Delimisiniz o ayarsiz gaz kolu duke e asik olma sebebim benim.
Aynen hocam. Zaten Duke'nin gaz tepkilerinin bu kadar efsane olması insanı apayrı bir hazza ulaştırıyor.
Ben motosikletin egzosunu ve hava filtresini değiştirmeyi düşünüyorum ilk bakımında 260 km de şu an.
Egzos olarak tavsiyeleriniz nelerdir? Leovince'den bir model inceledim. Sahibinden'de satışı var hatta.
Egzos tecrübeleri olan varsa paylaşırlarsa çok sevinirim.
Beyler bizde yeni aldık ABS'li. kazasız belasız hep beraber kullanırız inşallah sormak istedklerim var
Bu kaç km bi bakıma sokacaz. arabam varda araba gibi degil tabi çok başka? zincir yağlama felan süresi nedir
Birde 1000km kadar zorlamıcaz sanırım motoru. en fazla 100km? nelere dikkat etmeliyim başka
Hocam hayırlı uğurlu olsun. Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin.
Ben kendi nacizane görüşümü söylemek isterim. Motosikleti 5-7bin devir arasında kullanarak geçebilirsin rodaj dönemini. Zincir yağlama işini eski motorumda geziye çıkarsam 500'de bir, şehir içindeysem 300'de bir zincir temizleme işlerine bakıyordum. Tabi bunda orta sehpa sıkıntısı var. Arka tekerlek için sehpa ayarlamam gerekecek ilk zincir bakımını yapabilmem için. Düşünüyoruz bakalım şimdilik.
Bugun atamoto dan ahmet ustayı aradım.Mt60rs corsa mı diablo rosso ii mi almam gerektigini sordum.Kesinlikle mt60 al,mt60 rs corsa super corsa nın hamurundan yapılan,yol tutusu rosso ii den daha iyi bir lastik sadece omru yuzde 25 daha kısa olur dedi.Bende kendisini dinledim rs corsa ları cuma gunu taktırmak uzere anlastım.on ve arka lastikler bir tık buyuyecek boylece.Her virajda kayma yapan stock lastiklerden sonra ilac gibi gelmesini umuyorum.Motorcu muhabbetindeki arkadasta fren mesafesini cok kısalttıgını cok memnun kaldıgını soylemis
Güzel hayırlı olsun
Bende olsam bunu tercih ederdim, hem asfaltta iyi yol tutup hemde stabilize yolda kullanılabilmesi güzel
Hatta şöyle bir şey yapılsa çok süper olur.
Tesekkurler,
Kunka firması bu custom dizaynını eicma da sergiledi yanılmıyorsam.Benimde gordugum en guzel duke simdiye kadar.Motorun siyah grenajlarını carbon kaplama yapıp arka camurlugu kısaltıp on headmask ı da degistirirsem asagı yukarı biraz buna benzetebilirim Benim hayvanı sanırım.Simdi kısa kuyruk bakıyorum netten 150 dolar civarı kafama yatarsa on kafa maskesi sipariside verebilrim.
arkadaşlar motorumu satıcam almayı düşünen olursa yaptıgım kazadan dolayı motorda en ufak bir eksik kalmamasına rağmen fiyatını da uygun tutucam. sanırım ya 390 lğını alıcam yada z300 e geçiş yapıcam.
kullandım 1 defa . tasarım olarak kawa da çok hoşuma gidio. biri tek silindir diğeri çift ya ordan kafam karışık biraz ama ktm de biraz güçlü valla bilemedim başkan. burda bayiden alırım ktm alırsam . kawa alırsam en yakın ıspartada var. bakalım nasip kısmet
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------
16 lira kawa 18 lira ktm
ktm yine pahalı yine pahalı :D
Ben 2. El aldim kawa fiyatina geldi 5.000 km de, spormoto servis bakimli,garantili,elcik korumali,çiziksiz aldiktan sonra ara bakim yaptim. Motul yağ ve yag filtresi ile.. sifirdan farki yok yani. Eger dusunursen temiz 2. El bakmayi dusun bence.
Bide gercekten cok az yakiyor, bide depo ufak oldugundan fulleyince 40 tl aliyor mutlu ediyor adamı heryerde zibil gibi duke200 ve 125 oldugundan yag filtresi hava filtresi ve power parts bulmakta kolay.
serk21 bakarsın 390 la biter bu hikaye ya ktm e bi sempatim var ayrı konu ama. satar z300 debakıp görücez.
Arkadaslar merhaba motorum yan yatti ve arka fren pedali kirildi hafif bi dusustu aslinda boyle kolay kirilmasina sasirdim. Kaynak falan dedi bi motorcu abim baska nasil olcak bu fiyati ne kadardir bi akil verir misiniz.
resim koymaya calistim da mobil oldugu icin olmadi sanirim link bu:
http://hizliresim.com/aoOXY4
Bakip cevap yazarsani cok sevinirim
100 tl kardeşim. kaynak falan yaptırma olmadık yerde kırılır iş açarsın başına . 100 tl her yerde bulursun
Arastirdim biraz evet oyleymis tesekkur ederim, bu arada o kadar kolay kirilmasi biraz garibime gitti koruma demiri de var halbuki motorda anlamadim gitti.
Alüminyum oldugu ıcın kolay kırılır. şimdi diyebilirsiniz ki ee kolay kırılcaksa neden alüminyum eee ktm ye biniyorsunuz yoksa bu motorlar 138 kg olmazdı =) ktm nin neredeyse bütün vidaları bile alüminiyumdur o yüzden bir yerlerini takıp sökerken ooo bu vida daha dönüyor tam sıkamadım hala diyipde yüklenmeyin elinizde kalır vida içeride kalır sonra tornacı tornacı gezersiniz o vidayı çıkartmak için bu arada çoğu vidası 1 tl ( tecrübe konusuyor bu konuda :D :D :D :D )
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)