Beyler hangi tavisye ederisinz ykaında görmedim gerçi. Turuncu olan mı BEYAZ olan mı. hangi daha güzel gözüküyor yakından ve bakıldıgında
Beyler hangi tavisye ederisinz ykaında görmedim gerçi. Turuncu olan mı BEYAZ olan mı. hangi daha güzel gözüküyor yakından ve bakıldıgında
beyaz daha büyük gibi duruyo ama turuncuda güzel iyisimi sen dükana gidince bak her ikisinede ve karar ver.
10 bin devirde vites değiitir ışığı yanıyo fakat 6. viteste 130-135 arası suratla giderken o ışık yanmıyo son viteste oldugu için. yani motorun sağlıklı tork değerlernin üstünde olmuş olmuyomu 130 135 gibi süratler. asıl sormak istediğim şu 200- 300 km boyunca bu motorla 130km hızın altına düşmeden gitmek motoru yorar mı bunu çok merak ediorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------
yada bu şekilde devamlı kullanan var mı yani uzun yol yapıp bu yolu hep dip gaz gidip sorun yaşayan yada yaşamayan
Bende onu soracaktım şimdi, bunda hız sınırlayıcı mı var, iptal edilebiliyor mu? Ediliyorsa servis mi yapıyor maliyeti nedir?
Ybr yapıyorsa buda rahat yapıyordur
135 te falan hız kesiciye girio. hız kesici olmasa 150 160 ı çok rahat görür. garanti dışı kaldığı için ben iptal ettirmedim
merhabalar, duke 200üm için elcik koruma bakıyorum çin malı bişey. İki farklı ürün seçeneği var 22mm ve 28mm gidona uyumlu diyor sanırım duke gidon çapı 22mm. Emin olmadığımdan sormak istedim bilen varsa yardımcı olur mu acaba
Selamlar bir haftadir hernekadar surmeye calissamda hava muhalefeti sebebiyle kullanamiyorum malum hala acemilik var daha 200 kusur km deyim.sormak istedigim sey rodaj da iken dikkat edilmesi gereken seyler.yani 5-6000 rpm i gecmiyorum ama malum istanbul trafigi ani hizlanip ani frenleme surekli oluyor rodaj a zarar verirmi bu durum ?
ECU'ya serviste yazılım atılarak...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------
gidon uçları 22mm, gidon merkezi 28mm-yani fat bar diye geçer...
Ben dukeye E-Bay'dan aldım (2 takım)....
boşta kalan 1 adeti gelince satacağım...
The Power of The Dreams.
elciklere diyecek hiç bişi yok inceden nasır var ben de şaka degil düzenli barfix şınav çalışırım bana bile sert geliosa serttir o elcik. bide ıslanınca kavramak mümkün degil acayip kaygan oluyo
Tam teşeküllü bir KTM y.servisinde diyagnostik (arıza tespit) aracılığı ile mümkün, elletmeni tavsiye etmem-garanti dışı kalıyo...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------
Harris silicon elcik veya Ariete kauçuk elcik tavsiyemdir/ben yaptım faydasını gördüm...
The Power of The Dreams.
çok kaliteli bir ktm servisine gitmeni tavsiye ederim. ben eski duke 200 ümde egzosdaki susturucuyu iptal ettirmek istemiştim.biraz daha tok ses çıkartsın diye trafikte farkedılmek ıcın. ama hem garanti iptal oluyordu hemde beyin ile oynıcakları için zararlı olucagını söyledıler ve vazgectım zaten. keza ecuya yazılımda emin ol motoruna zarar verıcektır ve %100 garantı dısı kalıcaktır. o yuzden hıc bulaşmayın böyle birşeye. elciklered yapıcak birşey yok ktm nın aksesuar katalogunda elcıkler var onlardan alıcaksınız =)) eldiven ile kullanıyorsanız bence sorun teşkil etmiyor ben bugune kadar hiç bir duke motorumda değiştirmedim.
Arkadaşlar Ninja 250 sl arasında gidip gelmiştim fakat bugün kararı verdık iyice ölçtüm arttım duke'de karar kıldık cok sukur sorun yaşacagımı zannetmıyorum inşallah pişman olmam
2015 modelini aldık. ABS'li olarak. ABS'siz istiyordum ama adam anlattıktan sonra herşeyi ABS'li aldım. fiyatlar bide 2-3 haftaya artacak dedi. pazartesi bankadan parayı alıp siparişi veriyorum. çarşamba gelmiş olur dedi adam bakalım hayırlısı inşallah
tek cekingem boy 184 kılo 81 felan komil durmaz inşallah:d TURUNCU rengini istedim. bazı arkadaşalr beyaz dedide adamda Duke turuncu daha iyi felan deyince dedık hacı o olsun madem.
Şimdi rodaj konusu detaylı anltayacak arkadaş lazım. arabam var ayriyetten. motor'da rodajda neye dıkkat etmeliyim. kac km'de ortalama gıdeyım ne bıleyım devir limi kullanayım motoru bu zamanlar.
Birde son olarak lastiklerini hic bilmiyorum hangi marka değişmeye gerek var mı. Olmadı ROSSO 2leri cakayım dıyorum
öncelikle hayırlı olsun. o fiyatlar artmıcak sabit =) ama euro bazında oldugu ıcın euro artarsa artar duserse duser...
ben absli almazdım ki almadımda hiç duke 200 modellerinde ama abs tabıkıde faydalı bırsey.
rodajda ise 7.000 deviri geçmeyin sakın ola öle devirli kullanmayın :D zaten kitapçığa bakın herşeyi yazıyor.ani hızlanmalar yada ani frenler yapmayın.tabı anı fren yapmıcam dıyede kaza yapmayın :D uzun sure aynı hızda gitmeyın. motoru zorlamayın uslu uslu gidin Lastikler için ise ne biliyim ben sorun yaşamadım ama inkarda etmem rosso II çok dogru bir karardır başka birşey takmayın ama.
The Power of The Dreams.
Ben henüz uğraşmadım ama Duke 200 de şuan ki haliyle Shift RPM ve Rev Limiter devri ayarlanabiliyor olması lazım. İnternette örnek videolar var.
RPM1 ve RPM2 şeklinde iki adet parametre var. RPM1 Gear Shift Light parametresi olarak geçiyor. Yani Motor devri RPM1 parametresi ile belirtilen değere ulaşınca üstteki led yanar.
RPM2 parametresi ise Rev limiter yani kesici devridir. Bildiğim kadarıyla fabrika çıkışı 10500 olarak geliyor. 6 vites 10500 rpm'de yaklaşık 137 civarı bir hız görülüyor. Ben henüz bu hızlara çıkmadım fakat top speed videolarını inceleyince motor devrinin 10500 civarlarında gezdiğini görüyorum.
Bu RPM2 parametresi ecu remapping olmadan ne kadar arttırılabiliyor ona bakmak lazım. Ben Hafta sonu bi bakayım. Eğer 10500 yerine 11500 felan yaparsak max hızımız 150'lere felan çıkabilir.
Bu özellik aslında rodaj aşamasında faydalı olabilir. Rev limiter değeri 7000 lere çekilirse istemsiz devir aşımları engellenmiş olur. Bu motor başka birşey gerçekten özellikle araç sollamalarda istemsiz olarak gear shift lambasını yakıyorum. İster istemez gaza dokunuyorsun :D
Bu işlemin nasıl yapılacağız user manual'de anlatılıyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)