sen dua et sana bir şey olmadı büyük ihtimal bu durumdan seni abs kurtardı diğer seçenekte arka yanında olurdu sonra yerdesin.
sen abs kapatmayı soruyordun önceki sayfalarda, yanlışlıkla kapatıp kapalı unutmuş olmayasın? halloldu mu o konu? abs ışığı yanık ya da yanıp sönen durumda değil, değil mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:23 ----------
çok geçmişolsun... nasıl oldu, ayrıntılı anlatabilir misin? ders çıkaralım biz de.
Eyvallah vanesy...
Bizim evin garaji yaklasik 45 derece egimli dik bir bayirin ortasinda . Dar bir yol tam ortada durup tam saga donus yapmam gerekiyor garaja girmek icin. Motoru aldigimdan beri 7-8 kere indim bisey olmadi ama bu sefer donusu daha sert yaptim galiba.birde tam donus asamasinda arka frene de basiyordum onle beraber biraz hizli indim bayiri. Arka fren hatasi buyuk ihtimal...
249 km yol tamamı şehir dışı molasız 8.9 litre
15 kusur kuruş kmde
3.57 litre 100 kmde
Verdigniz bilgiler icin tesekur ederim bende egitimpere katilmak isterim ama 17 yi doldurmama aylar kaldi ve ehliyetim yok ))) bu ilk vitesli tecrubem ama 6 7 senedir scooter 150lik atv kullaniyorum halada duruyo kymco
Öncelikle selamlar... motoru ilk aldığım da bende arkayı çok kaydırdım, bu konuda lastik onemli bir etken ama bence bir nedeni daha var, motor fabrika çıkışlı olarak arka fren biraz yukarıda kalıyor basmak için ayak ucunu fazla yukarı kaldırmak gerekiyor buda dengesiz frenlemeye neden oluyor o yüzden motoru aldığım gün serviste arka freni aşağı aldırdım ve şimdi daha dengeli basıyorum. Fark etti diyebilirim arka kaydırma sorunu olan arkadaşlar en azından bir denesin yararlı olabilir. Nasıl yapılacağı kullanma klavuzunda da yazıyor iki somonla hallediyor.
Arkadaşlar üstündeki lasikleri bir an önce değiştirin viraja yatırmıyo frende ölümcül oluyor o lastikler. Ölüm sebebi tam anlamıyla. Ben pirelli çift hamurlu power pure taktırdım inanılmaz memnunum mutlaka acımayın paraya alın bi en kralından lastik. Değiştirdikten sonrada 200 km sakin kullanın üstündeki tabaka iyice sıyrılsın.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
Pardon ya michelin pure power. Amcam Lastik vs bayiisi arkadaşlarını aradı hepsi burayı önermişti sağolsunlar ilgilenmişlerdi ben memnunum adamlardan. Tam olarak karıştırma sebebimde o yüzden bırak bize biz takalım dediler power pure takmışlar Michelin. Buz motor'da taktırdım 1000TL arka lastiğe 160-60-12 öne 120-70-17 taktırdım dahada büyütmemi önermediler Buz Motor'da virajda sıkıntı çıkar dediler.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
ehliyetim olsaydı gezilere bende gelirdim
Ancak ocaktan sonra ehliyetim olcak 2014
Bugün 2 günlük Ankara-Karabük-Amasra-Bolu-Ankara gezisini bitirdik sıkıntı yaşamadan.
Rota da şudur. 900 km devrildi.
Yolda motordan yana sele dışında hiç bir sıkıntı olmadı. Bilgisayara atınca fotoları da eklerim.
Şimdi bir sorum olacak. Bu 5000 bakımı için neler yapılması gerekiyordu, ve yetkili serviste yaptıran arkadaşlara ne kadar fatura çektiler acaba?
Heil Spellcheck
yağ
yağ filtresi
buji
hava filtresi
300-360 tl arası bir şeydi.
kendin yaparsan 2 litre yağ 80 tl 1.5 lt yağ alıyor bir dahaki sefere yarım lt elinde hazır olacak.http://www.turkoilmarket.com/Shell-A...-LT,PR-19.html
yağ filtresi 15 tl K&N 155 bu yağ filtresi aynı ölçüdeyse sorun yok satanla görüşmek lazım http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9561689/detay/
buji 25 tl bosch yerine ngk http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...60/pasif-ilan/
hava filtresi K&N alaçaksın bir seferlik 45 euro de ömürlük, şimdilik hava tutarsın üstünde olana alana kadar seni götürür 15 bin km yapıp dğiştirmeyende var.
60+25+15=100 tl ye kendin yaparsan bu fiyata iş bitirmiş olursun.
Bolu Gölcük ve Beypazarı arasındaki yol o kadar mükemmel ki kelimeler yetmez. Orman, dere, bozkır. Değişik sıralarda hepsinden vardı.
Yolları da tek gidiş geliş ve asfaltın kalitesi değişkendi. Maceralı bir sürüş oldu ama aradığımız da oydu zaten.
Yorgunluk ve bir zamanlamaya sadık kalma telaşesiyle pek fotoğraf çekmeye zaman ayıramadık ama burası bizi bizden aldı. Resimdekinden çok daha ileri uzanıyor o menekşe olduğunu tahmin ettiğim çiçekler.
Sonuç olarak yorgunluktan perişan olduk, ama çok da eğlendik. Genelde olduğu gibi "şehrin 100-150 km dışına çıkalım yemek yiyip dönelim" gezisi olmadı
Heil Spellcheck
Bolu Gölcük ve Beypazarı arasındaki yol o kadar mükemmel ki kelimeler yetmez. Orman, dere, bozkır. Değişik sıralarda hepsinden vardı.
Yolları da tek gidiş geliş ve asfaltın kalitesi değişkendi. Maceralı bir sürüş oldu ama aradığımız da oyd
Yorgunluk ve bir zamanlamaya sadık kalma telaşesiyle pek fotoğraf çekmeye zaman ayıramadık ama burası bizi bizden aldı. Resimdekinden çok daha ileri uzanıyor o menekşe olduğunu tahmin ettiğim çiçekler.
http://k1304.hizliresim.com/18/w/mkj5f.jpg
Umurcan o çiçekler dağ sümbülü menekşe değil Oçiçeğin kökleri yeniyor. Bilseydiniz bir tadına bakardınız.
Aslında çok güzel rakam da, garantiyi bozmiyim diyorum abi ya
Daha önce bi kere gaz kesme oldu, bi daha olursa da garanti olmazsa çok kötü şeyler olabilir hani o yüzden garanti bitene kadar kasayım diyorum.
Peki bizim garantiler kaç km ve yıldı? 2 yıl gibi kalmış aklımda da.
Bir soru daha başlamışken, benim toplam km 5200 olmuş, rodajdan sonra da 5000'de bir bakımlar. Bunlar bana "5000'i geçmişin garanti gitti" gibi bir yaklaşımda bulunabilir mi?
Heil Spellcheck
He valla ya İlk gezi olunca biraz pimpirik yaptım, anca ona sığabildik.
Ama inip binmesi dertli oldu Şu sıralar birine uçan tekme atmam gerekirse hiç yabancılık çekmeyeceğim garanti
Bi sonraki sefere inşallah abi Bi ara ters istikamette yapılabilir aynı yol.
Bu arada misafirperverliğiniz için bir kere daha teşekkürler sizlere Çok güzel bir buluşma oldu
Heil Spellcheck
Biz teşekkür ederiz sayenizde bizde güzel bir gün geçirdik
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)