Çizik ezik kırık varsa ve benim için sıkıntı olmaz diyorsan al. Araba alırkende kaportasına çamurluklarına tamponuna bakıyorsun ona göre fiyat veriyorsun.
Merhaba arkadaşlar.
Boyum kısa olduğu için acemilikte rahat olsun diye süspansiyon ayarını(yay ön yükleme) en alçağa getirttim. Konu ile ilgili pek bir bilgim yok, internette de pek anlayacağım bir şey bulamadım. Süspansiyonu en düşükte kullanıyor olmamın bir sakıncası var mı? genel olarak yol tutuş daha iyi olacağından sert süspansiyon severim fakat 100kg biri için kullanıyor olduğum süspansiyon ayarının motora yada kullanıma bir zararo var mıdır? Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
Dun 120 ile kocaelihe giderken otobanda vites düşürme isteği doğdu içimde. Ayağı pege uzattım ama peg yok. Kamyon alıyordu altına.
sonradan ne goreyım peg yerınden çıkmış sallanıyor ikinci viteste kalan 20 kmyp tamamlayıp sabah yaptım ardından motor ustasına gittim. Yağsız kaldığını ondan yaptığını dedi.
ayrıca ktmlerde 30k dan sonra sıkıntılar başlar dedi. Tavsiye etmediğini söyledi. Ne diyorsunuz bu konuda ???
Arka süspansiyonu kastediyorsunuz sanırım. Duke zaten ziyadesiyle alçak oturuşa sahip, sizi boy kaç? Oturunca daha çok alçalması için yumuşatmışsınız amortisörü ama 100 kiloyum diyorsun, o amortisörlerin orjinal ayarı ~75 kglık bir sürücü için yapılmış. Siz daha da sertleştirmeniz gerekirken (ki aslında orj. hali gayet sert) yumuşatmışsınız. Orjinal haline hatta biraz daha sıkı haline getirmenizde fayda var derim. Amortisörü patlatma ihtimaliniz bile var bu durumda.
Peg nerden çıkmış ?? Neresi yağsız kalmış ben anlamadım. Peg'in yağ ile alakası mı var ?? Merak ettim cidden.
Ustanız kim bilmiyorum ama bir sorun 30.000 den sonra ne gibi sıkıntılar çıkartıyormuş bu KTM ler
#sürenadam
30000 km üzerinde kaç adet Duke 200 var...Meraktan soruyorum.
aynısı bana da oldu o vites olayının. eğer yanlış anlamadıysam. vites pedalının vidası şanzımana giden milden kurtuluyor ve pedal aşağı sallanıyor.
bi civata sıkınca da düzeliyor. şanzıman yağsız kalacak kadar az yağın olsa motoru kitlemen olası olur gibi bir sallamasyon yapayım.
yola çıkmadan önce yağ seviyesini kontrol etmişsindir herhalde? ilk motorun değil sonuçta.
30k km olayı da tamamen lagaluga. ktm ilkbatışını yaşamadan önce ktm : keine tausend meter diye dalga geçelermiş çok bozulduğu için.
batışından kurtarıldıktan sonra taş gibi makineler üretiyor gözümde. sadece hafiflik için biraz narin oluyor dış kısımları.
şanzıman ve motor bloğu olarak sanmıyorum ki ömrü 200 binden az olsun
30binin üzerinde 4-5 tane ancak vardır sanırım. millet genelde syanurun dediği gibi maymun iştahıyla atlamaya çalıştığı için
düşününce ben de yapmaya kalktım aynısını 2 kere. neyse ki olmamış diyorum şimdilerde bakalım umarım yaz sonuna 30k kmde "bitmiş" bir duke 200 daha kazandıracağım bu topluluğa
Bu arada arkadaşlar motor yağı ömrünün sonuna geldiğinde titreşimde artış oluyor mu. Benim motorun titreşimi arttı sanki.
Saygılarımla
Cevap için teşekkür ederim. Arka Süspansiyon sıkışırsa daha sertleşir diye düşünmüştüm. 3-4 kademe kaldırmayı deneyeceğim.
Pegin bağlı olduğu alıminyum parça ile arada köprü görevi gören baş şeklinde içinde oynayan parça var. Oraya arada yağ sıkmak gerek. Bu şekilde ancak kuruma ve titreşimden kaynaklanan çözülme engellenebilirmiş. Ustaya sağlamlığından dolayı ktm aldığımı söyledim. Fakat ktmler 30kdan sonra sıkıntı çıkartır dedi. Bu arada kendisi kawa servisi.
Bir hafta kullanmadım motoru. Yağmurun altında kaldı hali ile, kapalı bir yere de çekemedim. Bu sabah çalıştırmaya çalıştığımda baya zorlandı. Boğulur gibi sesler çıkardı, çıkardı. Gaz vererek çalıştırdım motoru gazı kapatınca stop etti. Bir kaç kere bu şekilde inatlaştı sonra yola çıkınca sıkıntı yaratmadı.
Bunun nedeni ne olabilir, bir daha olmaması için ne yapmam lazım? Akşam çalıştırdığımda tık diye çalıştı...
Eveeet)) bu gun ödememi yapmiş oldum,ALLAHİN iziniyle cuma motorumu plakasi ile alicam. Cok dusundum,sifirmi 2 elmi diye,sonunda tavsiyelernz uzere sifir aldm. KTM DUKE 200 (turuncu renk)
Simdi yine aizin degerli yorumlariniza ihtiyacim var abiler,TURUNCU KTM DUKE icin ekipman almak istiyorum,hangi marka daha guzel yakisyor?) hem guzel otursun hem guvenlik aciaindan kaliteli olsun... Motoru aldigim yerden baktimda guzel Kask ve Mont bulamadm. Sizden rica etsem guzel kask ve Mont tavsiye edebilirmisnz?
P.S oradaki montlarda sadece dirseklik vardi.. Sirtligi filan yok :( Kask'da 160 TL lik bir kask. Ama onuda begenmedm... Yardimmm)))!
Tesekkur ederim )
Öncelikle hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanın inşallah. Ktm'ye en çok kendi lisanslı ekipmanı yakısıyor. Ama aşırı pahalı ve koruma olarakta dışarıdan bakınca pek tatmin edici durmuyor. Zaten kasklarını marushin yapıyormuş. Aynı model kask üzerinde marushin yazarsa 1 lira, ktm yazarsa 2 lira maalesef. Piyasada turuncu beyaz kask ve mont bulabilirsin. Motora aksesuar olarak ise ben acerbis kullanıyorum. ktm için özel ürünleri var.
Hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
Arkadaşlar stock lastik mi yoksa başka lastikmi kullanıyorsunuz? Birde sele hakkaten uzun yolda 2-3 saat sora ağrı yapıyormuş
Tesekkur ederim abi! ALLAH cumlemize kazasiz belasiz sürüşler nasip etsin.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)