıyordum o günlerde
o agresif performansından o tadı alırken içimden hahhaha yapmıyor değildim
bu arada imkanınız varsa duke 200 e kn hava filtresi alın motorun nefes alışı baya farkediyor. hemde her seferınde 60-70 tl vermıyorsunuz 1 kere 150 tl verıyorsunuz yıkayıp yıkayıp kullanın ki kullanım klavuzunda 20.000 de 1 yıkayın anncak pisleniyor çünkü. ben 2000 de 1 yıkıyodum uğraş olsun diye.
Bende uzun zamandır cross motor istiyorum yani cross denmez belkide en azından şu klx250 crf250l araziye çıkabilmek için. Ama ktmyi bırakamadım bi türlü bırakasım gelmiyor :D Geçen ilana koymuştum adam alıcam dedi vaz geçtim dedim ama abi yarın gelme planlarını yapmış bile (istanbul dışından) gitti sayılır motor artık :D Klx alsammı bilmiyorum belki yine duke 200 alırım kararsızım keşke exc ler ucuz olaymış :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:44 ----------
Klx mi yoksa crf mi sizce ? Hangisi daha iyidir Yoldada sürüyorum arazidede sürmek istiyorum ne yolda daha çok sürcem ne arazide ikiside eşit olur aşağı yukarı :D Yoksa duke mt60 rs corsa lastik takıp takılmı dersiniz :D Şu pedalları aliminyumya en ufak şeyde kırılıyor onlar bi devirdiğimde tecrübe edinmiştim arazidede kesin devriliriz yani ondan korkutuyor beni
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)