KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Mayıs 2015, 11:42
#3701
Teşekkür ederim alırken bir bilene danışırım çervemdeklilerden Fethiyede yaşadığım için çok fazla çeşit yok etrafımda : )
Reklamlar
-
23 Mayıs 2015, 22:03
#3702
basto adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar sizce Duke orjinal koruma demirleri motor dışında yan yatma durumunda ayak ve bacağımızı da korur mu? Buna yetecek bir genişlikte mi? Koruma demiri olan arkadaşlardan düşüncelerini duyabilir miyim?
Motor blogundan baska bir seyi korumuyo hocam orjinaline para vermeyin baska sekilde temin edebilicekseniz.
-
24 Mayıs 2015, 00:48
#3703
bugun 6-7 tane duke vardı arnavutköye gelmeden önce buluşulmuş sanırım hepsine maşallah hele kısakuyruk vardı 1ad. çok şık duruyodu.Tekeriniz düz bassın.Kimseyi tanımıyorum diye selamda veremedim arabadayken.
-
24 Mayıs 2015, 01:10
#3704
Teşekkürler arkadaşlar. Peki motora kasko yaptırdım, bir daha koruma demirine para vermeye gerek var mı sizce? Yan sanayi ucuz olur ama onlar da çirkin geliyor. İstanbulda orjinali şeklinde yapabilen usta var mı?
-
24 Mayıs 2015, 22:58
#3705
herkese iyi akşamlar iki günlük duke 200 sahibiyim ikinci el 500 km de aldım usta 4000 deviri geçme diyo ama dayanamıyorum siz ne diyosunuz ve ne yaptıysam saati ayarlayamadım iki tuşada aynı anda basıyorum hiç bişey olmuyo yardımlarınz için şimdiden teşekkür ederim
-
25 Mayıs 2015, 15:22
#3706
nczgn adlı üyeden alıntı
herkese iyi akşamlar iki günlük duke 200 sahibiyim ikinci el 500 km de aldım usta 4000 deviri geçme diyo ama dayanamıyorum siz ne diyosunuz ve ne yaptıysam saati ayarlayamadım iki tuşada aynı anda basıyorum hiç bişey olmuyo yardımlarınz için şimdiden teşekkür ederim
4000rpm'e çok takılmayın. genellikle 6000-7000rpm'i geçmemek iyidir. Ara sıra (Sollamalarda felan) istemsiz olarak devir artacaktır elbette. Çok problem olmaz.
-
25 Mayıs 2015, 16:18
#3707
Arkadaşlar merhaba, KTM Duke kullanıcılarına naçizane bir sorum olacak;
Evet konunuzun dışında olup, kendi konusuna sahip olan bir başlıkta soruyu soruyorum fakat merak ediyorum. KTM Duke 200 bu kadar çok tercih edilirken ve takibi yapılırken neden RC 200 bu derece takip edilmiyor yada kullanılmıyor ( bundan 2 gün önce RC 200 konusuna bir mesaj yazdım hiç dönüş olmadı ) sırf kullanılmıyordur diye RC 200 satın almaktan vazgeçip Duke 200 araştırmasına girdim resmen Hayır RC Resinde bir sorun felan mı var ?
Teşekkürler...
-
25 Mayıs 2015, 16:26
#3708
dmRhn adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, KTM Duke kullanıcılarına naçizane bir sorum olacak;
Evet konunuzun dışında olup, kendi konusuna sahip olan bir başlıkta soruyu soruyorum fakat merak ediyorum. KTM Duke 200 bu kadar çok tercih edilirken ve takibi yapılırken neden RC 200 bu derece takip edilmiyor yada kullanılmıyor ( bundan 2 gün önce RC 200 konusuna bir mesaj yazdım hiç dönüş olmadı ) sırf kullanılmıyordur diye RC 200 satın almaktan vazgeçip Duke 200 araştırmasına girdim resmen
Hayır RC Resinde bir sorun felan mı var ?
Teşekkürler...
Cevap veriyorum.Oturus pozisyonu cok ss tarzında sehir ici hele istanbul gibi sıkısık yogun trafiklerde hic uygun degil.İnsanlar bu motorları genellikle sehir icinde ulasım icin alıyor.Bı rc ye oturuyor bide duke e oturuyor.Rc ye donup bakmıyor bile.Duke o derece rahat.Yoksa rc de tass gibi makine.Ama rahatsız iste kerata.
-
25 Mayıs 2015, 22:09
#3709
dmRhn adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, KTM Duke kullanıcılarına naçizane bir sorum olacak;
Evet konunuzun dışında olup, kendi konusuna sahip olan bir başlıkta soruyu soruyorum fakat merak ediyorum. KTM Duke 200 bu kadar çok tercih edilirken ve takibi yapılırken neden RC 200 bu derece takip edilmiyor yada kullanılmıyor ( bundan 2 gün önce RC 200 konusuna bir mesaj yazdım hiç dönüş olmadı ) sırf kullanılmıyordur diye RC 200 satın almaktan vazgeçip Duke 200 araştırmasına girdim resmen
Hayır RC Resinde bir sorun felan mı var ?
Teşekkürler...
Hocam haftasonu Rc390 test firsatim oldu resmen 1000lik gibi yatiyosunuz ustune yapisiyosunuz makinenin. O motordan inip Duke'e bindigim zaman kendimi arabaya oturmus gibi hissettim o derece fark ediyo.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------
basto adlı üyeden alıntı
Teşekkürler arkadaşlar. Peki motora kasko yaptırdım, bir daha koruma demirine para vermeye gerek var mı sizce? Yan sanayi ucuz olur ama onlar da çirkin geliyor. İstanbulda orjinali şeklinde yapabilen usta var mı?
Koruma demiri butce cok sikinti degilse yaptirin icinizde kalicaksa rahat rahat kullanirsiniz.
Bu arada sorun olmazsa kaskoyu nereden ve ne kadara yaptirdiginizi sorabilir miyim? Ben de bu aralar kasko arayisindayim...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------
basto adlı üyeden alıntı
Teşekkürler arkadaşlar. Peki motora kasko yaptırdım, bir daha koruma demirine para vermeye gerek var mı sizce? Yan sanayi ucuz olur ama onlar da çirkin geliyor. İstanbulda orjinali şeklinde yapabilen usta var mı?
Koruma demiri butce cok sikinti degilse yaptirin icinizde kalicaksa rahat rahat kullanirsiniz.
Bu arada sorun olmazsa kaskoyu nereden ve ne kadara yaptirdiginizi sorabilir miyim? Ben de bu aralar kasko arayisindayim...
-
25 Mayıs 2015, 23:49
#3710
dmRhn adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, KTM Duke kullanıcılarına naçizane bir sorum olacak;
Evet konunuzun dışında olup, kendi konusuna sahip olan bir başlıkta soruyu soruyorum fakat merak ediyorum. KTM Duke 200 bu kadar çok tercih edilirken ve takibi yapılırken neden RC 200 bu derece takip edilmiyor yada kullanılmıyor ( bundan 2 gün önce RC 200 konusuna bir mesaj yazdım hiç dönüş olmadı ) sırf kullanılmıyordur diye RC 200 satın almaktan vazgeçip Duke 200 araştırmasına girdim resmen
Hayır RC Resinde bir sorun felan mı var ?
Teşekkürler...
KTM nin duke 125,duke 200 ve duke 390 ı neden urettigini arastirirsan sorunun cebabina ulasacaksin
Ss tan duke390 a gecen biri olarak "oh be dunya varmis" dedim. Grenajdi,oturus pozisyonuydu,bisey sokup takmasi,trafikteki kivrakligi,yan yatti camura batti durumlarinda masraf cikarmayisi vs vs diye gider bu. terlik gibi motor bunlar goruntusu SS gibi olmasa da pratikligi ile kendine hayran birakir.
-
26 Mayıs 2015, 08:30
#3711
Ucka adlı üyeden alıntı
Cevap veriyorum.Oturus pozisyonu cok ss tarzında sehir ici hele istanbul gibi sıkısık yogun trafiklerde hic uygun degil.İnsanlar bu motorları genellikle sehir icinde ulasım icin alıyor.Bı rc ye oturuyor bide duke e oturuyor.Rc ye donup bakmıyor bile.Duke o derece rahat.Yoksa rc de tass gibi makine.Ama rahatsız iste kerata.
Hımm, fikir gayet net ve açıklayıcı olmuş Teşekkür ederim, bu konuyu dikkate alacağım. Aslında soracağım sorular var fakat DUKE konusuna RC 'yi yerleştirmek iyi olmaz Teşekkür ederim tekrar...
Tekerleriniz yere düz bassın ve Allah kaza bela vermesin...
CxAnKACx adlı üyeden alıntı
Hocam haftasonu Rc390 test firsatim oldu resmen 1000lik gibi yatiyosunuz ustune yapisiyosunuz makinenin. O motordan inip Duke'e bindigim zaman kendimi arabaya oturmus gibi hissettim o derece fark ediyo.
Hocam o zaman anlaşılan eğer rahatlığa düşkün isen Duke gerçekten vazgeçilmez bir tercih, yalnız eğer gerçek bir RC Hissi almak istiyorsan ise Racing modelini tercih edebiliriz ? Eminim tabii ki oturuş konusu zorluyormuş ( öyle duydum ) sele sertmiş... Yukarıda da dediğim gibi DUKE konusunun altında hiç RC konusunu açmayalım kendi konusu varken. Sadece merak ettim Teşekkür ederim sana da vermiş olduğun cevap için, tekerlerin yere düz bassın inşallah, Allah kaza bela zeval vermesin sizlere...
Serk21 adlı üyeden alıntı
KTM nin duke 125,duke 200 ve duke 390 ı neden urettigini arastirirsan sorunun cebabina ulasacaksin
Ss tan duke390 a gecen biri olarak "oh be dunya varmis" dedim. Grenajdi,oturus pozisyonuydu,bisey sokup takmasi,trafikteki kivrakligi,yan yatti camura batti durumlarinda masraf cikarmayisi vs vs diye gider bu. terlik gibi motor bunlar
goruntusu SS gibi olmasa da pratikligi ile kendine hayran birakir.
Serkan hocam bana kalırsa DUKE görüntüsü Naked motosikletler arasında yerini almış klas bir görüntüye sahip Ayrıca pratikliği bilindik birşey de işte fakat tercih biraz, mesela bende Megelli 250R kullanıcısı iken kalkıp RC200 'e binsem herhalde " oh mis " derim sonra da RC200 'den inip DUKE 200 'e binsem, eski motosikletler de neymiş derim kendi kendime Araştırmasını yapacağımdan emin olabilirsin, dikkat edin kendinize...
Teşekkür ederim ayrıca vermiş olduğun yanıt için, Allah kaza bela vermesin hocam, tekerlerin yere düz bassın...
Hepinize teşekkür ediyorum, konunuzu bölmek istemezdim fakat işte cevap alamayınca DUKE merakı da biraz sarınca bu konu altından sormayı uygun gördüm. Sizlerde sağolsun güzel cevaplar verdiniz, teşekkürler tekrar...
şŞtt.. Ses Kes, Ses Dinle 1 Tam Gaz 1 Ara Gaz..
Hayal kuruyorsan, ulaşmak için çaba sarf et.
-
26 Mayıs 2015, 08:39
#3712
CxAnKACx adlı üyeden alıntı
Koruma demiri butce cok sikinti degilse yaptirin icinizde kalicaksa rahat rahat kullanirsiniz.
Bu arada sorun olmazsa kaskoyu nereden ve ne kadara yaptirdiginizi sorabilir miyim? Ben de bu aralar kasko arayisindayim...
İlk motorum, ehliyetim henüz yok 1250 TL Groupama'dan yaptılar. Gis'ten Yol Eğitimi almaya 1 ay var gerçi ama eğitimi aldıktan sonra yaptırsaymışım %10 daha iskonto yapıyorlarmış sanırım.
Hayatı güzelleştiren mekanikler.
-
26 Mayıs 2015, 10:11
#3713
nczgn adlı üyeden alıntı
herkese iyi akşamlar iki günlük duke 200 sahibiyim ikinci el 500 km de aldım usta 4000 deviri geçme diyo
Kılavuza göre, ilk bin km boyunca 7500 devri geçmiyoruz. Bu ustaların osurup osurup ipe dizmesinden de gına geldi artık.
-
27 Mayıs 2015, 01:32
#3714
arkadaşlar cevaplarınız için teşekkür ederim acaba ankarada bildiğiniz güzel işinin ehli temiz ve net çalışan usta varmı serviste 3 5 gün bekletmek istemiyorum motoru ufak tefek seyler için
-
27 Mayıs 2015, 02:00
#3715
zaferce adlı üyeden alıntı
Kılavuza göre, ilk bin km boyunca 7500 devri geçmiyoruz. Bu ustaların osurup osurup ipe dizmesinden de gına geldi artık.
Bizim ''ustalar''...üretici'nin mühendisinden/lerinden daha çok balgili amk...
-
27 Mayıs 2015, 07:15
#3716
dmRhn adlı üyeden alıntı
Hepinize teşekkür ediyorum, konunuzu bölmek istemezdim fakat işte cevap alamayınca DUKE merakı da biraz sarınca bu konu altından sormayı uygun gördüm. Sizlerde sağolsun güzel cevaplar verdiniz, teşekkürler tekrar...
Motorcu motorcunun dostudur lafimi olur ben de motorumu almadan once sizin gibiydim forum sagolsun bana cok yardimi dokundu, benim de birilerine yardimim dokunursa ne mutlu bana Iyi dilekleriniz icin de ben tesekkur ederim her daim tekeriniz duz bassin Allah hepimizin gonlune gore versin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:05 ----------
nczgn adlı üyeden alıntı
arkadaşlar cevaplarınız için teşekkür ederim acaba ankarada bildiğiniz güzel işinin ehli temiz ve net çalışan usta varmı serviste 3 5 gün bekletmek istemiyorum motoru ufak tefek seyler için
Ben Ulusan'a goturuyorum yetkili servisi zaten Ktm'nin. Ustalari cok iyi motoru bitirip gidebilirsin dediginde bile sagina soluna tekrar bakiyo oyle gonderiyo. Gozlerimle sahit oldum ziyarete gelen bir ZZR1400 vardi motoru calistirip tam gidecekken usta yanina geldi "bosa al motoru" dedi, sonra debriyajiyla bi ugrasti simdi git dedi. Sesinden anlamak buna deniyo sanirim :D
-
27 Mayıs 2015, 09:10
#3717
nczgn adlı üyeden alıntı
herkese iyi akşamlar iki günlük duke 200 sahibiyim ikinci el 500 km de aldım usta 4000 deviri geçme diyo ama dayanamıyorum siz ne diyosunuz ve ne yaptıysam saati ayarlayamadım iki tuşada aynı anda basıyorum hiç bişey olmuyo yardımlarınz için şimdiden teşekkür ederim
Kitapçıkta hepsi yazar.
-
27 Mayıs 2015, 18:04
#3718
ooo buralar hareketliymiş :D
-
27 Mayıs 2015, 19:06
#3719
Seko adlı üyeden alıntı
Kitapçıkta hepsi yazar.
herşeyi bilen mühendisimizde geçmiş buralardan
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
-
27 Mayıs 2015, 19:31
#3720
RC 200 talep olmaması reyzink severlerin R25 ve Kawasaki 250SL yönelmesi.
KTM ss olarak zaten pek yeni... tercih sebebi olmuyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)