İlk 300 km sabredersen alışıyorsun
İlk 300 km sabredersen alışıyorsun
arkadaşlar duke 200abs motosikletimin arka firen kaliperi elimle salladığımda oynuyor bu durum normalmi yoksa gevşemişmidir nasıl sıkılır.
İlk defa motor kullandığına göre sorun nerede olacağı alenen belli.
Birileri arka çamurluk sormuştu sanırım.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-aksesuar-ekipman-orjinal-ktm-duke-125-duke-200-duke-390-arka-camurluk-127179959/detay
Evet Ayhan ben sormuştum. O ilanı gördüm. Fiyat çok gibi geldi ama hem çok faydalı olduğunu duydum hemde çok güzel duruyo. Alıcam sanırım izlenimlerimi paylaşırım.
Merhaba arkadaşlar, forumda aranıza yeni katıldım. İlk mesajıma buradan ulaşabilirsiniz http://www.motosiklet.net/forum/tani...-selamlar.html
Linkini verdiğim tanışma mesajında bahsettiğim gibi, yakın bir zamanda ilk motosikletimi almak için adım atmayı planlıyorum. İlk hedefim de inşallah KTM 200 Duke ABS Tarz ve görünüş olarak çok şık, gerçekten çok hoşuma giden bir motor. Kullanıcı yorumlarına ve sizin burada yazdıklarınıza göre de tam olarak isteklerimi beklentilerimi karşılayacak bir motor olduğunu düşünüyorum. İleride ne olur bilemem ama açıkçası ben Duke'u bir üst hacim sınıfında bir motosiklet almadan önce bir süreliğine tecrübe edip devam edeceğim bir adım görerek değil, hem tecrübe kazanacağım hem de uzun süre kullanacağım bir motosiklet olarak almayı düşünüyorum. Yani tabi ki ileride ne olur bilemem, mutlaka dünya eskiden benim şuan söylediklerimi söyleyip 1-2 sene sonra 600cc lere binen insanlarla doludur ama işte bunları söylemek için erken olsa da benim iki tekerden istediğim şeyleri bu motor bana en azından yakın gelecekte tamamen sunacakmış gibi geliyor. (şöyle beyaz bir 990 SM T ile Avrupa turuna çıkmadıkça yani ) Bu motorda karar kılmadan önce çok fikir değiştirdim, birkaç bu hacim motorla deneme sürüşü yaptım, okudum, izledim, okudum, izledim, sürekli maymun iştahlı bir şekilde markadan markaya, tarzdan tarza sıçradım ama en sonunda burada kaldım diyebilirim
Motoru almadan önce kendime iki öncelik belirledim. Birincisi, iyi referansları olan bir yerden hakimiyet ve sürüş teknikleri dersi almak. Geçmişte scooter tecrübem, ve çok az miktarda da vitesli motosiklet tecrübem var (yazlıkta arkadaşların YBR veya Titanları ile markete gidip gelmek şeklinde ) fakat yine de bu dersleri alırsam hem güvenlik hem de motordan alacağım keyif açısından oldukça önemli olacağını düşünüyorum. Birkaç kurs var aklımda ama bunlar arasında eğitim motorları Duke olduğu için GIS Akademi biraz daha ön plana çıkıyor, ama işte onların da Ankara'da grup açmasını beklemem, veya bir şekilde İstanbul'daki eğitimlerine katılmam gerek
Dersi aldıktan sonra ikinci önceliğim de koruma ekipmanlarını edinmek olacak. Onlar ile ilgili de sizlerin ve forumdaki diğer arkadaşların fikirlerini yorumlarını başka bir başlıkta rica edeceğim
Tüm bunlardan sonra da hayırlısıyla motoru almayı düşünüyorum. Dediğim gibi, bu motoru uzun süre kullanmak niyetiyle almayı düşündüğüm için, bu motoru kişiselleştirmek de planlarım arasında. Hatta alacağım şeylerin bir listesini bile yapmış durumdayım Sizlerle de paylaşayım;
Öncelikle motorun görselliğini değiştirmeyi planlıyorum. İnternette araştırdığım kadarıyla çok da pahalı olmayan fiyatlara önce benzin deposu üstü, arka yan taraf ve alt spoiler plastik kaporta parçalarından alınıyor. Bunlar boya, sticker veya kaplama uygulamasına hazır, gri/siyah renkte stok yedek parçalar. Önce bunlardan almayı planlıyorum;
Daha sonrasında bu temel parçalar olduktan sonra üstüne rahatlıkla istenilen uygulama yapılabilir fakat KTM'nin kendi grafik kitleri benim çok hoşuma gidiyor. Bunlardan iki tanesinin arasında kalmış durumdayım. Soldaki 'Factory' kit adıyla geçiyor, sağdaki de 'Chrome'. Bunlardan bir tanesini uygulamayı planlıyorum, şimdilik soldaki daha ağır basıyor, hatta açıkçası motorda istediğim görünüş aşağı yukarı o diyebilirim. Fiyatları yine çok da fazla denmeyecek seviyelerde gibi, orijinal kiti tekerleklerdeki şeritlere kadar tüm parçalar dahil TL olarak kargo dahil İngiltere'den 150-200 lira civarı, ama işçiliği ne kadar olur bilemiyorum;
Sonraki adımda da far kiti ve el korumaları almayı düşünüyorum (ikisi de üstte soldaki resimde motorda takılı olan) maalesef bunlar nispeten pahalı gibi;
Daha sonra da kısmetse bir MIVV Suono egzoz, hem şık, hem de bildiğimiz gibi "loud pipes save lives"
Bunları da edindikten sonra birkaç -bence- önemli aksesuar daha kalıyor. Bunlardan birisi yan crashpadler/takozlar;
Bir diğeri de yolcu ayak peglerinin arka taraflarına takılan ve frenle beraber flaşör şeklinde yanıp sönen LED stoplar. Malumunuz ülkemizdeki şoförlerin motoru görmek için ekstra uyarana ihtiyacı var;
Umarım bir sıkıntı çıkmaz da bir gün şu planladıklarımı yapmış şekilde burada aranızda bulunurum. Yani şunları şuraya yazarken bile heyecanlanıyorum ergen gibi, evet birazcık para harcayacak gibi gözüküyorum ama bazı şeyleri göze aldım
Sizlerin de fikir ve yorumlarınızı almak istedim.
Herkese kazasız keyifli sürüşler dilerim Motoru olmayanlara da hızlı internetler ve takılmayan youtube videoları diliyorum
Yurtdışından gönderen adam 100 dolar istiyor, bana Facebook'ta mesaj atmıştı. Bu arada bu meret sanırım sadece Hindistan'daki motorlarda var fabrika çıkışı. Ve galiba yine hindistan'da satılan motorlarda crash bar ile beraber geliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------
Hoşgeldin ve inşallah Duke'una kavuşursun çabucak.
Arkadaşlar Merhaba,
Farklı bir marka motorsiklete geçtiğim için,orjinal çok çok az kullandığım,KTM L size kask,KTM kol ver dirsek korumalı ayrılabilir yelekli M size mont ve KTM sırt çantasını satıyorum,özelden ulaşabilirsiniz,buraya resim koymayı beceremedim,,üçüde renkleriyle tam takım,kask kutusu falan hep duruyor,
1600km'dir kymco scooter kullanmaktayim, 183 boy 90 kiloyum (iriyim yani gerek goruntu konusu gerekse de istanbula tasinmam ve e5te araclarin sikıstirmasi nedeniyle artik daha hizli ve yakisikli bir motora gecmeyi dusunuyordum. Once yakitlari da ekonomik olduğundan ybr125 ve cbf150lere baktim ama goruntu olarak onlarda çok ufak tefek geldi gozume hem tekerleklei de incecik. Yuksek yakitlari da olsa en azindan yakisikli diye kararim xmax250 ya da gts evo 250den yanaydi. Ama bugun ktm duke'yi gordum.
Beyazitta universiteye giden yolda isiklarda yanimda durdu aşık oldum resmen motora. Hem commuterlar gibi yuksek tekerler hem de maxi scooterlar gobi kalın tekerlek koymuslar makinaya tam benim istedigim gibi diyebilirim.
Sürücünün pozisyonu da epey yüksekteydi, ybr ve cbf150ye gore. Kaçlık oldgunu goremedim ama motor kısmına baktim 250'den daha büyük gibi gelmedi bana. İnternetten arastirinca 200lükleri oldugunu gordum ama daha yüksek cc'leri de varmis. İnsallah benim gordüğüm 200lük olan modelidir daha yuksek cc henu dusunmuyorum zaten sehir içinde kullanacağım genelde. Ya da 200'lük olani ybr'ler kadar alçak değildir ve lastikler gördüğüm motordaki gibidir.
En yakin zamanda karaköy ya da şişlide bayileri varmis gidip bakacağım. Tipi gordüğüm gibiyse gelecek seneye kadar kesinlikle bir duke almayi dusunuyorum. Ama bilgisi olan arkadaslar lastik kalinligi ve surus pozisyonunun yuksekligi (ybr, cbf ve xmaxe gore) ve ile ilgili bilgi verirlerse sevinirim.
Siz dostlarla izlenimimi paylasmak istedim, duke gercekten cok yakisikli bir motor, benim icin tek sıkıntı vitesli olmasi ama ona da alisilir surdukce. Hepinize kazasiz keyifli surusler dilerim.
Saygilar sevgiler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:30 ----------
Bir de bu guzellige çanta takilmaz, sele altina kask siğiyor mu?
200 ve 125'in her şeyi aynı zaten. Yüksekliği de ortalamanın üzerinde yan tam 180+ birine göre.
Saol hocam uzun uzun anlattigimi iki kelimede ozetlemissin, tam 1.80+ surucuye gore gercekten.
Aklımda benimde bunlar var, takipteyim.
O sıkıntıymış bak :/
selamınaleyküm arkadaşlar
bende ktm 200 ailesine katıldım, yaklaşık 1000 km kadar bende.
Pendik civarında ikamet etmekteyim. Bakımlar için spormotoya gittim 500 tl gibi bir fiyat alınca başka bir motorcuya yaptırdım bakımlarını. 100 110 tl kadar tuttu
Yanlız tazzikli su ile yıkadım zannedersem sokete su girdi yağ ışığı yanıyor
Boyu 1.83 olan birine bu motor olur mu? dizleri sığarmı depo boşluğuna?
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)