MT07 akrapovic ile güzel ses elde ediyor. Aynı şekilde dukeler içinde bence en güzel sesi akrapovic veriyor.
MT07 akrapovic ile güzel ses elde ediyor. Aynı şekilde dukeler içinde bence en güzel sesi akrapovic veriyor.
KTM DUKE 200 ABS Turuncu
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-duke-200-abs-turuncu-164350830/detay. ARKADASLAR MOTORUMU SATİYORUM ACİL.
KTM 390 Ya da MT-07 ALLAHİN izini ile.
1000 KM'de insan öğrendim bu işi diyor, ama 2000KM olunca, oo baya fark etti, 3000KM olunca artık beni motor kesmes diyor ama bir yandan hatalara devam, 4000 KM olunca biraz daha olgunlaşıyorsun, böyle devam ediyor. Sonra mod değişiyor ya bu motor fena değil, işimi de görüyor, km arttıkça karşılaştığın abukluklar da artıyor, iyki büyütmemişim dediğin durumlar da oluyor. Eğer ilk motorunuz duke 200, 1000 km tecrübe sonrası ikincisi MT07 olacaksa dikkat edin, hem de çok.
Yarın Bursa'da Orhaneli yolunda Duke 200 ve 390 için test sürüşü varmış. Test için Spormoto'nun sitesinden form doldurmak gerekiyor. Ne zamandır merak ettiğim motorları sonunda deneyebileceğim . İlgilenen arkadaşlara duyurulur.
Tecrübe konusu açılmışken, bence bir motoru bir gün iyi, bir gün kötü kullanıyorsanız ve sürüşte bu şekilde dalgalanmalar devam ediyorsa henüz o motora alışamamışsınız demektir ve değiştirmek için de çok erkendir. Bu alışma dönemi de 5 bin km'leri bulabilir.
Birşey dikkatimi çekti,Sahibinden.comdaki 200lüklerin neredeyse hepsi durduğu yerde başkaları tarafından yan yatırılmış :D
durum tum motorlarda boyle,keyfe keder yan yatti,orjinal boyasini korumak icin uzerine bir kat daha boya attik gibi palavradan yorumlar ben bir duke 200 bakmaya gittim, o da oldugu yerde yan yatanlardandi. Motor 2 tarafa da dusmus ve sag taraftan blogu traşlamis. Basaklardan tut tornalanmayan yer kalmamis adam 11.000 tl dedi gulerek uzaklastim
unutma.TR de kaza yapan motor yok,hepsi kullanimdan dolayi olusan ciziklerden boyandi ve ayni sebepten şaseleri kaynakli
aynen sana katılıyom hep derler hiç düşmesi yok bi bakarsın manetlerin ikiside keçi böynuzu gibi ters dönmüş uçları.
bende o yüzden gidip ikinci el fiyatına sıfırı aldım yani 13000.tl ye ama gel gelelim dün şerefsizin biri deponun sol köşesine anahtarla heralde çizmiş bide böyle modeller var çekemezler ya çizerler yada devirirler ama bu çizikler düşme ve sürtünme gibi değil bakınca belli olur yerinde olmuş diye.
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
Gerçekten düşenleri ne yapacağız ? Benim motor da üzerinde branda varken, ipi gevşeyip branda balon gibi şişince paldır küldür aşağı yuvarlandı. Hem aynam, hem de arka fren pedalı kırıldı. Yapacak bir şey yok yani yatacak o motor illa ki
Duke 200'ü denedim, 390 ve sürpriz olarak 1190 Adventure yarına kaldı. Açıkçası 200'ün gidişi, frenleri, yol tutuşu çok iyi olsa da motor son derece rahatsız ve çok titreşimli. Geçen hafta denediğim Bajaj Pulsar kadar titreşim var. Pulsar'dan bir gömlek daha iyi ama iki katı da pahalı. İyi bir motor bir şey demiyorum ama kesinlikle almam diyebilirim.
Bu haftasonu şansıma burada KTM deneme sürüşü organize etmişler. Öğleden önce KTM Duke 200'ü kullandım. Geçen hfataki Pulsar denemesinden sonra sıcağı sıcağına çok iyi oldu. Bazı arkadaşlar abarttığımı düşünebilirler ama bana göre koltuğunun rahat olması ve amortisörleri dışında Pulsar'a göre hiçbir artısı yok. Aradaki fiyat farkına da bakarak, Altın Elbiseli Adam'ın 250 cc motor testindeki KTM sahibi bayanın deyişiyle "O paraları Duke 200'e assslaaa vermem" Bu kadar net söylüyorum. Titreşim olarak Pulsar'dan fazlası var diyebilirim. Gidişi ve frenleri tamamen aynı. Tabi yol bigisayarı da var ama o da gösterge tablosu olarak çok güzel durmuyor. Fiyat/performans anlamında Pulsar çok önde...
Bİ KARAR VER ABİ AYNIMI TİTRİYOR FAZLAMI TİTRİYOR
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
Yok ben vazgecmem, eger sac depoda boya yoksa,ön takim da darbe yoksa,şasede kaza yoksa alirim sknti olmaz. Ben dusmus duke alip daha sonra param olunca depo ustu turuncu plastik,depo yan siyah plastik,duke stickerlari,basak,ayna vs gibi kazada zarar goren parcalari degistirip cilliop gibi duke200 e binerim diyordum ama servisi arayip parcalari sordum 2.000 tl ye yakin tutuyor e adamda en az 12.000 istiyor? Geldi mi sana 14.000 tl ye birde abs yok? En mantiklisi 1.000 tl ucuza gidip hem sifir km hemde abslisini almak ama hala forumda bana sacma sapan konusma diyenler var, he yav hehe sifirindan fazla para verip ikinci el abs siz kazali alalim tamam deyip kenara cekildim artik.
Duke200 den vazgectim hatta artik gidip 10.000 tl ye araba alicam.. piyasa yuzunden motosikletten sogudum. 10 yildir araliksiz suren motosiklet sevdama bu lanet olasi distrubutor ve 40 IQ ye sahip 2. El sahipleri yuzunden ara veriyorum. Ille motor almak istersem de 7.000 verir sifir km pulsar alirim
vay arkadaş ne motormuş
neyse herkes için hayırlısı olsun diyelim
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)