KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Nisan 2015, 22:37
#3421
berkcigdem adlı üyeden alıntı
5-6 arası gizli boş vites değil aslında o düzgünce yukarıya itemezseniz motor 6 ya geçsem mi geçmesemmi ikileminde kalıyor. o yuzdne normal sertlıkte yaparsanız hıc sorun degıl.
vites geçmeme diye bir sorun yok aslında bence sen o vitesleri çok yumusak basmaya calısıyorsun duke şanzımanı ınanılmaz guzeldır aslında. bir tık daha sert yaparak kullanırmısın bı eger hala sorun varsa o zaman servıse gosterebılırsın. ama sert dedıgım takur tukur degıl 1 tık daha sert o kadar.[COLOR="Silver"]
1. Ve 2. Vitese gecisten cok memnunum ozellikle evet ama 5-6 da bir kac kere yasadiktan sonra soriyim dedim. Dediginiz gibi biraz kibarimdir dogru vites konusunda yarin tekrar deneyip buraya yazarim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------
Sayin aksel tekrar gecmis olsunlarimi iletiyorum ve bilgilendirdigin icin tesekkurler basimiza gelirse aklimizda bulunsun.
@caddex hayirli olsun allah kaza bela vermesin tekerin her daim duz bassin kardesim hos geldin aramiza
Reklamlar
-
04 Nisan 2015, 23:41
#3422
Benim sormak istediğim birşey var. Benim motorda Sele ile depo arasında sanki biraz fazla boşluk var. Yani bakınca doğrudan göze çarpıyor. Araya bir çocuk parmağı girebilir.
Bu durum sizdede varmı?
-
04 Nisan 2015, 23:46
#3423
Mucit23 adlı üyeden alıntı
Benim sormak istediğim birşey var. Benim motorda Sele ile depo arasında sanki biraz fazla boşluk var. Yani bakınca doğrudan göze çarpıyor. Araya bir çocuk parmağı girebilir.
Bu durum sizdede varmı?
Bende gecen yikarken fark ettim iki oynastirinca yerine oturuyo, cok rahatsiz etmiyo beni.
-
05 Nisan 2015, 02:58
#3424
Mucit23 adlı üyeden alıntı
Benim sormak istediğim birşey var. Benim motorda Sele ile depo arasında sanki biraz fazla boşluk var. Yani bakınca doğrudan göze çarpıyor. Araya bir çocuk parmağı girebilir.
Bu durum sizdede varmı?
normal değil. bi oynat tam oturmamış olabilir. eğer takım eşyan varsa seleyi bir sök tak oturur yerine. yarım santimden çok daha az bir boşluk oluyor normalde. takıp çıkartmak cok kolay bu arada 2 tane vida. yapamam falan dıyorsanızda söleyin ben resimlerini çekip size nasıl yapıldıgını anlatırım.
ayrıca aksel iyi kurtarmışsın. yoksa cidden orda ver babam ver olurdun. ktm biraz büyük şehirler hariç şehirdışlarında güçsüz kalıyor. bu arada parçaları bu şekilde değiştirerek çok iyi yapmışsın hem orjinali ile değişip hemde bence güzel gözüken parçalar takmışsın. karşıdan davacı olsan mı olmasan mı bilemedim senin uğraşıp uğraşmamana kalmış. ama belkide adamla ortak bir yolda anlaşabilirsinde. bak durum bu bu diye anlatsanız. en azından atıyorum 1000 tl nın 750 sını degılde 500 ünü sen ver deseniz belki yanaşabilir. baktınız gıcık gıcık konuştu o zaman verin mahkemeye 750 sini alın... ama tabıkıde takdir sizin belkide aman ya diyip hiç uğraşmazsınız.( ben olsam muhtemelen böyle derdim )
-
05 Nisan 2015, 13:45
#3425
Kitapçığı da inceledim ama bulamadım sürekli farlar açık sistemini devre dışı bırakabiliyor muyuz?
Kaza geçiren arkadaşa çok büyük geçmiş olsun cana geleceğine mala gelsin.
-
05 Nisan 2015, 14:45
#3426
bloodmoney35 adlı üyeden alıntı
Kitapçığı da inceledim ama bulamadım sürekli farlar açık sistemini devre dışı bırakabiliyor muyuz?
Kaza geçiren arkadaşa çok büyük geçmiş olsun cana geleceğine mala gelsin.
Sadece Hindistan da satılan modelerde kapata biliyorsun. start düğmesinin üstüne boşluk var yani yeri hazır ama yok.
Trafik de daha iyi fark edilmek için açık kalması daha iyi zaten. neden kapatmak istiyorsun?, günümüzde nerdeyse tüm araçlarda gündüz ledi standart olarak varken en çok otomotiv sektörü maliyet açısından kacardı gerekli olmasaydı.
Emeksiz zengin olanın, kitapsız bilgin olanın, sermayesi din olanın, rehberi şeytan olmuştur..
Yunus EMRE
-
05 Nisan 2015, 14:48
#3427
xawa adlı üyeden alıntı
Sadece Hindistan da satılan modelerde kapata biliyorsun. start düğmesinin üstüne boşluk var yani yeri hazır ama yok.
Trafik de daha iyi fark edilmek için açık kalması daha iyi zaten. neden kapatmak istiyorsun?, günümüzde nerdeyse tüm araçlarda gündüz ledi standart olarak varken en çok otomotiv sektörü maliyet açısından kacardı gerekli olmasaydı.
Trafikte farkedilmek için kesinlikle faydalı buluyorum.Kapatmaktan ziyade özellik olarak bilgi almak istemiştim.Cevap için teşekkür ederim.
-
05 Nisan 2015, 18:12
#3428
Artcim nasil becerdiyse botlariyla selenin sol alt tarafindaki siyahligi bir sigara paketi buyuklugunde ve sanki ince zimpara surtmus gibi cizmis cok belirgin degil ama bakinca belli oluyor canim esim benim iste . bu konuda yardim edersiniz bu cizik gecermi bir cozum varmidir arkadaslar ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:58 ----------
ALI BABA VE EBAY SIPARISLERI HAKKINDA UYARI : ARKADASLAR BU SITELERDEN SIPARIS VERIRKEN MUTLAKA VE MUTLAKA MOTORUNUZUN MARKA VE MODELINI SATICI ILE PAYLASIP PARCA TEYIDI YAPIN. 2013 DUKE E OLAN MANET 2014 E UYMAYABILIR
-
05 Nisan 2015, 19:11
#3429
DukeRider adlı üyeden alıntı
Artcim nasil becerdiyse botlariyla selenin sol alt tarafindaki siyahligi bir sigara paketi buyuklugunde ve sanki ince zimpara surtmus gibi cizmis cok belirgin degil ama bakinca belli oluyor canim esim benim iste . bu konuda yardim edersiniz bu cizik gecermi bir cozum varmidir arkadaslar ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:58 ----------
ALI BABA VE EBAY SIPARISLERI HAKKINDA UYARI : ARKADASLAR BU SITELERDEN SIPARIS VERIRKEN MUTLAKA VE MUTLAKA MOTORUNUZUN MARKA VE MODELINI SATICI ILE PAYLASIP PARCA TEYIDI YAPIN. 2013 DUKE E OLAN MANET 2014 E UYMAYABILIR
bir resim atabılırmısınız ben pek anlamadım neresı oldugunu cunku. ve nasıl bır cızık
-
05 Nisan 2015, 19:40
#3430
Suan disardayim kisa zamanda atarim. Sol taraf sele alti hemen siyah alan var ya teker r dogru ic taraf
-
05 Nisan 2015, 22:55
#3431
Selamlar arkadaslar,ilk motorum duke ile 2 hafta icinde 1000km rodaji tamamlamis bulunuyorum.Aklimda hic yokken gecen aksam hafif donuste biraz gazi acinca lastiklerlerin kaymasi ile motor altimdan gidiyordu az kalsin.Yola cikali henuz 5 dk olmustu.Uzerinde gelen mrf revz lastiklerin performansi yaptigim 1000 km de bazen hayal kirikligina ugratti icin haftaya ilk is lastikleri degistirmeyi dusunuyorum.Sorularim sunlar
1)Duke200 icin onerilebilecek en iyi lastik modelleri nelerdir?
2)Arka lastigi 150/60/17 yerine 160/60/17 takmamin ne gibi eksileri artilari vardir?
Lastik arastirmamda genellikle michelin pilot ve pirelli rosso isimlerine denk geldim bunun haricinde tavsiyelere de acigim.Butce sinirlamam yok.
Tesekkurler
-
06 Nisan 2015, 00:00
#3432
Herkes rosso 2 tavsiye ediyor, başka bakmaya gerek yok sanırım.
Geniş ebat için bir büyük takılabilir ama 160 60 takarsan jant dar olduğu için olur o 150 70.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------
Düzeltiyorum arka lastik zaten 150 60 tı, 160 60 ta pek fark olmadığı için uygun olur çokta etkilemez.
Yoksa mt60 rs corsa filan mı düşünüyorsunuz?
-
06 Nisan 2015, 02:55
#3433
Arkadaşlar yarın inşallah motorum geliyor bi kaç şey danışayım. arabam varda motor işi farklı tabi
Şimdi zincir yağlaması felan ne kadar sürede bi yapayım?
Lastik degişicem direkt degişeyimmi acemiyiz düşmekten korkuyorum o yüzden rosso 2 dusunuyorum?
Birde arabayla aynımı bılmıorum bu debraj sıkarken vites geçişte tam mı sıkalım yoksa hafif yarıya kadar mı
-
06 Nisan 2015, 08:32
#3434
Yarı offroad bi lastik oldugu icin mt60 rs corsa dusunmuyorum.CUnku motoru yuzde 95 asfaltta kulllanacagım ve asfalttaki yol tutusu benim icin cok onemli.Dun ıkı kisiden michelin pilot serisi lastiklerin cok iyi oldugunu duydum siz ne dusunuyorsunuz bu konuda.Ayrıca kısa kuyruk almayı dusunuyorum aranızda taktıran surdan al diyebilecek arkadaslar var mı? Kısa kuyruk un bir kac cesidi var resimleri ekliyorum.
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
Herkes rosso 2 tavsiye ediyor, başka bakmaya gerek yok sanırım.
Geniş ebat için bir büyük takılabilir ama 160 60 takarsan jant dar olduğu için olur o 150 70.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------
Düzeltiyorum arka lastik zaten 150 60 tı, 160 60 ta pek fark olmadığı için uygun olur çokta etkilemez.
Yoksa mt60 rs corsa filan mı düşünüyorsunuz?
-
06 Nisan 2015, 13:14
#3435
berkcigdem adlı üyeden alıntı
normal değil. bi oynat tam oturmamış olabilir. eğer takım eşyan varsa seleyi bir sök tak oturur yerine. yarım santimden çok daha az bir boşluk oluyor normalde. takıp çıkartmak cok kolay bu arada 2 tane vida. yapamam falan dıyorsanızda söleyin ben resimlerini çekip size nasıl yapıldıgını anlatırım.
ayrıca aksel iyi kurtarmışsın. yoksa cidden orda ver babam ver olurdun. ktm biraz büyük şehirler hariç şehirdışlarında güçsüz kalıyor. bu arada parçaları bu şekilde değiştirerek çok iyi yapmışsın hem orjinali ile değişip hemde bence güzel gözüken parçalar takmışsın. karşıdan davacı olsan mı olmasan mı bilemedim senin uğraşıp uğraşmamana kalmış. ama belkide adamla ortak bir yolda anlaşabilirsinde. bak durum bu bu diye anlatsanız. en azından atıyorum 1000 tl nın 750 sını degılde 500 ünü sen ver deseniz belki yanaşabilir. baktınız gıcık gıcık konuştu o zaman verin mahkemeye 750 sini alın... ama tabıkıde takdir sizin belkide aman ya diyip hiç uğraşmazsınız.( ben olsam muhtemelen böyle derdim )
Bugün ölçmeye çalıştım. Yaklaşık 5-6mm arası boşluk var. Biraz abartmış olabilirim. Çok aşırı bir boşluk değil ama göze çarpıyor. Koltuğu söküp incelemeyi düşünüyorum. Tam oturmamış olabilir. Hava filtresinede bakarım.
-
06 Nisan 2015, 20:15
#3436
arkadaşlar sağ olun geçmiş olsun dilekleriniz için hepinize teşekkür ederim. size şu kadar söylim yerde metrelerce kaymama rağmen minumum hasar çıkardı bana motor. şöyle söylim kasada bir tane bile çizik yok bu çok ilginç geldi bana motorun yere degen yerleri belli gidecek parçaları belli 3 4 parça sadece onun dışında motorda en ufak bir çizik bile yok. ön çamurlugun kırılma sebebide bisikletliye temas etmiş olmasıdır. yerde sürünmeyle arakası yok. ayrıca arkadaşlar benden size nacizane tavsiye 1 kaskınızın çeneliğini mutlaka bağlayın. ben kısa mesafe gideceğim için bağlamamıştım kafam iki kez yere vurduktan sonra kask kulagıma kadar çıktı kafamdan zaten komple çıkıp bir kez vursaydım şu an belkide burda yoktum. ayrıca mutlaka korumalı mont giyin . benim kollarımda ve belden yukarımda hiç bişey yok. bacaklar haşat korumalı pantolon olmadıgı için bildiginiz zımpara gibi yedirdim bacakları. baya geçti gerçi ama korumalı bir pantolon olsa bacaklarıda kurtarıcaktım
-
06 Nisan 2015, 21:48
#3437
merhaba arkadaşlar ,
duke 200 alıcam bütçemden dolayı 2.el bakıyorum , aldıktan sonra bılgı ve tecrübelerinize cok ıhtıyac duyacagım . arıyorum ama ilan sayısı çok az özellikle izmir de inşallah bir an önce aranıza katılırım.
-
06 Nisan 2015, 22:34
#3438
Ucka adlı üyeden alıntı
Mt60 rs corsa özel hamurlu bir lastik, asfalt yol tutuşu çok iyi diyorlar, belki rosso 2 den bile iyi olabilir. Yurdışı sitelerde dukete kullananlar vardı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------
sercankayas adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar ,
duke 200 alıcam bütçemden dolayı 2.el bakıyorum , aldıktan sonra bılgı ve tecrübelerinize cok ıhtıyac duyacagım . arıyorum ama ilan sayısı çok az özellikle izmir de inşallah bir an önce aranıza katılırım.
Bende ikinci el bakıyorum, kredimi bile çektim kafama uyan bulduğumda alacağım inşallah
İzmir'deki ilanlardaki motorlara bakmaya gittiniz mi?
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
06 Nisan 2015, 22:59
#3439
Evet mt60rs corsa guzel bir lastik ama yurtdisi incelemelerine bakildiginda yuzde 40 arazi yuzde 60 asfalt icin yapildigini gorursunuz.Duke cilerin mt60 rs kullanma sebebi zaten spormoto gorunumlu olan duke lere disli gorunumlu lastigin cok yakismasidir.Kimsenin en iyi yol ututsu sagladigi icin mt60 rs corsa taktirdigini dusunmuyorum.Lastik degistirme sebebim virajlarda stock lastiklerin kaymasi.Virajlarda daha iyi yol tutusu istiyorsam ust duzey bir asfalt lastigini tercih etmem gerektigini dusunuyorum.COk ani hareketler yapmayan kisiler gayette mt60 kullanabilir.Ama kendimi ne kadar agresif surdugumu bildigim icin beni yola viraja en cok tutacak lastigi kullanmak istiyorum.Mt60 gercekten kaliteli yol tutusu iyi bir lastik ama lastigin hangi kosulalrda kullanacagi dusunerek alinmasi gerektigini dusunuyorum.Yoksa mt60 in goruntusu cok daha sik duruyor duke lerde bende ondan taktirmak isterdim.
[QUOTE=Sepetçioğlu;3587273]Mt60 rs corsa özel hamurlu bir lastik, asfalt yol tutuşu çok iyi diyorlar, belki rosso 2 den bile iyi olabilir. Yurdışı sitelerde dukete kullananlar vardı.[COLOR="Silver"]
-
06 Nisan 2015, 23:23
#3440
Arkadaşlar bende 2500 km.de ikinci el 2013 duke 200 ABS alarak aranıza katılmış bulunuyorum. İlk motorum 100 km. gezdim hala gaz tepkisine alışamadım. gaz veriyorum fırlıyor, gaz kesiyorum yığılıyor. arasını bulamadım...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)