KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Mayıs 2013, 19:30
#1721
Dün indim zinciri yağladım wd40 ile önceki yağı temizledim ettim sonra dayadım castrol sprayi hoş oldu kısa sürende bir iş. Durduktan sonrada 5den veya yüksek vitesten 1 e atmayın bunu durmaya yakınken tekerlek daha dönüyorken yapın ve vites küçültürken gaz verin vites dişlileri daha kolay ve zararsız şekilde oturuyor ozaman.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
Reklamlar
-
01 Mayıs 2013, 19:45
#1722
Flashock adlı üyeden alıntı
Dün indim zinciri yağladım wd40 ile önceki yağı temizledim ettim sonra dayadım castrol sprayi hoş oldu kısa sürende bir iş. Durduktan sonrada 5den veya yüksek vitesten 1 e atmayın bunu durmaya yakınken tekerlek daha dönüyorken yapın ve vites küçültürken gaz verin vites dişlileri daha kolay ve zararsız şekilde oturuyor ozaman.
hayrına bide yıkasaydın motoru
-
01 Mayıs 2013, 21:44
#1723
Bendede aynı sorun oluyodu bosdayken ne 1 e ne 2 ye nekadar bassan gecmıyo
Cozum: motoru 10 20cm ileri itmek zincir disi tam oturuyo ozaman gecer
Buarada motorumu zabıtalar cok begendı Her gittigim yerde sevdiriyo kendini
-
01 Mayıs 2013, 21:50
#1724
MertGoren adlı üyeden alıntı
Bendede aynı sorun oluyodu bosdayken ne 1 e ne 2 ye nekadar bassan gecmıyo
Cozum: motoru 10 20cm ileri itmek zincir disi tam oturuyo ozaman gecer
Buarada motorumu zabıtalar cok begendı
Her gittigim yerde sevdiriyo kendini
Duke 200 de bu problemin olduğunu bilmiyordum, açıkcası yoktur diye düşünmüştüm. DAha önce kullandığım mondial mct de de hyosung gv 250 de de araç dururken boşa geçme problemi vardı, bu çok mu büyük bir problem, hayır değil, tıpkı sizin dediğiniz gibi biraz hareket edip ya da motora biraz gaz verip yapabiliyordunuz. O kadar alışmıştım ki artık bunun bir kural olduğunu düşünmeye başlamıştım. Taaa ki şu an kuıllandığım motoru alana kadar. Ne zaman nerde olursanız olun, durduğunuzda her türlü boşa geçiyor İlk farkettiğimde çocuklar gibi sevindim. Sizi acaba boşa geçecek mi düşüncesinden kurtarıyor, ufak bir ayrıntı ama insan rahatlıyor
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
-
01 Mayıs 2013, 22:05
#1725
Bulent78 adlı üyeden alıntı
Duke 200 de bu problemin olduğunu bilmiyordum, açıkcası yoktur diye düşünmüştüm. DAha önce kullandığım mondial mct de de hyosung gv 250 de de araç dururken boşa geçme problemi vardı, bu çok mu büyük bir problem, hayır değil, tıpkı sizin dediğiniz gibi biraz hareket edip ya da motora biraz gaz verip yapabiliyordunuz. O kadar alışmıştım ki artık bunun bir kural olduğunu düşünmeye başlamıştım. Taaa ki şu an kuıllandığım motoru alana kadar. Ne zaman nerde olursanız olun, durduğunuzda her türlü boşa geçiyor
İlk farkettiğimde çocuklar gibi sevindim. Sizi acaba boşa geçecek mi düşüncesinden kurtarıyor, ufak bir ayrıntı ama insan rahatlıyor
bu konuyu yazan arkadaşlarla çoğumuz rodajdayız, sorunun azalarak geçeceğini umuyoruz.
-
01 Mayıs 2013, 22:10
#1726
Ya inşallah ya. Tam olarak söyle oluyor: motor boşta calisiyor, yani boşta bıraktığım motoru çalıştırıyorum. Yeterli ısıya gelmesi icin bekliyorum rolantide. Sonra oturuyorum debriyaji sıkıp aşağıya itiyorum vites seysini ama yani sanki zaten 1de olduğu gibi sondaymis gibi atmıyor ancak 2-3 kere tekmelercesine vurdugumda 1e geçtiği yazıyor ekranda. Ve bazen vitesin numarası yazmıyor sadece gear yazısı çıkıyor rakamsiz. Yardımcı olur mu motoru ittirmek? Ve nasıl ittirecegim? Çalışırken? Viteste? Boşta?
-
01 Mayıs 2013, 22:23
#1727
bendede bazen yazmıyo bosdan 1 e atmaya calısrken 3 4 saniye yazmıyo sonra duzelıyo
-
01 Mayıs 2013, 22:28
#1728
sahbazomer adlı üyeden alıntı
Ya inşallah ya. Tam olarak söyle oluyor: motor boşta calisiyor, yani boşta bıraktığım motoru çalıştırıyorum. Yeterli ısıya gelmesi icin bekliyorum rolantide. Sonra oturuyorum debriyaji sıkıp aşağıya itiyorum vites seysini ama yani sanki zaten 1de olduğu gibi sondaymis gibi atmıyor ancak 2-3 kere tekmelercesine vurdugumda 1e geçtiği yazıyor ekranda. Ve bazen vitesin numarası yazmıyor sadece gear yazısı çıkıyor rakamsiz. Yardımcı olur mu motoru ittirmek? Ve nasıl ittirecegim? Çalışırken? Viteste? Boşta?
nasıl ittirdiğin farketmez. motoru çalıştırdın, bastın vitese geçmedi. üzerindeyken ayaklarınla 10-15 cm bile motoru ilerletsen yeter. amaç tekerleğin dönmesi. fazla zorlama vites pedalını geçmiyorsa.
debriyaj bırakarak, olmazsa gazla vites geçirmekten de daha önce bahsetmiştim ama motorcular arasında pek bilinen, kullanılan bir yöntem değilmiş. zararı var mıdır bilmiyorum. ben kullanıyorum ve çok rahat ettim debriyajı salarak vitesi sokma metoduyla ama minibüsçü-kamyoncu yöntemidir .
-
01 Mayıs 2013, 23:32
#1729
Yıkadım zaten ya merak etme Fatih Abi. Birde Polisport markasının çok beğendiğim turuncu elcikleri var onu satın alabileceğim bir web sitesi varmı online satış yapan madem satmıcam bu sene bi göze gönle hoş gelen birkaç ekleme yapayım diyorum.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
-
01 Mayıs 2013, 23:50
#1730
Flashock adlı üyeden alıntı
Yıkadım zaten ya merak etme Fatih Abi.
Birde Polisport markasının çok beğendiğim turuncu elcikleri var onu satın alabileceğim bir web sitesi varmı online satış yapan madem satmıcam bu sene bi göze gönle hoş gelen birkaç ekleme yapayım diyorum.
sana daha ucuz model ve içi ya demir yada alüminyum sirkecide bakmıştım aynı para 45 tl ben alırsam bundan alaçam. http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...19591273/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------
sahbazomer adlı üyeden alıntı
Ya inşallah ya. Tam olarak söyle oluyor: motor boşta calisiyor, yani boşta bıraktığım motoru çalıştırıyorum. Yeterli ısıya gelmesi icin bekliyorum rolantide. Sonra oturuyorum debriyaji sıkıp aşağıya itiyorum vites seysini ama yani sanki zaten 1de olduğu gibi sondaymis gibi atmıyor ancak 2-3 kere tekmelercesine vurdugumda 1e geçtiği yazıyor ekranda. Ve bazen vitesin numarası yazmıyor sadece gear yazısı çıkıyor rakamsiz. Yardımcı olur mu motoru ittirmek? Ve nasıl ittirecegim? Çalışırken? Viteste? Boşta?
sen nerde oturuyorsun yakın san gelip bakayım debriaj ayarından da olur.tam ayırmıyorsa.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:46 ----------
vitesleri sıkıntı yapmayın ilk bakımdan sonra düzelmeye başlıyor ilk zamanlar durmadan boşa geçmeyen motorum şimdi giderken bile boşa atığım oluyor.
-
01 Mayıs 2013, 23:59
#1731
xawa adlı üyeden alıntı
sana daha ucuz model ve içi ya demir yada alüminyum sirkecide bakmıştım aynı para 45 tl ben alırsam bundan alaçam.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...19591273/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------
sen nerde oturuyorsun yakın san gelip bakayım debriaj ayarından da olur.tam ayırmıyorsa.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:46 ----------
vitesleri sıkıntı yapmayın ilk bakımdan sonra düzelmeye başlıyor ilk zamanlar durmadan boşa geçmeyen motorum şimdi giderken bile boşa atığım oluyor.
Ya ben de yanınıza gelebilirim. Bakirkoydeyim ben.
-
02 Mayıs 2013, 00:09
#1732
sahbazomer adlı üyeden alıntı
Ya ben de yanınıza gelebilirim. Bakirkoydeyim ben.
bende topkapı dayım hakkımda bölümünde numaram var ara beni
-
02 Mayıs 2013, 01:02
#1733
ben de yarın kısmetse rodaj dönemini tamamlıyorum ve birkaç sorum olacak bakımı atamotor da mı yoksa spormoto da mı yaptırayım 946 km de şuanda ve neler yapılacaktı ilk bakımda tekrar güncelleyebilir misiniz ne kadar tuttuğunu falan da yazarsanız sevinirim.
-
02 Mayıs 2013, 01:12
#1734
CengizYörük adlı üyeden alıntı
ben de yarın kısmetse rodaj dönemini tamamlıyorum ve birkaç sorum olacak bakımı atamotor da mı yoksa spormoto da mı yaptırayım 946 km de şuanda ve neler yapılacaktı ilk bakımda tekrar güncelleyebilir misiniz ne kadar tuttuğunu falan da yazarsanız sevinirim.
Ben atamoto ya gitmiştim 120 tl vermiştim sadece yağ ve yağ filtresi değiştirip gönderiyor.
spormoto karşıyada geçmeye değmez, atamoto karaköyde.
-
02 Mayıs 2013, 01:40
#1735
Motorun saatını nasil ayarlayabiliriz
-
02 Mayıs 2013, 02:11
#1736
MertGoren adlı üyeden alıntı
Motorun saatını nasil ayarlayabiliriz
Menünün iki düğmesine birden 10 saniye basılı tut yanıp sönmeye başlayacak saat. Üstekiyle saat alttakiyle dakika ayarlanıyor diye hatırlıyorum. Son olarak ayarladıktan sonra iki tuşan 2 saniye basılı tuttun mu tamamdır.
-
02 Mayıs 2013, 07:31
#1737
Arkadaslar bir sorum olacak duke e 150 arka lastik takan varmis. Zaten yuksek hizlara cikamayan bir motor bu sayede yakit tuketimini arttirip son hizi dusurmuyolarmi ? Benmi yanlis biliyorum. Ama cidden guzel olur 150 lastik.
-
02 Mayıs 2013, 12:01
#1738
agilty adlı üyeden alıntı
Arkadaslar bir sorum olacak duke e 150 arka lastik takan varmis. Zaten yuksek hizlara cikamayan bir motor bu sayede yakit tuketimini arttirip son hizi dusurmuyolarmi ? Benmi yanlis biliyorum. Ama cidden guzel olur 150 lastik.
Zaten fabrika çıkışı 150 lastik takılı üzerinde. 160 takan var ama 140 takanı duymadım.
-
02 Mayıs 2013, 12:07
#1739
xawa adlı üyeden alıntı
benim de lastiğime civi girmişti joker marka lastik sıvısı aldım kullandım yama veya fitile gerek yok.
Lastik sıvılarının kısa süreli kullanım için tavsiye ediliyor diye biliyordum. Yani uzun süre böyle kullanabilirsiniz ama tavsiye edilmiyor diye biliyordum... Yani sizin güvenliğiniz açısından dedim
xawa adlı üyeden alıntı
sence daha mı iyi olur
geniş lastik daha güzel duruyor
wincentt adlı üyeden alıntı
Syanurun yanlış yazdığını sanmıyorum daha öncede fabrika çıkışı 150 lastiğin 125 ve 200 duklar için kalın olduğunu söylemişti sanırım. Benim fikrim fabrika çıkışı neyse o boyuttan şaşmamak lazım.
Flashock adlı üyeden alıntı
Arka lastik için 140 tavsiye etmem syanur arkadaşta yanlış yazmıştır büyük ihtimalle 150 ve 160 lastikten ne aşağısı ne yukarısı takılmamalı bence.
Şu lastik olayına ufak bir açıklık getireyim. Yanlış yazmadım, 140 lık demek istmiştim. Sizin hint malı 150 lik arka lastiklerin tasarımını(ovalliğini) incelerseniz misal bir michelin'in 150lik spor lastiğinden özellikle asfalta temas alanı olarak daha farklı olduğunu görürsünüz. Umurcan da bununla ilgili bişeyler okumuş zaten biyerde. Yani sizin orjinal lastikler toplamda 150 lik genişliğinde fakat yere temas eden kısım normal 150 likten daha dar. Ve yanal kısma geçişte bir garip zaten, ovalden ziyade daha keskin bir geçiş var, yumurta gibi. Benim garajda incelemiştik.
Bunun sebebi 1 taşla 2 kuş vurmak istemeleri büyük ihtimalle. Duke 125'te de aynı lastikleri kullanmışlar. 15 hp lik bir alette 150 lik arka lastik kullanmak n.ş.a.'da kasacağı için dar tasarımlı bir 150'lik arka lastik takmışlar. Ama baktığında geniş görünüyor mu, görünüyor . Bu lastik Duke200 de performans olarak yeterli oluyor (kaliteli değil ama orası ayrı). Ancak bu da normal bir ~140 lığa tekabül ediyor gibi. Zaten CBR250, Wolf250 vb, sınıftaki hiç bir motorda ben 150 lik bir lastik görmedim.
Zaten izlemişsinizdir, Duke 390 için özel tasarım bir 150 lik lastik yapmış metzeller. Özel tasarım dediği de uzaydan gelme bir tasarım değil, hem yeterli tutuşu sunacak hem de motorun kıvraklığını azaltmayacak biraz rütuşlu bir tasarım. Ama dikkatinizi çekerim 44 hp lik, sizinki ile saynı şase-ebat ve sadece +10kg lık motora 150 lik metzeller kullanıyorlar. Ama aynı zamanda 15hp lik Duke125'e de 150 lik başka bir lastik uyguluyorlar Fabrika herşeyin en iyisini bilir ama bazen ufak aldatmacalar vardır
Yani tercih sizin tabi ama illa fab. verilerine uyucaz bazı şeyleri görmezden gelmeyin derim. Sonuçta yola tutunma performansını sağlayabilecek genişlikten daha geniş olan bir lastik motoun gücünden yer(hızlanma ve son sürat), motoru yatırmayı zorlaştırır(kıvraklık), yakıt tüketmini artırır(140-150 çok çok az farkeder), yağmurda gezinmeye sebep olur(dar lastik suyu daha iyi yarar ve asfalta ulaşır, yüzey genişledikçe "yüzme" ihtimali artar, özellikle hafif olan arka tekerde). 140 lık bir Pirelli Sportdeamon'un bu motora fazlasıyla yeterli olacağını ve hiç bir sorun yaşatmayacağını düşünüyorum sadece.
-
02 Mayıs 2013, 15:56
#1740
Arkadaşlar herkese merhabalar. Uzun zamandır bu sayfayı offline olarak takip ediyorum. En sonunda bugün üye oldum. Duke 125 başlığında etkileşim olmadığı için sizlerden bilgi almak istedim. Ben 2. el Duke 125 almayı düşünüyorum. İmkanlarım ona el veriyor şu an. Maksimum 8000 km'de 7.500 ila 7.800 lira civarı uygun bir Duke 125 bulabilme imkanım sizce nedir? 2. el fiyatları genelde 8.250 civarında seyrediyor ama bazen 7500'e bile uygun motosiklet düşmüyor değil. 2 hafta içerisinde alacak gibiyim birde sizlere danışmak istedim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)