Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3601

    Üyelik
    08 Şubat 2015
    Şehir
    Ankara
    Ben geçen hafta Ankara Ulusan Motor da yaptırdım 1000 km bakımını. 225 TL fatura kestiler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3602

    Üyelik
    04 Mart 2015
    Motosikleti
    Duke 200
    Alıntı noushzad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar 1000km bakımında ne kadar ücret alıyorlar? 200km felan kaldı yakında götürücem
    spormoto'da 150 liraya yaptılar bana da.

  3. #3603

    Üyelik
    01 Mart 2015
    tiger ile arrow arasında cok fark varmı. fiyat olarak 100 tl fark var ama ses olarak bilemedim. videolarda o kadar yok gözüküyor

  4. #3604
    fortunesv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2011
    Şehir
    Gönen
    Motosikleti
    Winton Too-Ybr 125-Ktm Duke 200
    Alıntı tyrung adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyni değiştirmeye gerek yokki. Servis menüsünden limitleyici kaldırılıyor.
    Motosiklet üzerinden kendinizin yapabileceği bir ayarlama değil. Ben rpm ayarlamalarını yapıp deneme yaptım motosikletle. 138 km'ye geldiğinde gaz kesiyordu, kaldı ki rpm2 10500'ün üzerindeydi. Tekrar belirtmek isterim, beyin değiştirmek gibi bir işlemden bahsedilmiyor. Bu motosikletler fabrika çıkışında 138 km hızda ve 10400-500 devirde kesiciyi devreye sokacak şekilde çift koruma algılama sistemiyle korunmuş. Servise gittiğinizde gerekli ayarlamalar yapılabiliyor bilgisayara bağlatıldığında, arabalar gibi düşünün. Elektronik bir beyin olduğundan bilgisayar bağlantısıyla her türlü ayarlamalar yapılabiliyor. Ancak tekrar belirtmek isterim, uzun uzadıya vakit harcayarak yaptım araştırmamı, garanti kapsamından çıkıyormuş. İyice araştırıp, servislerden durumla ilgili bilgi alıp yaptırmak istediğiniz işlemi ona göre yaptırmanızı tavsiye ederim.

  5. #3605

    Üyelik
    17 Nisan 2015
    Şehir
    ANTALYA/ALANYA
    Motosikleti
    arıyorumm
    Alıntı fortunesv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet üzerinden kendinizin yapabileceği bir ayarlama değil. Ben rpm ayarlamalarını yapıp deneme yaptım motosikletle. 138 km'ye geldiğinde gaz kesiyordu, kaldı ki rpm2 10500'ün üzerindeydi. Tekrar belirtmek isterim, beyin değiştirmek gibi bir işlemden bahsedilmiyor. Bu motosikletler fabrika çıkışında 138 km hızda ve 10400-500 devirde kesiciyi devreye sokacak şekilde çift koruma algılama sistemiyle korunmuş. Servise gittiğinizde gerekli ayarlamalar yapılabiliyor bilgisayara bağlatıldığında, arabalar gibi düşünün. Elektronik bir beyin olduğundan bilgisayar bağlantısıyla her türlü ayarlamalar yapılabiliyor. Ancak tekrar belirtmek isterim, uzun uzadıya vakit harcayarak yaptım araştırmamı, garanti kapsamından çıkıyormuş. İyice araştırıp, servislerden durumla ilgili bilgi alıp yaptırmak istediğiniz işlemi ona göre yaptırmanızı tavsiye ederim.
    garanti zaten bu motorlarda 2 yıl değilmi? 2 yılsa eğer benimkinin garantisi bitti

  6. #3606
    fortunesv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2011
    Şehir
    Gönen
    Motosikleti
    Winton Too-Ybr 125-Ktm Duke 200
    Alıntı handsome_07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    garanti zaten bu motorlarda 2 yıl değilmi? 2 yılsa eğer benimkinin garantisi bitti
    Kesinlikle hocam. Benim lafım zaten motosikletlerini yeni almış olanları kapsıyor. Aslında motosikletinin garantisi bitmiş olan sizin gibi cevval abilerimiz şu olayı deneyip deneyimlerini paylaşssalar da Duke sahipleri olarak bir huzura kavuşsak demiyor değilim içimden.

    Umarım elini taşın altına koyup deneyen bir hayırsever çıkar bu olayı.
    dyavol-77 bunu beğendi.

  7. #3607
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Alıntı fortunesv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle hocam. Benim lafım zaten motosikletlerini yeni almış olanları kapsıyor. Aslında motosikletinin garantisi bitmiş olan sizin gibi cevval abilerimiz şu olayı deneyip deneyimlerini paylaşssalar da Duke sahipleri olarak bir huzura kavuşsak demiyor değilim içimden.

    Umarım elini taşın altına koyup deneyen bir hayırsever çıkar bu olayı.
    Hocam merak ettigim bi konu neden bu son hizin bu kadar onemli oldugu. Kesici kalkinca da motor zaten en fazla 160 yapicak (en iyi sartlarda) ki saglikli olsa kesici koymazlardi ki 135 az bir surat degil ki. Yetmiyorsa motor buyutmek daha mantikli bi hareket motorun beyniyle oynamaktansa.

  8. #3608
    fortunesv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2011
    Şehir
    Gönen
    Motosikleti
    Winton Too-Ybr 125-Ktm Duke 200
    Alıntı CxAnKACx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam merak ettigim bi konu neden bu son hizin bu kadar onemli oldugu. Kesici kalkinca da motor zaten en fazla 160 yapicak (en iyi sartlarda) ki saglikli olsa kesici koymazlardi ki 135 az bir surat degil ki. Yetmiyorsa motor buyutmek daha mantikli bi hareket motorun beyniyle oynamaktansa.
    Kesinlikle katılıyorum. Zaten benim amacım son hız konusunda Duke sahiplerini aydınlatmaktan başka birşey değil. Benim bilgim doğrultusunda motosiklet üzerinde herhangi bir parça değişimi ile(ön ve arka dişliler gibi) motosikletin hızı artmıyor. Koruma limitörünü kaldırmak gibi de bir niyetim yok zaten. 130 km hız dediğiniz gibi gerçekten yeterli bir hız. Kaldı ki 100 Km'nin üstünün çok da sağlıklı olmadığını düşünüyorum ben.

    Tekrarlıyorum. Benim yazdıklarımın isteklerimle kesinlikle bir alakası yok. Duke sahiplerini son hız konusunda aydınlatma amaçlı yazılmış yazılardır.

    Edit : Öte yandan Pulsar kullanan tanıdıklarınız sizi ezmeye kalkarsa, durumu bu şekilde özetleyebilirsiniz. Motosiklet gitmediğinden değil, fabrikasyon bir ayarlama olduğundan dolayı 138 km görüyor son hız olarak şeklinde bir açıklama yapılabilir. Ancak malesef ki Türkiye'de yaşıyoruz, apache kesim var olduğu sürece bu son hız mevzusu sürekli güncel kalacaktır her motor için.

  9. #3609

    Üyelik
    17 Nisan 2015
    Şehir
    ANTALYA/ALANYA
    Motosikleti
    arıyorumm
    Alıntı fortunesv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle katılıyorum. Zaten benim amacım son hız konusunda Duke sahiplerini aydınlatmaktan başka birşey değil. Benim bilgim doğrultusunda motosiklet üzerinde herhangi bir parça değişimi ile(ön ve arka dişliler gibi) motosikletin hızı artmıyor. Koruma limitörünü kaldırmak gibi de bir niyetim yok zaten. 130 km hız dediğiniz gibi gerçekten yeterli bir hız. Kaldı ki 100 Km'nin üstünün çok da sağlıklı olmadığını düşünüyorum ben.

    Tekrarlıyorum. Benim yazdıklarımın isteklerimle kesinlikle bir alakası yok. Duke sahiplerini son hız konusunda aydınlatma amaçlı yazılmış yazılardır.

    Edit : Öte yandan Pulsar kullanan tanıdıklarınız sizi ezmeye kalkarsa, durumu bu şekilde özetleyebilirsiniz. Motosiklet gitmediğinden değil, fabrikasyon bir ayarlama olduğundan dolayı 138 km görüyor son hız olarak şeklinde bir açıklama yapılabilir. Ancak malesef ki Türkiye'de yaşıyoruz, apache kesim var olduğu sürece bu son hız mevzusu sürekli güncel kalacaktır her motor için.
    son hızının 138 olması benim içinde sorun değil, benim için sorun vites aralarının kısa olması. ve 6.vitese taktığımda bile hala vites istemesi. 6.viteste redline da gitmek istemiyorum ben. 6 ya takayım 130-140 motor rahat gitsin istiyorum.

  10. #3610
    aksel111 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2010
    Motosikleti
    honda xlr 125- duke200
    7. vitese atmaya çalışmaktan sıkıldım.

  11. #3611
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Alıntı handsome_07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    son hızının 138 olması benim içinde sorun değil, benim için sorun vites aralarının kısa olması. ve 6.vitese taktığımda bile hala vites istemesi. 6.viteste redline da gitmek istemiyorum ben. 6 ya takayım 130-140 motor rahat gitsin istiyorum.
    O konuda haklisiniz tabi 6. Viteste 30la gidiyo motor. Benim hosuma gidiyo aslinda bi yandan motorun icinde yatan tork gazi acar acmaz uzamasi falan cok guzel. Yoksa disli artirmak dediginiz gibi cok iyi olurdu ama serilikten odun verdigi icin gerek yok kanimca.

  12. #3612

    Üyelik
    17 Nisan 2015
    Şehir
    ANTALYA/ALANYA
    Motosikleti
    arıyorumm
    bizim motorların yağ filtresi bajaj pulsarla birebir aynı gördüğüm kadarıyla. ikisindede kullanılan filtre aynımı acaba?
    benim motor yakında 10.000 bakımına girecek arkadaşlar neler yapılması gerekiyor neler değişecek,temizlenecek acaba? ve nekadar yağ alıyor

  13. #3613

    Üyelik
    13 Mart 2008
    Şehir
    SAMSUN
    Motosikleti
    KTM DUKE 200 ABS
    Müşteri Hizmetlerinden bir türlü KTM Samsun Bayisinin Adres bilgisini alamadım.Net tarih de veremiyorlar.
    Amacım RC 200 ve Duke 200'u yakından görüp karar verebilmek.

    Bilen varsa paylaşsın lütfen

  14. #3614
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Motorumu satıp 390Duke alasım var.

  15. #3615

    Üyelik
    01 Mart 2015
    Beyler motoru 2-3 ay sonra Aalanyadan istanbula götürmek istiyorum üni başlıcak

    Nasıl götürebilirim? kargo şirketi felan alır mı pahalımı tutar? veya başka seçenek

  16. #3616
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı Mucit23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorumu satıp 390Duke alasım var.

    Pişman olmazsın

  17. #3617
    aksel111 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2010
    Motosikleti
    honda xlr 125- duke200
    1000 bakımında hiç bişi yapıldıgı yok abiler ablalar . yağını koyuyolar hava filtresini degiştiriolar o kadar hepsi .120 lira verdim ben fethiyede. ama duruma göre 250 ye kadar isteyebiliolar anladıgım kadarıyla. zaten duke kemik gibi bi motor öyle sagı solu salmıyo bakıma kontrole pek gerek duymuyo. suyunu çıkartıyorum bakıma giriyorum hala ilk günkü gibi

  18. #3618

    Üyelik
    17 Nisan 2015
    Şehir
    ANTALYA/ALANYA
    Motosikleti
    arıyorumm
    Alıntı noushzad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler motoru 2-3 ay sonra Aalanyadan istanbula götürmek istiyorum üni başlıcak

    Nasıl götürebilirim? kargo şirketi felan alır mı pahalımı tutar? veya başka seçenek
    OTOGARLARDA BÜYÜK OTOBÜSLER VAR TRAVEGO DİYE. BEN ANKARAYA GÖNDERDİM 200 TL ALDILAR. BAGAJA KOYUYORLAR İPLEDE GÜZELCE BAĞLIYORSUN HİÇBİRŞEY OLMUYOR

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------

    duke 200 ün orjinal (standart fabrika ayarı) RPM 1 VE RPM 2 ayarları nelerdir arkadaşlar? rpm 1 ve rpm 2 yi yükseltmenin son hıza hiçbir faydası yok 138 de kesiciye giriyor.

  19. #3619

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı handsome_07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizim motorların yağ filtresi bajaj pulsarla birebir aynı gördüğüm kadarıyla. ikisindede kullanılan filtre aynımı acaba?
    benim motor yakında 10.000 bakımına girecek arkadaşlar neler yapılması gerekiyor neler değişecek,temizlenecek acaba? ve nekadar yağ alıyor
    Pulsar ile Duke 200'ün yağ filtreleri ölçüleri/ebatları aynı fakat malzeme yapısı/kalitesi çok çok FARKLI....Pulsar da y.filtre 12tl fakat filtre kağıdı et kalınlığı çok ince-Duke ide ise y.filtre kağıdı hem daha kalın hem de yağlı bir tipte ve 25tl...Not: 13tl fark için motorunu Risk'e etmeye değmez, ben Risk almayı sevmiyorum... Şöyle örnek vereyim her 2 filtreyi de elinize aldığınızda KTM ninki orijinal -Pulsar ınki yan sanayiii...Motorumuz yağ ve yağ filtresi değişirse 1,5litre yağ alır....Ben 1.000km bakımında Castrol Power1 Racing 10W-50 kullandım(fully sentetik) + orijinal yağ filtresi...Bu kombinasyonu şiddetle tavsiye ederim...
    handsome_07 bunu beğendi.
    The Power of The Dreams.

  20. #3620

    Üyelik
    17 Nisan 2015
    Şehir
    ANTALYA/ALANYA
    Motosikleti
    arıyorumm
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pulsar ile Duke 200'ün yağ filtreleri ölçüleri/ebatları aynı fakat malzeme yapısı/kalitesi çok çok FARKLI....Pulsar da y.filtre 12tl fakat filtre kağıdı et kalınlığı çok ince-Duke ide ise y.filtre kağıdı hem daha kalın hem de yağlı bir tipte ve 25tl...Not: 13tl fark için motorunu Risk'e etmeye değmez, ben Risk almayı sevmiyorum... Şöyle örnek vereyim her 2 filtreyi de elinize aldığınızda KTM ninki orijinal -Pulsar ınki yan sanayiii...Motorumuz yağ ve yağ filtresi değişirse 1,5litre yağ alır....Ben 1.000km bakımında Castrol Power1 Racing 10W-50 kullandım(fully sentetik) + orijinal yağ filtresi...Bu kombinasyonu şiddetle tavsiye ederim...
    Allah razı olsun kardeşim, sende olmasan zaten bilmiyorum soruyu sorduğumla kalıyorum
    dyavol-77 bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)