Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3241

    Üyelik
    25 Aralık 2014
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    her dedıgıne tek tek cevap verıcem şimdi. ktm duke 200 -390 690 r kullanıcısı olarak suandada guncel olarak 690r ı ve 200 ü kullanıyorum. ktm duke 200 süper bir motora bınıyorsun bılgın olsun. ilk motor olarak ktm almışsın aldıysan bıktım ktm nın fıyat politaksından demıceksın cunku ktm pahalıdır bu bilinen birşey.ktm ye biniyorsun banada kımse demesın ktm kalıtesız falan dıye. öncelikle daha motorun 300 km de öle 3 haftada bır zıncır yaglanmaz uzerındekı zıncır zaten kötü bi zincir sen o zinciri 400- 500 km arası yağlıcaksın.maks 10.000 km sonrada o zincir çöpe gidicek zaten. kazalarına gelince öncelikle geçmiş olsun umarım birşeyin yoktur. ktm de duke serileri için korumalar mevcut ama bu korumaların hepsını takarsan en 2.000 tl yı gozden cıkart. her ıkı duke dede yan motor koruma demırlerı el korumaları ve crashped ler takılı. motoru bılerek yana yatırdım oldugum yerde bıraktım yani yavaşca hıc bır sekılde granaj bıle yere değmiyor bunlar takılıyken. değen tek parça artçının oradaki tutunma demirleri. çalıştırma esnasında bazen far yakmaması cok normal cunku bendede oluyor bu motorun kendısını korumaya almasıyla alakalı özellikle ilk başta sogukken calıstıgında bazen bu durumu yapıyor normaldır takılma... lastıklerı degıstı 690r ın ( bu benım kendı tercıhımdı yoksa uzerındekı lastık ıyı zaten ) duke 200 degısmedı ama ıyı bır lastık degıl. tecruben az ılk motorun o yuzden ıslak zemınde kontrol edemeyebılırsın o lastıkle. aynayı altında bır somon var onu sıkarak yapabılırsın eger hala olmuyorsa bı yerını falan mı kırdın acaba ? çantaya gelırsek ktm duke ıcın uretılmıs özel olarak canta demırı ve 2 yan 1 adette arkaya canta mevcut bunların hepsının toplamı ortalama 2-3 bın tl ye gelıyor. bence hıc gerek yok. sanayıde gıdıp demır taktırır uzerınede kocaman bı canta eklersen o motorun butun guzellıgı kaybolur. bagaj derdin var ise keşke hiç bulaşmasaydın böle bir motora scooter alsaydın. en baştada dedıgım gıbı ktm pahalıdır ama ktm farklıdır... nc750 yi yazmıssın guzel motordur ama sen daha bi 15-20 bın km yap o motoru öle al nc750 öle duke 200 e benzemez gazı actıgın anda kendını yerde motoru gıderken gorursun. birde motoru yardıra yardıra gıdenlerı goruyorum demıssın. valla 690r ıda 200 üde yardıra yardıra gıdıyorum bazen. eğer motordan anlıyor motorun bakımlarını vs herseyını cok ıyı bır sekılde yapıyorsan emın ol ktm yardıra yardıra gıdıcek bı motordur. 11 bın devırlerde kesıcı devreye gırıyor 200 lukte sen demısısn ya 7 bınden yukarı cıkmıyorum cık hıc bırsey olmaz. ama bu arada motorun daha 1000 km ılk rodajdan sonra geç şimdi değil ben 200 lugu 7- 10 bın arası kullanıyorum ve emın ol benım her ıkı motorumda haşat olmıcak. umarım cevaplarım açıklayıcı olmuştur... herhangı bır sorun olursada mesaj atarsan dahada yardımcı olurum. ıstanbuldaysanda yuz yuze gelır anlatırım vs vs [COLOR="Silver"]
    27 ocaktaki yazını daha yeni görüyorum :D Evet aynen dediğin gibi motoru ben bilmiyormuşum.

    Motor şuanda 650 km de felaket derece alıştım. Fazla binmiyorum ama nerdeyse 250km yağışlı havada bindim. Trafik olunca akşamları motorla çıkıyorum.

    Tekerlere alıştım artık. Çokta kötü değilmişler ben patır kütür frene bastığım için kayıyormuş. Yokuş aşağı hariç hiç bir problem yaşamıyorum. Fakat hala daha kaliteli lastik taksam ne kadar fark edecek merak ediyorum 1000 bakımında değiştircem.

    Yazını baya geç gördüğüm için ben hala o şekilde yağlamaya devam ettim ve şuanda zincir çöp duruma geldi. Çünkü temizlemek için zinciri sökecekken en dıştaki kabuğu eğip çöpe gönderdim yeni zincir sipariş ettim 3 güne gelir onu artık sağlam kullanırım :D Zaten zincirin üzerine çizikler doluyud sanırım aşığı yağdan kaydırma yapıyordu.

    Ebay dan manetleri ve ayaklıkları komple değiştirdim turuncu renkte olunca çok daha güzel durdu ve manetler ayarlanabilir olduğu için yenileri çok daha rahat oturdu elime. Şimdi elcikleride değiştircem. Elcik korumada aldım muadil. Toplam burada 400 tl tuttu. Ama güzel oldu :D

    Motoru servise götürdüm düştüğü zaman müşürler çıkmış ben hiç fark etmedim ön fren hiç bir şekilde arka stop u yakmıyormuş ve bu yüzden arada sırada ışıklar problem yaratıyormuş. Kabloları takınca herşey düzeldi. Arada sırada gene yapıyor o kapama olayını ama eskisi kadar çok değil.

    Elcik koruma hariç diğer korumaları taktırmayi tekrardan düşününce vazgeçtim. Ama sen diyince taktırıyım dedim madem motoru havaya alacak kadar iyiler.

    Yan çanta takıcam şart. Topcase den vazgeçtim kappa çanta vardi denedim motoru çok bozuyor. Yan çanta şık duruyor ama onu alıcam uygun fiyatlı arıyorum bir şeyler. Çünkü hala eşyalarımı yanımda gezdirmekten sıkılıyorum. Aslında icon variant ghost kask aldım hiçte bağlayasım yok motorun yanında :D Görürse biri kırar diye düşünmüyor değilim :D

    Ben motoru kullanırken hem acemilik gereği hemde etrafta duyduklarım ötürü hala 7bin i geçmiyorum. Arada 10 görüyorum 1-2 viteslerde oluyor fakat 1200km olana kadar hiçte zorlama niyetinde değilim. Motor sağırmı diye arkadaşa denettirdim 137km görmüş demekki sıkıntısı yok :D


    Sanırım benim motosiklet sürmeye alışmam daha uzun sürecek. millet 180 basarken ben 100km hız görünce rüzgardan geriye atınca tırsıyorum. Zaten sakin kullanıyorum. Bir ara cam takıcaktım ama gerçekten bozuyor motorun görünüşü.

    Sınıfına göre başkta motorları deneme şansım oldu. Evet ktm bambaşka bir dünya diğer motorlara göre. Tek sevmediğim şu vitesin tıkırdaması hondada bu yok ama her güzelin bir kusuru olsun :D


    Sonuç: Ktm gerçekten güzel bir motormuş. Meğer ben kıymetini bilememişim. Motor a ilk defa binen biri olarak değerini anlıyamadık :D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3242
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı Oser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    27 ocaktaki yazını daha yeni görüyorum :D Evet aynen dediğin gibi motoru ben bilmiyormuşum.

    Motor şuanda 650 km de felaket derece alıştım. Fazla binmiyorum ama nerdeyse 250km yağışlı havada bindim. Trafik olunca akşamları motorla çıkıyorum.

    Tekerlere alıştım artık. Çokta kötü değilmişler ben patır kütür frene bastığım için kayıyormuş. Yokuş aşağı hariç hiç bir problem yaşamıyorum. Fakat hala daha kaliteli lastik taksam ne kadar fark edecek merak ediyorum 1000 bakımında değiştircem.

    Yazını baya geç gördüğüm için ben hala o şekilde yağlamaya devam ettim ve şuanda zincir çöp duruma geldi. Çünkü temizlemek için zinciri sökecekken en dıştaki kabuğu eğip çöpe gönderdim yeni zincir sipariş ettim 3 güne gelir onu artık sağlam kullanırım :D Zaten zincirin üzerine çizikler doluyud sanırım aşığı yağdan kaydırma yapıyordu.

    Ebay dan manetleri ve ayaklıkları komple değiştirdim turuncu renkte olunca çok daha güzel durdu ve manetler ayarlanabilir olduğu için yenileri çok daha rahat oturdu elime. Şimdi elcikleride değiştircem. Elcik korumada aldım muadil. Toplam burada 400 tl tuttu. Ama güzel oldu :D

    Motoru servise götürdüm düştüğü zaman müşürler çıkmış ben hiç fark etmedim ön fren hiç bir şekilde arka stop u yakmıyormuş ve bu yüzden arada sırada ışıklar problem yaratıyormuş. Kabloları takınca herşey düzeldi. Arada sırada gene yapıyor o kapama olayını ama eskisi kadar çok değil.

    Elcik koruma hariç diğer korumaları taktırmayi tekrardan düşününce vazgeçtim. Ama sen diyince taktırıyım dedim madem motoru havaya alacak kadar iyiler.

    Yan çanta takıcam şart. Topcase den vazgeçtim kappa çanta vardi denedim motoru çok bozuyor. Yan çanta şık duruyor ama onu alıcam uygun fiyatlı arıyorum bir şeyler. Çünkü hala eşyalarımı yanımda gezdirmekten sıkılıyorum. Aslında icon variant ghost kask aldım hiçte bağlayasım yok motorun yanında :D Görürse biri kırar diye düşünmüyor değilim :D

    Ben motoru kullanırken hem acemilik gereği hemde etrafta duyduklarım ötürü hala 7bin i geçmiyorum. Arada 10 görüyorum 1-2 viteslerde oluyor fakat 1200km olana kadar hiçte zorlama niyetinde değilim. Motor sağırmı diye arkadaşa denettirdim 137km görmüş demekki sıkıntısı yok :D


    Sanırım benim motosiklet sürmeye alışmam daha uzun sürecek. millet 180 basarken ben 100km hız görünce rüzgardan geriye atınca tırsıyorum. Zaten sakin kullanıyorum. Bir ara cam takıcaktım ama gerçekten bozuyor motorun görünüşü.

    Sınıfına göre başkta motorları deneme şansım oldu. Evet ktm bambaşka bir dünya diğer motorlara göre. Tek sevmediğim şu vitesin tıkırdaması hondada bu yok ama her güzelin bir kusuru olsun :D


    Sonuç: Ktm gerçekten güzel bir motormuş. Meğer ben kıymetini bilememişim. Motor a ilk defa binen biri olarak değerini anlıyamadık :D

    parça parça okuyarak cevaplıcam yazını sımdı =)

    benim duke 200 dede suan standartı var ben her gun kullanıyorum yagmur camur. yagmur oldugunda zorlamıyorum cunku bılıyorum altındaki lastıgı ama naylon bır lastık degıl o yuzden degıstırmedım. bence yaz gelıyor degıstırmene gerek kalmayabılır ama dıyorsankı içim rahat etsın rossoII takıcaksın başka bırsey degıl.

    ktm nın kendı zıncırlerı var cok guzel onlardan tavsıye ederım. istanbuldaysan ahmet usta var karaköyde ata motor ondan alabılısın dun gıttım elınde mevcuttu dıye hatırlıyorum. ben turuncu olanını taktım cokda yakısıyo =)

    bak benım duke 200 ün resimleri sitede mevcut bu konu başlıgında gecenlerde paylastım uzerınde takılı olanları gör çok tatlı oluyo namussuz =)

    rodajdakı motoru keske arkadasına vermeseydın ve oda 137 gormeseydi... neyse 1 kereden bırsey olmaz ) rodaj donemınde zaten geçme 7 bını. rodajdan sonra yapıstır gıtsın =) dıyorum ya ben sert kullanıyorum her ıkı motoruda ama motoru öldürcek şekilde değil bilinçli sert kontrollu sert...

    naked oldugu ıcın ruzgar alıcaksın kaçar yolun yok =) orjınal ön cam küçücük alma bence hiç bir işe yaramıyor göbek delıgıne glen ruzgarı kesıyor sadece o kadar yani :D

    ama vıtesten gelen sesı anlayamadım sıfır ses dıye bırsey yok ama ufacık tıkırt sesı gelıyor öle takur tukur ses yok eğer öyle bır ses varsa bır terslık vardır.

    sonuç : ben sana demiştim onun adı KTM farklı bir marka o :D

  3. #3243

    Üyelik
    25 Aralık 2014
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    parça parça okuyarak cevaplıcam yazını sımdı =)

    benim duke 200 dede suan standartı var ben her gun kullanıyorum yagmur camur. yagmur oldugunda zorlamıyorum cunku bılıyorum altındaki lastıgı ama naylon bır lastık degıl o yuzden degıstırmedım. bence yaz gelıyor degıstırmene gerek kalmayabılır ama dıyorsankı içim rahat etsın rossoII takıcaksın başka bırsey degıl.

    ktm nın kendı zıncırlerı var cok guzel onlardan tavsıye ederım. istanbuldaysan ahmet usta var karaköyde ata motor ondan alabılısın dun gıttım elınde mevcuttu dıye hatırlıyorum. ben turuncu olanını taktım cokda yakısıyo =)

    bak benım duke 200 ün resimleri sitede mevcut bu konu başlıgında gecenlerde paylastım uzerınde takılı olanları gör çok tatlı oluyo namussuz =)

    rodajdakı motoru keske arkadasına vermeseydın ve oda 137 gormeseydi... neyse 1 kereden bırsey olmaz ) rodaj donemınde zaten geçme 7 bını. rodajdan sonra yapıstır gıtsın =) dıyorum ya ben sert kullanıyorum her ıkı motoruda ama motoru öldürcek şekilde değil bilinçli sert kontrollu sert...

    naked oldugu ıcın ruzgar alıcaksın kaçar yolun yok =) orjınal ön cam küçücük alma bence hiç bir işe yaramıyor göbek delıgıne glen ruzgarı kesıyor sadece o kadar yani :D

    ama vıtesten gelen sesı anlayamadım sıfır ses dıye bırsey yok ama ufacık tıkırt sesı gelıyor öle takur tukur ses yok eğer öyle bır ses varsa bır terslık vardır.

    sonuç : ben sana demiştim onun adı KTM farklı bir marka o :D
    Lastiği alma tek sebebim sadece merak. İhtiyacım yok aslında ben senede 5bin km bile yapabilecek biri değilim iş sahibi olduğumdan şirketin işi bitse personelin derdi bitmiyor :D Yani bu lastiklere alışmadan önce hep kayıyordum ama şimdi alıştım sadece bayır aşşa ayarlayamıyorum motor freni yaparken hemen kitliyor debriyaj la inmek istemiyorum ki debriyaj bitmesin.

    Benim zincirler turuncu zincirdi zaten ama çinden gelme :D Kutusunda bir tane latin harfi yoktu benim adress ve adım dışında :D Ne kadar orjinal bilemem. Ata motor u duymadım benim 16 senemin geçtiği yenisahrada kickstar diye motorcu varmış ktm'nin servisi imiş o eski lanet mahalle ne hale geldi diye meraktan gidicem orda varsa alırım ordan.


    Bizim milletin motoru sağır bırakırsın olayı herkesin azğında olduğundan şimdi başımıza gelmesin diye denettirdik :D Yoksa o çoçuğa hayabusa ver farketmez 2 güne motoru kırar :D Ben zaten hala gazı ayarlayamıyorum düşük devirde sanki çoçuk parkındaki ata binmiş gibi ileri geri sallanıp duruyorum :D Hele artçı varken kaskın arkası kafa atmaktan yamuldu :D

    Orjinal camı çok küçük bu harley in camlarını yapan bir yer var ümraniye de orası isteğe göre yapıyor en azından göğüsüme gelen rüzgari kessede ben biraz hızlanabilsem neyse zaten fazla hız iyi değil :D

    Şimdi vites kutusunda 3 ses türü var. Eğer çok hafif gaz vererek vites değiştirdiğinde ince bir şrr diye sesle vites değişiyor ve çok yumuşak oluyor. 2. si ses ise normalde 5-6 devirlerde yükseltirken yada 3-2 devirde düşürürken tıklama şeklinde bir değişim oluyor. İşte ben bundan rahatsız oldum ama kemikli midir nedir onu diyolar irsi yani. Bozuk değil cinsi bu ama hondada bu yok. Hep şıkır şıkır geçiyor. 3. ses ise bazen doğru devirde olmayınca düşürürken küt diye vuruyor :D Dönene çarklar birbirini yakalarken durdurduğu için öle ses cıkıyor başta bunu çok yapıyordu allahtan artık alıştım :D Birde yarım vites te vurması var o zaten motoru zıplatıyor. Acemi sesi diyolarmuş buna motoru bilenler sesi bilmezmiş. Çok kişiye sordum 1 kişi söyledi sadece.

    Yan çantayı birde takozları takıyımda daha güzel olsun. Aslında ben bir ara 3ds max oturup çizdim motorun parçaları hesapladım. Aküyü öne alarak benzin deposunu arkaya almayla o öndeki depo olan yere 2 yöne açılan kask + küçük eşyaların sığabildiği bir tasarım yapmak mümkün ama gelde ruhsata işlet :D

  4. #3244
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı Oser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastiği alma tek sebebim sadece merak. İhtiyacım yok aslında ben senede 5bin km bile yapabilecek biri değilim iş sahibi olduğumdan şirketin işi bitse personelin derdi bitmiyor :D Yani bu lastiklere alışmadan önce hep kayıyordum ama şimdi alıştım sadece bayır aşşa ayarlayamıyorum motor freni yaparken hemen kitliyor debriyaj la inmek istemiyorum ki debriyaj bitmesin.

    Benim zincirler turuncu zincirdi zaten ama çinden gelme :D Kutusunda bir tane latin harfi yoktu benim adress ve adım dışında :D Ne kadar orjinal bilemem. Ata motor u duymadım benim 16 senemin geçtiği yenisahrada kickstar diye motorcu varmış ktm'nin servisi imiş o eski lanet mahalle ne hale geldi diye meraktan gidicem orda varsa alırım ordan.


    Bizim milletin motoru sağır bırakırsın olayı herkesin azğında olduğundan şimdi başımıza gelmesin diye denettirdik :D Yoksa o çoçuğa hayabusa ver farketmez 2 güne motoru kırar :D Ben zaten hala gazı ayarlayamıyorum düşük devirde sanki çoçuk parkındaki ata binmiş gibi ileri geri sallanıp duruyorum :D Hele artçı varken kaskın arkası kafa atmaktan yamuldu :D

    Orjinal camı çok küçük bu harley in camlarını yapan bir yer var ümraniye de orası isteğe göre yapıyor en azından göğüsüme gelen rüzgari kessede ben biraz hızlanabilsem neyse zaten fazla hız iyi değil :D

    Şimdi vites kutusunda 3 ses türü var. Eğer çok hafif gaz vererek vites değiştirdiğinde ince bir şrr diye sesle vites değişiyor ve çok yumuşak oluyor. 2. si ses ise normalde 5-6 devirlerde yükseltirken yada 3-2 devirde düşürürken tıklama şeklinde bir değişim oluyor. İşte ben bundan rahatsız oldum ama kemikli midir nedir onu diyolar irsi yani. Bozuk değil cinsi bu ama hondada bu yok. Hep şıkır şıkır geçiyor. 3. ses ise bazen doğru devirde olmayınca düşürürken küt diye vuruyor :D Dönene çarklar birbirini yakalarken durdurduğu için öle ses cıkıyor başta bunu çok yapıyordu allahtan artık alıştım :D Birde yarım vites te vurması var o zaten motoru zıplatıyor. Acemi sesi diyolarmuş buna motoru bilenler sesi bilmezmiş. Çok kişiye sordum 1 kişi söyledi sadece.

    Yan çantayı birde takozları takıyımda daha güzel olsun. Aslında ben bir ara 3ds max oturup çizdim motorun parçaları hesapladım. Aküyü öne alarak benzin deposunu arkaya almayla o öndeki depo olan yere 2 yöne açılan kask + küçük eşyaların sığabildiği bir tasarım yapmak mümkün ama gelde ruhsata işlet :D
    boşver alma o zaman lastik =) ama dıyorsankı yok merak edıyorum vs 1000 tl falan onlar. ama faydasını gorursun her turlu merak etme. vıtes kucultup lastıgı nasıl kıtlıyorsun onu anlamadım. bir anda 3 den 2 ye aldıgında atıyorum 10-11 devırlere dayarsan kıtler ancak onun dısında kompresore bıner zaten lastık kıtlemez.

    senın o zıncır anlaşılan baya tırt :D orjınal ktm nın kendı zıncırını ıste benden sana tavsıye. yoksada hasanpaşada spormotoyu ara onlarda vardır zaten yenısahraya 10dk mesafede.

    yok hocam sagır kulaksız dilsiz falan kalmazlar merak etme :D cok dusuk devırde kullanma motoru boğarsın guzel yaglama yapmaz örnegın atıyorum 50 ıle gıdıyosun 3. viteste git 4 e yada 5 e atma. ani hızlanma ani frenler yapma uzun sure aynı hızda gitme. artcıya zamanla alıscaksın aa kafalar vurmuyo dıceksın :D o tecrubeyle gelişen birşey ama zaten duke artcıyla cok rahat bır motor degıl yani.

    dedıgın cam yuksek olucak ve bence duke gıbı motorun butun guzellıgını çöpe atıcak.

    vites kutusunu bır turlu anlamadım bende öyle bır ses yok. yanı sadece vıtes kucultup yada yukseltırken tık tk sesı var oda cok normal ses dişlinin geçme sesi. sen onu 1000 bakımında söyle. belkide benım dedıgım normal sesdır sana garip gelmiştir. bu arada duke vıtes gecıslerınde cok sorunsuz cok basarılıdır.

    ruhsata işletmeyi bıraktım o duke olmaz başka bır motor olur :D duke ıcın orjınal yan cantalar var demıırıyle beraber ama pahalı oluyor işte 2 bıne falan yaklasıyor. ve o yan cantalar yakısıyor he bırde depo ustu cantası var tabı.

  5. #3245

    Üyelik
    25 Aralık 2014
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    boşver alma o zaman lastik =) ama dıyorsankı yok merak edıyorum vs 1000 tl falan onlar. ama faydasını gorursun her turlu merak etme. vıtes kucultup lastıgı nasıl kıtlıyorsun onu anlamadım. bir anda 3 den 2 ye aldıgında atıyorum 10-11 devırlere dayarsan kıtler ancak onun dısında kompresore bıner zaten lastık kıtlemez.

    senın o zıncır anlaşılan baya tırt :D orjınal ktm nın kendı zıncırını ıste benden sana tavsıye. yoksada hasanpaşada spormotoyu ara onlarda vardır zaten yenısahraya 10dk mesafede.

    yok hocam sagır kulaksız dilsiz falan kalmazlar merak etme :D cok dusuk devırde kullanma motoru boğarsın guzel yaglama yapmaz örnegın atıyorum 50 ıle gıdıyosun 3. viteste git 4 e yada 5 e atma. ani hızlanma ani frenler yapma uzun sure aynı hızda gitme. artcıya zamanla alıscaksın aa kafalar vurmuyo dıceksın :D o tecrubeyle gelişen birşey ama zaten duke artcıyla cok rahat bır motor degıl yani.

    dedıgın cam yuksek olucak ve bence duke gıbı motorun butun guzellıgını çöpe atıcak.

    vites kutusunu bır turlu anlamadım bende öyle bır ses yok. yanı sadece vıtes kucultup yada yukseltırken tık tk sesı var oda cok normal ses dişlinin geçme sesi. sen onu 1000 bakımında söyle. belkide benım dedıgım normal sesdır sana garip gelmiştir. bu arada duke vıtes gecıslerınde cok sorunsuz cok basarılıdır.

    ruhsata işletmeyi bıraktım o duke olmaz başka bır motor olur :D duke ıcın orjınal yan cantalar var demıırıyle beraber ama pahalı oluyor işte 2 bıne falan yaklasıyor. ve o yan cantalar yakısıyor he bırde depo ustu cantası var tabı.
    O geçme sesi hafif gaz verince gelmiyor. Ayarlamak zor ama gelmiyor hafif gazla. En iyi geçme şekli bana göre o ama vites küçültürken ayarlayamıyorum onu gaz verip hızlanıyor :D İstanbul' a dönünce gelirim yanına gösteririm.

  6. #3246
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı Oser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O geçme sesi hafif gaz verince gelmiyor. Ayarlamak zor ama gelmiyor hafif gazla. En iyi geçme şekli bana göre o ama vites küçültürken ayarlayamıyorum onu gaz verip hızlanıyor :D İstanbul' a dönünce gelirim yanına gösteririm.
    zaten küçültürken o gazı ver. ben sana şimdi onun nedenını burdan anlatmıyım ama sen altın elbıselı adam motorda vıtes degıstırmek vıdeosunu ızle dedıgımı cok guzel anlıcaksın.

  7. #3247
    fortunesv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2011
    Şehir
    Gönen
    Motosikleti
    Winton Too-Ybr 125-Ktm Duke 200
    Değerli Duke 200 kullanıcıları. Nacizane birkaç sorum olacaktı. Vakit ayırıp cevaplandırabilirseniz çok sevinirim.

    Öncelikle egzosunu değiştirmeyi düşünüyorum. Akrapovic'in 3500 TL dolaylarında olduğunu duyunca dudağım uçukluyordu neredeyse. Farklı egzos denemeleri olan (Leo vince, tiger vs.) arkadaşlar ses, performans ve yakıt bakımından geri dönüşler nasıl oldu paylaşabilirler mi fikirlerini?


    Sticker kit yapmayı düşünüyorum. Sizce en çok yakışan sticker kit hangisi? Nasıl uygulayacağız?

    Turuncu zincir arıyorum. KTM'nin orjinal üretiminde varmış sanırım. Deneyen arkadaşlar varsa aynı şekilde bilgilerini paylaşabilirlerse çok mutlu olurum.

    1000 bakımına Bursa'ya gidicem. En yakın servis spormoto'da Tigerace olarak gözüküyor. Bursa'daki arkadaşların servis hususunda (kalite bakımından) paylaşabilecekleri bir durum var mı?

    Son olarak motosiklete motor ve depo koruma demiri, elcik koruma taktırmayı düşünüyorum. Ebay'dan alışveriş yapmış olan arkadaşlarım da bu konuda bana fikir verebilirse çok sevinirim.

    Herkesin tekeri düz bassın, kazasız belasız kullanımlar nasip etsin.

  8. #3248

    Üyelik
    19 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Duke200
    Duke ile capkinlik turlari


    berkcigdem ve ucanteneke5 bunu beğendiler.

  9. #3249
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Alıntı Ucka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Masallah cok guzel motorunuz allah kaza bela vermesin. Rengini nasil yaptiniz kaplama mi boya mi cok yakismis.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------

    Alıntı fortunesv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli Duke 200 kullanıcıları. Nacizane birkaç sorum olacaktı. Vakit ayırıp cevaplandırabilirseniz çok sevinirim.

    Öncelikle egzosunu değiştirmeyi düşünüyorum. Akrapovic'in 3500 TL dolaylarında olduğunu duyunca dudağım uçukluyordu neredeyse. Farklı egzos denemeleri olan (Leo vince, tiger vs.) arkadaşlar ses, performans ve yakıt bakımından geri dönüşler nasıl oldu paylaşabilirler mi fikirlerini?


    Sticker kit yapmayı düşünüyorum. Sizce en çok yakışan sticker kit hangisi? Nasıl uygulayacağız?

    Turuncu zincir arıyorum. KTM'nin orjinal üretiminde varmış sanırım. Deneyen arkadaşlar varsa aynı şekilde bilgilerini paylaşabilirlerse çok mutlu olurum.

    1000 bakımına Bursa'ya gidicem. En yakın servis spormoto'da Tigerace olarak gözüküyor. Bursa'daki arkadaşların servis hususunda (kalite bakımından) paylaşabilecekleri bir durum var mı?

    Son olarak motosiklete motor ve depo koruma demiri, elcik koruma taktırmayı düşünüyorum. Ebay'dan alışveriş yapmış olan arkadaşlarım da bu konuda bana fikir verebilirse çok sevinirim.

    Herkesin tekeri düz bassın, kazasız belasız kullanımlar nasip etsin.
    Merhabalar daha ben de acemiyim ancak fikrim olan konularda yardim etmeye calisiyim,
    -Tiger'in bir egzozu var yaklasik 700tl idi sanirim en uygun ve kaliteli o vardi yanlis bilmiyorsam Turk mali Tiger. Youtube'de videosu var klasik tek silindir acik egzozlu motor sesi pek farki yok.
    -Koruma demirleri sart bence kucuk yaramazliklar yapmak istediginiz zaman kafaniz rahat olur.
    -Ebay hakkinda youtube'de "MotorcuMuhabbeti" isimli kanalda detayli video var izlemenizi oneririm. KTM DUKE 200 HANDGUARDS diye aratirsaniz bir suru cikar zaten.

  10. #3250

    Üyelik
    19 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Duke200
    Tesekkurler,

    Siyah grenaj seti orjinal iscilikle beraber 1000 civari bir fiyat tuttu.Turunculari da satacagim sanirim bu renkten sonra turuncu kullanamam sanirim

  11. #3251
    aksel111 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2010
    Motosikleti
    honda xlr 125- duke200
    oser sen şanzımanın canına okumuş olabilirmisin acaba ya vites küçültürken falan mükemmeli yakalamak tarifle falan olmaz mümkün degil.

  12. #3252
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Daha önce Motock üzerinden alışveriş yapan oldumu?

    http://motock.com/en/store/sticker-w...rt-detail.html

    Motorum için yukarıdaki linkteki Jant Stickerini almak istiyorum. Hem arka plan hemde yazının rengi ayrı ayrı seçilebiliyor. Benim bayağı hoşuma gitti.

    Nasıl olur sizce?

  13. #3253
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı aksel111 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    oser sen şanzımanın canına okumuş olabilirmisin acaba ya vites küçültürken falan mükemmeli yakalamak tarifle falan olmaz mümkün degil.
    zannetmıyorum canına okıcagının 650 km de. yanı debrıyaja hıc basmadan değiştirirse ancak öle bıtırır şanzımanı ki bunuda yaptıgını zannetmıyorum. muhtemelen normal bır ses gelıyor ama o farklı duyuyor olabılır ama bunu en ıyı 1000 bakımına goturdugunde servıstekıler anlar cunku ben acıkcası anlamadım yazdıgı kadarıyla. canlı canlı kullanmadan duymadan pek anlıcagımıda sanmıyorum acıkcası.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:37 ----------

    Alıntı fortunesv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli Duke 200 kullanıcıları. Nacizane birkaç sorum olacaktı. Vakit ayırıp cevaplandırabilirseniz çok sevinirim.

    Öncelikle egzosunu değiştirmeyi düşünüyorum. Akrapovic'in 3500 TL dolaylarında olduğunu duyunca dudağım uçukluyordu neredeyse. Farklı egzos denemeleri olan (Leo vince, tiger vs.) arkadaşlar ses, performans ve yakıt bakımından geri dönüşler nasıl oldu paylaşabilirler mi fikirlerini?


    Sticker kit yapmayı düşünüyorum. Sizce en çok yakışan sticker kit hangisi? Nasıl uygulayacağız?

    Turuncu zincir arıyorum. KTM'nin orjinal üretiminde varmış sanırım. Deneyen arkadaşlar varsa aynı şekilde bilgilerini paylaşabilirlerse çok mutlu olurum.

    1000 bakımına Bursa'ya gidicem. En yakın servis spormoto'da Tigerace olarak gözüküyor. Bursa'daki arkadaşların servis hususunda (kalite bakımından) paylaşabilecekleri bir durum var mı?

    Son olarak motosiklete motor ve depo koruma demiri, elcik koruma taktırmayı düşünüyorum. Ebay'dan alışveriş yapmış olan arkadaşlarım da bu konuda bana fikir verebilirse çok sevinirim.

    Herkesin tekeri düz bassın, kazasız belasız kullanımlar nasip etsin.
    ktm cilere her zaman vaktim vardır seve sevede cevaplarım bıldıgım konu ise.

    öncelikle egzosdan bahsetmişsin. evet akrapovic pahalı ama en ıyılerınden birisi ktm kendı modellerindede hep bunu kullanıyor zaten değiştirilceği zaman. ben hiç bir duke motorumda değiştirmedim gerekde duymadım gerçi duke lerın orjınal egzosu bence çok tatlı =) ben dışardan o şekilde uzayınca egzos sevmıyorum. zaten duke 690r da standart olarak var. fakat duke 125 - duke 200- duke 390da küçük bir egzos var. ve bu arada değiştirirsen egzos kutusunun oldugu yer komple cıkıyor ve orası bom boş kalıyor bence çok çirkin gözüküyor ama taktırcam dersen. tabıkıde ses değişiyor. duke 200 de pek performans bekleme acıkcası sonucta 200 lük motor bu. 1 beygır anca oynar. yakıt bakımındanda 300km gıdıyorsan bır depoyla bu sefer 290 gdersin bu kadar farkeder maks.

    duke 200 sticker kit satılıyor zaten. alıyorsun yapıştırıyorsun.

    bak bundan bır kaç sayfa öncesinde benım motorumun resımlerını paylastım ben. orada ktm turuncu zincir takılı üzerinde. öncelikle üzerinde gelen zincir kötü bir zincir maks 10.000 km kullanabılırsın oda süper iyi bakarsan kısacası don lastiği standart zinciri. fakat ktm nın kendı zıncırı çok kaliteli bir zincir 300 tl civarlarında bır fıyatı var. kesinlikle tavsıye ederım bu zinciri her 500km de bakımını yapıcaksın ve guzel bakarsan zıncırıne 30.000 km senı goturur. he bırde arka dişliyi değiştirmen gerekicek ileride 15 -20 bin km civarlarında.

    bursadaki servis ile alakalı bır bilgim yok ama zannetmıyorum bır kalıtesızlık olucagını eger olsaydı spormoto kapatırdı orayı coktan. zaten 1000 bakımı yağı değişçek kontrolerı yapılcak o kadar.

    dedıgım gıbı paylaştıgım resımlerde motorun uzerınde istedigin butun parcalar zaten takılı vaziyette. ebayden almadım ugrasmam acıkcası öyle birşeyle. gittim ktm den aldım ben. gümrük vs nasıl oluyor pek bılmıyorum ama fıyatları karsılastır öyle almanı tavsıye ederım eger burasıyla ebay arasında 100 tl gıbı komık rakamlar oynuyorsa buradan canlı canlı almanı takmanı tavsıye ederım.

    iyi sürüşler.

  14. #3254
    aksel111 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2010
    Motosikleti
    honda xlr 125- duke200
    3.000 km de 4 aylık 2014 model duke mi satıp büyütmek istiorum. tam kararda vermiş değilim. motorda sıfır hata var çizik dahi yok bakımları eksiksiz yapıldı. ne fiyata versem uygun olur.

  15. #3255

    Üyelik
    19 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Duke200
    Selamlar herkese,

    Motor su an 200km e geldi.Fabrika cikisli yagini biranonce degistirmek gerekirmi?Yoksa 1000km bakimini mi beklemeliyim?
    Motor hafta sonu kilyosun camurlarina batti cikti pazar gunude yikatmaya firsat bulamadim.sisli civarinda bildiginiz motor yikamacilar varmi?Zincirin yaglanmasi gibi seyleri yapiyor mu bu yikamacilar?
    Ilk motorum oldugu icin motor bakiminda nelere dikkat edilir?Hangi kilometrede nelerin degismesi uygundur?

    Herkese keyifli surusler

  16. #3256
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Herkese merhaba bende duke alıcam ama daha önce hiç kullanma şanşım olmadı izmirde olan varsa söyle bi kaç tur atabilirmiyiz acaba hem çay sohbet iyi olur.

  17. #3257

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zannetmıyorum canına okıcagının 650 km de. yanı debrıyaja hıc basmadan değiştirirse ancak öle bıtırır şanzımanı ki bunuda yaptıgını zannetmıyorum. muhtemelen normal bır ses gelıyor ama o farklı duyuyor olabılır ama bunu en ıyı 1000 bakımına goturdugunde servıstekıler anlar cunku ben acıkcası anlamadım yazdıgı kadarıyla. canlı canlı kullanmadan duymadan pek anlıcagımıda sanmıyorum acıkcası.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:37 ----------



    ktm cilere her zaman vaktim vardır seve sevede cevaplarım bıldıgım konu ise.

    öncelikle egzosdan bahsetmişsin. evet akrapovic pahalı ama en ıyılerınden birisi ktm kendı modellerindede hep bunu kullanıyor zaten değiştirilceği zaman. ben hiç bir duke motorumda değiştirmedim gerekde duymadım gerçi duke lerın orjınal egzosu bence çok tatlı =) ben dışardan o şekilde uzayınca egzos sevmıyorum. zaten duke 690r da standart olarak var. fakat duke 125 - duke 200- duke 390da küçük bir egzos var. ve bu arada değiştirirsen egzos kutusunun oldugu yer komple cıkıyor ve orası bom boş kalıyor bence çok çirkin gözüküyor ama taktırcam dersen. tabıkıde ses değişiyor. duke 200 de pek performans bekleme acıkcası sonucta 200 lük motor bu. 1 beygır anca oynar. yakıt bakımındanda 300km gıdıyorsan bır depoyla bu sefer 290 gdersin bu kadar farkeder maks.

    duke 200 sticker kit satılıyor zaten. alıyorsun yapıştırıyorsun.

    bak bundan bır kaç sayfa öncesinde benım motorumun resımlerını paylastım ben. orada ktm turuncu zincir takılı üzerinde. öncelikle üzerinde gelen zincir kötü bir zincir maks 10.000 km kullanabılırsın oda süper iyi bakarsan kısacası don lastiği standart zinciri. fakat ktm nın kendı zıncırı çok kaliteli bir zincir 300 tl civarlarında bır fıyatı var. kesinlikle tavsıye ederım bu zinciri her 500km de bakımını yapıcaksın ve guzel bakarsan zıncırıne 30.000 km senı goturur. he bırde arka dişliyi değiştirmen gerekicek ileride 15 -20 bin km civarlarında.

    bursadaki servis ile alakalı bır bilgim yok ama zannetmıyorum bır kalıtesızlık olucagını eger olsaydı spormoto kapatırdı orayı coktan. zaten 1000 bakımı yağı değişçek kontrolerı yapılcak o kadar.

    dedıgım gıbı paylaştıgım resımlerde motorun uzerınde istedigin butun parcalar zaten takılı vaziyette. ebayden almadım ugrasmam acıkcası öyle birşeyle. gittim ktm den aldım ben. gümrük vs nasıl oluyor pek bılmıyorum ama fıyatları karsılastır öyle almanı tavsıye ederım eger burasıyla ebay arasında 100 tl gıbı komık rakamlar oynuyorsa buradan canlı canlı almanı takmanı tavsıye ederım.

    iyi sürüşler.
    Zincir konusunda sana katılmıyorum, Uçanteneke Mustafa abinin duke 200 (abs)-zincir,dişli seti 38.000'de değişti,benim Duke'te de kullandıkça/km arttıkça buradan yazar-haber veririm..Yani kullanımla alakalı.Eğer teker denemesi sürekli yapılırsa 10-15k gibi bitebilir...Aksi halde rhat 30k götürür...(pulsar bile 10k de zinciri bitmiyor yaww)...
    The Power of The Dreams.

  18. #3258
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Düzenli yağlama bakım vs yapıldığı halde 0 teker denemesiyle 12 civarı değişti

  19. #3259

    Üyelik
    01 Mart 2015
    Duke 200 alıcaktım bende fakat ama burada Alanyada servisi yok. bu yüzden vazgeçtim gibi.

    hedefim duke 200den sonra yamaha mt 07'ye geçmekti. artık supersporta dönicez sanırım. ninja sl alıcaz sanırım

  20. #3260
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zincir konusunda sana katılmıyorum, Uçanteneke Mustafa abinin duke 200 (abs)-zincir,dişli seti 38.000'de değişti,benim Duke'te de kullandıkça/km arttıkça buradan yazar-haber veririm..Yani kullanımla alakalı.Eğer teker denemesi sürekli yapılırsa 10-15k gibi bitebilir...Aksi halde rhat 30k götürür...(pulsar bile 10k de zinciri bitmiyor yaww)...
    valla bugune kadar 5 tane duke sahıbı oldum duke 125- duke 200 (2tane) - duke 390 - duke 690r

    690r ı alırken zaten dırek dişli ve zincirler değişti ( bunu bılerek yaptım orjınal zıncırını hıc bılmıyorum ) fakat dıger modellerınde üzerinde bildiğiniz dandik zincir var . 38.000 de o zincirin değişmesi bana imkansız geliyor. maks 10 bın bakımlarında hepsının zıncırı degıstı. her 500 km bakımlarını kendim yaptım. ki benım zıncır bakımım nerdeyse 1 saat suruyor siz düşünün :D ki bu arada 1 kere bile teker denemesi falan yapmadım hiç birinde. 30 k görmez üzerindeki fabrika zinciri. gerdire gerdire görsün 15 k maks. bu arada dişli için değil zincir için sölüyorum dişli 25 leri görüyor zaten.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)