Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3041

    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    Çalışmasını yaparsanız bağlantıya geçelim, özelden e-mailimi atıyorum oradan haberleşelim.. Aydını iyi bilirim, söke sanayisi güzeldir bence o turuncudan bulunur ama araştırmak lazım. görüşmek üzere hocam, gelişmelerden haberdar et lütfen


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3042

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Alıntı Ucka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5500 euro 15500tl gibi bir fiyat yapiyor 2.8 den hesaplayinca kuru.spormoto gecen ay sitesinde 5000euro abs siz 5500 euro abs li diyerek koymustu fiyatlari.Su anda ise sadece 2013-2014 model diyerek ayirmis fiyatlari.Sanirim artik abs siz model satisini tamamen birakmislar.Abs dedigimiz sistem bu kadar pahali bir sistem mi? 500cc uzerindeki motorlarda 250euro gibi fiyat farklari olurken duke 200 de neden motorun toplam degerinin 4 te 1 gibi(3000tl) buyuk bir fark olusuyor anlayamadim.
    avrupada uzun yıllardı abssiz araç satmak yasak diye biliyorum. hatta galiba son 3 yıldır esp bile zorunlu. dolayısı ile Tr gibi AB nin neresinde olduğu belli olmayan pazarlardaki satıcıya elindeki malları tüketsin diye verirsin o da satar millete... o yüzden uzun süredir kampanya var düz 200de. 12500 e bırakıyorlar!..
    hatta; dahasını söyleyeyim AB de 2 ülke dışında 200 lüğü satmıyorlar.. ( bir de biz varız! 3 etti)

    haa, bunda vergi sistemimizin ve satın alma gücümüzün etkisi büyük.

    yıllardır gelişimiş ülkelerde yasaklanmış, kullanımdan kalkmış ne varsa bu ülkeye gelir bizde satılır. biz uyanınca bizden daha geri kalmışa gider orada satılır. sonra daha geri kalmışına.. bir yerlerde stok biter sorun çözülür zaten. bebek mamasından, deterjana, fiat 131 inden, reno sembol e. hatta milli saldırı helikopteri (atak) dediğimiz bile üretime geçmeyen italyan ve güney afrika ortaklığının bize kakalanmışıdır. inanmayan varsa açar uçantürk, savunma ve havacılık, m5 dergilerinin benim orta okul ve lisede olduğum yıllardaki sayılarını görür. (18-20 yıl önce)
    Ucka bunu beğendi.

  3. #3043

    Üyelik
    19 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Duke200
    Cevap icin tesekkurler Suleyman Bey.Ilk motorum olacagı icin abs li alma dusuncesindeyim.Bu forumda da abs sisteminin aslında fren mesafesini uzattıgını,fren yapmayı iyi bilen birinin abs ye ihtiyac duymayacagını soyleyen bircok kisiye rastladım.Sahsi fikrim on tekerleginizi kilitlenmesini engelleyen bir sistemin benim gibi yeni baslayan insanlar icin buyuk bir fayda saglayacagı yonunde.Duke almayı dusunurken gecen gun z serisi bir motoru gormemle aklım iyice karıstı.Z300 ile duke 200 arasında kararsız kaldım.Sanırım fuarı bekleyip gormek en iyisi.

  4. #3044

    Üyelik
    27 Kasım 2013
    Motosikleti
    KTM Duke 200 ABS '14
    Arkadaşlar bu racing sticker setini nerden edinebilirim?


  5. #3045

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Alıntı Ucka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevap icin tesekkurler Suleyman Bey.Ilk motorum olacagı icin abs li alma dusuncesindeyim.Bu forumda da abs sisteminin aslında fren mesafesini uzattıgını,fren yapmayı iyi bilen birinin abs ye ihtiyac duymayacagını soyleyen bircok kisiye rastladım.Sahsi fikrim on tekerleginizi kilitlenmesini engelleyen bir sistemin benim gibi yeni baslayan insanlar icin buyuk bir fayda saglayacagı yonunde.Duke almayı dusunurken gecen gun z serisi bir motoru gormemle aklım iyice karıstı.Z300 ile duke 200 arasında kararsız kaldım.Sanırım fuarı bekleyip gormek en iyisi.
    sayın UCKA, mantığım ABS olsun diyor, aklım şüpheleniyor. benim abs li motosikletim olmadı ama abs li otomobillerimin kullanma kılavuzunda dikaktli olun abs fren mesafesini uzatabilir diye yazıyordu. çünkü;
    abs dediğimiz tekerlek dönmeyi bıraktığında tekrar döner hale gelmesi için o tekerlekteki fren basıncını düşüren bir sistemdir. dolayısı ile özellikle kaygan zeminlerde fren mesafesinin uzaması kaçınılmazdır. ancak bu durumun bize kaybettireceği bir miktar mesafenin mi yoksa kazandıracağı manevra kabiliyetinin mi daha önemli olduğu sanırım her her durumda kendine özgüdür. fukara sümüğü gibi yere yapışıp o andaki yol, zemin, hız, motosiklet, sürücü, bilimum şartların bizi nereye göndereceğinin belli olmaması mı bize ne kadar zarar verir işte da o her kazaya özgüdür diye düşünmekteyim. bence 70km/sa ile giderken ki 1-2 m. kayıp, motosikletle düşüp önümüze çıkmış araca yerde sürüklenerek karşımıza çıkmnış şeye ( artık her ne ise ) çarpmaktan karlıdır dye düşünüyorum. hatta bu durum belki kaza kaçınılmazsa bize çarpacak yeri seçmeyi yada bir kaçış manevrası ile kazadan kurtulmamızı sağlayabilir.

    bence abs doğru tercihtir. ancak motosiklette fren yapmayı bilmek daha çok önemlidir. tabir olarak limon sıkma derler. bu şu anlamdadır: freni giderek artan kuvvetle sıkmak. çünkü bir anda fren yapıldığında ön teker çok çabuk kilitlenme eğiliminde oluyor. yerle teması çok fazla değil. ancak ağırlığı öne verdikçe ön tekerin sürtünme kuvvati artacağından tekerlek yere daha fazla fren gücü aktarabiliyor ve ciddi şekilde frenleme kuvveti oluyor.
    http://www.youtube.com/watch?v=hfxfimvDxfc
    http://www.youtube.com/watch?v=MHaCt3hBuDw

    haa gelelim teori her zaman doğru mudur? işte orası ülkemizde ne yazık ki muamma. barkın'ın ( AEA ) canlı yayınlarını izliyorsanız bu konu çok gündeme gelir ve motosikletlere konan abs lerin ülkemizde sapıttığını görürsünüz. kendi motoru düz olan bir Ağabeyin aynı motorun abs lisini sürüp çok çabuk devreye gidiği için yakındığını görebilirsiniz. mantıken abs olmalı hatta çekiş kontrolüde olmalı ama bu sistemlere mutlak güvenmek bence hatalıdır. yani ben önce doğru fren yapmayı ve sağ bileğimi kararında, dozajında, zamanında döndürmeyi bileceğim ki eğer bir hata yaparsam beni düzeltebilsinler.
    esasında şunu demeye çalışıyorum yıllar önce bir programda ESP ve faydaları anlatılıyordu. BOSCH tan bir mühendis şunu söyledi: ESP çok faydalıdır ancak unutulmamalıdır ki fizik yasalarını kullanır; mucize yaratmaz. ABS de öyle, fiziği kullanır, freni sıktın mıydı çakılıp kalmazsın.
    en güzeli motoru alıp bir süre fren çalışmakta. ben öyle yaptım. olay kas hafızası yaratmak. gerçekten de yaklaşık 15 gün fren çalıştıktan sonra karşılaştığım acil durumlarda cart diye frene asılmadığımı fark ettim. önce hafif arkasından giderek artan şiddette fren yapar hale geldim. bence siz de deneyin.
    oluroyle ve Ucka bunu beğendiler.

  6. #3046

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    F850 Gs
    Alıntı sdirer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sayın UCKA, mantığım ABS olsun diyor, aklım şüpheleniyor. benim abs li motosikletim olmadı ama abs li otomobillerimin kullanma kılavuzunda dikaktli olun abs fren mesafesini uzatabilir diye yazıyordu. çünkü;
    abs dediğimiz tekerlek dönmeyi bıraktığında tekrar döner hale gelmesi için o tekerlekteki fren basıncını düşüren bir sistemdir. dolayısı ile özellikle kaygan zeminlerde fren mesafesinin uzaması kaçınılmazdır. ancak bu durumun bize kaybettireceği bir miktar mesafenin mi yoksa kazandıracağı manevra kabiliyetinin mi daha önemli olduğu sanırım her her durumda kendine özgüdür. fukara sümüğü gibi yere yapışıp o andaki yol, zemin, hız, motosiklet, sürücü, bilimum şartların bizi nereye göndereceğinin belli olmaması mı bize ne kadar zarar verir işte da o her kazaya özgüdür diye düşünmekteyim. bence 70km/sa ile giderken ki 1-2 m. kayıp, motosikletle düşüp önümüze çıkmış araca yerde sürüklenerek karşımıza çıkmnış şeye ( artık her ne ise ) çarpmaktan karlıdır dye düşünüyorum. hatta bu durum belki kaza kaçınılmazsa bize çarpacak yeri seçmeyi yada bir kaçış manevrası ile kazadan kurtulmamızı sağlayabilir.

    bence abs doğru tercihtir. ancak motosiklette fren yapmayı bilmek daha çok önemlidir. tabir olarak limon sıkma derler. bu şu anlamdadır: freni giderek artan kuvvetle sıkmak. çünkü bir anda fren yapıldığında ön teker çok çabuk kilitlenme eğiliminde oluyor. yerle teması çok fazla değil. ancak ağırlığı öne verdikçe ön tekerin sürtünme kuvvati artacağından tekerlek yere daha fazla fren gücü aktarabiliyor ve ciddi şekilde frenleme kuvveti oluyor.
    http://www.youtube.com/watch?v=hfxfimvDxfc
    http://www.youtube.com/watch?v=MHaCt3hBuDw

    haa gelelim teori her zaman doğru mudur? işte orası ülkemizde ne yazık ki muamma. barkın'ın ( AEA ) canlı yayınlarını izliyorsanız bu konu çok gündeme gelir ve motosikletlere konan abs lerin ülkemizde sapıttığını görürsünüz. kendi motoru düz olan bir Ağabeyin aynı motorun abs lisini sürüp çok çabuk devreye gidiği için yakındığını görebilirsiniz. mantıken abs olmalı hatta çekiş kontrolüde olmalı ama bu sistemlere mutlak güvenmek bence hatalıdır. yani ben önce doğru fren yapmayı ve sağ bileğimi kararında, dozajında, zamanında döndürmeyi bileceğim ki eğer bir hata yaparsam beni düzeltebilsinler.
    esasında şunu demeye çalışıyorum yıllar önce bir programda ESP ve faydaları anlatılıyordu. BOSCH tan bir mühendis şunu söyledi: ESP çok faydalıdır ancak unutulmamalıdır ki fizik yasalarını kullanır; mucize yaratmaz. ABS de öyle, fiziği kullanır, freni sıktın mıydı çakılıp kalmazsın.
    en güzeli motoru alıp bir süre fren çalışmakta. ben öyle yaptım. olay kas hafızası yaratmak. gerçekten de yaklaşık 15 gün fren çalıştıktan sonra karşılaştığım acil durumlarda cart diye frene asılmadığımı fark ettim. önce hafif arkasından giderek artan şiddette fren yapar hale geldim. bence siz de deneyin.
    kesinlikle katılıyorum.
    Tarafınızdan yazdıklarınız çok açıklayıcı ve net söylemlerle ifade edilmiş.
    Fren çalışmak gerekli,ancak ambiyane bir tabir olacak ama eşşeği de sağlam kazığa bağlamakta gerekli.
    Ucka bunu beğendi.
    Kadim odur ki evvelini bilir kimse olmaya

  7. #3047

    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT 09 Tracer, SYM Fiddle II
    Alıntı Oser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir benim mi fren kırılıyor her düştüğünde :D bakalım bugun zincir ve lastik değiştiricek yer bulmaya çalışıcam. Birde motoru yıkatırsam 10 numara olur :D
    Daha kaç km'de motorunuz zincir değişiyor? Benim şu an 13.000 oldu sıkıntı yok henüz.

  8. #3048
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Ucka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu forumda da abs sisteminin aslında fren mesafesini uzattıgını,fren yapmayı iyi bilen birinin abs ye ihtiyac duymayacagını soyleyen bircok kisiye rastladım.
    Çünkü bu forumda da ziyadesiyle ukala arkadaş var (benim gibi). Bunu söyleyenlere ozaman varsa arabalarındaki ABS yi de iptal ettirmelerini söyleyin ABS nin fren mesafesini uzattığı teorik olarak doğru zaten, bunu kendi çözmüş gibi başkalarına yanlış yönlendirmeler için kullanmanın anlamı yok.

    ABS fren mesafesini uzatıyor ama bahse girerim bu forumdan hiç kimse ABS'siz DUKE kullanarak benim ABS'li DUKE ile durduğum kadar kısa mesafede duramaz. Aksini iddia eden varsa 5-10 kere deneme yapalım, sonucu görelim.

    Şu bir gerçek, İnsan kapasitesi, ABS'nin mesafeyi uzatma dezavantajını örtecek kadar, ABS olmadan iyi fren yapamıyor. Şuan bulamadım ama 1290 S.DUKE incelemesinde test pilotu ABS on/off şeklinde test yapıyor ve ABS'siz daha kısa mesafede durmayı başaramıyor.

    Kaldı ki bir panik anında, virajda, önünüze devrilen bir çöp tenekesinde, en önemlisi yağmurda nekadar iyi fren yapabilirsiniz? ABS sisteminden daha iyi mi?

    Bu mevzular araba diyarında yıllar yıllar önce kapandı, biz biraz geride kaldık.

    Tabi Öncelikle fren yapmasını yetkin birinden öğrenmek, ve daha da önemlisi, sonrasında bol bol pratik yapmak gerek.


    Bu arada eğer bütçeniz var ise ve Z300 TR ye geliyor ise (benim bildiğim Z300 yerine Z250SL getirecekler) kesinlikle ve kesinlikle Z300 ü ben tavsiye ve tercih ederim. En azından test sürüşü yapmadan karar vermeyin. Z300 karşısında belki Duke390 kıyaslanabilir (ki yine de Z tercihimdir) ama 200 ün şansı yok.

    Ha Z300 ün nekadar başlangıç motoru olacağı ayrı konu.
    Ucka bunu beğendi.

  9. #3049

    Üyelik
    19 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Duke200
    Degerli yorumlariniz icin tekrardan cok tesekkur ederim.Bende acemi bir motosiklet surucusu olarak abs nin gerekli ancak fren yapmayi bilmenin,egitimin daha da gerekli oldugunu dusunuyorum sizler gibi.Gectigimiz ay gis akademiden aldigim 1 gunluk egitimle ehliyetimi aldim ancak onumde cok daha uzun bir yol oldugunun farkindayim.Abs li motor almayi kafamdan cikardim tamamiyle.

    Syanur Bey,bahsettiginiz iki model de tr ye geliyor inceledigim kadari ile.Z300 40 beygir e yakin,hatanizi affetme ihtimali cok daha az olan bir motor.Avrupada baslangic olarak lanse edilse de oradaki trafige oranla 10 kat daha dikkatli olmanizi gerektiren turkiye trafiginde yeni baslayani zorlayabilecek bir motor.Ancak hem cift silindirli olmasi(sehirlerarasi yolculuk yapmayi dusundugum icin) hem de alcak seleli(boyum 1.68) agirlik merkezinin yere daha yakin olmasi beni cezbeden taraflari.Cok daha kucuk,kompakt bir gorunusu var duke 200 e oranla.

    Konuyu dagittigimin farkindayim ancak egitimlerle ilgili sormak istedigim birsey daha var.Gis akademiden beceri gelistirme ve ozel ders almayi planliyorum.Honda ya gitmedigim icin bilmiyorum ancak internet te hocalarin cok nitelikli oldugu belirtilmis.Honda dan guvenli surus 2 egitimini almam icin cok mu erken olur,zira belli bir kilometre tecrube istiyorlar ve benim tecrubem yok.Egitimle ilgili yol gosterirseniz cok sevinirim.

    Tesekkurler

  10. #3050
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    artık ufaktan büyüme zamanı ahali buyrun
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9750917/detay/

  11. #3051
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Ucka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuyu dagittigimin farkindayim ancak egitimlerle ilgili sormak istedigim birsey daha var.Gis akademiden beceri gelistirme ve ozel ders almayi planliyorum.Honda ya gitmedigim icin bilmiyorum ancak internet te hocalarin cok nitelikli oldugu belirtilmis.Honda dan guvenli surus 2 egitimini almam icin cok mu erken olur,zira belli bir kilometre tecrube istiyorlar ve benim tecrubem yok.Egitimle ilgili yol gosterirseniz cok sevinirim.

    Tesekkurler
    Hondadaki "KM-tecrübe" kısmına pek takılmayın. Henüz motorunuz yoksa GS2 için erken diyebilirim. Bence GIS'e gideceğinize motorunuzu alın, biraz trafikte takılın, biraz motora alışın, sonra direk GS2 ye gidin (GS3 almış biri olarak söylüyorum). Nekadar erken giderseniz okadar faydalı olur. Ancak henüz sadece ehliyet varken sürekli eğitimlere gitmek de havada kalabilir.

    Ninja için diyeceğim şu ki, kullanımı ve gaz tepkisi kesinlikle Duke200 den çok daha rahat olacaktır eminim. Hacminden dolayı o kağıt üstündeki yüksek güç/tork değerlerini ancak yüksek devirlerde verebiliyor motor. Bu da güzel bişey yeni başlayan için. Alt devirler sakin üst devirlerde aranan kan var Duke200 ün gaz tepkisi resmen bozuk. Allahtan motor güçlü değil, çok sorun teşkil etmiyor. Ama adama kriz geçirtebiliyor. Çok sevdiğim yönleri olmasıyla birlikte (ülke şartlarımız için) aşırı sert süspansiyonları ve ayarsız gaz tepkisi aslında keyfin birazını öldürüyor.

    Benim ninjada yeni başlayan birisi için çekindiğim olay, hatanızı affetmeyecek bir motor olması değil(okadar güçlü ve agresif olduğunu sanmıyorum). Sorun kendinize hakim olamayıp gazlıyoruz, bunun farkında olmuyoruz(sanki normal bir hızmış gibi), motor da hayır demiyor gidiyor, sonra tehlike anında nekadar hızlı olduğumuzu yada nekadar çabuk hızlandığımızı anlıyoruz. Gün geçtikçe aynı bulvarlardan, yollardan ortalama olarak daha yüksek hızlarda gitmeye başlıyor insan. Motor da bunu hissettirmiyor. Ama 110-120 gibi hızlar aslında gayet tehlikeli hızlar. Motor rahat çıkınca siz de herşey normal zannediyorsunuz. Elinize hakim biriyseniz bence Ninja300 daha mantıklı bir seçenek yoksa.

    Bana göre bu 2 motorun başka bir sıkıntısı var ilk motor olmak için. Çok güzel ve pahalı motorlar. Parçaları da pahalı. İllaki düşüyor çiziliyor, orası burası kırılıyor. Sonra hem siz üzülüyorsunuz hem satarken at hırsızı muamelesi görüyorsunuz. Üstelik parçalar da pahalı, bi ayna kırılıyor, 60 TL, bir sinyal 150TL,,, duke için yeni başlayan motoru demek eksik oluyor, bütçeli ve yeni başlıyorsanız motora seçenekler arasına giriyor. Bütçeniz kısıtlı ise bu söylediğim şeyler canı yakıyor biraz.

    Alıntı umurcan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    artık ufaktan büyüme zamanı ahali buyrun
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9750917/detay/
    Motorunuz çok güzelmiş....

  12. #3052

    Üyelik
    23 Aralık 2012
    Motosikleti
    yamaha tenere
    koruma demirini satan olursa bana özelden ulaşssın lütfen!

  13. #3053
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı Oser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende pek bilmediğim için ve milletin tek teker zart zurt olayını çok duyduğum için almadım. Geçen biriyle tanıştım 390 almış motor sağa sola yalpalıyor. Oda 2. el almış eski sahibi bahsetmemiş durumdan. Şasi yamukmuş meğer. Şimdiki aklım olsa almazdım zaten. Satmaya kalktım motorun başına 3 kişi geldi manetteki eziği gördüğü gibi bu motor takla atmış filan demeye başladı. Altı üstü bir ezik var. Birde ben motoru yardıra yardıra gidenleri görüyorum. O motorlar haşat olucak düşüncesi ile sürüyorum motoru. Daha 7 bin deviri çok zor geçtim. Oda 1. ve 2. viteste parça kopar filan diye bakıyorum yani motora.

    Ama aklımda artık şu düşünce oluştu bunu alacağıma gidip çin malı alaydım en azından motor sürmeyi öğrenirdim. Motora bir şey olacak diye ben kendim öğrenemiyorum :D
    Arkadaşin satin aldigi kişiye dava açmadi mi? Kesinlikle olumlu sonuç alir. Gecenlerde km dusuren birine dava acti adamin biri i da kazandi. 2010 da bende bir motosiklet olayinda dava actim bende kazandim hem motoru almistim hemde verdigim parayi istanbulda mi arkadasin?
    Sepetçioğlu bunu beğendi.

  14. #3054

    Üyelik
    25 Aralık 2014
    Alıntı ayhan.s adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha kaç km'de motorunuz zincir değişiyor? Benim şu an 13.000 oldu sıkıntı yok henüz.
    Keyfi değiştirdim turuncu zincir hoşuma gidiyordu :D Ötekisinide temizledim koydum poşetleyip kullanırım bu bitince.

    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşin satin aldigi kişiye dava açmadi mi? Kesinlikle olumlu sonuç alir. Gecenlerde km dusuren birine dava acti adamin biri i da kazandi. 2010 da bende bir motosiklet olayinda dava actim bende kazandim hem motoru almistim hemde verdigim parayi istanbulda mi arkadasin?
    Herifi tanımıyorum fazla kadıköy mcdonaldın orada sohbet ederken tanıştım. Acıbadem dörtyola kadar beraber gittik herif sağ yatık gidiyodu :D

  15. #3055
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Arkadaşlar dün duke390 alarak kısmem aranıza katılmış bulunmaltayım. Abs konusuna gelince bence mukemmel,hic bukadar etkili olacagini dusunmemistim. Öyle ki ani fren yapinca beni uzerinden atacak sandim toprak yolda sıkıntı yapar mı bilmem(buyuk ihtimal yapar) ama bir tuşla abs devre dışı birakilabildiği için onu da kafama takmiyorum.

    şimdi birkaç soru var kafamda, gosterge ozelliklerini cozemedim,turkce kitapcikta yok.
    Koruma takozu yada demiri hangisini oneriyorsunuz?
    Bir poşet içinde kedi gozu,vidalar ve plastik siyah bir parça var(sanirim çamurluk uzatmasi) bunlar nereye nasil takiliyor?
    Herkese iyi gazlamalar
    YILDIRIMBORA ve TAYFUNBORA bunu beğendiler.

  16. #3056

    Üyelik
    16 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm duke 200
    Merhaba. Duke 200 ile aranızdayım. İstanbul / Tarabya da oturmaktayım. Motorumu ikinci el aldım 2012 model, 2013 trafiğe çıkışlı. 10000 km de.aldığım arkadaş 10000 bakımlarını 2 ay önce ATA MOTO da yaptırmış. Aldığımda altından yağ akıtıyordu. Fazla yağ koymuşlardır dedi. Bende maslak motox servisine götürdüm, yağ kapağını kırmışlar dedi parça sipariş ettiler 500-600 tl civarında olacağını söylediler. parçaların pahalı olduğunu biliyordum ama bu kadar pahalı olduğunu bilmiyordum. Arka çamurluk kısaltmasını nerede yaptıra bilirim veya hazır satılıyormu yardımcı olursanız sevinirim. iyi günler

  17. #3057

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Alıntı mahmutcaygoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba. Duke 200 ile aranızdayım. İstanbul / Tarabya da oturmaktayım. Motorumu ikinci el aldım 2012 model, 2013 trafiğe çıkışlı. 10000 km de.aldığım arkadaş 10000 bakımlarını 2 ay önce ATA MOTO da yaptırmış. Aldığımda altından yağ akıtıyordu. Fazla yağ koymuşlardır dedi. Bende maslak motox servisine götürdüm, yağ kapağını kırmışlar dedi parça sipariş ettiler 500-600 tl civarında olacağını söylediler. parçaların pahalı olduğunu biliyordum ama bu kadar pahalı olduğunu bilmiyordum. Arka çamurluk kısaltmasını nerede yaptıra bilirim veya hazır satılıyormu yardımcı olursanız sevinirim. iyi günler
    sizin mailden sonra seçeneklerim dahilindeki ve her türlü olumsuzluğa rağmen gözümü kapatıp bunu alacağım galiba dediğim duke390'ı ktm bana bedava verse almam. geçmiş olsun ktm... hani uyanıklık iyidir ama bizi sikmek isteyene de bile bile domalmam.. kusuruma bakmayın mt cemaati ama gerçek sanırım bu :(

    ne yazıkki o parçaya 600tl diyorlarsa size 700tl den aşağı fatura çıkmayacak demektir.

  18. #3058
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı sdirer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sizin mailden sonra seçeneklerim dahilindeki ve her türlü olumsuzluğa rağmen gözümü kapatıp bunu alacağım galiba dediğim duke390'ı ktm bana bedava verse almam. geçmiş olsun ktm... hani uyanıklık iyidir ama bizi sikmek isteyene de bile bile domalmam.. kusuruma bakmayın mt cemaati ama gerçek sanırım bu :(

    ne yazıkki o parçaya 600tl diyorlarsa size 700tl den aşağı fatura çıkmayacak demektir.
    Ozaman agk alip onunla gezeceksin. Kawasaki parca fiyatlarindan haberin var mi? 2008 model ninja 250r ın sadece "ninja" stickeri 250 tl. Bak "kawasaki" stickeri degil sadece kucucuk "ninja" etiketi.

    hyosung gt250r ın sadece farı 1350 tl, daha birçok kore olsun japon olsun,italyan olsun küçük hacimli modellerde akillara zarar parca fiyatlari var. Ktm sütten çıkmış ak kaşık değil ama diğerlerinin de ondan aşağı kalır yanı yok. Sen gelip burda sadece Ktm nin parçaları saplıyor dersen orada duracaksın derler adama.
    TAYFUNBORA ve kagen00 bunu beğendiler.

  19. #3059
    tyrung - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2014
    Motosikleti
    Monster 696, Vespa Primavera
    @mahmutcaygoz
    parçanın kodunu paylaşmanız mümkün mü ? Yada fotoğraf. Ayrıca kodu bulduktan sonra sportmoto yu arayıp parçanın fiyatını ordan sorarsan daha sağlıklı olacaktır.
    @sdirer
    parça kodu geldikten sonra inazuma da aynı parçanın ne kadar olduğuna bakıp karşılaştırma yapsak daha sağlıklı olmaz mı?

  20. #3060
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    Alıntı mahmutcaygoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba. Duke 200 ile aranızdayım. İstanbul / Tarabya da oturmaktayım. Motorumu ikinci el aldım 2012 model, 2013 trafiğe çıkışlı. 10000 km de.aldığım arkadaş 10000 bakımlarını 2 ay önce ATA MOTO da yaptırmış. Aldığımda altından yağ akıtıyordu. Fazla yağ koymuşlardır dedi. Bende maslak motox servisine götürdüm, yağ kapağını kırmışlar dedi parça sipariş ettiler 500-600 tl civarında olacağını söylediler. parçaların pahalı olduğunu biliyordum ama bu kadar pahalı olduğunu bilmiyordum. Arka çamurluk kısaltmasını nerede yaptıra bilirim veya hazır satılıyormu yardımcı olursanız sevinirim. iyi günler
    Özel den sana numaramı vereyim bana whatsap la resmini at kırık yerin bir araştırayım.
    Emeksiz zengin olanın, kitapsız bilgin olanın, sermayesi din olanın, rehberi şeytan olmuştur..
    Yunus EMRE


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)