KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Ağustos 2013, 18:27
#2121
Yaklaşık 3 aylık bir sraştırmanın sonunda duke 200 tercih ettim. 2012 model 74 km idi. 2.el motor almak başlı başına sıkıntı.. Sana öncelikle altın elbiseli adamın 2.el motorda nelere dikkat edilmeli videosunu izlemeni tavsiye ederim. Fiyat konusu 2.önemşi nokta aklımdaki giyatı paylaşırsan yardımcı olurum..Özellikle Duke için önce Karenaj ve elciklerin kenarlarına bak motorun yatıp yatmadığını az çok anlayabilirsin..Ön amortisör kısmında keçelerin patlak olup olmadığına bakabilirsin..Patlaksa genelde yağ akıntısı vardır..Anlamasanda motoru çalıştırıp dinle..Tekleme hırıltı zor çalışma stop etme.. Bunların hepsini farkedebilirsin..Ktm lerde genelde kronik bir arıza ile karşılaşmadım.. Makul yaşta ve km de pek sıkıntılı motorlar değil..Merak ettiğin başka bir nokta varsa sevr seve yardımcı olurum srlamlar
Reklamlar
-
20 Ağustos 2013, 15:38
#2122
Arka fren pedalı eğildi ve kırılır diye düzeltemedi usta. Spormotodan sipariş ettiler yenisini ama 1 ayı geçicek gelmesi. Ellerinde yokmuş. Şimdi de kırıp kaynak yapalım diyor usta. Sağlam olurmu o şekilde bilmiyorum. Şu an eğik meğik idare ediyor. Basması biraz zor olsa da. Sizce kaynak yaptırmayıp bu haliyle mi kullansam daha iyi yoksa kırdırıp kaynak mı yaptırmalıyım ? Yardımınızı bekliyorum.
-
20 Ağustos 2013, 18:36
#2123
Arkadaşlar KTM duke 200 almayı düşünüyorum deneyimlerinizi paylaşabilirmisiniz ?
2.el almakta sakınca olur mu ?
Servis yedek parça masrafları ne durumda ?
Sürüş konforu nasıl ?
Yardımcı olursanız çok sevinirim 12.000 TL bütçem var 250lik lerin arasında çok kararsızım.
-
20 Ağustos 2013, 20:12
#2124
-
21 Ağustos 2013, 10:48
#2125
Verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim uzun zamandır araştırıyorum ancak artık karar verdim diyebilirim.
Sıfır almayı düşünüyorum , ilk 1000 km de rodaj diye birşeyden bahsedilmiş motorun açılmasıyla ilgili , onun hakkında bilgisi olan var mı duke 200 de boyle birşeye gerek var mı ?
-
21 Ağustos 2013, 11:05
#2126
barisozbay adlı üyeden alıntı
Verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim uzun zamandır araştırıyorum ancak artık karar verdim diyebilirim.
Sıfır almayı düşünüyorum , ilk 1000 km de rodaj diye birşeyden bahsedilmiş motorun açılmasıyla ilgili , onun hakkında bilgisi olan var mı duke 200 de boyle birşeye gerek var mı ?
Kardeş, rodaj dediğimiz olay DUKE ile ilgili değil. Herhangi bir motor aldığında belli sınırlarda kullanman, tüm vitesleri değerlerinde geçirmen, uzun süren sabit hızlardan kaçınman, hız yapmaman falan gibi şeylerin geneline diyoruz rodaj diye. Forumda konu ile ilgili çok başlık var okumanı tavsiye ederim.
-
24 Ağustos 2013, 00:47
#2127
Hayırlısı olur inşallah..Biraz daha f ödeyip ABS li alma seçeneği bence daha uygun olur..Rodaj konusunu arkadaş zaten açıklamış.Selamlar.
-
24 Ağustos 2013, 12:34
#2128
İki motor var şu anda ilgilendiğim biri 2000 km de 11500 diyor ABSsiz , biri 1000 km de 13500 diyor ABSli.
Şimdi soru şu ABS 2000tl eder mi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------
Kasko ücreti ne kadar biliyormusun ?
-
24 Ağustos 2013, 14:08
#2129
barisozbay adlı üyeden alıntı
İki motor var şu anda ilgilendiğim biri 2000 km de 11500 diyor ABSsiz , biri 1000 km de 13500 diyor ABSli.
Şimdi soru şu ABS 2000tl eder mi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------
Kasko ücreti ne kadar biliyormusun ?
Kasko işi zor araştırmanız lazım. Bir kere kasko yapacak adam bulacaksınız önce çoğu yer küçük cc olduğu için yapmıyor. MUhtemelen 3 K'in altında olmaz. 13500 verecekseniz sıfırını alın üzerinde ekstra yoksa. Sıfırı da o kadar.
-
24 Ağustos 2013, 17:38
#2130
Verdiğin iki motor içinde fiyat bence yüksek..Sıfırında ABS için fark 500 Euro diye biliyorum.Kasko olayı değişken anck bildiğim kadarıyla sadece Çalınma-Yangın-Deprem veTerör için güvence veren şirketler var.Kaza işin içine dahil olmayınca fiyat baya düşüyor.
-
24 Ağustos 2013, 20:34
#2131
-
25 Ağustos 2013, 00:25
#2132
Eren Amca adlı üyeden alıntı
Arka fren pedalı eğildi ve kırılır diye düzeltemedi usta. Spormotodan sipariş ettiler yenisini ama 1 ayı geçicek gelmesi. Ellerinde yokmuş.
Spormotonun esnaflığına ticaretine s.kayım ben ulan kaç yüz tane duke200 sattın elinde fren pedalı yok! Ben bikere bunlara tlf ettim denemek için; birader duke200 kaza yaptı ön amartisör lazım dedim teki bin lira mı ne dedi. Sonra cevabını doğru tahmin ettiğim bi soru sordum: dedim elinizde varmı? Tabiki yok ama getirtiriz
Siz siz olun ktm yle kaza yapmayın.
-
25 Ağustos 2013, 00:34
#2133
krd adlı üyeden alıntı
Spormotonun esnaflığına ticaretine s.kayım ben ulan kaç yüz tane duke200 sattın elinde fren pedalı yok! Ben bikere bunlara tlf ettim denemek için; birader duke200 kaza yaptı ön amartisör lazım dedim teki bin lira mı ne dedi. Sonra cevabını doğru tahmin ettiğim bi soru sordum: dedim elinizde varmı? Tabiki yok ama getirtiriz
Siz siz olun ktm yle kaza yapmayın.
Ağzına sağlık...
-
25 Ağustos 2013, 04:14
#2134
mrb arkadaşlar. önümüzdeki hafta motor almayı düşünüyorum aranızda satmayı düşünen varsa 2013 abs tercihimdir.
birde tarzları aynı olmasada gv650 var aklımda önce hangisini bulursam onu almayı düşünüyorum.
-
29 Ağustos 2013, 11:07
#2135
Nisan/2013 te 2012 model 200 cc duke aldım. kullanması gerçekten kolay, pazarlığı istediğim gibi olmasaydı inazuma alacaktım. inazuma bence duke den çok daha iyi bi motor ama gönül duke den yanaydı. servis bakımı yedek parçası pahalı ve istediğinde bulunmuyor. bunun haricinde aslında bi sıkıntısı olmayan bi motor. benim ilk motorum. bikaç sefer düştüm. önümüzdeki yaza kadar da düşmeden dolayı yamulan çizilen yerlerini yaptırmıcam çünkü yine düşerim gerek yok sürekli masrafa. bu aralar devir kesiciyi yükseltmeyi düşünüyorum bakalım 138 den daha hızlı gidecek mi? bu arada bu dukelerde gördüğüm bi rahatsızlık var. zincirin motor üstündeki takılı olduğu dişlinin göbeğinde bi kapak var. bikaç kişi de bu kapağın gevşeyip düştüğü ve burdan yağ püskürttüğü, çözüm olaram spormotoya gidene kadar o boşluğa tahta tıkayan var. arka frenlerdeki bi kapağın oraya uyduğunu söyleyip bu kapağı takan var. bu arada motor çalışıyorken yağ püskürtüyor. motor çalışmazken herhangi bi yağ akıntısı olmuyor. radyatör fanının bozulduğu olabiliyor. ıslanınca bozuluyormuş )) bu arada sağ ve sol yattığında vites ya da arka fren pedalları hemen kırılabiliyor. bende vites kırılmıştı. alüminyum kaynak yaptırdım gayette iyi oldu.
Herkese kazasız keyifli sürüşler dilerim.
-
29 Ağustos 2013, 11:39
#2136
138 km yukarı çıkmazsın ben denedim devir Kesiciyi ayarlasanda
Ben yağ atma sorunu yaşamadım ama aynı sorun 390 da var yurt dışı forumda resimleriyle eklemişti bir kullanıcı .
Fan eğer su dan bozuluyor olsaydı kışın yağmur çamur demeden kullandım ve her hafta sonu basınclı suyla yıkadım benim fan a bir şey olmadı biraz şans işi galiba 6500 km debriaj teli koptu 36 tl aldım taktım elerinde vardı birde zincir değiştirdim arıza olarak sadece bunları yaşadım 7300 km boyunca ilerde daha neler çıkar göreceğiz .
-
29 Ağustos 2013, 12:39
#2137
-
29 Ağustos 2013, 14:52
#2138
emdr adlı üyeden alıntı
En azından bayram sonrası biz avrupadakiler toplanalım kaç kişi olursa öncü oluruz
Taner, 2 kişi olduk sanırım. Başka buluşma niyeti olan arkadaş varmı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:50 ----------
xawa adlı üyeden alıntı
Fatih merhaba, duke de en hoşuma gitmeyen yer far üzerindeki turuncular. Ön farı tamamen değiştirip powerparts bile almayı düşündüm ama sonra değmez o paray dedim. Senin far siyah siyah çok güzel olmuş. Kaplamamı yaptırdın? Yeni mi taktırdın? Kaplama ise fiyat bilgisi verirsen sevinirim.
-
29 Ağustos 2013, 15:04
#2139
valla forum da olmasa ktm gözümüz de devleşip büyürdü heralde, teller kopuyor, yağ fışkırtıyor, devir kesici, parça yok, parça pahalı vs sadece bu sayfada olanlar ...
ktm elbette en iyi markalardan biri de, bu yazılanları okumakta heves kırıyor ... sen alıcımısın ki yazıyorsun deseniz, her küçük cc sahibinin gönlünde bir aslan yatar, yabancılar window shopping diyorlar
-
29 Ağustos 2013, 15:39
#2140
Seni çok iyi anlıyorum Selim Ama ben bu KTM den de önce şu kanıya varmıştım zaten, "Japon da olsa sorun çıkartıyor..." ABSsi bozulan Fazer, egzantiriği uğraştıran Kawasaki, Vtec arızası veren Honda, ABS ve bilimum elektrik arızası veren BMW,,,
Şu bir gerçek, KTM yada Japonlar çinlilerden daha kaliteli parça kullanıyor ve işçiliği daha iyi. Ama bu riski azaltıyor, sorun çıkarmayacakları anlamına gelmiyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)