Tayfun Bora mı demişti bunu, bir yerde duymuştum ama;
Mükemmellik sadece bir kavramdır.
Bunun pratiğe dökülmüş hali de benim motor oluyo
Tayfun Bora mı demişti bunu, bir yerde duymuştum ama;
Mükemmellik sadece bir kavramdır.
Bunun pratiğe dökülmüş hali de benim motor oluyo
Ehliyet aldıktan sonra bir gün kullanabildiğim motorum bugün evin önünde otoparkta rüzgardan devrilmiş. Sağ ayna ve fren pedalı kırılmış. Nazar var, yapacak bişi yok. Aynaya özellikle üzüldüm oldukça pahalıydı galiba...
Hatırlamıyorum ama demiş olabilirim
Ben Ktm hakkında şunu belirtmek isterim.Yıldırım ve ben şimdiye kadar 6 tane Ktm motor sahibi olduk büyüğünden küçüğüne,eskisinden yenisine.
Şu an halen 640 LC4 kullanmaktayız.Süpermoto'ya çevirdik deli alet oldu.Alet ile Yıldırım'ın yaptıkları gerçekten heyecan verici,güzel bir oyuncak oldu anlayacağınız.
Ktm bence standart olarak kaliteli yüksek performanslı ve tasarım olarak farklı motorlar üretmekte.Buradan bir adım öne çıkıyor.Ama bu demek değil ki arıza yapmak veya kırılmaz.Şimdi Kawasaki'ye biniyorum çok güzel çok memnum farklı bir tat.Çok kaliteli deli gidiyor ihtiyacımı karşılıyor ama bozulmayacak diye birşey yok.Umarım arıza olmaz ama
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
Aksaray dan aldım folyo karbon görünümlü 25 cm 3 tl ye
İki gün önçe arkadaşım sıfır nc 700 x aldı kıyaslama yapınca plastik kalitesi olsun diğer taraflarınada bakınca ktm daha kalite duruyor 22 binliralık motor ama bir vites göstergesi yok.
Motorun aynası çatlamış sadece. Oradan şanslıyız, ama koruma demiri fren pedalına hiç etki etmemiş. çat demiş kırılmış meret. Ellerinde vardır umarım servisin. Benzin deposunun oralarda yeşil sıvı vardı herhalde soğutma sıvısı akmış bir şekilde. Biraz çalıştırdım sıkıntı gözükmüyor. Duran motorun düşüp fren pedalının kırılmasından hoşlanmadım. İnsan biraz daha kaliteli bir şey takar oraya. Kaynak da yapılmaz o anladığım kadarı ile döküm çünkü.
Fren pedalına kaynaktan yana değilim..Debriyaj olsa neyse.Ama güvenlik herşeyden önce gelmeli..Kaynak yapılmış bir fren pedalının aşırı yüklemede ve en çok gerekecek yerde kırılması bir facia olurdu herhalde.
Ben kaynaklı kullanıyorum. Şimdiye kadar bir sıkıntı olmadı. Benim işimde alakalı kaynak fln süper olmasada biraz haşır neşirim. Güzel yapmış usta. Biraz yeri kayıyor o sıkıntı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:25 ----------
Dükkanın adı yada yer aklındamı? Bu hafta sonu gidip alayım diyorum. Kendinmi yaptın?
D-FENS
Kaynakla çözüldü, aynayı ise çatlak kullanacağım şimdilik. O kadar çok DUKE geliyormuş ki ustaya "feci tecrübe kazandım" dedi. Güzel de bir boya attı sıkıntı yok şu an.
Öğrenmek amacı ile soruyorsan panik frende hem debriyaj hem ön hemde arka freni kullanırsın..Hanig durumda durmayı yada yavaşlamayı kastediyorsan sor ona göre cevap vereyim.
Sizlere bi sorum olucak duke 200 de rok bagoros motorunun ön far kısmı değişik bunu nerelerden temin ederiz veya yaptırabiliriz ?
Arkadaşlar merhabalar;
Motorumun 10.000 KM bakımını yaptırdım.
Buradan aldığım tecrübeleri sizinle paylaşmak istiyorum
280 TL ismini vermeyeceğim bir yetkili serviste yaptırdım.
Yapılan işlem sadece Yağ,Yağ Filtresi,Hava Filtresi,Buji değişimi.
Zincirim yeni idi öyle bir gereklilik kalmadı değiştirmedim.
Kesinlikle siz bu kadar para vermeyin yağı kendiniz değiştirin bir adet yağ filtresi ve hava filtresi spormoto'dan alıp gidin bildiğiniz bir motorcu değiştirir bu kadar kazık yemiş olmazsınız
Ayrıca ekrandaki servis uyarısıda çok kolay kapatılıyor bunu da söyleyebilirim size.
Yani kısacası o kadar para vermeyin bir şey yaptıkları yok ben yandım siz yanmayın. İsteyen özelden mesaj atsın detayları söylebilirim
Valla ben yetkili servise götürdüm adam silemedi servis uyarısını. Youtube'dan baktım kendim sildim
arkadaşlar duke 200abs motosikletimin arka firen kaliperi elimle salladığımda oynuyor bu durum normalmi yoksa gevşemişmidir nasıl sıkılır.
İlk defa motor kullandım KTM Duke 200 ile ve moralim bozuldu.
Sebebi ise gazı bir türlü ayarlayamadım, sabitleyemedim bir türlü. Ya elimin ayarı yok ya da çok hassas bir makine bu.
Çok tepkisel makinedir. Zamanla alışırsın, o zaman başka motorlara burun kıvırırsın
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)