Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3641
    fortunesv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2011
    Şehir
    Gönen
    Motosikleti
    Winton Too-Ybr 125-Ktm Duke 200
    Arkadaşlar sormak istediğim birkaç soru var yardımcı olabilirseniz çok sevinirim;

    Zincir temizliğini 500 km de bir yapmak ideal midir? Hangi malzemeleri kullanıyorsunuz zincir yağı dışında? Bundan önceki motosikletlerimde hiç zincir temizleme olayına girmeden direk yağlama yaptığım için biraz kısa ömürlü oldu zincirler bu yüzden temizlikte ne kullandığınızı yazabilirseniz o şekilde bir yol izlemek istiyorum.

    Radyatör suyunu ne kadarda bir tazeliyorsunuz?

    1000 bakımını kendimiz yapacak olursak nelere dikkat etmemiz gerekiyor? Özellikle yağ filtresinin değişiminde dikkat edilmezse çok ciddi sıkıntılar çıkacağı hususunda bir abi beni ürküttü açıkçası. Filtre şişme yapar şeklinde bir uyarı yaptı daha açığı. Tavsiyeniz nedir? Bakımı yaptıracağım servis yaklaşık 150 km dışarıda. Gitmeli miyim sizce?

    Şimdiden cevaplarınız için sağolun.

    Alıntı aksel111 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    acilen birisi rpm 1 rpm 2 deki mantıgı anlatıp kaçlarda ayarlanması gerektiğini anlatabilirmi. rpm ışıgı nerde yanarsa yansın devir kesiciye aynı yerdemi girio
    Hocam RPM1'deki mantık sadece sizin üst rpm limitine yani rpm2 ye ulaşmak üzere olduğunuzu belirten bir sinyal veriyor dijital ekrandan, onun dışında yaradığı bir olay yok. RPM2 ise devir kesici olarak kullanılıyor. Atıyorum RPM2'yi 10000e getirdiğinizde motosiklet 10000 devirin üstüne çıkamaz.
    Ayarlaması ise şu şekilde oluyor hocam; Mode tuşundan km sayacını trip2 e getiriyorsunuz ve arıdndan uzun uzun mode tuşuna basılı tutuyorsunuz ve rpm1 yanıp sönmeye başlıyor, akabinde mode tuşu yukarı set tuşu aşağı saymaya başlıyor ve dilediğiniz gibi ayarlıyorsunuz. rpm2 ise aynı şekilde trip2 e getirilerek uzun uzun set tuşuna basıldıktan sonra ayara açılıyor, aynı şekilde mode yukarı, set aşağı sayıyor. İstediğiniz şekilde ayarlayabilirsiniz. Üst sınır 11500 diye hatırlıyorum.
    Tabi nasıl ayarladığınızın pek bir önemi yok sonuç olarak motosiklet 138 km de zaten kesiciye giriyor. Düşük viteslerde devirli kullanmak da çok sağlıklı değil motor ömrü açısından. Bence orjinal ayarlarında kullanmanız yerinde olur.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3642
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı beyazhayabus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugun basima gelen olay "not servise reset"
    nedir bilen varmi
    Aynisi bende de yaziyor suan.. bakim zamani geldigi icin yaziyor. Serviste bakimdan sonra siliyorlar o yaziyi. Belli bakim km leri var ve o km lere geldiginde hep yazacak..

  3. #3643
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    RPM2 nin devir kesici ile alakası yok. Zamaninda bende öyle düşünüyordum ama öyle degil. Benim motor orjinal hali 12000 ayarlıydı sonradan 9000 yaptım ama değişen birşey olmadı. Yine 10500 de kesiciye giriyor. Deneyip görün.

  4. #3644

    Üyelik
    28 Mayıs 2013
    Motosikleti
    kanuni wiki
    Tesekkur ederim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------

    10000 km bakiminda yapilan islemler nelerdor acaba

  5. #3645
    delibursali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    BURSA - Nilüfer
    Motosikleti
    CBR125R (1) / DUKE 200 (2) / XMAX 250 ABS (3)
    merhaba, bugün itibarı ile ben de duke 200 almış bulunmaktayım. Pazartesi günü satışı alacağım inşallah lastik almak istiyorum, diablo rosso 2 baktım. Kullanan var mıdır? Performansı nasıldır? Uygun fiyatlı nerede bulabilirim? Bir de çıkardığım lastikleri internete koysam satabilir miyim? Yorumlarınız için teşekkürler.

  6. #3646
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Alıntı delibursali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba, bugün itibarı ile ben de duke 200 almış bulunmaktayım. Pazartesi günü satışı alacağım inşallah lastik almak istiyorum, diablo rosso 2 baktım. Kullanan var mıdır? Performansı nasıldır? Uygun fiyatlı nerede bulabilirim? Bir de çıkardığım lastikleri internete koysam satabilir miyim? Yorumlarınız için teşekkürler.
    Hayırlı olsun
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  7. #3647
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Gunaydin herkese ey ahali. Simdi size yapmis oldugum yakit tuketimi deneyimden bahsedicem, siz de ulastiginiz rakamlari yazarsaniz bi ortalama cikartalim. benzin seviyesi alttaki 2cizgiye dustugunde shellden 30tllik benzin aldim (6,5 litre) ve tam 220km sonra aldigim yere geri geldi. Bu surec boyunca surekli sehir ici kullandim yeri gelince agresif yeri gelince de tasarruflu kullandim. Bilgisayarda 100km'de 2.1 litreyi de gordum, 4-5 litreyi de. Butun bu hesaplardan ulastigim veriler ise:
    100km'de ort 2,8 litre
    1 litre ile 36 km
    Km'de 13 kurus.
    Bence cok super veriler bunlar cunku motor henuz rodajda ve cogunlukla agresif kullanirim makineyi. Sizin degerleriniz nasildir acaba yoldaslarim?

  8. #3648

    Üyelik
    10 Mart 2015
    Motosikleti
    Duke 200
    motorum henüz rodajda devirli kullanamıyorum, şehir içinde gösterge verisine göre 3.3 civarlarında bir ortalama tüketimim var. şehir dışında da
    2.2-3.2 arası yakıyor rüzgarın durumuna göre. bilgisayarda minimum 1.6 görebildim. Full depo ile kaç km gidebileceğimi hesaplıyorum şuan, yedek depo +1 diş var şuan 278km gittim.

  9. #3649
    Ayrton_SENNA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma
    Merhaba arkadaşlar,

    Duke 250'nin lansmanı yapılmış. 200'den ne gibi farkları var bilgisi olan arkadaş varmı?

  10. #3650
    delibursali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    BURSA - Nilüfer
    Motosikleti
    CBR125R (1) / DUKE 200 (2) / XMAX 250 ABS (3)
    Alıntı Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun
    eyvallah daha iyisi almak isteyenlere nasip olsun

  11. #3651
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Alıntı Lukocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorum henüz rodajda devirli kullanamıyorum, şehir içinde gösterge verisine göre 3.3 civarlarında bir ortalama tüketimim var. şehir dışında da
    2.2-3.2 arası yakıyor rüzgarın durumuna göre. bilgisayarda minimum 1.6 görebildim. Full depo ile kaç km gidebileceğimi hesaplıyorum şuan, yedek depo +1 diş var şuan 278km gittim.
    benim en dusuk gordugum 2.1 simdiye kadar hic sehir disi kullanmadim. O zaman tasarruflu kullanilirsa menzili 350kmye cikar gibime geliyo valla cok tasarruflu makine bu gidise gore.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------

    Alıntı Ayrton_SENNA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,

    Duke 250'nin lansmanı yapılmış. 200'den ne gibi farkları var bilgisi olan arkadaş varmı?
    Bu forumda okumustum sanirim ancak tam emin degilim soyleyeceklerimde tekrar bakmakta fayda var.
    250lik yeni bir motor blogu olucakmis 200cc gibi 125'ten devsirme degil. Beygir gucu de 30 kusur bir sey olucakmis. Motor disinda butun aksami 390 ile ayni olucak diye biliyorum.

  12. #3652
    REASON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Breton S125
    Arkadaşlar yaza ehliyet ve motor alıcam duke 200 ve cbr 250 arasında kaldım hertürlü duke istiyorum ama 2.el satabilirmiyim veya düşürcem motoru büyük ihtimal yedek parça pahalı diye korkuyorum .
    2.elde satabilirmiyim bu aleti.

  13. #3653
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Alıntı REASON adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar yaza ehliyet ve motor alıcam duke 200 ve cbr 250 arasında kaldım hertürlü duke istiyorum ama 2.el satabilirmiyim veya düşürcem motoru büyük ihtimal yedek parça pahalı diye korkuyorum .
    2.elde satabilirmiyim bu aleti.
    Yedek parca konusunda cbr ile aralarinda daglar kadar fark oldugunu sanmiyorum ben zira koruma demiri takarsan cok endise edilcek bir sey kalmaz cunku karenaj vs yok zaten.
    Ikinci elde illaki alici bulursun sikinti olmaz. Zaten kolay kolay satmazsin bir kere bindin mi :D
    Ucka bunu beğendi.

  14. #3654
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Arkadaşlar acı bir olay yaşanmış, acaba bu arkadaş forumdan mı? tanıyan var mı? Duke kullanıyormuş..

    http://www.milliyet.com.tr/anneler-g...undem-2057119/

  15. #3655

    Üyelik
    11 Mayıs 2015
    merhaba ,
    KTM duke 200' üm var ve yağmurdan sonra ekranım önce gidip gelerek çalışıyordu , şu anda ekrana hiç elektrik gelmiyor , bu sorunu yaşayıp düzeltebilen oldu mu ??



    çok acı ! bu ülkede ne zaman araç sürücüleri motorsiklet kullanıcılarına saygı göstermeye başlarsa , o zaman geliştiğimizi anlayacağız , ama bu imkansız gibi görünüyor

  16. #3656
    REASON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Breton S125
    Alıntı CxAnKACx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yedek parca konusunda cbr ile aralarinda daglar kadar fark oldugunu sanmiyorum ben zira koruma demiri takarsan cok endise edilcek bir sey kalmaz cunku karenaj vs yok zaten.
    Ikinci elde illaki alici bulursun sikinti olmaz. Zaten kolay kolay satmazsin bir kere bindin mi :D
    Peki bide bişey sorucam bu 390 nın incelemesini izlediğimde seleden kayıyormuşsun ve sağ fren biraz dışarıdaymış. 200 de böyle sorunlar varmı yada başka sorunlar. ?

  17. #3657

    Üyelik
    19 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Duke200
    Sele ileri dogru kayıyor ani frenlemeler veya cukurlarda bacaklarla sımsıkı tutarsanız ve bacak icinin geldigi kısımlara grip takarsanız bunu minimum a indirme sansınız var.Fren pedalının dısarda oldugunu ilk defa sizden duyuyorum.Ayagın topuk kısmı topuk koruyucu kısmın ustunde kalabilir 170cm uzeriyseniz.Ben 170 oldugum icin cuk diye oturtuyorum o topuk demirlerine.Sele nin kayması powerparts bir yumusak sele ile cozulebilir ayrıca.Motor tas gibi mekanik olarak ancak on farın bazen yanmaması giderken sonmesi yada bende oldugu gibi benzin pompasının contasının benzin damlatması gibi kronik sorunları olabiliyor.Far ın yanmama sonem problemi switch degisimi ile cozuluyor.Conta problemi daha da az gorulen bir sorun ve degistirilerek hallediliyor.Bunlar garanti kapsamında cozulen cok az motorda gorulen ufak fabrika hataları bunun haricinde adeta tas gibi motor.Bi cbr250 e bin bide duke 200 e farkı anlayacaksın.

  18. #3658
    turbocharge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2010
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Ktm Duke 200 (2014)
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar acı bir olay yaşanmış, acaba bu arkadaş forumdan mı? tanıyan var mı? Duke kullanıyormuş..

    http://www.milliyet.com.tr/anneler-g...undem-2057119/
    Dün televizyonda denk geldi gözlerim doldu izlerken. Çok üzüldüm... İnstagramdaki fotoğraflarına baktım restourant şefliği yapmıyomuş anladığım kadarıyla. Çok yazık olmuş Allah ailesine sevdiklerine sabır versin çok acı çook...

  19. #3659
    REASON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Breton S125
    Bide aklımda r25 var ama çift silindir 35 beygir olması gözümü korkutuyor süremiyicem diye çünkü ilk motorum olacak ve r25 i acayip sevdim.

  20. #3660
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar acı bir olay yaşanmış, acaba bu arkadaş forumdan mı? tanıyan var mı? Duke kullanıyormuş..

    http://www.milliyet.com.tr/anneler-g...undem-2057119/
    Allah ailesine sabir versin mekani cennet olsun kardesimizin. Yerdeki motoru gorunce benim de icim gitti kendim yapmis gibi oldum kazayi...

    @REASON
    Sele biraz one kaydiriyor yalan yok da dizlerinizle tutarsaniz sikinti olmaz zaten depo dizle tutmak icin cok uygun grip takilirsa tadindan yenmez. Hocam dediginiz "sorun"lari var'mis' diye kullaniyorsunuz. Evet ayakliklarin pozisyonu muadil bir motordan farkli daha spor bir oturus var ancak oturusa alismak sikinti degil. Arka fren disarida derken de ne kast ettiginizi anlamadim ama gayet normal iciniz rahat etsin. Cbr ve duke bulup ustune oturursaniz daha iyi anlarsiniz.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)