arkadaşlar iki seferdir motora bindiğimde saati sapıtmış oluyor nedendir acaba?
birde depriyaj teli kopmak üzere sanırım,sıyrılmış biraz garantidan mı değişiyor?
arkadaşlar iki seferdir motora bindiğimde saati sapıtmış oluyor nedendir acaba?
birde depriyaj teli kopmak üzere sanırım,sıyrılmış biraz garantidan mı değişiyor?
bahsettiğin motor benimdi satıldı 9250ye
9500 vardı aklımda fakat hayırlısı buymus
kocaelıye gıttı motor
dün ilk defaa duke le çıktım istanbulda 200 km.yaptım baya bi zevkli makinaymış ama tek kusuru egzos çok fena ses yapıyo alta yani bir an önce egzozu yana almak gerekiyo.
yoksam gidişi duruşu kıvraklığı çok güzel.
hele bi bajaj pulsar 200 olan arkadaş daha gördü hemen bi tur istedi verdim iki dakka sonra geldi ve dediği tek şey BU ÇOK FARKLI.
yani ikisi aynı diye karşılaştırman yapanlar yapmasın pulsar ve duke çok farklılae.
hayırlı olsun bruklin şimdi ne var aklında?
teneke sen de pulsarı kullansaydın keşke? ben çok merak ediyorum valla o makineyi
@uçanteneke sen niye pulsar'ı sürmedin
ben pulsarı test ettim kuralkanda ondan sonra duke ye kesin karar verdim zaten yoksam tipine bakıp alsamı falan yapmıştım ama test sürüşünden sonra bana göre değil demiştim oturuşu gidişi duke ile alakası yok diyebilirim.
pulsar komuter yani CBF 150 nin daha güçlüsü ben artık trafikte onak bişey istiyodum ve duke tam bu iin ustası.
bugünde 190km.yaptım yorulmadım desem yeridir surekli yolda olasım var trafikte çok dengeli ve oynak makina
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
Bende kaçtır soruyorum pulsarla arasındaki farkları ama pek kale alınmıyorum galiba test etme şansım yok ikisinden birini almayı düşunüyorum
duke ye göre daha güçsüz ve pulsarın alt devirleri çok zayıf yani duke kadar seriği ve kıvrak değil.
pulsar 23 bg.ve 145 kilo.duke 130kg.26bg.
duke yle mesala 3 vites 20km.ye kadar düşüyon gazı verdinmı anında 6-7 bin devirlere çıkıyo pulsar ise önce biraz düşünüyo sonra aha ben gitmem gerekiyo deip gazlıyo
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------
zafer26 diyorum ya pulsar daha güçsüz ama ikisinin arasında tarz farkıda var duke supermoto tarzı agresif makina 135 te kilometreden kesiciye giriyo devirden değil yani.
pulsar komuter daha ağır bi makina ve kulanan kurye arkadaşların demeleri kesici yok 150km.anca yapıyo dahası yok.
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
pulsarın alt devirler nası daha güçsüz olur ya? karbüratörlü falan
hadi onu geçtim dükten nası daha boş olur la alt
7bin devir üstündeki gaz tepkisini her motorda bulamazsınız ama bu reklamı da geçeyim
Duke 135km/h yapıyor, pulsar ise 150km/h hıza çıkabiliyor demek.
Duke abs'siz kaça bırakıyorlar?
Top speed de pulsar üstün görünüyor.pulsarın gelmesi çok iyi oldu, duke ün fiyatını indirdi hadlerini bildirdi. 15000tl sanki 400cc makina satıyorlardı.
Euro 2.85'e düştü fiyat indirmiyorlardı, rekabet iyidir.
duke gaz tepkısı cogu motorda olmayan bır nımet
fakat uzun yolda sıkıntı yaratıyor ruzgar
satma nedenlerımden bırı de buydu
Fiyatlar konusunda en güncel bilgi sanırım;
14 mayıs da spormotodaydım abs li duke 200 14950 liste fiyatı.
İndirim yapmıyoruz diyorlar denemedim bende. Zaten o keçi sakallı satış müdürüne ayarım adam yüzünden gidip bişi alasım varsada kaçıyor.
Ben kendiminkini bayiiden mart başında aldım 14250 ye. Euro falan hesabı yapamam ama.
2. El duke abs li arkadaşa 700 km de aldık 13750 ye.
750 tl sigorta plaka masrafı var onuda koyarsak benimki 15000 arkadasın ki 13750. Şimdi benim km 3700 arkadasın 1500. Keşke ikinci el alsaydım dedim. Satarsam 13.000 civarına satarım diye düşünüyorum. Altına satan varsada onun bileceği iştir.
Rotantide stop sorunum vardı 1000 bakımından sonra onunda ayarımı yaptırdım şimdi mesut mesut biniyorum. Abs liyle abssiz fark edermi bilemem ama riske giripde bi arabanın bagajında "keşke abs li alaydım" demek istemem. Trafikte bmx bisiklet gibi kullanıyorum, Kuryeler yetişemiyor. 3-5 kere uzun yol yaptım hatta az önce Düzce-hendek-kocali-akcakoca-düzce yaptım bana mısın demedi. Otobandada 130km bana yetiyor şimdilik. 100 den / 7500 devirden sonra yakmaya başlıyor. Dün istanbuldan düzceye gelirken 250 hyosung açık yolda kapamaya kalkdı benden önce gebzede trafiğe girdi ben izmite vardığımda hala herekedeydi.
Diyeceğim o ki bu motoru diğer motorlarla kıyaslamak cokda mantıklı değil.
Trafikde kullanımı mükemmel, şerit kaplamıyorsun aradan kaçıyorsun, basınca gidiyor... Ekonomik kullanırsanda ekonomik oluyor. Pulsar dahamı iyi? Bilemem, o tiple ona binmem ama. birileri gelip devamlı motoru inceliyor, soruyorlar falan. 15000 edermi 200 lük diyen arkadaşlar, varsa bu kalitede olan kendine baktıran ucuz motor söyleyin gidip alalım bizde. Hyoymuş yamahaymış hondaymış son hızı 1500 müş falan geçin bunları, 1000 liraya kubanın scooter ı da var gidip biniyormusun? Bütçene göre alıp biniyorsun. Kimine 15000 liralık duke pahalı gelir kimine 80000 lik rr1100.
Kızan üzülen alınan olmasın lütfen ortaya sölyüyorum.
Birşey sormak istiyorum duke 390'ın ötvsi %8 olsaydı fiyatı ne olurdu.14-15bin civarı sanırım bu değer işte. ama ötv düşsede o fiyata vermezler herhalde, zammı bindirirler hemen.
Duke200'den çok duke390'nı beğeniyorum.
%37 diliminde iken (baz fiyat + %18 kdv) üzerinden 7000€
%8 dilimde iken (baz fiyat + %18 kdv) üzerinden ?
ise;
%137 -> 7000
%108 -> X
=> X = (108 * 7000)/137
=> X = 5518,248175182482 €. Yani ABSli dük 200 parası.
Buradan benim çıkartacağım sonuç spormotoya 1000€ fazla vermek yerine devlete 1500€ fazla veriliyor
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)