ister inazuma al ister cbr istersen de dük, motorunu tazyikli su ile yıkama
AEA'nın canlı yayınlarından birinde değindiler bu konuya, son derece de haklı sebepler belirttiler
ister inazuma al ister cbr istersen de dük, motorunu tazyikli su ile yıkama
AEA'nın canlı yayınlarından birinde değindiler bu konuya, son derece de haklı sebepler belirttiler
evet haklısın hocam arada çok fark var dediğin gibi. Mesela birisi 180 kg (inazuma) digeri 120 küsur kg KTM Duke 125-200-390. yani her açıdan değerlendirip ihtiyaçlarına göre karar vermesi gerekir diye düşünüyorum.
Duygusal konuya gelince hak veriyorum sana ama karşılayabilecekse dükü tercih etsin bence
Aslında bakarsanız ikinci el fiyatları birbirine oldukça yakın. Dedim ya müzmin bir mekanik veya servis problemi yoksa...neden olmasın diyorum.
Duke gerçekten çok güzel.
Saygılarımla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------
Bu arada şu aranıza yeni katılacak ben denize temiz ve ucuzundan motor bulursanız tadından yenmez.
Arda, ben iki motor arasında kaldım diyenlere hep Inazuma diyorum. Zorlayacaksa kendini gerek yok bence Inazuma alsın. Ha gerçekten çok binmek istiyorsa bir iki ay bekler KTM'ye biner. Ama fiyatı olmuş 16 küsür...
İnsanların genel olarak şu sorusuna kılım. "şu ürüne, bu para verilir mi?". Yahu sen cebindeki paraya bakacaksın. Bence BMW mesela bütün fiyat etiketini hakediyor. Ama 70.000 tl motosiklete ben veremem, verene "lan salak mısın, o paraya 5 tane duke alınır" demem.
KTM de aynı mantık. Gerçekten sahip olmak istiyorsan 30.000 tl de verirsin ama muadili de işini görecekse, beğeniyorsan, cebindeki para ona yetiyorsa onu al.
Beyler bence Duke200 e en yakın rakip olacak model TR ye adım atmış gibi
http://www.hyosung.com.tr/street/59/x5
Teknik özelliklerde hava soğutmalı ve 5 vites yazıyor ama Su soğutmalı ve 6 vites olması gerek.
http://eng.hisntmotors.com/product/?pCode=10000008
Lastik ile ilgili yardımcı olur musunuz arkadaşlar?
Orijinal ebatlar yerne (110/70/17 ve 150/60/17), 120/60/17 ve arkaya 160/60/17 taksam ne olur?
Motor biraz daha az çevik olur, ani manevra kabileyeti ve hissiyatı biraz daha düşer, son sürat ve hızlanma biraz daha düşer, yakıt tüketimi biraz daha artar(çünkü yola sürtünme ve temas artar), asfalta tutunma büyük ihtimalle biraz daha artar, yağmurda kayma ihtimali biraz daha artar, görsel güzellik artar, fiyat olarak da artar...
Tabi sen bunların nekadarını nekadar hissedersin bilemem
Özellikle ön taraftaki değişim daha çok hissedilir.
Benim bildiğim pilot power ciddi güçlü motorlar için. Senin benim motor bu lastiği doğru düzgün ısıtamıyor ve optimum performansı yakalayamıyor gibi sorunlar olabilir. Bunlar tecrübeli abilerin söyledikleri. Bana da çok mantıklı geldi. Power gibi modeller arka tekere en az 70 hp felan veren motorlar düşünülerek tasarlanıyor, çıkacağı hızlar +250 lere kadar. Frenlerken ki zorlanması ve ısınması da cabası. Duke +150 kmh yapamıyor, güç desen zaten arka tekeri zorlayan bir motor değil. 240 tan 40 kmhye zorlayıcı bir fren yapmıyoruz, motor zaten hafif... Ha takarsın olmaz mı ? Gayet de orjinal lastiklerden iyi olur ona bişey diyemem.
Benim izlenimlerim pilot active modelinin bizim motorlara daha uygun olduğu. Michelinlerin neredeyse hepsi yağmurda başarılı, o konuda aklında sıkıntı olmasın. Hele ki orjinal duke lastiklerine nazaran...
Yada Pirelli sport deamon modeli.
Arkadaş pirelli diablo 2 taktı sanırım duke, denedim, yağmurda inanılmaz farketmiş, çok çok iyi tutuyor. Kuru zeminde de fark var tabi. Ama en çok yağmur performansı etkiledi beni. Michelinlerin de benzer olduğu söyleniyor...
Michelin pilot Road 120-160 takılı bende. Orijinalden fark yok. Şekil olarak çok değiştiriyor. Çeviklik azalmış gibi gelmedi bana. Son hız aynı. Memnunum.
Arkadaşlar selam, bugun bazılarınız bahsetmiş olduğu üzere, atamotoya 1000 km bakımı için gittim. Ahmet ustayla tanıştım ve süper bir adam olduğunu düşünüyorum. Bakımını yaptı ufaklığın ve sağolsun çok ilgilendi. Dedi "şimdi Spormotodaki hıyarlar senin motoru sistemden üstüne de geçirmemiştir. Bir bakalım." ve harbi hala owner kısmında Spormoto gözüküyordu, onu düzeltti. Bir kaç tavsiyede bulundu motorla ilgili, biraz zincir gevşemiş onu gerdirdi.
Çıkıp eve gelirken fark ettim ki biraz tepkileri değişmiş, daha istekli olmuş sanki motor. Bi kendine gelmiş. Tam olarak izlenim edinememe rağmen (kısa mesafe kullandım -karaköy, fulya-) bana öyle geldi.. Sizlerde ne gibi değişiklikler olmuştu detaylı bilgi verebilirseniz sevinirim.
Birde pirelli mt60 corsa lastik al bana dua edersin dedi. Aranızda kullanan varmı ne gibi düşünceleri var o lastikle ilgili paylaşabilirse sevinirim. Dişli bir lastik olduğunu gördüm internette ve beni düşündürdü açıkçası. süpermotor lastiği çünkü.. fikirlerinizi paylaşırsanız memnun olurum arkadaşlar. hepinize iyi geceler.
Bu hafta sonu Ankaraya iş için gidiyorum ancak gelecek hafta içi havalar güzel olduğunda uygun olan arkadaşlarla bir araya gelmek isterim. İsteyenlerle bir plan yapalım derim..
Değerli arkadaşlar,
Gaziantep'ten KTM kullanıcısı var mı forumda?
Acil...
Bu arada İstanbul'da ikamet eden arkadaşlar ne kadar şanslı...Hem kullanıcıların çoğunluğu orada hem de servis seçeneği var.
Ankarada bir arkadasim sagliyacak lastikleri, istanbula yollayacak o da direk diablo rossoyu soyledi ancak Ahmet usta inatla onu öneriyor. Bende pahali baska yerden bul takalım dedi. Önümüzdeki aya kadar düşüneceğim.
Arkadaslar Merhaba.Onumuzdeki fuara gittikten sonra buyuk ihtimal Duke 200 ya da 390 almayi dusunuyorum.Ilk motorum olacak ve 1-2 sene kullanmayi planliyorum.Arkadasimin 125'ligi var onu klullandim ve cok zevk aldim.Bu yuzden duke istiyorum.Fakat sizlere bir sey danismak istiyorum.sahibindene yaklasik 1 aydir bakiyorum 125-200-390 liklara.200luklerin fiyati ortalama 12.000-13.000 civarinda hatta 14.000'e bile satan var. 390 da 18.000 civarinda. Dun de spormotoyla konustum. 2013 modellerin hepsinde kuru 2.7'ye sabitlemisler. dolayisiyla 125lik 12.000 200luk 14.500 ve 390 ise 18.900 e denk geliyor. Simdi sorum su; Bu ikinci el satanlarin bu kur sabitlemeden haberi yok galiba cunku eger olsaydi bu kadar yuksek fiyatlara satacaklarini zannetmiyorum.Sizce fuar sonuna kadar bu ikinci ellerin fiyatinin biraz dusmesini bekleyip ikinci el mi alayim? yoksa direk sifir mi almak mantiklidir? Bu ikinci el fiyatlarini motor sahipleri sizce dusururlermi? Ayrica spormoto bana dun sunu da soyledi; fuara kadar 125 ve 200luklerin ABS'siz modelleri gelecekmis ve fiyatlari ABS'lilere gore cok daha uygun oalcakmis.Ilk motorumu alacagim icin illaki ABS'li mi almaliyim? Cevaplariniz ve onerileriniz icin simdiden tesekkur ederim.
Sana fiyat olarak şöyle izah etmeye çalışayım benim de orada ilanım var 13 bin tl yazdım ,12 bin tl veriyorlar vermedim neden dersen alacağım motorun fiyatı belli değil kur un ne olacağı hiç belli değil satıp alamamak var hemen satılmasın acelem yok sonuçta motordan şikayetim yok.
Motorun fiyatı belli olsa dahi 1,5 ay sonra teslimat diyorlar yani Nisan ortası gibi bu Mayıs'ı bulur kaç ay var yaklaşık 4 ay motorsuz kalmaktansa Hemen satılmasın 4 ay dolmuş binmek eziyet ayda 150 tl yol parası 4 ayda 600 tl yapar artı eziyet zaman kaybı cabası . Ha motor gelir o zaman bakarım piyasa şartlarına daha düşük fiyata bile satarım ama şu anda bende kabul ediyorum fiyatı yüksek yazdım . Tabi diğer ilan sahiplerinde kendilerine göre bir sebebi vardır .
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------
Sana uygun olacak derken 500 Euro düşük fiyat söylecek ve şimdi elerinde gecen yıl 2,20 Euro ken gelen motorları sana 2,70 Euro sabit diyor .yoksa 3,00 Euro küsür olmuş kendisi pahalıya alıp sana düşük kur dan vermeyecek.
Dogru soyluyosun euro 2,20 iken geldigini ben dusunemedim.o zamanlar cok bakmiyodum fiyatlara. Tabi Adamlar her turlu baya kar ediyolar.Suanda ellerinde 8-10 tane hazir motor var satabilecekleri.
Motoru mart sonu nisan basi gibi almak istiyorum havalar iyice isindiktan sonra.oyle subat sonu elime gecsin gibi bi istegim yok.Bi de bu doviz olayi cok muallak dedigin gibi.Ne olacagi belli degil.Ama en azindan sunu tahmin etmek kolay;yil sonuna kadar bunun altina dusmez oynarsa yukari gider gibime geliyo.O yuzden kurun cok degisiecegini zannetmiyorum simdikine kiyasla.Benim kafama takilan olay bekleyip ABS'siz modeli daha ucuza almak. Cunku sifir motor almak istiyorum acikcasi.Zaten cok tecrubem yok motorla ilgili herhangi bir sorun oldugunda servise falan gitmek istemiyorum alir almaz. ABS sence 125 ya da 200luk icin sartmidir?
şart diye bir şey yok ama ben de senin gibi motora Duke 200 ile başlayanlardanım. Faydasını çok gördüm, özellikle ıslak zeminde. O yüzden tavsiyem ikinci el ABS'li bir model bakmanız.
14.500'e satıyorlar bu motorları doğrudur ama benim aldığım motor zaten. 13.250'ye gelmişti bana. Dikkat ettiysen 2014 değil 2013 model zaten bu motorlar. Muhtemelen iki ay sonra ellerindeki motorlar bitince fiyat 18'e dayanır.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)