KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Haziran 2013, 01:28
#1981
iyi günler arkadaşlar ktm duke 200abs nin saat ayarını nasıl yaparız yazabilirmisiniz.
Reklamlar
-
17 Haziran 2013, 18:28
#1982
mihael adlı üyeden alıntı
iyi günler arkadaşlar ktm duke 200abs nin saat ayarını nasıl yaparız yazabilirmisiniz.
Çok değil 4-5 sayfa önce yazılmıştı tepedeki arama bölümünden rahatlıkla bulabilirsiniz.Hatırladığım kadarıyla 2 tuşada aynı anda basılıp birisi saati biriside dakikayı ayarlıyordu.
-
19 Haziran 2013, 01:14
#1983
Merhaba. 3200km'de KTM duke 200'um var. Fren konusunta problemlerim var. 1000km'de Arka fren ayakligi takilimaya basladi ve fren tutmuyor. Servis cok uzakta oldugu icin bi motorcu arkadasa goturdum. Freni ayakligini soktuler gres yagi bitmis o yuzden takiliyormus. Yagladilar sorun duzeldi. Sifir motorda bunun olmasi cok ilginc. Aradan zaman gecti motor 3000km oldu tekrar ayni sorun olmaya basladi. Yine ayni arkadasa gittim yagladilar tekrar ama olmadi. Bu sefrer biraz zimpara yaptilar duzeldi. acaba boyle bir sorun yasayan var mi aranizda? Bililendirirseniz sevinirim.
-
19 Haziran 2013, 11:38
#1984
Arka fren ayaklığı nasıl takılıyor, tam olarak ne kastettin?
mesela 2bin km'de benim de arka frenim iyi tutmamaya başlamıştı. Şöyle anlatıyım, düşük hızlarda sürekli abs devreye girer gibi tak tak tak atıp tutmuyordu, ama yüksek hızlarda brz daha iyi tutuyordu. Acaba abs'mi kafayı yedi dedim ve servise götürdüm. Servis sadece arka diske bir tane sprey sıkıp temizledi, tekrar iyi tutmaya başladı. Galiba yoldan kaygan veya sağlam yapışkan bir sıvı geldi fren diskine ve bu arka frenin iyi tutmamasına sebep oldu. O kadar disk mi yamuldu, balata mı bitti, abs mi bozuldu derken sorun küçükmüş:D
-
19 Haziran 2013, 16:46
#1985
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Çok değil 4-5 sayfa önce yazılmıştı tepedeki arama bölümünden rahatlıkla bulabilirsiniz.Hatırladığım kadarıyla 2 tuşada aynı anda basılıp birisi saati biriside dakikayı ayarlıyordu.
Omd bölümüne geleceksiniz Mode tuşu ile. Oradayken hem set hem mode tuşuna aynı anda basacaksınız saat yanıp sönmeye başlayacak. Mode ile saati, set ile dakikayı ayarlayacaksınız sonra tekrar ikisine aynı anda basacaksınız kaydedecek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------
Bugün averaj ne yakmışım diye baktım, 2.4 gösteriyor. Oldukça yavaş kullanıyorum tabii, 6.000 deviri geçmemeye çalışıyorum. Benim arabanın 12 litresinden sonra feleğim şaştı, başka bir boyuta geçiş yaptım. Sen çok yaşa motosiklet!
-
19 Haziran 2013, 16:52
#1986
3.2den aşağıya düşmüyor benim
-
19 Haziran 2013, 17:08
#1987
brooklynnn adlı üyeden alıntı
3.2den aşağıya düşmüyor benim
benim yolum boş, neredeyse hiç durmuyorum ve 60'ın üzerine nadir çıkıyorum. Sanırım onun etkisi var.
-
19 Haziran 2013, 19:06
#1988
Dostum sen bisiklet kullan ozaman hiç yakmaz.
Bence motorun hakkını ver biraz zevkini çıkar...
-
19 Haziran 2013, 22:44
#1989
zombieahmet adlı üyeden alıntı
Dostum sen bisiklet kullan ozaman hiç yakmaz.
Bence motorun hakkını ver biraz zevkini çıkar...
Ben çok eğleniyorum kullanırken valla. Çok teşekkürler. Aldığım yer 6.500 devirin üzerine kesinlikle çıkmamamı tembih etti, onu geçtim motor üzerinde "hakkını" vereceğim zamana daha var. Daha 300 km oldu inşallah bir 3-4 binden sonra.
-
19 Haziran 2013, 22:44
#1990
ayhan.s adlı üyeden alıntı
Omd bölümüne geleceksiniz Mode tuşu ile. Oradayken hem set hem mode tuşuna aynı anda basacaksınız saat yanıp sönmeye başlayacak. Mode ile saati, set ile dakikayı ayarlayacaksınız sonra tekrar ikisine aynı anda basacaksınız kaydedecek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------
Bugün averaj ne yakmışım diye baktım, 2.4 gösteriyor. Oldukça yavaş kullanıyorum tabii, 6.000 deviri geçmemeye çalışıyorum. Benim arabanın 12 litresinden sonra feleğim şaştı, başka bir boyuta geçiş yaptım. Sen çok yaşa motosiklet!
Hocam ferrari falan mı kullanıosun :D 12 litre neptun ya,araba yakıyor da bende 1.5 230 hp araç var,o basmayınca 6 trafiktede 8 yardırırsan 9 10 yakıyor.
-
19 Haziran 2013, 22:51
#1991
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Hocam ferrari falan mı kullanıosun :D 12 litre neptun ya,araba yakıyor da bende 1.5 230 hp araç var,o basmayınca 6 trafiktede 8 yardırırsan 9 10 yakıyor.
Selamlar ibrahim kardeş, normal bir enzo şehir içinde 30 litrenin üzerinde yakar öncelikle Benim aracım 2006 model bir MINI JCW, bizim tüketim değerleri buralarda maalesef. Senin araban gücüne göre oldukça az yakıyormuş. Ben ancak şehir dışında görebilirim 8-9 litreleri.
-
20 Haziran 2013, 16:29
#1992
ayhan.s adlı üyeden alıntı
Selamlar ibrahim kardeş, normal bir enzo şehir içinde 30 litrenin üzerinde yakar öncelikle
Benim aracım 2006 model bir MINI JCW, bizim tüketim değerleri buralarda maalesef. Senin araban gücüne göre oldukça az yakıyormuş. Ben ancak şehir dışında görebilirim 8-9 litreleri.
Öyle tabi şaka bir yana,evet benim araç mitsubishi colt czt,genelde köprü güzergahında oldugumdan otoban oldugu için nadir oluyor trafik ama sizin arabada hakediyor o kadar yakmayı :D
-
20 Haziran 2013, 16:31
#1993
2. ve 6. vitesler ara sıra kendiğilinden boşa atmaya başladı, sizce neden olabilir ? zincir mi hasar aldı ne ?
-
20 Haziran 2013, 17:44
#1994
SudoThrottle adlı üyeden alıntı
2. ve 6. vitesler ara sıra kendiğilinden boşa atmaya başladı, sizce neden olabilir ? zincir mi hasar aldı ne ?
O ney yaa,,, Çinlilerde olur öyle şeyler. Zincirle alakası olmaz. Eğer yağ felan değiştikten sonra da devam ederse vites kutusu zarar görmüş olabilir belki. Zarar demeyelim de bazen şiddetli sarsıntılardan dolayı böyle durumlar oluşabiliyor zamanla. Fakat sizin motorlarda duyamyı beklemezdim en azından ara sıra da olsa sürekli tekrar eden bir durum ise.
2.vitesi anlarım, bazen tam geçmeyebiliyor yada boşa düşebiliyor. ama 6 dan boşa düşmesi cidden garipmiş.
-
22 Haziran 2013, 12:57
#1995
Arkadaşlar, ben bu motorun yağ seviyesini nasıl kontrol edeceğimi anlamadım. El kitabında motorun yan tarafındaki şeffaf yere bakacaksın, "between the lower and upper edge of the oil level viewer" demiş. resimde gösterdiği, o şeffaf yerin çevresindeki metal bölüm yere paralel duruyor. Benim motorda ise bu başağı... Bir kere bunu anlamadım. İçeride de görebildiğim kadarı ile yağ falan yok, ama bizim motorda yağ basıncı uyarısı var, bende o da yanmıyor yani. Kesinlikle anlamadım. Ne olur ne olmaz diye koysam mı?
Ayrıca iki tane yağ demiş el kitabında, SAE 15W/50 ve SAE 10W/40. İkisi arasında ne fark var, hangisini koyacağız burası da net değil...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/98564-kafa-karistiran-yag-numaralari.html
biraz arayınca yağ kısmını anladım. Yalnız ilk sorum bakidir
-
23 Haziran 2013, 23:30
#1996
ayhan.s adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, ben bu motorun yağ seviyesini nasıl kontrol edeceğimi anlamadım. El kitabında motorun yan tarafındaki şeffaf yere bakacaksın, "between the lower and upper edge of the oil level viewer" demiş. resimde gösterdiği, o şeffaf yerin çevresindeki metal bölüm yere paralel duruyor. Benim motorda ise bu başağı... Bir kere bunu anlamadım. İçeride de görebildiğim kadarı ile yağ falan yok, ama bizim motorda yağ basıncı uyarısı var, bende o da yanmıyor yani. Kesinlikle anlamadım. Ne olur ne olmaz diye koysam mı?
Ayrıca iki tane yağ demiş el kitabında, SAE 15W/50 ve SAE 10W/40. İkisi arasında ne fark var, hangisini koyacağız burası da net değil...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/98564-kafa-karistiran-yag-numaralari.html
biraz arayınca yağ kısmını anladım. Yalnız ilk sorum bakidir
Normalde ayak açıkken içinde yağ görünmüyor zaten motorun yağına motoru düz duruma getiedikten sonra bakın. Ben öyle yapıyorum.borde motoru çalıştırmadan bakmak gerekiyor sanırım.
-
24 Haziran 2013, 10:11
#1997
Motor stop ettikten sonra 2~3 dakila bekleyip, motoru düz konuma getirin ve o pencereden yağ seviyesine bakın (tek başına biraz zor olabiliyor ) Eğer "lan hiç yağ yok burada" hissiyatı oluşursa motoru biraz sağa sola yatırın, yağ seviyesinin o pencerenin üzerinde olup olmadığını anlarsınız.
-
24 Haziran 2013, 12:16
#1998
Satılık Duke ilgilenenler için aksesuarlı ve çok temiz
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ekstrali-duke-200-129315363/detay/
-
24 Haziran 2013, 14:39
#1999
Syanur adlı üyeden alıntı
Motor stop ettikten sonra 2~3 dakila bekleyip, motoru düz konuma getirin ve o pencereden yağ seviyesine bakın (tek başına biraz zor olabiliyor
) Eğer "lan hiç yağ yok burada" hissiyatı oluşursa motoru biraz sağa sola yatırın, yağ seviyesinin o pencerenin üzerinde olup olmadığını anlarsınız.
Çok teşekkürler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:37 ----------
wincentt adlı üyeden alıntı
Normalde ayak açıkken içinde yağ görünmüyor zaten motorun yağına motoru düz duruma getiedikten sonra bakın. Ben öyle yapıyorum.borde motoru çalıştırmadan bakmak gerekiyor sanırım.
Çok teşekkürler
-
24 Haziran 2013, 15:48
#2000
Selam;
bende de ön ve arka sinyallerde buharlanma oluyor . yağmurdan sanırsam, üretim hatası gibi geliyor bana. Nitekim hiç basınçlı su ile yıkamadım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)