KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Mayıs 2013, 00:04
#1861
öncelikle iyi forumlar yeni 200 duke almayı düşünüyorum ve boyum 1.89 kilo 58 filan sizce rahat edebilir miyim motor küçük kalır mı daha önce hiç binmedim araca bir isteğimde gaz tepkisi istanbul trafiğinde fazla hızlanamasada gazı açınca ani hızlanmalar yapıp sert ve güzel kaçması bilgilendirirseniz sevinirim teşekkürler
Reklamlar
-
25 Mayıs 2013, 01:33
#1862
iyi günler yeni aldığım ktm duke 200 abs modeli hakkında deneyimli arkadaşlar kullanımı hakkında biraz bahsedebilirlermi mesela motoru hangi devirlede kullanmalıyız çalıtırdıktan sonra abs ışığı sönmüyor hareket edince sönüyor bu normalmi zincir bakımı nasıl yapmalıyız hangi tür yağ ile nekar sürede yağlamalıyız motosikleti nasıl yıkamalıyız şimdiden paylaşacağınız bilgiler için teşekürler.
-
25 Mayıs 2013, 13:32
#1863
çok güzel bir motor. İlk motorum olmaya da çok yakın. Zaten ya KTM 200 alacağım, ya da yamaha x max 250. Biraz daha ders alalım hele, ona göre karar vereceğim. Vitesli ile mi başlasam çok emin değilim.
Tüm Duke kullanıcılarına selamlar.
-
26 Mayıs 2013, 16:06
#1864
tolunay17 adlı üyeden alıntı
öncelikle iyi forumlar yeni 200 duke almayı düşünüyorum ve boyum 1.89 kilo 58 filan sizce rahat edebilir miyim motor küçük kalır mı daha önce hiç binmedim araca bir isteğimde gaz tepkisi istanbul trafiğinde fazla hızlanamasada gazı açınca ani hızlanmalar yapıp sert ve güzel kaçması bilgilendirirseniz sevinirim teşekkürler
üzerine bir oturup dizler sığıyor mu diye kontrol etmenizi öneririm. bunu yaparken de pedal açılarının ayarlanıbilir olduğunu daha aşağı çevirtebileceğinizi gözönünde bulundurun. onun dışında tam anlattığınız gibi bir motor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:03 ----------
mihael adlı üyeden alıntı
iyi günler yeni aldığım ktm duke 200 abs modeli hakkında deneyimli arkadaşlar kullanımı hakkında biraz bahsedebilirlermi mesela motoru hangi devirlede kullanmalıyız çalıtırdıktan sonra abs ışığı sönmüyor hareket edince sönüyor bu normalmi zincir bakımı nasıl yapmalıyız hangi tür yağ ile nekar sürede yağlamalıyız motosikleti nasıl yıkamalıyız şimdiden paylaşacağınız bilgiler için teşekürler.
yeni alındıysa motor ilk 1000 km boyunca servise göre 6000, klavuza göre 7500 deviri geçmeden, farklı devirler ve viteslerde kullanmaya gayret edin. 1000 km dolduğunda da artık motoru tanımış olursunuz, bize sorma gereği duyarsınız. yüksek devirlerde çok eğlenceli ve atik düşük devirlerde de oldukça tasarruflu motor. ben sakin kullanımda 100km de 3 litrenin altında yakıyorum.
-
26 Mayıs 2013, 18:01
#1865
peki duke 200 ün abs si kapatılabiliyormu ? sadece arka tekerde abs var diye biliyorum. bir arkadaşım yağmurlu havada virajda abs sağlıksız dedi bende daha önce hiç abs li kullanmadım o yüzden arada kaldım nedir bunun gerçeği kullananlara soralım ?
-
26 Mayıs 2013, 18:29
#1866
Arkadaşım sadece arkada değil iki disktede abs var hem önde her arkada. Yağmurda zartta zurtta abs zararlı diyenlerede itibar etmeyin bunu dünyaca ünlü yarışçı bile dese ona şüpheyle yaklasın. Offroad aktiviteleri hariç her türlü konuda abs tartışmasız hayat kurtarıcı. Abs'de kapatılıyor ama KAPATMAYIN!!! Çok usta srüyorum diyen adam bile her türlü yol koşulunda her zaman aynı başarıda fren yapamaz değişkenler çok fazla çünkü ama abs değişik yol şartlarında her zaman en iyi frenlemeyi yapmanızı sağlar, işkembeden sallayanlara inanmayın. Bir kaç videoyle abs önemi buyrun.
http://www.youtube.com/watch?v=M3MfLcJLaCs
http://www.youtube.com/watch?v=pfffXkoJvUU
Heleki virajda zaten fren kullanmanız hoş değil demekki hızlı girmişsiniz ama olduki kullandınız ABS'ye yatar kalkar dua edersiniz.
-
26 Mayıs 2013, 18:44
#1867
arka lastiği yenilemeden absyi kapatmak büyük macera olur. ama kolayca kapatılıp açılabiliryor. her kontak açışınızda da abs tekrar devreye giriyor, kapalı unutmak sözkonusu değil. virajda abs çok çok faydalı olur. yağmurda da öyle. belki kum, toprak, agregada kapatmak daha iyi olabilir ama onda da iş sürüş becerisine düşer.
-
26 Mayıs 2013, 18:48
#1868
Ahali benim sağ aynam çatırdadı biraz Var mı bu konuda spormotonun kucağına düşen?
Kaç gaymedir? Görüşü bozmuyor aslında hiç de ne yapsam bilemedim. En kötü başka bir ayna ayarlanacak artık
-
26 Mayıs 2013, 18:55
#1869
Aya 55 TL camcıda kestirip cam koymak silikonla sabitlemek 10 TL ben öyle yaptım, çatırdayan camı çıkartın kartondan boyutunu çıkarın olduda bitti maşallah :D
-
26 Mayıs 2013, 20:13
#1870
Arkadaşlar, selenin rahatsızlığından dem vurmuş bazı arkadaşlar. O zaman size bir soru. Bu motorla hergün kilyos kabataş arası yapılır mı? Yorucu olur mu?
-
26 Mayıs 2013, 21:15
#1871
ayhan.s adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, selenin rahatsızlığından dem vurmuş bazı arkadaşlar. O zaman size bir soru. Bu motorla hergün kilyos kabataş arası yapılır mı? Yorucu olur mu?
sele öyle aman aman rahatsız değil. ama pofuduk da değil. zaten rahatsız olunsa bile insan zamanla alışıyor (bisikletçiler bilir). ben daha yeni motorcu olmama rağmen saatlerce geziyorum. hatta kabataştan daha güneyden ayağımı yere basmadan kilyosa gidip dönmüşlüğüm var. üstelik kalıbım da yerindedir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------
benim lastiklerle ilgili sormak istediğim bir şey var: dual purpose adventure lastiklerin (dişli olanlar değilde parçalı desenli olanlar) asfalt performansları nasıldır? arka tekeri dual purpose lastikle değiştirmeyi düşünüyorum. anakee, battle wing filan taksam asfaltta da tatmin eder mi?
-
27 Mayıs 2013, 03:24
#1872
valla açık söylemek gerekirse ben parçalı kanallı veya nasıl demek isterseniz diyin o tarz lastiklere her zaman sakıncalı bakmışımdır çünkü; virajda zaten lastiğin asfaltla olan teması 1 parmak kalınlığında e sen şimdi kanallı lastikte alırsan bu asfaltla temas alanı düşecek sonuç olarak ne olacak arka gezmeye motor kafama geçti gibisinden şikayetler olacak o yüzden siz siz olun toprak çakıl haricinde kullanacaksanız asfalt lastiği kullanın adamların bildiği varda asfalt diyor zaten. En ufak kanalı fazla olan, damalı lastik diyelim onlara itibar etmeyin '' BENCE ''. Mantıklı düşünüldüğü zaman damalı lastikler biraz daha az performans sağlar virajda. 200 veya 125 duke'un hız sınırlarıyla ve gaz açma tepkisiyle genede çok büyük fark hissedilmez fakat sağlam kazığa bağlayın demir atınızı.
Damalı lastiklerinde kışın bir artısı olur oda bir gerçek ama kışın zaten erkenden dört kolluya binmek istemiyorsanız normal kullanımınızdan daha yavaş kullanacağınızdan ve viraj döneceğinizden bu biraz özveride bulunulabilecek bir konu.
Sele konusuda tamamen totonuza vermiş olduğunuz kıymete bağlı olarak değişir. Bana göre hiçbir sertliği sıkıntısı yok ama ızdırap çeken yokmu var, basurlu adam için hele ölüm olabilir o sele.
Çok muzip havamdayım banlanmadan çıkıyım ben toto dedim zaten.
-
27 Mayıs 2013, 05:33
#1873
-
27 Mayıs 2013, 08:12
#1874
büyük motorlar için tasarlanmış bir lastik ama arka tekeri anakee 3 e terfi ettiricem sanırım.
-
27 Mayıs 2013, 09:42
#1875
Valla arka ön diye ayrı ayrı değiştirmeyin kesinlikle arka güzenli olduğu zaman farkında olmadan daha seri şekilde virajlara gireceksiniz çünkü motorunuza güveneceksiniz o yüzden bu sefer ön kayma yapıcak ki arka bi şekil gaz kesersin toparlar ama ön kaydığında nanay gülüm nanay.... Değiştirmişken alayını değiştirin kafanız rahat etsin.
-
27 Mayıs 2013, 13:01
#1876
motorla birlikte gelen lastikler yüzünden sola yattım bir kez, berbat ötesi lastikler.
sağa sola yavaş dönmek lazım, direk atıyo kendini.
-
27 Mayıs 2013, 17:02
#1877
vanesy adlı üyeden alıntı
büyük motorlar için tasarlanmış bir lastik ama arka tekeri anakee 3 e terfi ettiricem sanırım.
ön lastik ölçü olarak yok.
onun yerine pirelli mt 60 rs corsa alabilirsin veya metzeler m5.
metzeler m5 de birebir orjinal lastik ebatları var ve genel olarak kullanıcı yorumları olumlu.
pirelli mt 60 rs şu anda takılı h.can motorunda var ,
resimleride arka sayfalarda görebilirsin.
ona sorabilirsin şikayeti varmı diye ama ben alırsam ya m5 yada pirelli mt 60 alaçam mt 60 favori lastiğim yaz kış kullandığım için.
dişli lastik olduğundan tek teredüttüm lastiğin erken bitmesi.
Emeksiz zengin olanın, kitapsız bilgin olanın, sermayesi din olanın, rehberi şeytan olmuştur..
Yunus EMRE
-
27 Mayıs 2013, 19:11
#1878
topukluğun kalitesiz olduğu doğrumu çok çabuk kırılıyormuş ?
-
27 Mayıs 2013, 20:30
#1879
Valla arkadaşım peg (Aliminyum yazımına takılmayın oldum olası yazamadım o metali zaten :D ) parça sonuçta güç ve darbe uygulandığında kırılır bu kalitesizlik göstergesiyse evet kırılır. 70.000 TL motorın bazılarında Peg kullanılır.
-
27 Mayıs 2013, 20:43
#1880
Flashock adlı üyeden alıntı
Valla arkadaşım peg (Aliminyum yazımına takılmayın oldum olası yazamadım o metali zaten :D ) parça sonuçta güç ve darbe uygulandığında kırılır bu kalitesizlik göstergesiyse evet kırılır. 70.000 TL motorın bazılarında Peg kullanılır.
Ya aynısını ben de diyecektim de. Aliminyum alaşımıdır o büyük ihtimalle. Ve Alaşımdaki diğer metallere göre sağlamlık-esneklik değerleri değişiyordur. Diye tahmin ediyorum. Çünkü elle ittiriyorsun esniyor resmen.
Ya tabii pek çok şey var bunun gibi. Mesela hindistan tarafından ve ucuz bu peg gibi parçalardan kaynaklanan. Ama bunlar olmasa bu fiyata KTM'e binemezdik onu da unutmamak lazım
Heil Spellcheck
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)