siz ballıymışsınız. 5000 kmdir fln kullanıyorum
siz ballıymışsınız. 5000 kmdir fln kullanıyorum
Dukelerin elektronik sorunlu olduğunu bilmiyordum ben de. uzun kmler dayanacak bir motora benziyor. benim de 10k oldu ama akü haricinde elektronik hiçbir sıkıntı yaşamadım. bu motorların en büyük sıkıntısı bazı parçalarının ucuz olması için Hint malı olması.
Öğrendiğim bir şeyi sizinle paylaşmak isterim. Aküde durmadan low battary yazısı veriyordu. Götürdüm, garantisi devam ediyor diye değiştirmelerini istedim. Bana verilen cevap motorların garantisi 2 yıl ancak aküler 6 aydır. Bunun aslı nedir? Doğru mudur?
Emin misin bence baştan başlayıp tekrar oku. Ben konu başladığından beri buradayım bir kişinin km saati değişti bildiğim başka elektronik arıza bilmiyorum.
Akü ampul balata bu tip parçalara hiç bir firma vermiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------
Akü değiştiren arkadaşlar var ona tamam benim gibi sürekli kulanıp akü değiştiren bilmiyorum.
Benim motor 14900 km oldu hiç bir sıkıntı yok akü de zayıflama dahi yok. Tek marşta alıyor.
Rolanti ayarı motorun sol kısmında biyerden yapılıyo fakat tam hatırlayamadım bilen arakadas varsa bana yardımcı olabilirmi acilen
Elektronik olarak yağmur sonrası bir sinyalimizi kaybettik. Ama motor +20.000 km civarı, olur öyle şeyler. Üstelik garantiden sayıldı. Başka elektronik bişey hatırlamıyorum. Ayaklık müşürünü bizzat ben kırdım, o yüzden sürekli ayaklık açık gösteriyordu ve motoru hareket ettiremiyorduk İsterseniz bunu da elektronik olarak arıza sayalım
Rölanti ayarı kullanım kitapçığında yazıyordu sanırım. Okunası bir kitap. Rölanti ayarı ihtiacı nekadar acil olabilir ki diye de sormadan edemiyor insan.
Şu elektronik olayı kafama takıldı benim. Problem çıkarma riski bu kadar yüksek mi gerçekten?
Bu saatten sonra Yunanca yazdığıma ikna oldum.
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
Daha öne rolantiyi açtırmıştım suan en kısıkta zorluk cekliyorum kullanırken
selamlar,
arka kuyruğun yerine kısa plakalık takıp, arka lastik üzerine de (bajaj pulsardaki gibi) hugger takma planlarım var. Motorun arka çamurluğunu değiştiren varsa ve tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim.
iyi akşamlar.
merhaba. ben duke 690r kullanıyorum 2012 duke 200 de kullandım. öncelikle benımde plakalıgım kısa plakalık orjınal değil. cunku orjınal plakalık cok cırkın duruyor orda. onun yerıne ben kısa taktırdım ama kısada muhur yok cunku yasaya uygun değil o yuzdnde orjınal plakasını selenın altına taktırdım eger polis cevırır bı sorun olursa buyrun bakın muhurlu olan burda dıye... motorun arka çamurlugunu bence degıstırmene gerek yok cunku duke200 ün ordaki çamurlugu gayet ıyı. ve sana herhangı bır camur vs sıcraması yapmıyo. bence hıc taktırmana gerek yok... birde duke biraz çıplak bir motor öle sağında solunda cok parçası olan bır motor degıl bence o guzellıgını bozabılırsın... onun yerıne crashpedleri ve engine block demirlerini taktırırsan daha güzel olur (turuncu olanlarını ) tabıkıde bu benım kişisel zevkim tercihim.
bahsettıgım demırler motorun ordaki turuncular ve crashpedler tekerdeki o kucuk yuvarlak parcalar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:04 ----------
birde bak şöyle bır vıdeo buldum duke için dedıgın camurluktan var bunda bence cok guzel durmamış...
http://www.youtube.com/watch?v=oCS7xoiiRBQ
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
Buji ne takıyosunuz? benim bujinin seramik kısmı çatlamış kaçak yapıyo sanırım
Spormoto dan aldım. Kutusuna bakıp öyle yazdım buraya.
Dün 125 duke ile başaşağı islandim donuma kadar.
Ama herhangi bir sorun yaşamadım.
Arkadaşlar elektronik sorunun baş rol oyuncusu akü dür
Çok ama çok saçma bir yere konumlandırılmış.
Tam arka oturak ve on oturak arasinda ve su alabilir
Akünun kutup başlarını iyi korursanız sorun olmaz.
Ayrica tazyikli su ile yıkayıpda bu yanik kokuyor dostum diyecek kadar aptal olmayn.
Sünger yıkayın tazyikli su iyi gelmez.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)