KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Nisan 2013, 12:27
#1681
Arkadaşlar selam.
Bizim motorun soğutma sistemi hava yaptığında bu durumu nasıl düzeltebiliriz bilen var mı acaba?
Motoru kullanırken radyatörün üst kapağından yeşil bir sıvı çıktığını gördüm bir iki damla kadar. Soğutma suyu olduğunu tahmin ediyorum. Arkadaşım hortumları vs. kontrol etti hava yaptığı için basınçtan böyle olabileceğini belirtti.
Reklamlar
-
29 Nisan 2013, 13:17
#1682
Aynı problem ile bende karşılaştım. Motor ısındığında fan devreye giriyorsa herhangi problem göstergesi değil bu, fazla su tahliye borusundan dışarı atıyor. Fanın devreye girdiğine emin olmanı tavsiye ederim ama. Ben belirli bir seviyede tutuyorum su seviyesini sürekli. Amaç trafikte şaşkın bakışlar görmemek birde kirlenmesin tabi
-
29 Nisan 2013, 13:26
#1683
Bu motoru 7500 d/d ve üzerinde kullanınca gözlerim karardı be Çok virajlı (Umurcanın paylaştığı) yollarda +7000 d/d lerde kullanmak inanılmaz zevkli bişey. Sanki alet 200 le gidiyor gibi oluyor
saber35 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selam.
Bizim motorun soğutma sistemi hava yaptığında bu durumu nasıl düzeltebiliriz bilen var mı acaba?
Motoru kullanırken radyatörün üst kapağından yeşil bir sıvı çıktığını gördüm bir iki damla kadar. Soğutma suyu olduğunu tahmin ediyorum. Arkadaşım hortumları vs. kontrol etti hava yaptığı için basınçtan böyle olabileceğini belirtti.
h.can adlı üyeden alıntı
Aynı problem ile bende karşılaştım. Motor ısındığında fan devreye giriyorsa herhangi problem göstergesi değil bu, fazla su tahliye borusundan dışarı atıyor. Fanın devreye girdiğine emin olmanı tavsiye ederim ama. Ben belirli bir seviyede tutuyorum su seviyesini sürekli. Amaç trafikte şaşkın bakışlar görmemek birde kirlenmesin tabi
Bir başka arkadaş da aynı olayı yaşadı (lütfücüğüm). Yanlız biz tahliye hortumu göremedik ??? Hatta tahliye hortumu olmadığı için ısınan soğutma sıvısı kapaktan taşmıştı(sızmıştı). Büyük ihtimalle fabrika çıkışı bütün (yada birçok) Duke'e yeterli boşluk kalmayacak şekilde soğutma sıvısı koymuşlar. Tahliye hortumu da olmayınca kapaktan zorla atıyor bir miktar sıvı, benim tespitim bu yönde olmuştu sanırım.
Sonuç olarak sorun olacağını sanmam, silin bezle leke yapmasın
-
29 Nisan 2013, 18:29
#1684
Tahliye hortumu var coolant deposunun aşağısına bakmaya çalışın orda depo plastiğinin arkasında gizli bir kamış var tahliye borusu o. Ben motoru ilk aldığımda ağzına kadar doldurma gafletinde bulundum ne akla hizmetse oradan ve kapaktan sızmıştı hatta siyah plastikte kılcal damarda yaptı ordan çok iyi biliyorum coolant'ın olduğu mekanı. :D
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
-
29 Nisan 2013, 22:28
#1685
Cevaplarınız için teşekkür ederim. Soğutma sıvısı seviyesine baktığımda MIN ve MAX çizgilerinin arasında duruyor. Fanın devreye girmesinde problem yaşamadım. Yeşil sıvıyı gördüğüm alan ise radyatöre arkadan baktığımızda sağ üst tarafta kalan kapak (siyah) benzeri conta. Ben de çok büyük sorun olduğunu düşünmüyorum ama yine de görüş almak istedim. Fotoğraf üzerinde bahsettiğim alanı işaretledim.
[IMG][/IMG]
-
29 Nisan 2013, 22:37
#1686
H.can hocam ben Duke almaya geldiğimde spormotoda karşılaşmıştık. Ekspertiz için bekliyordum hatta leovinceyi duymak için gitmeni beklemiştim.
on numara sesi var. Her neyse konuya geleyim. Sticker işini nasıl hallettiniz ? Kendiniz çıkarttınız bildiğim kadarıyla. Yardımcı olabilir misin ?
-
29 Nisan 2013, 22:55
#1687
-
30 Nisan 2013, 01:08
#1688
Flashock adlı üyeden alıntı
Tahliye hortumu var coolant deposunun aşağısına bakmaya çalışın orda depo plastiğinin arkasında gizli bir kamış var tahliye borusu o. Ben motoru ilk aldığımda ağzına kadar doldurma gafletinde bulundum ne akla hizmetse oradan ve kapaktan sızmıştı hatta siyah plastikte kılcal damarda yaptı ordan çok iyi biliyorum coolant'ın olduğu mekanı. :D
Doğrudur, baya incelemek durumunda kalmışsınız Ama madem tahliye hortumu var kapaktan neden sızıyor peki ?
saber35 adlı üyeden alıntı
Cevaplarınız için teşekkür ederim. Soğutma sıvısı seviyesine baktığımda MIN ve MAX çizgilerinin arasında duruyor. Fanın devreye girmesinde problem yaşamadım. Yeşil sıvıyı gördüğüm alan ise radyatöre arkadan baktığımızda sağ üst tarafta kalan kapak (siyah) benzeri conta. Ben de çok büyük sorun olduğunu düşünmüyorum ama yine de görüş almak istedim. Fotoğraf üzerinde bahsettiğim alanı işaretledim.
http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...60.jpg</a></a>
Evet tam gösterdiğiniz kapaktan sızıntı olmuştu benim bahsettiğim de.
xawa adlı üyeden alıntı
Syanur dün yaptığımız gezi dönüşü yol bilgisayarına baktım 2.0 lt gösterdi
tünele girdiğimizde 138km kadar denemek için gazlamasaydım belki dahada düşerdi
O iş de bir gariplik var dostum. önceki msj'ımda bahsettiğim +7000 d/d kullanımımdan sonra (ki +40 km sürdüm) 2.8 lt yazıyordu göstergede.... Uzun yolda umurcanla ölçtük manuel olarak; ~90 kmh hızla gezdik, duke 3.18 , 3.07 gibi bişeyler yaktı, benimki de +0.1~0.2 civarı fazlasını yakmıştı...
-
30 Nisan 2013, 01:13
#1689
selamlar, nihayet motorumu yarım da olsa aldım. neden yarım? plaka yarın gelecek, alıp yarın takacağım. kadıköyden alıp florya'ya kadar getirdim. ehliyetsiz ruhsatsız plakasız. değişik bir tecrübe oldu. ama 3 haftadır sabrediyordum. dayanamayıp aldım. muhteşem bir makina. kullandıkça göreceğiz.
Smart Roadster (2012-2013) + KTM Duke 200 ABS (2013-2015) + Yamaha MT-07 ABS (2015-...)
-
30 Nisan 2013, 01:32
#1690
Yeni lastiklerim, michelin pilot road 2 110/70/17 - 150/70/17 toplam maliyet 840 tl. Şimdiden güven veriyor rodajdan sonra görüşlerimi paylaşırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------
-
30 Nisan 2013, 01:35
#1691
O iş de bir gariplik var dostum. önceki msj'ımda bahsettiğim +7000 d/d kullanımımdan sonra (ki +40 km sürdüm) 2.8 lt yazıyordu göstergede.... Uzun yolda umurcanla ölçtük manuel olarak; ~90 kmh hızla gezdik, duke 3.18 , 3.07 gibi bişeyler yaktı, benimki de +0.1~0.2 civarı fazlasını yakmıştı...
+7000le gezersen sürekli 3.5 i de aşar da Ya keyif almak için çıkılan bir gezide ve virajlı yollarda 3-3.5 arası yakıyor illa.
Erdal, hacı iki resminin linki kırık, ayrıyetten arka lastiğin şekli nasıl bir daha güzel açılardan çekebilir misin? Orjinaline göre nasıl kenarları?
Heil Spellcheck
-
30 Nisan 2013, 01:41
#1692
O iş de bir gariplik var dostum. önceki msj'ımda bahsettiğim +7000 d/d kullanımımdan sonra (ki +40 km sürdüm) 2.8 lt yazıyordu göstergede.... Uzun yolda umurcanla ölçtük manuel olarak; ~90 kmh hızla gezdik, duke 3.18 , 3.07 gibi bişeyler yaktı, benimki de +0.1~0.2 civarı fazlasını yakmıştı...[/QUOTE]
gazla gazla sonra çok yakıyor de 6000 devrin üstüne çıkma bak nasıl düşüyor.
-
30 Nisan 2013, 01:45
#1693
-
30 Nisan 2013, 01:46
#1694
ya şu lastik olayını biri detaylı bir biçimde hiç anlamayan birine anlatıyormuş gibi anlatabilir mi? 170 falan ne oluyor? neden çift hamur alalım? hangi ebatta alalım? pilot power 3 falan ne işe yarıyor? fiyatlar ortalama nedir? detaylı bir bilgi bekliyoruz arkadaşlar.
Smart Roadster (2012-2013) + KTM Duke 200 ABS (2013-2015) + Yamaha MT-07 ABS (2015-...)
-
30 Nisan 2013, 01:59
#1695
sahbazomer adlı üyeden alıntı
ya şu lastik olayını biri detaylı bir biçimde hiç anlamayan birine anlatıyormuş gibi anlatabilir mi? 170 falan ne oluyor? neden çift hamur alalım? hangi ebatta alalım? pilot power 3 falan ne işe yarıyor? fiyatlar ortalama nedir? detaylı bir bilgi bekliyoruz arkadaşlar.
170 genişliği, 70 yanak kalınlığı, 17 jant boyutu. Çift hamur lastiğin farklı setlikteki iki hamurdan yapılmış olduğunu gösteriyor. Örnek olarak yanakların daha yumuşak hamurdan üretilmesi. Sanırım yattığın zaman yol tutuşunu arttırmak için. Orya kısımlar daha sert yani daha dayanıklı. Pilot pover 3 yağmurlu havada 2 ye göre daha kısa fren mesafesi sağlıyo bir karşılaştırma videosunda görmüştüm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------
umurcan adlı üyeden alıntı
+7000le gezersen sürekli 3.5 i de aşar da
Ya
keyif almak için çıkılan bir gezide ve virajlı yollarda 3-3.5 arası yakıyor illa.
Erdal, hacı iki resminin linki kırık, ayrıyetten arka lastiğin şekli nasıl bir daha güzel açılardan çekebilir misin? Orjinaline göre nasıl kenarları?
Yarın tekrar çekerim.
-
30 Nisan 2013, 02:45
#1696
Sİz gene çok iyi yakmışsınız benzin sarfiyatı değerleri çok iyi 200 olmasına rağmen benimki 3,2'ydi ama ben hızım düşükte olsa devirli kullanmayı tercih ediyorum büyük ihtimal ondan. Panik frende çok işe yarıyor panik freninde ne zaman olacağı belli olmayacağından ben 7000-10000 arasındadır sürüşüm.
Hem yksek devirde torkta maksimumda olacağından acil durumlarda kaçış gazlaması ve yol tutuşu maksimum seviyede oluyor.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
-
30 Nisan 2013, 11:03
#1697
Arkadaşlar merhaba,
Arka lastiğime 2 tane çivi girmiş. Çıkarmayı denedim baktıp fıslıyor bıraktım. Yamamı yaptırmalı, dışardan fitil filan mı. Şimdi pek müsait değilim nakit olarak lastikleri değiştirmek istiyorum ama...
Bu arada el koruma aldım yurtdışından standart turuncu olanlardan. Kendim taktım takması sor değil bilginiz olsun görünüşü güzel ama. Resim eklicektim ama beceremedim.
-
30 Nisan 2013, 15:51
#1698
Hatirladim hayirliolsun. Cok sevindim. Stickerlari kendim tasarlayip uygulamasini yaptim. İsteyen tum arkadaslara ps. Formatinda yolluyorum. Uygulama kisminda baski yaptirdigin yere gore bazen olceklemede farkliliklar oluyor ama ufak rotuslarla cok guzel yertestirmesini yapalirsin. h.candursun@gmail.com mail adresim bos mail atarsan yolliyabilirim
-
30 Nisan 2013, 17:36
#1699
bende lastiklerimi pilot road 2 ile degisicem
Bu orjinal lastiklerden nefret ediyorum
-
30 Nisan 2013, 18:18
#1700
xawa adlı üyeden alıntı
gazla gazla sonra çok yakıyor de 6000 devrin üstüne çıkma bak nasıl düşüyor.
Anlatamadım sanırım, 2.8 aşırı düşük bir tüketim +7000 d/d kullanımı için. 3 ün altına inmesi mantıklı değil, 3.5 civarı beklerdim. Bu değerler bir yerde evrensel hani, daha bu gücü verip de bu devirde kullanınca 2.5~2.8 yakabilen bir motor olduğunu sanmıyorum. Sakin kullanırsan ne görürsün bilemiyorum orası ayrı
sahbazomer adlı üyeden alıntı
ya şu lastik olayını biri detaylı bir biçimde hiç anlamayan birine anlatıyormuş gibi anlatabilir mi? 170 falan ne oluyor? neden çift hamur alalım? hangi ebatta alalım? pilot power 3 falan ne işe yarıyor? fiyatlar ortalama nedir? detaylı bir bilgi bekliyoruz arkadaşlar.
170 tabangenişliği, 70 ise genişliğin %'si olarak lastiğin yüksekliği(170 x %70 şeklinde), 17 de 17" teker çapı demek.
Eğer orjinal lastikleri michelin gibi bişeyle değiştirecekseniz 140/70/17 arka ebat tavsiye ederim sizin motor için.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)