Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1381
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    istanbula geldim dun gece attıgınız mesajları gormedım malesef yoldaydım gece 1de kocaelıye adım attım
    vurdum kafayı sabah kalkıp dogruca ıstanbula gıttım zıncırı degıstırttım 240 tuttu
    did 520 110 ya da 112 bakla tam geldı 118 bakla fazla arkadaslar haberınız olsun

    ıstanbuldayken telefon geldı ve hızlıca donmek zorunda kaldım arayamadım beyler kusura bakmayın


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1382
    vanesy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2008
    Motosikleti
    ktm duke 200
    Alıntı MertGoren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tesekurler sanirim bu sitede tek ehliyetsiz absli kullanıcı ben olucam

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:02 ----------

    Rodaj nasıl yapılır nelere dikkat edilir nekadar surer ayrıntılı acıklarsanız sevinirim tessekurler
    ilk 1000km 6000 deviri geçme diyorlar servisten, kitapçıkta 7500 ü geçmeyin yazıyor. onun dışında rodaj bütün motorlarda aynı. söylenen deviri geçmeden, mümkün olduğunca farklı devirlerde, farklı viteslerle, farklı hızlarda kullanmaya çalışarak, fazla zorlamadan rodaj km'sini tamamlamak lazım.

  3. #1383

    Üyelik
    30 Mart 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    Arkadaşlar aceminin acemisi bir soru olduğunun farkındayım ama düşüp motoru çizmekten iyidir sormak heralde ..

    merak ettiğim şu ki motoru 1. viteste sık kullanıyomusunuz ? yani dur kalklar dışında .. mesela 10 - 15 km/h ile gitmeye çalışmak bile zor olmuyor mu 1. vitesle ? yoksa henüz ben elimi ayarlıyamadığımdan mı böyle hissediyorum 350 km yaptım daha motorla toplam . ya da u dönüşü yaparken sabit bir hızda tutmaya çalışmak zor oluyo ani tutuklu hareketler yapıyor motor tabi bu söylediklerim yarım debriyaj yapılmadığından geçerli ..

    yani özetle motoru bir kere hareket ettirdikten sonra düz yolda yavaş gitmek ve dönüşler yapmak için uygun vites 2. dir diye bir kanıya varmak üzereyim .. doğrumudur yoksa 1 vitesle aramı mı düzeltmeliyim , aslında debriyaj kullanılınca 1. viteste de gayet smoth kullanabiliyorum ama bilemedim tavsiyelerinizi duymak isterim bu konuda ..

  4. #1384
    krd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Alıntı romeo. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar aceminin acemisi bir soru olduğunun farkındayım ama düşüp motoru çizmekten iyidir sormak heralde ..

    merak ettiğim şu ki motoru 1. viteste sık kullanıyomusunuz ? yani dur kalklar dışında .. mesela 10 - 15 km/h ile gitmeye çalışmak bile zor olmuyor mu 1. vitesle ? yoksa henüz ben elimi ayarlıyamadığımdan mı böyle hissediyorum 350 km yaptım daha motorla toplam . ya da u dönüşü yaparken sabit bir hızda tutmaya çalışmak zor oluyo ani tutuklu hareketler yapıyor motor tabi bu söylediklerim yarım debriyaj yapılmadığından geçerli ..

    yani özetle motoru bir kere hareket ettirdikten sonra düz yolda yavaş gitmek ve dönüşler yapmak için uygun vites 2. dir diye bir kanıya varmak üzereyim .. doğrumudur yoksa 1 vitesle aramı mı düzeltmeliyim , aslında debriyaj kullanılınca 1. viteste de gayet smoth kullanabiliyorum ama bilemedim tavsiyelerinizi duymak isterim bu konuda ..
    selam, 1.vites, standart araba ve motorlarda sadece ilk hareketi vermek icindir. Yani tam duruş 0kmh hıza gelmediginiz surece 1. vitesi kullanmamalisiniz. Bu durum yokus cikarken yavaslayip motorun gazi almadigi durumlarda gecerli degildir. Yokusta motor yavaslayinca 2ile devam etmeniz zorsa o zaman 1 e atilabilir. Tahminimce motorun stop edeceginiz dusunuyorsunuz 2yle cok yavasladiginizda.
    vanesy bunu beğendi.

  5. #1385

    Üyelik
    30 Mart 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    Alıntı krd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam, 1.vites, standart araba ve motorlarda sadece ilk hareketi vermek icindir. Yani tam duruş 0kmh hıza gelmediginiz surece 1. vitesi kullanmamalisiniz. Bu durum yokus cikarken yavaslayip motorun gazi almadigi durumlarda gecerli degildir. Yokusta motor yavaslayinca 2ile devam etmeniz zorsa o zaman 1 e atilabilir. Tahminimce motorun stop edeceginiz dusunuyorsunuz 2yle cok yavasladiginizda.
    evet hem o hem de sanırım u dönüşlerinde , ya da dar alanlarda dönerken henüz daha motorun tepkilerini üzerinde nasıl durmam gerektiğini anlamaya çalıştığım için 1. vites daha güvenli gibi geliyo .. psikolojik te olabilir biraz yavaşken hataların tolare olması daha kolay olur sanmak gibi . ama işte bu seferde ivmeyi stabil tutmak zorlaşıyo 1 de .. bu gün bu dediğim şeyleri 2 yi daha çok kullanarak denedim debriyajın da yardımıyla daha sakin yönlendirebildim motoru .. ama genede sormakta yarar var diye düşündüm teşekkürler ..

  6. #1386
    krd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Alıntı romeo. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet hem o hem de sanırım u dönüşlerinde , ya da dar alanlarda dönerken henüz daha motorun tepkilerini üzerinde nasıl durmam gerektiğini anlamaya çalıştığım için 1. vites daha güvenli gibi geliyo .. psikolojik te olabilir biraz yavaşken hataların tolare olması daha kolay olur sanmak gibi . ama işte bu seferde ivmeyi stabil tutmak zorlaşıyo 1 de .. bu gün bu dediğim şeyleri 2 yi daha çok kullanarak denedim debriyajın da yardımıyla daha sakin yönlendirebildim motoru .. ama genede sormakta yarar var diye düşündüm teşekkürler ..
    1.viteste gaz tepkisi daha fazla olur, u donuste veya saga sola donerken ani tepkiler sıkıntı yaratabilir. Tahminimce debriyajı sıkarak dönüş yapıyorsunuz bu yanlış. Debriyaj; vites degistirme haricinde sadce: motor tam durdugunda stop etmesin diye sıkılır. Hondanin egitimlerine gitmenizi tavsiye ederim.

  7. #1387

    Üyelik
    30 Mart 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    Alıntı krd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.viteste gaz tepkisi daha fazla olur, u donuste veya saga sola donerken ani tepkiler sıkıntı yaratabilir. Tahminimce debriyajı sıkarak dönüş yapıyorsunuz bu yanlış. Debriyaj; vites degistirme haricinde sadce: motor tam durdugunda stop etmesin diye sıkılır. Hondanin egitimlerine gitmenizi tavsiye ederim.
    evet o şekilde yapıyorum daha çok , ama tabi gönül istiyor ki yağ gibi dönelim gidelim randevu almıştım geçen hafta için ama aksilik gidemedim , eğitimden önce kendi kendime temel şeylere aşina olmaya çalışıyorum . mesela kalkışta , sürerken vites geçişlerinde hiç sıkıntı yaşamıyorum , yavaşlama hızlanmalararda vs . yokuşta kalkış pratiği de yapıyorum bol bol . ama dönüşler eğitimsiz olmıycak hakkaten zaten beklemiyorum da ama mahsat ne kadar hazırlıklı gitsek kardır diye işte .. yani kontra vermeyi , döneceğim yöne bakmayı sol dirseği kasmadan gidonu tutmayı bir nebze alışkanlık haline getirebilsem , eğitimle daha iyi pekiştirir daha üst limitlerde uygularım diye düşünüyordum ..

  8. #1388
    tolgakolemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Selam Arkadaşlar,

    Dün sabah yeni Duke'mle buluştum ve 107 km Anadolu yakası testimizi yaptık. Harika bir şeydi gerçekten. 3 senedir motosiklet kullanmıyordum ve ne kadar özlediğimi ilk kullanmaya başladığım an hissettim. İlk izlenimlerim daha önce 150 lik Apache RTR kullanmış biri olarak, kullanması oldukça keyifli ve agresif bir motor. Duruşu oldukça göz alıcı ve dikkat çekici. Hızlanması ve frenlemesi oldukça tatmin edici. Alışmaya çalıştığım en zor şey vites ve arka fren ayaklıklarının kısa olmasıydı. Sonra bunu KTM mühendislerinin bilerek yaptıklarının bacakların alt bölümündende motoru sıkı kavramak adına bu şekilde yaptıklarını düşünüyorum. Vitese alışmam kolay oldu ama arka freni çok etkin kullandığımı söyleyemem. Yakında o alışmalarıda bitiririm galiba. Eski motorumla 30 000 km yapmış bir de 1000 km lik uzun bir seyahatim olmuştu ama şunu farkettim ki virajları eskisi kadar iyi alamıyorum. Belki motorun farklı olması ve daha tam alışmamam beni biraz daha temkinli olmaya itiyor. Bir kaç gün frenleme ve viraj konusunda kendimi çalıştıracağım.

    Dün Anadolu yakası Kadıköy, bağdat caddesi ve sahili, E 5 üzerinde kullandım ve bir Duke 200 kullanıcısı görmedim. Bir buluşma organize edilirse katılmayı isterim. Tüm forum takipçilerine saygılar ve güzel sürüşler dilerim.

  9. #1389
    kokopellifd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2013
    Motosikleti
    KTM Duke 200 ABS
    Alıntı CengizYörük adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün ücretsiz eğitimimizi 3 kişi olarak gis akademiden aldık çok düşündüğüm gibi geçmese de üzerlerine düşen görevi eğitimciler tanışma ve eğitim sırasında yerine getirdiler. bunun dışında olumsuz olan tek yanı temel eğitim programının ilk aşamasını göstermeleri oldu "frenleme ve vites geçişleri yapmadık" 1. viteste sağa sola dönüşler yaptık ve ağırlıklı olarak teorik geçti.. acemi biri olarak bunlar bile benim için avantajdı.. sonrasında "borusan bmw" ye uğradım (istinye) "kasklar %20 indirimde" bu arada gitmişken bitane fullface sport parlak siyah renginde kask aldım kasklar aralık 2012 üretimliymiş.. schubert e yaptırdıkları ve fiyatı da cazip geldiği için çok düşünmedim açıkçası sonuçta made in Germany böyle giderse full alman mühendislerine bırakıcam kendimi )
    Ben de bu eğitime gelecektim yetişemedim. 26 Nisan'da varmış ona alacağım. Eğitimin kötüsü olmaz. Ayrıca Honda'nın da tüm eğitimlerini almayı planlıyorum.

    Alıntı tolgakolemen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam Arkadaşlar,

    Dün sabah yeni Duke'mle buluştum ve 107 km Anadolu yakası testimizi yaptık. Harika bir şeydi gerçekten. 3 senedir motosiklet kullanmıyordum ve ne kadar özlediğimi ilk kullanmaya başladığım an hissettim. İlk izlenimlerim daha önce 150 lik Apache RTR kullanmış biri olarak, kullanması oldukça keyifli ve agresif bir motor. Duruşu oldukça göz alıcı ve dikkat çekici. Hızlanması ve frenlemesi oldukça tatmin edici. Alışmaya çalıştığım en zor şey vites ve arka fren ayaklıklarının kısa olmasıydı. Sonra bunu KTM mühendislerinin bilerek yaptıklarının bacakların alt bölümündende motoru sıkı kavramak adına bu şekilde yaptıklarını düşünüyorum. Vitese alışmam kolay oldu ama arka freni çok etkin kullandığımı söyleyemem. Yakında o alışmalarıda bitiririm galiba. Eski motorumla 30 000 km yapmış bir de 1000 km lik uzun bir seyahatim olmuştu ama şunu farkettim ki virajları eskisi kadar iyi alamıyorum. Belki motorun farklı olması ve daha tam alışmamam beni biraz daha temkinli olmaya itiyor. Bir kaç gün frenleme ve viraj konusunda kendimi çalıştıracağım.

    Dün Anadolu yakası Kadıköy, bağdat caddesi ve sahili, E 5 üzerinde kullandım ve bir Duke 200 kullanıcısı görmedim. Bir buluşma organize edilirse katılmayı isterim. Tüm forum takipçilerine saygılar ve güzel sürüşler dilerim.
    Dün ben de Fenerbahçe'den Pendik'e kadar gittim. Geze geze dura kalka, bir ara da Kartal'da sahil yolunda evlendirme dairesi gibi birşey var onun otoparkına girip 1. vitesle dönüş çalıştım, dur kalk çalıştım. Dün yaklaşık 100 km yaptım. Keyifliydi, biraz da yorucu. Ben Suadiye'deyim buluşup beraber organizasyon yapmak isterim.

  10. #1390
    vanesy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2008
    Motosikleti
    ktm duke 200
    zaten ilk iki vites çok yakın birbirine sanırım agresif sürüş, teker, drift çok rahat yapılabilir ama kimi zaman can sıkıcı olabiliyor. ben genellikle 3te yapıyorum yavaş sürüşümü, ilk iki çok yıkılıyo, fena kaçıyor. bu sabah yağmurda biraz test sürüşü yaptım. düzden yokuş yola saparken karşıdan gelen araç çok dıştan aldı virajı, biraz sert frenlemem gerekti. hem viraj, hem yokuş olunca ayağımı yere basmamak için (1'e de biraz zor geçiyor, bazen geçmiyor ) durmak üzereyken 2. viteste debriyaj frenin ardından biraz gaz açıp şansımı denedim. çeker mi çekmez mi derken, kısa bir patinaj ardından ok gibi fırladı motor . AEA diyor ya gerçekten piskopat bir makine.

    bu arada abs çok iyi çalışıyor. yüksek hızlara çıkmıyorum ama 40-50 lerde kırmızı ışığa denk gelince test amaçlı sert frenler yaptım. sadece arka frene yüklendiğimde bile - duruş masafesi biraz uzadı tabi- ama yağmura rağmen hiç kaymadı kıçı.

    meraklısına da duyurayım, abs yi kapatmak mümkünmüş.

    şimdilik şanzıman biraz üzüyor beni hatta teslim aldığım gün, otomobilden geçmeyen vitesi sokma tecrübem olmasa bayiye geri itmek zorunda kalabilirdim motoru. ama her sürüşümde daha iyi. umarım onarıma ihtiyaç duymaz, şanzıma onarımından oldum olası haz etmem. çin işi hareketleri bırakmasını umuyorum şanzımanın.

  11. #1391
    kokopellifd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2013
    Motosikleti
    KTM Duke 200 ABS
    Alıntı vanesy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zaten ilk iki vites çok yakın birbirine sanırım agresif sürüş, teker, drift çok rahat yapılabilir ama kimi zaman can sıkıcı olabiliyor. ben genellikle 3te yapıyorum yavaş sürüşümü, ilk iki çok yıkılıyo, fena kaçıyor. bu sabah yağmurda biraz test sürüşü yaptım. düzden yokuş yola saparken karşıdan gelen araç çok dıştan aldı virajı, biraz sert frenlemem gerekti. hem viraj, hem yokuş olunca ayağımı yere basmamak için (1'e de biraz zor geçiyor, bazen geçmiyor ) durmak üzereyken 2. viteste debriyaj frenin ardından biraz gaz açıp şansımı denedim. çeker mi çekmez mi derken, kısa bir patinaj ardından ok gibi fırladı motor . AEA diyor ya gerçekten piskopat bir makine.

    bu arada abs çok iyi çalışıyor. yüksek hızlara çıkmıyorum ama 40-50 lerde kırmızı ışığa denk gelince test amaçlı sert frenler yaptım. sadece arka frene yüklendiğimde bile - duruş masafesi biraz uzadı tabi- ama yağmura rağmen hiç kaymadı kıçı.

    meraklısına da duyurayım, abs yi kapatmak mümkünmüş.

    şimdilik şanzıman biraz üzüyor beni hatta teslim aldığım gün, otomobilden geçmeyen vitesi sokma tecrübem olmasa bayiye geri itmek zorunda kalabilirdim motoru. ama her sürüşümde daha iyi. umarım onarıma ihtiyaç duymaz, şanzıma onarımından oldum olası haz etmem. çin işi hareketleri bırakmasını umuyorum şanzımanın.
    Vites olayı zaman zaman 1'e girmemesi mi? Bazen yüksek viteslerde iken küçültmeden durduğumda 1 e geçmiyor, motoru öne doğru ittiriyorum yarım teker kadar hemen 1 e giriyor.
    vanesy bunu beğendi.

  12. #1392
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Ben öyle birşey yaşadığımı hatırlamıyorum ama debriyajın boşluğunu almak diyorlar ona. kokonun dediği gibi hareket ettirirsen debriyaj sıkılı iken olmalı
    vanesy bunu beğendi.
    Heil Spellcheck

  13. #1393
    vanesy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2008
    Motosikleti
    ktm duke 200
    sadece büyük viteste durunca değil bazen 2de giderken de bire geçmiyor, boşta kalıyor. yukarı geçiyor ama 1e geçmiyor. bir iki kere de yüksek viteste duruşun ardından bire almaya çalışırken olmadık yerde (3le 2 ya da 4le 3 arasında) boşa düştü ve kaldı. ne yukarı ne aşağı geçmedi ve vites göstergesinde de hiçbir şey yazmıyordu o esnada.

    ben motoru ittirmek yerine vitese basarken hafif hafif debriyajı bırakıyorum kavrama başlangıç noktasında vitese geçiveriyor. lisedeki servis şöförümden öğrendiğim bir numara. motoru ittirmeyi bilmiyordum, onu da deneyebilirim.

  14. #1394
    kokopellifd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2013
    Motosikleti
    KTM Duke 200 ABS
    ben motoru ilk aldığım gün caddenin ortasında kaldım öyle ilk günden küfürü yedim sonra ittirme olayını keşfettim. Dediğin gibi zaman zaman vites boşta kalıyor ne yukarı ne aşağıya geçmiyor o durumda da yarım teker ittirsen düzeliyor. Senin taktiği de yarın yagmur yagmazsa hemen deneyecegim. Yokuş yukarı kalınca ne yaparım diye düşünüp duruyordum, bu işime yarar

  15. #1395
    vanesy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2008
    Motosikleti
    ktm duke 200
    Alıntı kokopellifd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben motoru ilk aldığım gün caddenin ortasında kaldım öyle ilk günden küfürü yedim sonra ittirme olayını keşfettim. Dediğin gibi zaman zaman vites boşta kalıyor ne yukarı ne aşağıya geçmiyor o durumda da yarım teker ittirsen düzeliyor. Senin taktiği de yarın yagmur yagmazsa hemen deneyecegim. Yokuş yukarı kalınca ne yaparım diye düşünüp duruyordum, bu işime yarar
    vites yüksek devirde geçerse tekrar debriyaj yapıp normal kavramakta fayda var, motor kaçmasın diye. ben şöyle yapıyorum: debriyajda gazı açarken vitese bastırıp debriyajı bırakmaya başlayıp, tıkırt ettiği anda hemen debriyaj, gazı azaltıp normal kavrama. bir anlık bir hareket tabii. çünkü vites geçene kadar devri yükseltmeye devam etmek gerek demişti bana servis şöförüm. normalde ilk denemede geçecektir, beni hiç uğraştırmadı hatta rölantide bile vites giriyor yerine ama arıza varsa, geçmezse, gitgide daha çok gaz vererek denemek lazım derler.
    kokopellifd bunu beğendi.

  16. #1396
    CengizYörük - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2013
    Şehir
    Tekirdağ/Merkez/Hayrabolu
    Motosikleti
    KTM DUKE 200 ABS
    çok heyecan yaptım şimdi yarın sabah yağmur olmazsa ben de motorumu artık mağazadan almak istiyorum yalnız tek eksiğim kaldı "eldiven" bana bi yardımcı olursanız çok sevinirim eldiven ne almalıyım aslında kararım kesindi ktm marka alacaktım ama kaskı da bmw marka alınca biraz duraksadım motorla giyim uyumunu biraz zıtlaştırdım şimdi sırıtmasın diye düz siyah veya beyaz siyahlı renklerde eldiven alıcam sanırım benzerini kullanan ve memnun olan biri var mı??

  17. #1397
    kokopellifd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2013
    Motosikleti
    KTM Duke 200 ABS
    Kask ve kilitler hariç herşeyi en ucuzundan aldım desem yalan olmaz, Fenerbahçe stadının karşısında güzel bir dükkan var, tavsiye ederim. Riders yazlık mont 129 TL den aldım. Eldivenleri 20-30 tl ye mi aldım tam hatırlamıyorum. Mont, eldiven, bel-böbrek koruma, 2 tane buff, bir çift dizlik, 139 TL'lik bir kilit, 79 TL'lik ikinci bir kilit, 39 TL'lik 3. bir kilit, 100 tl lik çadır, ahtapot, file toplam 680 TL'ye aldım. KTM'de 400€ luk montta gözüm kaldı ama kimse kusura bakmasın o kadar param yok . Kaskı spormotadan aldım Acerbis kros kaskı Şimdi bana da elcik koruma lazım. Bir tanede disk kilidi arıyorum. Forumdaki bilgilerden Abus veya Xena alacağım.
    CengizYörük bunu beğendi.

  18. #1398
    CengizYörük - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2013
    Şehir
    Tekirdağ/Merkez/Hayrabolu
    Motosikleti
    KTM DUKE 200 ABS
    Alıntı kokopellifd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kask ve kilitler hariç herşeyi en ucuzundan aldım desem yalan olmaz, Fenerbahçe stadının karşısında güzel bir dükkan var, tavsiye ederim. Riders yazlık mont 129 TL den aldım. Eldivenleri 20-30 tl ye mi aldım tam hatırlamıyorum. Mont, eldiven, bel-böbrek koruma, 2 tane buff, bir çift dizlik, 139 TL'lik bir kilit, 79 TL'lik ikinci bir kilit, 39 TL'lik 3. bir kilit, 100 tl lik çadır, ahtapot, file toplam 680 TL'ye aldım. KTM'de 400€ luk montta gözüm kaldı ama kimse kusura bakmasın o kadar param yok . Kaskı spormotadan aldım Acerbis kros kaskı Şimdi bana da elcik koruma lazım. Bir tanede disk kilidi arıyorum. Forumdaki bilgilerden Abus veya Xena alacağım.
    ben biraz zor beğeniyorum takıntılarım da var renklerden markalara kadar uzanıyor bu takıntılar şimdi zor bi süreç daha başlıyor işi şansa bırakmayıp güvenilir markalar ve güvenilir ürünler almak istiyorum şimdiye dek doğru kararlar aldım ama sonrasında beğenmeyeceğim şeyler almak istemem bu zincir olayını abarttın mı yoksa gerekli miydi ? kros kask ben de istemiştim ama nasıl güvenliği var bilemedim hiç.. piyasada belli markalar dışına çıkmam herhalde kampanyaları yakalamak gerekli sadece boşuna fazla paralar vermek istemem hepsi bir gün indirime giriyor sonuçta kros kaskın avantajlarını ve dezavantajlarını paylaşırsan sevinirim bi de kilitleri izah eder misin nerede tutuyorsun motoru ?

  19. #1399

    Üyelik
    30 Mart 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    Alıntı vanesy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zaten ilk iki vites çok yakın birbirine sanırım agresif sürüş, teker, drift çok rahat yapılabilir ama kimi zaman can sıkıcı olabiliyor. ben genellikle 3te yapıyorum yavaş sürüşümü, ilk iki çok yıkılıyo, fena kaçıyor. bu sabah yağmurda biraz test sürüşü yaptım. düzden yokuş yola saparken karşıdan gelen araç çok dıştan aldı virajı, biraz sert frenlemem gerekti. hem viraj, hem yokuş olunca ayağımı yere basmamak için (1'e de biraz zor geçiyor, bazen geçmiyor ) durmak üzereyken 2. viteste debriyaj frenin ardından biraz gaz açıp şansımı denedim. çeker mi çekmez mi derken, kısa bir patinaj ardından ok gibi fırladı motor . AEA diyor ya gerçekten piskopat bir makine.

    bu arada abs çok iyi çalışıyor. yüksek hızlara çıkmıyorum ama 40-50 lerde kırmızı ışığa denk gelince test amaçlı sert frenler yaptım. sadece arka frene yüklendiğimde bile - duruş masafesi biraz uzadı tabi- ama yağmura rağmen hiç kaymadı kıçı.

    meraklısına da duyurayım, abs yi kapatmak mümkünmüş.

    şimdilik şanzıman biraz üzüyor beni hatta teslim aldığım gün, otomobilden geçmeyen vitesi sokma tecrübem olmasa bayiye geri itmek zorunda kalabilirdim motoru. ama her sürüşümde daha iyi. umarım onarıma ihtiyaç duymaz, şanzıma onarımından oldum olası haz etmem. çin işi hareketleri bırakmasını umuyorum şanzımanın.
    hmmm .. bu iptal olayını bilseydim bekleyebilirdim abs li modelleri , fuarda sorduğumda baya ileri bir tarih vermişlerdi , bense zaten frenleme olayını abs siz ilerletmek yetkinlik açısından daha iyi olur diye düşünüyordum , motorun frenajı da övgü alan yönlerinden di bu yüzden beklememiştim , ama iptal edilebilme olayı güzel bir detaymış gerçekten .. umarım taktırılma imkanı oluşur ilerde .

  20. #1400
    vanesy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2008
    Motosikleti
    ktm duke 200
    Alıntı CengizYörük adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok heyecan yaptım şimdi yarın sabah yağmur olmazsa ben de motorumu artık mağazadan almak istiyorum yalnız tek eksiğim kaldı "eldiven" bana bi yardımcı olursanız çok sevinirim eldiven ne almalıyım aslında kararım kesindi ktm marka alacaktım ama kaskı da bmw marka alınca biraz duraksadım motorla giyim uyumunu biraz zıtlaştırdım şimdi sırıtmasın diye düz siyah veya beyaz siyahlı renklerde eldiven alıcam sanırım benzerini kullanan ve memnun olan biri var mı??
    şimdiden hayırlı olsun. düz siyah revit monster eldiven aldım motor teslim almaya giderken. sanırım 150 filandı. korumaları iyi. yazlık eldiven ama küçücük bilardo eldiveni gibi olanlardan değil. rahatlığından malzeme kalitesinden de memnun kaldım, şahsen tavsiye ederim. birkaç yere baktım, xl yoktu. xxl aldım büyük geldi biraz ama xl gelince bir çift de xl alabilirim. o kadar memnunum anlayacağın .
    CengizYörük bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)