Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
Arkadaşlar merhaba. Sıradan herzaman ki sorulardan birisi olacak ama. Yardımlarınızı istiyorum, ben şu ana kadar hiç motorsiklet kullanmadım, Ktm Duke 200 almak, okula eve sağa sola giderken kullanmak istiyorum. Amaç görüntü olsun, şeklim olsun değil, işimi görsün. Hem motora hevesim var, bunu da gidermiş olayım. Kayseri'de öğrenciyim, motorsiklet sürüş eğitimi veren yerler var mı acaba? Ayrıca Kayseri'de olan arkadaşlar varsa yardımlarını esirgemezlerse çok sevinirim. Ne yapayım nasıl bir yol izleyeyim. Önerileriniz, yardımlarınızı bekliyorum.
Yazın güneş altında, boyaya zarar vermeyecek kaliteli bir branda arıyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir arkadaşlar?
Arkadaşlar merhaba yakın zamanda motorsiklet almayı düşünüyorum ehliyetimi 2gün sonra alacağım hayırlısı ile ktm 390 almayı planlıyorum aman aman bir motor tectübem yok ama yaz dönemi boyunca ara ara ders almayı düşünyorum siz nedersiniz
aramıza hoş geldin arkadaşım.
başlamak iin 200 değilde 125 alsan daha iyi olucak hataa CBF veya YBR alsan ünkü duke ler hem biraz agresif hem pahalı örenciyim diyosun bütçen kısıtlıdır.
başlangıç motoru ister istemez düşüp kalkıcak duke nin parça ve bakımı da biraz ağır.
benim tavsiyem bu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:21 ----------
sende hoş geldin aramıza.
battousai arkadaşa yazdıklarım senin iinde geçerli yeni başlayan arkadaşlarımızı erkenden kaybetmek istemeyiz o yüzden ilaki duke olucaksa başlangıç motorun 125 alıp alıştırma yapın kasa zaten aynı 125-200-390 şekil ve görünüm aynı sadece motor ve gücü farklı.
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
Aklınızda bulunsun bu arada
http://www.visordown.com/motorcycle-news--general-news/ktm-duke-390-front-sprocket-fault/25078.html
Duke 390 ile baslamak mi? hafif olduguna bakmayin diger markalarin bircok 500 cc si ile oynar
Bu motora uygun bir topcase arayışındayım, lakin yakışacak birşey bulamadım. Evet, bu alete topcase yakışmıyor. Ama ara sıra gezmeye çıkmıyor ve günlük olarak kullanıyorsanız gerçekten gerektiği günler oluyor.
Ya mevcut oval topcase tasarımlarından birinin turuncu rengi olmalı, yada endurolara taktıkları dikdörtgen şekilli olmalı diye düşünüyorum ama istediğim gibi birşey malesef bulamadım. Yurt dışında bazı yerlerde yakıştırdığım modeller görüyorum ama Türkiye'ye getirmek dert.
Güzel bir fikri olan var mı?
Artçılı gezmiyorsanız arka seleye körüklü(fermuarı açtıkça yükselen) soft çanta bakın. Hatta bence çantacıda yaptırın. Bağlantı kayışlarını da sağlam yaptırın, kolayca kesilmesin. Bence Topkase ile uğraşmaktan çok daha pratik. Üstelik gerek yüklüyken gerek yüksüzken sürüşü topkase e göre çok çok daha az bozar. Görüntü olarak bozmaması ve maddi olarak çok daha ucuza gelecek olması da cabası.
Sadece hırsızlık ile sıkıntısı var.
Yağmur'da sıkıntı o fermuarlı case'ler. Kışın kullanıyorsanız motoru benim gibi hiç efektif değil maalesef.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------
Arkadaşlar buradan hiç alışveriş yapan oldu mu? BU koruma demirini almak istiyorum ama güvenemedim.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-ktm-duke-125-200-orjinal-koruma-demiri-146633995/detay
bugün atamotoya uğradım biraz sohbetten sonra 6000 bakım kaça maal olur dedim ve ustada 350tl.demezmi neymiş bisürü şey değişçek dedi ve saydı buji hava fltresi yağı filtresi.
dedimki 6000km buji hava filtresi neden değişiyo fabrika öyle istiyomuş
bende yapçak bişey yok dedim ve çıkıp gitim.
bu gidişle duke de benim elime kalıcak maalesef.
akıl var mantık var ustanın dediğine göre buji çok dandikmiş o iyisini takıcak çok pahalıymış yalan bir işte bujinin fiyatı 21 tl.
yalan iki hava filtresi 40 euro dedi oysam orjinali 21 euro
yağı filtresi fiyat söylemedi ama ben sordum 8 euro.
yağı da herzamanki gibi dandik koycaklar 1000 bakımdaki gibi ama pahalı olucak.
ben 4 litre castrol 10W50 TRİZON 4T i 80tl.alıyom onlar almanın en dandik GULF yağın litresine 30 tl diyolar.
birkaç yer daha sorucam hepsi anamı sorarsa bende bakımları kendim yapmaya başlicam herzamanki gibi
ismi büyük olam makinaya binmek böyle bişey demeki tüm usta denilenler seni yürüyen dolar olarak görüyo..
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------
bu benim oyuncaam çanta gayet iyi duruyo bence.
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------
yıldırım moto sağalamdır sıkıntı yok.
ama aynı demir spormotoda var hataa istanbul motoya git 400tl.alırsın heralde ben ordan aldım.
spor moto indirim yapmasa aynı malzemeyi onlardan alıpta satan istanbul moto iyi iskonto yapıyo.
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
[QUOTE=ucanteneke5;3366096]bugün atamotoya uğradım biraz sohbetten sonra 6000 bakım kaça maal olur dedim ve ustada 350tl.demezmi neymiş bisürü şey değişçek dedi ve saydı buji hava fltresi yağı filtresi.
dedimki 6000km buji hava filtresi neden değişiyo fabrika öyle istiyomuş
bende yapçak bişey yok dedim ve çıkıp gitim.
bu gidişle duke de benim elime kalıcak maalesef.
akıl var mantık var ustanın dediğine göre buji çok dandikmiş o iyisini takıcak çok pahalıymış yalan bir işte bujinin fiyatı 21 tl.
yalan iki hava filtresi 40 euro dedi oysam orjinali 21 euro
yağı filtresi fiyat söylemedi ama ben sordum 8 euro.
yağı da herzamanki gibi dandik koycaklar 1000 bakımdaki gibi ama pahalı olucak.
ben 4 litre castrol 10W50 TRİZON 4T i 80tl.alıyom onlar almanın en dandik GULF yağın litresine 30 tl diyolar.
birkaç yer daha sorucam hepsi anamı sorarsa bende bakımları kendim yapmaya başlicam herzamanki gibi
ismi büyük olam makinaya binmek böyle bişey demeki tüm usta denilenler seni yürüyen dolar olarak görüyo..[COLOR="Silver"]
Emeksiz zengin olanın, kitapsız bilgin olanın, sermayesi din olanın, rehberi şeytan olmuştur..
Yunus EMRE
Değerli Arkadaşlar,
Forumları araştırdım fakat tatminkar bir cevap bulamadığım için buradan da size sormak istedim. Kaskımı değiştirmek istiyorum. Nolan N64 kasklar indirime girmiş. Kullanan varsa özellikle ses ve rüzgar yalıtımı açısından görüşlerinizi bekliyorum. 500 TL'ye kadar önerilerinizi de bekliyorum.
Konuyu buraya açmamın sebebi naked kullanan arkadaşlarımın konfor konusunda hangi kaskı tercih ettiklerini öğrenmek istemem. Siz de takdir edersiniz ki süpersport veya chopper üzerinde kullanılan kaskın sağladığı konfor, naked makinalarda aşırı farklılık gösterebilir.
nolan iyidir ama senin dediğin N64 ten hiç kulanmadım ben fulfees sevmiyom hep çene açılır kulanıyorum ama duyduklarım biraz ses varmış diye.
bende nolan N104 alcam kısmetse çünkü 103 üm çok yıprandı 230 bin km.hep kafamdaydı dört senedir..
ordan biliyom sağalamlar ama hepsi rüzgar alır önemli olan nekadar sağalam.
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
izmirde yetkili serviste 5000 bakımını 200 tl ye yaptırdım. Bunun 40 Tl si ekstra benim istediğim zincir temzilik ve bakımı.Bkımda Filtreler ve yağlar değişti, bujiler değişmeyecek mi diye sorduğumda 5000 km de buji değişimine gerek olmadığı söylendi.Bilginize
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:25 ----------
2012 sonundan beri duke kullanıyorum..Duke hakkındaki düşüncelerimide yazayım tam olsun.
Bence 250 cc ye kadar kullanımı en zevkli motor. (ilk seri aprilla rs 125 ve kroslar hariç)
Parçalar A"dan Z"ye 250 lik bir makinaya oranla çok kaliteli.Fakat çoğu parça hafif olması için alüminyum olduğu için düşmeye ve anahtarla fazla sıkmaya karşı hassas.Alüminyum parçaları mümkünse tork ayarlı anahtarla sıkın.
Üçzayıf yönü var ön amartisör keçeleri , zincir ve lastikler.
Birincisi ön amartisörlerinizi sürekli temiz tutarasanız keçeleri patlatma olaslığı azalır.
İkincisi orjinal zinciri dişlileri yemeden Did 520Vx2 değiştirin.Yemişse dişili + zincir değişimi yapın.
üçüncüsü fabrikasyon lastikleri kötü, ama sadece kötü, çok kötü değil, ortalama 20 km sonra ısınıyor ve yol tutuşu bariz biçimde iyileşiyor.Kızaklamalar ortadan kalkıyor. (Yazdıkların Izmir için malum yaz-kış sıcak) Ama ilk 20 km Allah"a emanet. Durumunuz müsaitse mutlaka değiştirin.
Diğer bir hususta aşırı fazla dikkat çekiyor.600 lük 1000 lik makinaların arasında bile hep ilgi odağı Duke, motora yabancı olanlara 200 lük dediğimde çok şaşırıyorlar.
İki kişi rahat değil ama alışıldığında sorun da değil .Eşimle 400 km - 500 km çok yaptık,Aman aman bir yorgunluk yaşamadık. (eşimin boyu 1.83)
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
ben bu gidişle servise gitmicem hepsi aynı motoX 370 tl.diyo bide ukala ukala konuşuyo fiyatı fabrika belirliyomuş çok geliyosa almasaydın dedi uyuz eti beni ama bir gün gidecem oraya nasılsa maslaa sürekli işim düşüyo.
bide geri zekalı işine gelmiyosa fabrikaya şikaet et dedi.
benim anlamadığım konu bu salakları övenler oraya gidip güzelce kazıklanıp bide bunları övüyolarmı
telefona çıkan şahısın haber yok tabi 32 yıldır motora biniyom gidicem oraya kendisini duke niyetine söküp bakım yapıcam hemde bedavaya
böyle kendini beenmişleri hiç sevmem.
yarın bide aldığm yere sorucam istanbul moto ya orda nazım geçiyo daha uyguna yaptırcam.[COLOR="Silver"]
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)