zaten ilk iki vites çok yakın birbirine sanırım agresif sürüş, teker, drift çok rahat yapılabilir ama kimi zaman can sıkıcı olabiliyor. ben genellikle 3te yapıyorum yavaş sürüşümü, ilk iki çok yıkılıyo, fena kaçıyor. bu sabah yağmurda biraz test sürüşü yaptım. düzden yokuş yola saparken karşıdan gelen araç çok dıştan aldı virajı, biraz sert frenlemem gerekti. hem viraj, hem yokuş olunca ayağımı yere basmamak için (1'e de biraz zor geçiyor, bazen geçmiyor
) durmak üzereyken 2. viteste debriyaj frenin ardından biraz gaz açıp şansımı denedim. çeker mi çekmez mi derken, kısa bir patinaj ardından ok gibi fırladı motor
. AEA diyor ya gerçekten piskopat bir makine.
bu arada abs çok iyi çalışıyor. yüksek hızlara çıkmıyorum ama 40-50 lerde kırmızı ışığa denk gelince test amaçlı sert frenler yaptım. sadece arka frene yüklendiğimde bile - duruş masafesi biraz uzadı tabi- ama yağmura rağmen hiç kaymadı kıçı.
meraklısına da duyurayım, abs yi kapatmak mümkünmüş.
şimdilik şanzıman biraz üzüyor beni hatta teslim aldığım gün, otomobilden geçmeyen vitesi sokma tecrübem olmasa bayiye geri itmek zorunda kalabilirdim motoru. ama her sürüşümde daha iyi. umarım onarıma ihtiyaç duymaz, şanzıma onarımından oldum olası haz etmem. çin işi hareketleri bırakmasını umuyorum şanzımanın.