KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Temmuz 2012, 20:32
#221
fethiye istanbul arası kaç km bilmiyorum. bir selçuk'ta bir de susurluk'ta uzun mola verdim. yemek yedim, kahve falan içtim. her 250-270 km'de bir benzin bitiyor, ve 30-35 tl. arası bir miktar benzin alıyorum. enerji içeceği, su, sigara ihtiyacımı gideriyorum. totali hesaplayamadım, araba gibi değil tek depoyla falan gideyim. bir yere de not etmedim. ben selesi sert kıçım acıyor diye şikayet ediyordum ama cruisercılarla da, sport touringcilerle de konuştum, hepsinin kıçı ağrıyormuş. başka bir eleştirim yok. karşılaştırabilecek kadar tecrübem de yok. henüz ilk motorum. bu boydaki motorlarda duymadım ama varsa combined abs olan bir motoru tercih edebilirim. misal yurtdışında absli cbr 250ler var. burda olsa onu tercih edebilirdim ama şu halleriyle kararımdan çok memnunum.
Reklamlar
-
30 Temmuz 2012, 13:45
#222
Bende yaklaşık iki haftadır kullanıyorum.
Herşeyinden çok memnunum. Tek şikayetim gazı kesince öne doğru kapaklanması ve artçı varsa üstüme yüklenmesi. Ve tabi kaskların çarpışması da cabası. Ama sanırım bu durum tek silindir olmasından kaynaklanıyor. İki kişi için rahat bir motor değil ama gücü şehir içi kullanım için gayet yeterli. Otobanda 100'ün üstüne çıkamıyorum rüzgardan. Naked motorların hepsine olan bir sorun bu zaten. Duke 200 135-140 gibi bir sürati görüyor ama istanbulda bu hıza ancak ikinci köprü yolunda otobanda ulaşabilirsin oda konforsuzluğuna tahammül edebilirsen.
Köprü üstünde yoğun rüzgar varsa güvensiz hissediyorum ama motor kesinlikle yalpalamıyor veya şeritten çıkma eğilimi göstermiyor. Belki daha tecrübeli bir motorcu olsam güvensiz hissetmeyeceğim. Bundan büyük bir motor alırsanız hız ortalamanız ister istemez yükselecektir. Bu motor insan gibi kullandığınızda son derece yeterli hatta fazlasıyla güçlü. Ama ben makasa girerim gaza dokundugumda uçmak istiyorum diyorsanız CC küçük gelebilir. Bununla birlikte her viteste düşük devirlerde bile ivmeleniyor. Motor gücü kesinlikle çok başarılı.
600cc Hornet kullandım, çok büyük bir hacim olmamasına karşın 105 beygir ve gazı açmaya korkuyorsunuz. Şehir içinde kullanacaksanız KTM duke 200 düşünmeden alın derim. Fakat sürekli artçı ile kullanacaksanız almayın çünkü rahatsız.
Ek olarak orjinal topcase aparatı yok. Orjinal bir aparat var o da artçı selesini iptal ederek küçük bir çanta monte etmenize izin veriyor. Topcase illa takarım diyorsanız kendiniz yaptıracaksınız. Vidalama pozisyonu nedeniyle ağır birşey taşıyamazsınız sanıyorum. Ben GIVI'nin depo kapagına monte edilen bir kucuk cantası var ondan almayı dusunuyorum. tek butonla takıp çıkarıyorsunuz iPhone için önde şeffaf gözü var. Arkon marka telefon tutacağım boşa çıkacak bu sayede.
Motor çok dikkat çekiyor. Son derece pahalı ve üst model bir motor bile gelse yanınıza sürücüsü mutlaka sizin motorunuzu süzüyor. Bir yere parkettiğinizde başına toplananlar oluyor. Çok ama çok yakışıklı bir alet. aynı kasayı büyüterek 600 CC yapsalar rüyalarımın motoru olur gerçekten.
Elektronikleri muhteşem. Bu özellikler hondanın 1200cc motorlarında yok. Basbaya yol bilgisayarı var. Üretim kalitesi son derece yüksek. Malzeme ve işçilik 10 numara. Benim gibi detaylara takılan biriyseniz düşünmeden alabilirsiniz. Birde boyum 1.81 ilk başlarda alışmakta biraz zorluk çektim çunku sele ve pegler arası mesafesi kısa geliyor. dizlerimi çok kırmak zorunda kalıyorum ama şimdi alıştım. Sanıldıgı gibi altımda çok küçük kalmadı. Büyük de değil ama öyle altımda yokolmuyor.
bunlarda yeni sayılabilecek bir motorcunun yorumlarıdır. Umarım işinize yarar.
-
30 Temmuz 2012, 14:28
#223
Syanur adlı üyeden alıntı
Şu aletin susturucu parçasını ve nereden nasıl takılıp çıkartıldığını göstermeniz mümkün mü acaba? Yada video olsa daha iyi olur aslında. Benim de kendi motorum için böyle bir düşüncem var da, fikir edinmek için soruyorum
Selam, bende Sebring Powerpart egzost var, resimlerde gözüküyor, susturucu en uçta, bi penseyle tutup çekip çıkarabiliyorsunuz... ses inanılmaz değişiyor, bi çıkardım bi daha takmadım ztn )...
-
30 Temmuz 2012, 17:55
#224
ReLoaD adlı üyeden alıntı
Selam, bende Sebring Powerpart egzost var, resimlerde gözüküyor, susturucu en uçta, bi penseyle tutup çekip çıkarabiliyorsunuz... ses inanılmaz değişiyor, bi çıkardım bi daha takmadım ztn
)...
Anladım gibi, çünkü resimlere şuanda bakamıyorum. Biraz daha araştırayım ben, Teşekkür ederim.
-
31 Temmuz 2012, 06:03
#225
kaliteye lafim yok. ama kasa olarak cocuk motoru gibi. ybr'den bile celimsiz. biraz daha iri olsa gözümü kirpmadan alacagim tek makine.
-
31 Temmuz 2012, 09:42
#226
Herkese selamlar, konunun başlarında söylediğim gibi ben de hanımı ikna ettim sonunda ve duke 200 sahibi oldum, motoru antalya oğuz motordan aldım, plaka bugun yarın çıkıyor, birkaç parça aksesuar vs söyledik onlar da gelip takılınca teslim alacağım.
-
31 Temmuz 2012, 11:26
#227
emrenergiz adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar, konunun başlarında söylediğim gibi ben de hanımı ikna ettim sonunda ve duke 200 sahibi oldum, motoru antalya oğuz motordan aldım, plaka bugun yarın çıkıyor, birkaç parça aksesuar vs söyledik onlar da gelip takılınca teslim alacağım.
hayırlı olsun üstad, güle güle kullan şimdiden. Ben de Antalya'lıyım ama İstanbul'da oturuyorum, bayramda gelicem belki görürüm seni biyerlerde
-
31 Temmuz 2012, 12:12
#228
imza adlı üyeden alıntı
kaliteye lafim yok. ama kasa olarak cocuk motoru gibi. ybr'den bile celimsiz. biraz daha iri olsa gözümü kirpmadan alacagim tek makine.
Ebat olarak aynı şeyi ben de düşünüyorum. 125 liğini inceledim, neredeyse pocket bike diyecektim 200 lüğünün de neredeyse aynı şase üzerinde olduğunu duydum. Aslında küçük ve kompak olan şeyleri daha çok beğeniyorum. Benim tarzıma ve anlayışıma daha çok uyuyor. Ancak bu motor benim üzerine uymam/sığmam için biraz fazla ufak geldi Fakat bunun için de KTM yi eleştiremeyiz çünkü adamların anlayışı bu. Her yönden daha başarılı olması için bu şekilde tasarlamışlar motoru. Kaldı ki motoru küçük tasarlayabilmek ayrı bir tecrübe ve bilgi birikimi ister. KTM nin ~600 lük leri de hacmine ve beklentilere göre hafiften küçük kalıyor. Adamların politikası bu. Hani o yüzden bir eleştirim yok ancak bukadar küçük motorda da rahat edemedim ben doğrusu...
-
31 Temmuz 2012, 12:55
#229
@syanur
boy kaç
Bi gün duke 125 in yanına park ettim motor benim cbr125 '11 biraz minyon olmasına rağmen bi kademe daha minyon duruyordu. tabi bunda en büyük etken ise kısa ve küt tutulmuş kuyruk tasarımı(R1 de dahi alışamadım kuyruğu kesilmiş hayvan gibi geliyor) ve çıkıntısız ön far. yoksa aks mesafesi cbrden 3-4 cm uzun biliyorum.
-
31 Temmuz 2012, 15:52
#230
Arkadaşlar Duke 200 veya 125'e topcase takan var mı aramızda? Ben dün Mototal'a gittim. Givi'nin benzin deposuna monte edilen küçük çantasından taktırmaya ama KTM'ye göre montaj aparatı yok dediler.
http://www.givi.it/My-motorcycle/?ma=KTM&mo=Duke-125-11
Givinin sitesinde bahsettiğim çantayı ve topcasei monteli resim koymuşlar. Topcase artçıya pek yer bırakmıyor gibi geldi. Kullanan varsa yorumlarını paylaşırsa sevinirim. Birde depoya takılan çantanın aparatı olsa bile gidona çarpar dedi satıcı arkadaş. Bizde arkadaşımın hornet'ine taktırıp çıktık mecburen...
-
01 Ağustos 2012, 00:05
#231
Duke 125i kullanali 3-4 ay kadar oluyor bu sure zarfinda baya bir yol yapmisim 5000 km kadar duke almadan once 990 smt testine cikmistim bugun bir dahakullanma dirsatim oldu motoru soyleyebilecegim tek sey bu ktm isi biliyor ya teker denemeyebiri olarak istemsiz sekilde tekere kalktim nasil bir kuvvet nasil bir torktur bu arkadasim smtdeki sonuc olarak duke 125den sonraki motorum kesinlikle 990smt'dir amma velakin su an icin tecrucemin yeterli olmadigida asikar en az bir sene daha 125lik makina kullanip iyice yutmam lazim.
Birde birkac arkadas 125ten 990a atlama diyebilir ama dukeden once cbr250 kullandim son zamanlarda kle 500 kullanmaktayim yuksek ccnin bi korkutucu yaniyok sadece elinin ayarini bilmek lazim.
-
01 Ağustos 2012, 00:24
#232
bu duke 125 ve 200 tamamen 160 cm ve alti insanlar icin yapilmis.
-
01 Ağustos 2012, 03:22
#233
Su an kuba str 250 kullaniyorum sele yuksekligi 83 cm boyum 194 arkadaslarim motor ufacik kaliyor diye guluyor bazen (: 2. Motor olarak ktm duke dusunuyordum ozellikle 125 cc lerin fiyatlari 200 ciktiktan sonra dusuyor 3. Motor hayallerim su an honda nc 700 x . Ancak gercekten acaba cok bu siritir bu motor altimda ? Cbr 250 de olabilir ama ikinci elde cbr kullanici profili dusunulunce temizini bulmak cok zor gibi ? Hafif irice ktm kullanicilarinin gorusleri nelerdir bu konuda acaba ?
-
01 Ağustos 2012, 05:46
#234
1.84 boyum var piyasadaki cogu motorada boyum yetiyor genellikle bot giyerim zaten tabani kalin olanlardan bi problemim yok ama motor kullanirken onem verdigim uc sey var bir oturus bunun icine sele alcakligi belin egim derecesi geliyor ikinci olarak islak agirligi istedigi kadar cc yuksek olsun motor hafif olmali arkadasim yada agirlik merkezi cok cok asagida olmali ucuncu olarakta gidon donus capi buda trafikte fiti fiti aralardan gecmek icin cok iyi eger bi motor bunlara sahipse ben milletin altinda oyuncak kaliyo demesine bakmam rahatim size ne kardesim ve su zamana kadar cok cesitli motor testine ciktim ktm kadar rahat ettigim motor girmedim gerek dukelarinda gerek duke 2lerinde veya supermduke rlarinda gerekse 990smtlerinde o yuzden millete aldirmayin imza denen arkadasta 160 alti insanlar icin yapilmis demiste bence bir kullansin isterse 2 metre olsun hasta kalir o kullanim rahatligina. Ktmden sonra butun markalar yalandir kardesim tek sıkintisi distributor yuzunden motor ve yedek parca servisin asiri pahali olmasi onun disinda herseyi super.
-
01 Ağustos 2012, 09:40
#235
sen hiç bindin mi hocam bu motorlara
binmediysen bi gün buluşalım bi test et benim motoru istersen :p boyum da 1.80
imza adlı üyeden alıntı
bu duke 125 ve 200 tamamen 160 cm ve alti insanlar icin yapilmis.
bu arada sevdiğim bi arkadaşımın bu motoru aldıktan sonraki yorumu şu olmuştu : ohaa bunun grenajı bile yok bu kadar para verilir mi buna :D bizim memleketteki ön yargı bu işte race olmadığı için herkes bi bok atma peşinde. Ama ben motora bindiğim her an iyi ki bu motoru almışım diyorum, özellikle de sıkışık trafikte
-
01 Ağustos 2012, 11:01
#236
ozzy07 adlı üyeden alıntı
sen hiç bindin mi hocam bu motorlara
binmediysen bi gün buluşalım bi test et benim motoru istersen :p boyum da 1.80
bu arada sevdiğim bi arkadaşımın bu motoru aldıktan sonraki yorumu şu olmuştu : ohaa bunun grenajı bile yok bu kadar para verilir mi buna :D bizim memleketteki ön yargı bu işte race olmadığı için herkes bi bok atma peşinde. Ama ben motora bindiğim her an iyi ki bu motoru almışım diyorum, özellikle de sıkışık trafikte
YBR 125 ön 80 arka 90mm lastik var. duke da ne varmış? 150mm lastik
su soğutma, enjeksiyon, 15 hp, spor şanzıman, naked görünüş, yol bilgisayarı, devir limitörü falan bu duke 125 ne kötü motormuş YBR nin yanında
-
01 Ağustos 2012, 12:45
#237
1.82 boyundayım. 90 kiloyum. bir kişi de bu motor sana küçük geldi demedi.
-
01 Ağustos 2012, 17:49
#238
imza adlı üyeden alıntı
bu duke 125 ve 200 tamamen 160 cm ve alti insanlar icin yapilmis.
arkadaşım bizim duke ler 160 cm ve altı içinse senin ybr herhalde 100 cm ve altı boylular için...bi yorum yaparken düşünün de yapın Allah aşkına yaaa
-
01 Ağustos 2012, 18:18
#239
beyler kesiciye kaç bin devirde girdiğine bakabilen oldu mu ?
-
01 Ağustos 2012, 18:35
#240
Ben bişey sormak istiyorum.Bayağıdır kafama takılan bir soru aslında...
Diyelim ki ben 0(sıfır km) duke aldım Kayseriye geldim.Bunun rodajı bitti bakıma gidecek. Ancak burda ktm nin ne bir yetkili servisi var ne de ktm nin adı var. Bakım için ben Ankaraya mı(misal; aldığım yer) gideceğim ya da burda herhangi bir yere bakım yaptırsam garanti kapsamı dışına çıkıyor mu?
Siz daha iyi bilirsiniz diye soruyum dedim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)