Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1881

    Üyelik
    18 Aralık 2005
    Motosikleti
    KTM DUKE 200
    arkadaşlar merhaba. ben Onur yaş 33. genelde forumu sessiz takip ederim ama lastik konusu baya dikkatimi çekti. rodajım daha yeni bitti 600 km sini izmirden ankaraya gelerek yaptım. ilk motorum cbr 125 ile 5000 km bi tecrübeden sonra yaklaşık 4 sene sonra Duke 200 ile tekrar motor hayatına geri döndüm. ilk olarak kısaca izlenimlerimi aktarıcam. motor bence gayet başarılı 200CC olasına rağmen rodajdayken bile izmir ankara yolculuğumda 6. vitesde bile rampalarda ivmelenme isteği çok şaşırrtı. bi ara sıkıştırıp kadranda 134 gördüm. sele biraz sert titreşim yorucu değil, yakıt için ayrıntılı bilgiyi şuan veremiycem ama şuan bile gayet makul bence. bence başlangıç motorundan biraz daha öte. kısa vites aralıkları, torku kendi çapında yüksek son süratinden çalınmış ama bana göre iyi olmuş
    esas konuya gelecek olursak lastik mevzusuna bence adi bi lastik değil. ankarada dik yokuşlar, rampa aşağı virajlar olmasına rağmen ben daha tehlike yaşamadım. şuda var tabiki limitleri zorlamıyorum, frene birden abanmıyorum, kombine kullanmaya dikkat ediyorum. izmir ankara yolculuğu arasında virajlı dağ tırmanışında yolunda boş olmasındna cesaret alarak mümkün olduğunca yatırmaya çalıştım, hatta bi virajın sertliğini kestiremeyip biraz hızlı girmeme rağmen çizgimden biraz açılarak toparlamaya başardım. yeni başlayan yada uzun zamandır kullanıp da eğitim yada teorik bilgi olarak okuyup araştırmayan kişilerin hatalarını pekiştirdiğini düşünmekteyim. lastiğe kabahat bulmadan önce kendi limitlerimizi zorlamadan vede motosiklet kullanma kurallarına göre hareket edersek çoğu problemi aşarsınız. umarım burdan ah alıp da düşmem bu kadar konuşdukdan sonra)
    tekeriniz düz basması dileğiyle
    vanesy bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1882
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    Alıntı onur1517 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba. ben Onur yaş 33. genelde forumu sessiz takip ederim ama lastik konusu baya dikkatimi çekti. rodajım daha yeni bitti 600 km sini izmirden ankaraya gelerek yaptım. ilk motorum cbr 125 ile 5000 km bi tecrübeden sonra yaklaşık 4 sene sonra Duke 200 ile tekrar motor hayatına geri döndüm. ilk olarak kısaca izlenimlerimi aktarıcam. motor bence gayet başarılı 200CC olasına rağmen rodajdayken bile izmir ankara yolculuğumda 6. vitesde bile rampalarda ivmelenme isteği çok şaşırrtı. bi ara sıkıştırıp kadranda 134 gördüm. sele biraz sert titreşim yorucu değil, yakıt için ayrıntılı bilgiyi şuan veremiycem ama şuan bile gayet makul bence. bence başlangıç motorundan biraz daha öte. kısa vites aralıkları, torku kendi çapında yüksek son süratinden çalınmış ama bana göre iyi olmuş
    esas konuya gelecek olursak lastik mevzusuna bence adi bi lastik değil. ankarada dik yokuşlar, rampa aşağı virajlar olmasına rağmen ben daha tehlike yaşamadım. şuda var tabiki limitleri zorlamıyorum, frene birden abanmıyorum, kombine kullanmaya dikkat ediyorum. izmir ankara yolculuğu arasında virajlı dağ tırmanışında yolunda boş olmasındna cesaret alarak mümkün olduğunca yatırmaya çalıştım, hatta bi virajın sertliğini kestiremeyip biraz hızlı girmeme rağmen çizgimden biraz açılarak toparlamaya başardım. yeni başlayan yada uzun zamandır kullanıp da eğitim yada teorik bilgi olarak okuyup araştırmayan kişilerin hatalarını pekiştirdiğini düşünmekteyim. lastiğe kabahat bulmadan önce kendi limitlerimizi zorlamadan vede motosiklet kullanma kurallarına göre hareket edersek çoğu problemi aşarsınız. umarım burdan ah alıp da düşmem bu kadar konuşdukdan sonra)
    tekeriniz düz basması dileğiyle

    senin gibi düşünüyordum ilk başlarda hatta 1500 km 2000 km kadar ama kendini yerde bulduğun zaman veya arka lastiği bir anda yanına

    gelmeye çalıştığını hissettiğin zaman bu fikrinden vazgececeksin .

    sonra tecrübeyle sabit olunca herkese dikkat edin diye uyaracaksın ama senin böyle yazdığını gören bir duke sahibine lastiğine

    güvenmesini sağladığın için aynı zamanda sorumlu olacaksın ne yazıkki gecmişe dönüp yazdıklarınıda silme şansın da yok keşke

    yazmasaydım diyeceksin ama nafile
    Emeksiz zengin olanın, kitapsız bilgin olanın, sermayesi din olanın, rehberi şeytan olmuştur..
    Yunus EMRE

  3. #1883

    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT 09 Tracer, SYM Fiddle II
    yarın ABS'li bir duke sahibi oluyorum inşallah. Bu gece uyku uyuyamam muhtemelen. İlk km'lerde ne yapmak gerekiyor, forumda bir yerde var mı?

  4. #1884
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    Alıntı ayhan.s adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yarın ABS'li bir duke sahibi oluyorum inşallah. Bu gece uyku uyuyamam muhtemelen. İlk km'lerde ne yapmak gerekiyor, forumda bir yerde var mı?
    hayırlı olsun .1000 km d rodajına dikkat et yeter 7500 devri geçme.
    Emeksiz zengin olanın, kitapsız bilgin olanın, sermayesi din olanın, rehberi şeytan olmuştur..
    Yunus EMRE

  5. #1885

    Üyelik
    18 Aralık 2005
    Motosikleti
    KTM DUKE 200
    xawa arkadaşım yazdıklarımı dikkatli okursan limitler vede motosikletin kullanılması gereken kurallar içerisinde hareket edildiği takdirde dedim. sanırım motora alıştıkça güveninde artıyor farkında olmadan limitlerini zorluyosun. sizlerde sanki kabak lastik vermişlerde işe yaramazmış gibi bahsederek benim gibi KTM alırken tereddütle yaklaşan kişileri soğutuyosunuz. Herkese MOTOSİKLET TEORİSİ adlı kitabı öneririm. saygılar...

  6. #1886
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    lastikler kötü derken sadece benim görüşüm değil özelikle belirtmek isterim verdiğim link http://www.ktmforum.eu/forum3/wbb/12...ifen/?cf42e808eğer ceviri yaparsanız yurt dışındada ne kadar

    şikayet edildiğini anlarsanız

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------

    Alıntı onur1517 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    xawa arkadaşım yazdıklarımı dikkatli okursan limitler vede motosikletin kullanılması gereken kurallar içerisinde hareket edildiği takdirde dedim. sanırım motora alıştıkça güveninde artıyor farkında olmadan limitlerini zorluyosun. sizlerde sanki kabak lastik vermişlerde işe yaramazmış gibi bahsederek benim gibi KTM alırken tereddütle yaklaşan kişileri soğutuyosunuz. Herkese MOTOSİKLET TEORİSİ adlı kitabı öneririm. saygılar...
    lastikler kötü diye motordan niye soğuyorsun ?

    ben lastikler kötü olduğunu bildiğim halde aldım

    hangi motorda iyi lastik veriyorlar ki buna versinler o da ayrı bir tartışma konusu.

    üretiçi firmanın sitesine gir bak bakalım orda senin motorda olan lastik varmı.

    yaşım kırk olacak 1 ay sonra sence ne kadar limit zorlayan birisi olabilirim ?
    Emeksiz zengin olanın, kitapsız bilgin olanın, sermayesi din olanın, rehberi şeytan olmuştur..
    Yunus EMRE

  7. #1887
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı ayhan.s adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yarın ABS'li bir duke sahibi oluyorum inşallah. Bu gece uyku uyuyamam muhtemelen. İlk km'lerde ne yapmak gerekiyor, forumda bir yerde var mı?
    Hayırlı olsun Güle güle kullanın.


    Alıntı onur1517 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    xawa arkadaşım yazdıklarımı dikkatli okursan limitler vede motosikletin kullanılması gereken kurallar içerisinde hareket edildiği takdirde dedim. sanırım motora alıştıkça güveninde artıyor farkında olmadan limitlerini zorluyosun. sizlerde sanki kabak lastik vermişlerde işe yaramazmış gibi bahsederek benim gibi KTM alırken tereddütle yaklaşan kişileri soğutuyosunuz. Herkese MOTOSİKLET TEORİSİ adlı kitabı öneririm. saygılar...
    Motosiklet teorisinden haberdarım ve güvenli hızla kullanmaya da özen gösteririm ama lastiklerin fren mesafesine olan negatif etkisi tartışılmaz bir gerçek. İmkanı olan herkes kesinlikle değiştirmeli orası bir gerçek.
    Bahsettiğin İzmir-Ankara yolunu ben de gittim. Bizim lastikler orada sıkıntı çıkartmadı çünkü asfalt o yolda kaliteli. Hemen hemen her metresi hem de(afyonun içinde biraz bozuyor da)
    Ama Ankara'da sık sık göreceğiniz o parlak asfaltta tutuş yok. Ciddi söylüyorum yağmurda bile o asfaltın ısınmış halinden daha iyi tutuyor lastikler. Şu sıralar aktif kullanıyorum motoru ve ön arka deli gibi salıyor basınçları yerinde olmasına rağmen. Teorinin de mantığını vermeyi amaçladığı gibi mümkün olan en güvenli sürüş için lastikler değişmeli.
    Ben artık zevk almaya bakıyorum tabi
    Heil Spellcheck

  8. #1888

    Üyelik
    18 Aralık 2005
    Motosikleti
    KTM DUKE 200
    son kez lastik konusunda cevap vericem. ben çok kaliteli yada kaliteli demedim. sadece limitler ve motosiklet kaideleri çerçevesinde yeterli olduğunu düşündüğümü belirttim. maalesef ankara'ya yerleşmek zorunda kalıp buranın köy düzeni trafiğindeki hanzolar vede minibüscüler yüzünden bi kaç defada panik fren tecrübesi yaşadım. kendimide acemi olarak nitelendirip vede panik frenlerde düşmediysem bence çokda aşağılamamak lazım. saygılar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------

    umurcan; ben ankaradaki asfalt kalitesini daha başka yerde görmedim önceki sayfalarda maalesef sadece arka frenle durmaya çalışıpda kötüleyen arkadaşlarda var maalesef

  9. #1889
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    Alıntı onur1517 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    son kez lastik konusunda cevap vericem. ben çok kaliteli yada kaliteli demedim. sadece limitler ve motosiklet kaideleri çerçevesinde yeterli olduğunu düşündüğümü belirttim. maalesef ankara'ya yerleşmek zorunda kalıp buranın köy düzeni trafiğindeki hanzolar vede minibüscüler yüzünden bi kaç defada panik fren tecrübesi yaşadım. kendimide acemi olarak nitelendirip vede panik frenlerde düşmediysem bence çokda aşağılamamak lazım. saygılar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------

    umurcan; ben ankaradaki asfalt kalitesini daha başka yerde görmedim önceki sayfalarda maalesef sadece arka frenle durmaya çalışıpda kötüleyen arkadaşlarda var maalesef

    senin 5000 km tecrüben vardı kurtardın, dikkat edersen alanların çoğu yeni başlayanlar o yüzden uyarıyorum.


    düz gidiyorsun gaz acınca arka lastik bir an boşa dönüyor varmı böyle kaliteli lastik yoksa motormu çok güçlü


    gerci parlak asfalta yapıyor yeni asfalta kaymak gibi gidiyor.
    vanesy bunu beğendi.
    Emeksiz zengin olanın, kitapsız bilgin olanın, sermayesi din olanın, rehberi şeytan olmuştur..
    Yunus EMRE

  10. #1890

    Üyelik
    02 Nisan 2013
    Şehir
    iSTANBUL/KARTAL
    herkes katılırsa anadolu yakası tarafında bir buluşma organize edelim ?

  11. #1891
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Bölge bölge değişiyor ankarada asfalt. 2km sabit gitmiyor Çankaya'da asfaltın üzerindeki boyalar bile avrupa kalitesindeyken keçiörende asfalt değil cacık var yerlerde
    Sadece arkayla durmak gibi bir durum asfalt şu kapkara olanlardan olmadığı sürece pek mümkün değil de (tabii fren durumunda, yoksa sadece vites düşerek bile durma noktasına gelinebilir), dediğim gibi bazen frenlemelerimde sıkışımı yavaşça şiddetlendirmeme rağmen önün bıraktığı oluyor. Tabii bu durumu iyi lastik nasıl etkiler bilemiyorum da, değiştiren herkes memnun

  12. #1892
    vanesy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2008
    Motosikleti
    ktm duke 200
    lastikler çöp değil, ben de azami dikkatle yol ayırmadan keyfimce geziyorum. zaten trafikteki pek çok motorda, sürücülerin prensipleri gereği ya stok lastikler ya da lastikçide satılan (o esnada hangisini bulurlarsa artık) en ucuz lastik hangisiyse ondan var ve vızır vızır geziyorlar. onarım spreyleri, geçici onarım macun kitleriyle eğretilenmiş patlak lastiklerle aylarca dolaşan insanlar da var. tatlı tatlı gezerken dolaşırken kendi kendine yoldan ayrılacak lastik heralde sadece volkycarda filan vardır. yukarıda yazdıklarınıza genel olarak ben de katılıyorum ama uyarmak boynumun borcu, gerçekten ihtiyaç duyduğunuz anda özellikle arka lastik gereken tutuşu vermeyecek ve sınırlarının da oldukça aşağıda olduğunu heyecanlı -umarım kazasız- bir şekilde keşfedeceksiniz. daha geçen hafta şehirler arası yolda viraj alırken şeridinden taşıp tehlikeli bir şekilde bana yaklaşan bir araç yüzünden arka frene hafifçe dokunmamla arka tekerin kendisini bırakması bir oldu. daha süratli olsaydım ya da yağış olsaydı toparlayamaya bilirdim. yaklaşık bir ay önce de şehir dışı virajlı yollarda önümü göremedeğim için uzun süre bir kamyonun arkasında kaldım. ufak bir aralık bulduğumda hemen çıktım, sollama esnasında vites büyütürken kısa bir patinaj çektim. gazı çok fazla açmamıştım ama asfalt biraz tozluydu sanırım ve bu bile tekerin limitini aşmama yetti. belki bir çok tehlikeden de abs kurtarmıştır beni. demek istediğim motoru tanıyıp limitlerini aşmamak her zaman elimizde değil çünkü trafikte yalnız değiliz, yollar da kalitesiz, hasarlı ve bakımsız. imkanı olan mutlaka lastikleri yenilesin, imkanı olmayan da burada benim ve birçok kullanıcının yazdıklarını kulağına küpe etsin. herkese kazasız yolculuklar dilerim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:19 ----------

    Alıntı ayhan.s adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yarın ABS'li bir duke sahibi oluyorum inşallah. Bu gece uyku uyuyamam muhtemelen. İlk km'lerde ne yapmak gerekiyor, forumda bir yerde var mı?
    hayırlı olsun. ilk günler vitesler biraz zor geçebilir. önceki sayfalarda vardı. söylediğiniz gibi uyku tutmazsa geçmiş sayfaları okumanızı öneririm.
    xawa ve SudoThrottle bunu beğendiler.

  13. #1893
    wincentt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 200
    Lastikler konusunda farklı görüşler olması normal ancak bunu bir tartışmaya döndürmenin de pek anlamı yok. Benim ilk motorum ve lastikler bana güven vermediği için değiştirdim. Ve bu deneyimlerimi forumda paylaştım. Daha eski bir motosikletci arkadaşım ise lastiklerin çabuk ısındığını ve idare edeceğini ve değiştirmeme gerek olmadığını söylemişti. İki kez panik fren deneyimi yaşadım ve ilkinde eski lastiklerle kayıp düştüm, ikincisinde ise yeni lastiklerle durabildim. Lastikler belki piyasadakinin en kötüsü değil ve idare edebilir ama daha iyi bir lastik taktırmakta gereksiz değil sonuç olarak.*
    xawa bunu beğendi.

  14. #1894

    Üyelik
    02 Nisan 2013
    Şehir
    iSTANBUL/KARTAL
    1.89 boy için nasıl durur rahatsız eder mi ?

  15. #1895
    SudoThrottle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yok
    1.80 üzeri boylar için biraz küçük durabiliyor, ben 1.83 boyla gayet rahatım.


    Lastik konusunda kim ne derse desin, bu lastiklerin parlak asfaltta tereyağ gibi kaydığını gördüm. O günden beri sağa sola yatarken korkuyorum, ve havalar bozup yollar ıslandığında bu lastiklere imkanı yok güvenmem. Eylül-Ekim gibi yeni lastik almayı düşünüyorum.

  16. #1896

    Üyelik
    14 Mart 2013
    Şehir
    İzmir - Bornova
    arkadaşlar ilgileniyorum bu motorla ancak parça sıkıntısı çeker miyim? yetkili servis izmirde var mıdır? ve son hızının 135 olması düşündürdü biraz. ne diyorsunuz bu konularda tavsiye eder misiniz? genelde şehir içi kullanıcam ama 400-500 km lik yolculuklarım da olacak. üzerine atlayıp 400 km yol yapsam üzer mi beni yorar mı?

  17. #1897

    Üyelik
    18 Aralık 2005
    Motosikleti
    KTM DUKE 200
    Alıntı ybalci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ilgileniyorum bu motorla ancak parça sıkıntısı çeker miyim? yetkili servis izmirde var mıdır? ve son hızının 135 olması düşündürdü biraz. ne diyorsunuz bu konularda tavsiye eder misiniz? genelde şehir içi kullanıcam ama 400-500 km lik yolculuklarım da olacak. üzerine atlayıp 400 km yol yapsam üzer mi beni yorar mı?
    ybalcİ arkadaşım; ben motoru izmir kahramanlardan çetincandan aldım. orası 2 tane servis olduğunu söyler. biri kendi anlaşmalı olduğu diğeri ise yetkili servisi bornova ağaçlı yolda opet yakını olması lazım.ileride sıkıntı yaşamamak için bornovayı tavsiye ederim. parça konusu biraz muamma şimdilik. distrübitör muhakkak getirirde zaman zarfı ne olur bilemem. sözde heray parça siparişi geliyomuş. şehiriçi kesinlikle yeterde artar da uzun yol işi biraz subjektif, yani herkesin totosunun nazikliğine bağlı) ayrıca naked bi motor da yüksek sürat istemek biraz tezat bence şahsi fikrimdir. 120 km hızda bile rüzgar rahatsız ediyor. ön camı büyütürüm dersen başkada, garipde bi görüntü olur bence.

  18. #1898

    Üyelik
    14 Mart 2013
    Şehir
    İzmir - Bornova
    Alıntı onur1517 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybalcİ arkadaşım; ben motoru izmir kahramanlardan çetincandan aldım. orası 2 tane servis olduğunu söyler. biri kendi anlaşmalı olduğu diğeri ise yetkili servisi bornova ağaçlı yolda opet yakını olması lazım.ileride sıkıntı yaşamamak için bornovayı tavsiye ederim. parça konusu biraz muamma şimdilik. distrübitör muhakkak getirirde zaman zarfı ne olur bilemem. sözde heray parça siparişi geliyomuş. şehiriçi kesinlikle yeterde artar da uzun yol işi biraz subjektif, yani herkesin totosunun nazikliğine bağlı) ayrıca naked bi motor da yüksek sürat istemek biraz tezat bence şahsi fikrimdir. 120 km hızda bile rüzgar rahatsız ediyor. ön camı büyütürüm dersen başkada, garipde bi görüntü olur bence.
    ybr kullanıyorum 120 ile gittiğimde rüzgarı komple aldığım için rahatsız ediyor evet. duke te farklı olmayacak bu açıdan bakınca. tabii 120 yi çok daha rahat görür o ayrı

    benim derdim hiç durmadan 120 ile gitsin değil zaten. sollamak istediğimde ya da kaçmak istediğimde gaza asılınca motor "abi napıyosun bmw mi sandın beni" demesin. ivmelensin. ybr bu konuda çok çok kötü. yokuş çıkarken 70 lere düşüyor son hızı.

    ön cam falan olmaz duke te. aerobik olarak bi kere yanlış olur o doğru.

    bu arada bornovada oturuyorum zaten ve oradaki servisi aradım. yedek parça sorunu olmadığını, servis ücretinin de sınıfındaki diğer motosikletlerden daha yüksek olmadığını söyledi. sanırım duke alacağım.

  19. #1899
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı ybalci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim derdim hiç durmadan 120 ile gitsin değil zaten. sollamak istediğimde ya da kaçmak istediğimde gaza asılınca motor "abi napıyosun bmw mi sandın beni" demesin. ivmelensin. ybr bu konuda çok çok kötü. yokuş çıkarken 70 lere düşüyor son hızı.
    Senin ilacın dük
    vanesy bunu beğendi.
    Heil Spellcheck

  20. #1900

    Üyelik
    18 Aralık 2005
    Motosikleti
    KTM DUKE 200
    Alıntı ybalci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybr kullanıyorum 120 ile gittiğimde rüzgarı komple aldığım için rahatsız ediyor evet. duke te farklı olmayacak bu açıdan bakınca. tabii 120 yi çok daha rahat görür o ayrı

    benim derdim hiç durmadan 120 ile gitsin değil zaten. sollamak istediğimde ya da kaçmak istediğimde gaza asılınca motor "abi napıyosun bmw mi sandın beni" demesin. ivmelensin. ybr bu konuda çok çok kötü. yokuş çıkarken 70 lere düşüyor son hızı.

    ön cam falan olmaz duke te. aerobik olarak bi kere yanlış olur o doğru.

    bu arada bornovada oturuyorum zaten ve oradaki servisi aradım. yedek parça sorunu olmadığını, servis ücretinin de sınıfındaki diğer motosikletlerden daha yüksek olmadığını söyledi. sanırım duke alacağım.
    dostum herkesin beklentileri farklıdır. ben 4 senelik bi aranın ardından sonra CBR 125 den DUKE 200e geçtim. dediklerini çok iyi anlıyorum o yüzden. 75cc nin bu kadar fark yaratacağını düşünmezdim. motorun en güzel yani torku. 5. vitesdede olsan tatlı bi şekilde ivmeleniyor. motorun son hızını aklından çıkarmazsan doğru vites seçimiyle bence her zaman kaçış gücünü verir. tabi 100 le giderken 120 ye fırlamasını bekleme keşke KTM girişimi 1 ay önce açıklasaydın. benim DUKE ü kullanıp bi kanaate varırdın. ama bence önce neyi istediğine karar ver. ben yerden yüksek olması, manevra kabiliyeti vede kalıbından dolayı tercih ettim. yeni başlayan birinin kendini geliştirmesine yönelik güzel bir seçim bence. gerçi sen pek sıkıntı yaşamamışsındır YBR ile ama ben CBR 125 ile çoğu kaldırıma çıkamadım bazen trafikte hayat kurtarıyor


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)