KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Ağustos 2014, 17:46
#2861
Merhaba Duke kullanıcıları size bir sorum olucaktı.Motosikleti sıfır alsam 12.500 fiyatı var buna ekstra olarak bütün orjinal aksesuarlarını taksam fiyat ne olur?Orjinal koruyucular veya orjinali yoksa bile en iyi koruyucular.15.000 tl yi geçer mi fiyat?
Reklamlar
-
29 Ağustos 2014, 20:18
#2862
aradım ama kaç gün oldu bi hafta geçtiyse atıyolarmış
-
30 Ağustos 2014, 13:11
#2863
-
30 Ağustos 2014, 14:57
#2864
Arkadaşlar merhaba,
Randevu almayla vs. haftalarca uğraştıktan sonra ehliyet işlerini sonunda hallettim, nüfus kağıdımı yeniden çıkarmam gerekiyormuş onu yaptım. Sıra motoru almaya geldi, daha önceden okuduğum yorumlardan duke 200 tercihi oluşmuştu ama motorun biraz ufak kalabileceğine dair bir şeyler okudum. Boyum 1.88, 82 kiloyum. Problem olur mu sizce?
-
30 Ağustos 2014, 17:52
#2865
Arkadaşlar merhaba herkese ktm duke 200 ABS motorsikletimi satmayı düşünüyorum ilanda 120 kmde yazı ama şimdi 270 kmde pazarlık payı vardır .tşkler
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-duke-200-abs-li-sifir-120-km-171981438/detay
-
03 Eylül 2014, 01:12
#2866
Herkese selam başlık biraz pasif gibi ama gene de sorayım.. Yakın zamanda Duke 200 almayı planlıyorum.
- Duke 200 ile araziye giren var mı ?
- Ayrıca 3DF BODY PROTECTOR kullanan var mı ? Üzerine kışlık ne yapabilirim ??
- Birde Spormoto'da elcik koruması mevcut mudur ? Mevcut ise bana hatırlıyorsa fiyatını yazarsa sevinirim malum hesap kitap yapıyorum
Şimdiden herkese çok teşekkürler.. Tekeriniz hep düz bassın ;)
-
03 Eylül 2014, 02:06
#2867
BOZKAPLAN adlı üyeden alıntı
[B]Herkese selam
sürekli aynı sorular sorulduğu için çok fazla cevap veren yok.
araziye gelmez, amortisörler uygun değil o işe. giren var tabi ama genel olarak keçelerin patlamasıyla sonuçlanıyor durum.
hoş keçeler arazi olmadan da patlayabiliyor o ayrı durum
kışın ben termal içlik kullanıyorum, kat kat giyinince çok sıkıntı olmuyor ama ellerin üşümesinin önüne geçemiyoruz
elcik korumada spormotoda ilginç rakamlar telafuz edilecektir, aliexpresse bakmanızı tavsiye ederim, plastik koruma fiyatına metal alabilirsiniz
hayırlı olsun şimdiden
Heil Spellcheck
-
05 Eylül 2014, 22:32
#2868
abdllhgr adlı üyeden alıntı
bu makinayı yakından görmeni tavsiye ederim ben gördüm beylik düzünde zanedersem biraz hırpalanmış duruyo ama makina sağlam
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------
arkadaşlar kendime KTM pantalon aldım yürt dışından ama ufak geldi ve o yüzden satıyom ilan numarası bu 178311051 .
sizlerden almak isteyen olursa fiyatı az bişey daha düşebilirim.
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
-
06 Eylül 2014, 00:10
#2869
Selam dostlar,
Motor dünyasına girişi bu minik canavar ile yaptım. Henüz ehliyetim olmadığı için trafikte kullanamadım ama trafiğe kapalı alanda yaptığım süreüşler inanıllmaz keyifli. Tek kelimeyle yetişkin oyuncağı Koruma amaçlı yurt dışından birkaç parça getirtiyorum ama elcik koruma için sizin yurtiçi önerilerinizi almak istedim.
Herkese kazasız belasız keyifli sürüşler
-
07 Eylül 2014, 02:44
#2870
ucanteneke5 adlı üyeden alıntı
bu makinayı yakından görmeni tavsiye ederim ben gördüm beylik düzünde zanedersem biraz hırpalanmış duruyo ama makina sağlam
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------
arkadaşlar kendime KTM pantalon aldım yürt dışından ama ufak geldi ve o yüzden satıyom ilan numarası bu 178311051 .
sizlerden almak isteyen olursa fiyatı az bişey daha düşebilirim.
valla kardeşim kişisel fikrim ktm 200 duke satış fiyatı 12,500 tl 650 tl plaka masrafları ile sana 0 km 200 duke 13,050 tl ye geliyor inan mantıklı değil sırf altımda oyuncak gibi oynamak için fz 6 fazer dan vazgeçtim 200 duke kararımı verdim gene senin kişisel fikrindir saygı duyarım ama 3bin tl için gerek yok derim.. 2 ay 3 ay daha bekle 0 km al kafan rahat olur..
LLB adlı üyeden alıntı
Selam dostlar,
Motor dünyasına girişi bu minik canavar ile yaptım. Henüz ehliyetim olmadığı için trafikte kullanamadım ama trafiğe kapalı alanda yaptığım süreüşler inanıllmaz keyifli. Tek kelimeyle yetişkin oyuncağı
Koruma amaçlı yurt dışından birkaç parça getirtiyorum ama elcik koruma için sizin yurtiçi önerilerinizi almak istedim.
Herkese kazasız belasız keyifli sürüşler
ya o elcik koruma olayını bulursanız bana da haber verin. orj. demir elcik koruması 175 öyrö :D ööö yanii.. :D
ha bu arada uygun bütçeli egzoz tavsiyelerinde bulunacak arkadaşlar var mı ?? sesini duyan aa bak şu marka egzoz 200 duke te güzel oluyo bende var gibi deneyimlerinizi yazarsanız da ayrıca sevinirim
-
07 Eylül 2014, 03:55
#2871
BOZKAPLAN adlı üyeden alıntı
valla kardeşim kişisel fikrim ktm 200 duke satış fiyatı 12,500 tl 650 tl plaka masrafları ile sana 0 km 200 duke 13,050 tl ye geliyor inan mantıklı değil sırf altımda oyuncak gibi oynamak için fz 6 fazer dan vazgeçtim 200 duke kararımı verdim gene senin kişisel fikrindir saygı duyarım ama 3bin tl için gerek yok derim.. 2 ay 3 ay daha bekle 0 km al kafan rahat olur..
ya o elcik koruma olayını bulursanız bana da haber verin. orj. demir elcik koruması 175 öyrö :D ööö yanii.. :D
ha bu arada uygun bütçeli egzoz tavsiyelerinde bulunacak arkadaşlar var mı ?? sesini duyan aa bak şu marka egzoz 200 duke te güzel oluyo bende var gibi deneyimlerinizi yazarsanız da ayrıca sevinirim
Mustafa abi (Uçanteneke)'de Arrow Thunder aluminiyum var...sesi müthiş-tıpkı 600-650cc tek silindir eksozlu enduro sesi var..Şiddetle tavsiye olunur!!!
-
07 Eylül 2014, 23:55
#2872
Topcase dışında bagaj kullanan var mı? Kriega us-30 sipariş vermeyi düşünüyorum, motora biraz büyük kaçabilir ama topcaseler çok hoşuma gitmiyor. Kriega hem pratik, çantayı kliplerinden çıkarınca normal bir spor çanta gibi taşıyabiliyorsunuz, hem de modüler, üstüne 10, 20 lt'lik çantalar eklenip kapasite arttırılabiliyor. Motor üzerinde de güzel duruyor, hoşuma gitti benim.
Yurtdışından gelişi 350 tl'yi bulur sanırım
-
08 Eylül 2014, 03:30
#2873
serkank adlı üyeden alıntı
Topcase dışında bagaj kullanan var mı? Kriega us-30 sipariş vermeyi düşünüyorum, motora biraz büyük kaçabilir ama topcaseler çok hoşuma gitmiyor. Kriega hem pratik, çantayı kliplerinden çıkarınca normal bir spor çanta gibi taşıyabiliyorsunuz, hem de modüler, üstüne 10, 20 lt'lik çantalar eklenip kapasite arttırılabiliyor. Motor üzerinde de güzel duruyor, hoşuma gitti benim.
http://i148.photobucket.com/albums/s...a/IMG_0182.jpg
Yurtdışından gelişi 350 tl'yi bulur sanırım
https://www.facebook.com/motosikletcantasi?fref=ts
http://www.youtube.com/watch?v=8n-QNJvdgI0
Benzer modeller var, Konyada yapılıyor. İstediğiniz şekilde değişiklik ve tasarım da yapılıyor. İsterseniz klepsli yaptırırsınız bağlandıları, istediğiniz ebatlarda verebilirisniz ölçüleri. Yada almak istediğiniz modeli gösterin, kopyasını yapsın. Yardımcı oluyor epey yapan kişi. İletişime geçmenizi tavsiye ederim.
-
09 Eylül 2014, 15:54
#2874
Arkadaşlar herkese merhaba,
Öncelikle 144 sayfa yazının tamamını okuyamadım. Soracağım şeyleri eminim daha önce birçok kişi sormuştur. Bu yüzden aynı şeyleri tekrarlatacağım için özür dilerim.
Daha önce ybr125 kullandım bi 10.000km kadar. Şimdi duke200 almayı düşünüyorum fakat kafamda bikaç soru var.
1- Selenin çok sert olduğu söyleniyor. Gerçekten öyle mi? Ben bu motosikleti hem istanbul içinde hem de şehirlerarası gezilerimde kullanmak için tercih etmek istiyorum. Örneğin karadeniz turu, likya turu vs. Titreşim, sertlik ve rahatsızlık varsa bu gibi uzun yollarda sıkıntı yaşamak istemem.
2- Yedek parçaları ve servis ağıyla ilgili pek olumlu yorumlar okumadım. Hatta 6000 bakımında 350 lira bayılan bir arkadaş bile duydum. Bu konudaki sıkıntılarınız nelerdir? Önerilerinizi merak ediyorum.
3- Çok hız talep ettiğim yok ama tork olarak yeterli olması önemli benim için. Ybr ile otomobil sollarken anam ağlıyordu. Sağa sola kolay kaçamıyordum. Beygir gücü kağıt üzerinde 2 kat daha fazla. Bu sürüşe ne derece yansımış? İzlenimleriniz nelerdir?
4- Lastik durumu nasıl? Hemen değiştirmek gerekir mi?
5- Artçı tarafının rahatlığı nasıldır? Artçıyla uzun kmler yapan var mı? Yorumlarınız neler?
Şimdilik aklıma gelen sorular bunlar. Şimiden çok teşekkür ederim.
-
09 Eylül 2014, 16:12
#2875
1. Sele pek sıkıntı olmaz. Eşim 3800 km'lik büyük bir geziyi, bir tam günlük sürüşleri yaptı, yapıyor seleden şikayet etmedi hiç.
2. Bakım masrafları YBR ile aynı değildir. Daha yüksek olacaktır. Ancak bu gideceğiniz servise göre değişir. Bakımında zaten atla deve yok her mtor gibi yağ yağ filtresi hava filtresi zincir ayarı devam. Arada orda burda gevşemesi ihtimali olan vidalar sıkılıp locktightlanabilir belki. Ama biz yaptırmadık.
3. Torku YBR125'den veya CBF150'den tabii ki daha iyi. Otoyolda benim VStrom'un benzini bitince artçıl sürüş yaptık KTM 200 Duke ile. Ben 100 kiloyum eşim 50 kilo. 30 litrelik topcase ile 132 km/h hız görünüyordu kadranda. Bir rampada da 100 km/h hızda kalmıştı yavrucak. Yaklaşık 45 dakika boyunca gaz kolu tamamen açık vaziyette gitti. Ben sürerken titreşimden rahatsız olmadım. Tek kullandığım zamanlarda da olmamıştım. Eşimin de titreşimden rahatsız olduğunu hiç duymadım. Bu titreşim olayı biraz gereksiz yere abartılıyor bence. İvmelenmesini kıyaslayabileceğim 250'lik diğer motorları sürmedim.
4. Lastiklerin değişiminin aciliyeti yok. Biz değiştirdik de değiştirmesek de olurdu diye hissediyorum. Sonuçta bir yıl filan kullanıp sonra değiştirmek mantıklı olabilir. Pirelli Diablo Rosso II'ler çok iyi.
5. Artçı rahatlığı diye bir şey yok. Eşimi KTM'de artçı aldığımda bu artçı selesinde yarım saatten fazla gidilemez demişiti. Artçı konforu hiç düşünülmemiş. BU motor artçıyla sürülmesi için tasarlanmamış belli ki.
ASlına bakarsanız taleplerinizden Inazuma'ya daha yakın bir kullanıcı izlenimi veriyorsunuz. Eğer ABS sizin için olmazsa olmaz değilse Inazuma düşünebilirsiniz. Showrromlarda üstüne oturup oturuş pozisyonunu da bir değerlendirin isterseniz.
-
09 Eylül 2014, 16:12
#2876
1- Göreceli, kullanmadan yazılanları okumak anlamsız. Kesinlikle kullanman lazım. Titreşim yok diyemem ve sele de sert tamam ama nekadar ??
2- Yedek parça yine göreceli olarak temin ediliyor, aylarca beklemiyorsun en azından ama pahalı. Servisler TR şartları gereği "Allaha emanet". KTM'e özgü bir durum yok.
3- Çok ciddi fark göreceksin. 120 kmh üzerinde araba sollamadığın sürece yeterli torku, çekişi ve kaçış manevrasını yapabileceğini göreceksin.
4- Bu sınıfta gördüğüm açık ara farkla en kötür lastikler. CBR sahipleri IRC leri öpüp başına koysun, Kendalar bile daha başarılı. Daha kötüsünü görmedim, arasam bulamam. Ama biz orjinal lastikleri bitirene kadar kullanıp Rosso2 aldık. Bence bu lastikler ile dikkatli sür, paran cebinde kalsın, yağmurda 3 kat daha dikkatli sür, motor altında kalsın.
5- Artçı tarafının ızdırabı diyecektin sanırım ? Şöyle söyleyim, yaşadığım en eğlenceli artçı sürüşler bu motorda oldu. Düşün ki tutunacak yerlerin pek ergonomik değil, 1,5 avuç kadar sert bir "sele" isimli bölgeye oturuyorsun, amortisörler sert ötesi ve motor her gaz açışınıza tekme atmak üzere hazırda bekliyor. Biz biribirimizi düşürmek/düşürmemek için epey eğleniyorduk başka da bir özelliği yok artçı bölgesinin.
-
09 Eylül 2014, 17:04
#2877
Öncelikle cevaplar için teşekkür ederim.
İnazuma hem daha pahalı hem de tip olarak sevmediğim bir model. Tam bir kurye motoru. Bu yüzden tercih etmedim. Bunun dışında da başka muadili yok diye biliyorum? 12.500 liraya sıfır duke200 almak mümkün.
Yani bu bahsettiğim turlara artçı ile gitmem ütopya gibi bir şey öyle mi?
Yedek parçalarında sıkıntı olması beni korkutuyor. Hem pahalı olması hem bulamama ihtimalim.
Karda kışta performansı nasıldır bunun dışında? Eksi yönleri nelerdir?
Çok kararsızım.
-
10 Eylül 2014, 10:11
#2878
Yedek parça için yazdıklarımız yanlış anlaşıldı galiba. Bulamama ihtimali nedir ?
Bak ben Mondial'i aradığımda "o parça bize gelmiyor" diyor adamlar, fabrikada! KTM bence Hondadan sonra yedek parça temini konusunda 2.sıradadır şuanda. Bilmem anlatabildim mi... Ha pahalı, ha biraz geç geliyor vs, orası ayrı. Sanki Kawasaki yada Suzuki stoğunda olmayan parçayı yurt dışından 3 haftada getirebiliyor mu? Mümkün değil...
-
10 Eylül 2014, 12:03
#2879
Pahalı derken ne derece pahalı? bi hondanın fiyatı x iken bu 3x mi? çünkü bütçemi zor ayarlayıp alıcam duke'ü. Daha sonra bakımlar parçalar anamı ağlatmasın.
-
10 Eylül 2014, 12:32
#2880
korna adlı üyeden alıntı
Pahalı derken ne derece pahalı? bi hondanın fiyatı x iken bu 3x mi? çünkü bütçemi zor ayarlayıp alıcam duke'ü. Daha sonra bakımlar parçalar anamı ağlatmasın.
15000 bakımından fiyatlar:
Yağ Motul 5100 10W40 70 TL (http://www.motoplus.com.tr/urun/9998...W40-4T-2-LITRE Ulusan'a güvenip aldığımız için bize 90 TL'ye kitlemişler ses edememişiz. Ama yağımı ben kendim getirdim denince de itiraz etmez kimse. Yazın 15W50, kışın 10W40 yarısentetik yağ olacak.)
Yağ filtresi 30 TL
Hava filtresi 65 TL
Rutin bakım işçiliğine 125 TL işçilik alınmış Ulusan'da. Ben Metin Usta'ya genelde 150 TL ödüyorum işçilik için. BU işçilik de modelden modele değişmiyor aslında.
Rutin bakımlarda başka da bir masrafı yok.
16600 km'de zincir düzensiz gevşediği için zincir ve dişli setini değiştirdik. WeMoto'dan DID zincir ve dişli seti sipariş ettik. Kargo dahil 230 TL tuttu. 3.67 TL gümrük vergisi ödedik. 50 TL de takılması için işçilik verdik. Toplam 283.67 TL oldu zincir hadisesi.
Lastikler Pireli Diablo Rosso 2 800 TL civarı sanırım. Motolastik'ten bakınız.
Başkaca bir parçaya ancak kaza yaparsanız ihtiyacınız olur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)