KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Nisan 2013, 02:10
#1461
Varya ilk günden çaldırıcam die içim gidiyo kilt vardi anahtarı kayıp motor bahcedeon tekerlik kilitli duruyo evde guvenlk kamerası ve motor cıkısı zor olmasa motorun yanında yayardım :D 30dk da bi bakıyorum yerindemi die Alarmlı disk kilit ve normal kilit şart
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------
Motor ve ABS ışıgı yanınca ne oluyor neler yapmamız lazım
Reklamlar
-
19 Nisan 2013, 02:16
#1462
kokopellifd adlı üyeden alıntı
tamamdır... Ctesi / Pazar görüşürüz öyleyse
karşılaştırma yapmak lazım, mesela benim devriyaj çok yukarda kavrıyor sanki herkesin ki mi öyle benimkini mi böyle ayarlamışlar acep..
kendine göre ayarla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:13 ----------
MertGoren adlı üyeden alıntı
Varya ilk günden çaldırıcam die içim gidiyo kilt vardi anahtarı kayıp motor bahcedeon tekerlik kilitli duruyo evde guvenlk kamerası ve motor cıkısı zor olmasa motorun yanında yayardım :D 30dk da bi bakıyorum yerindemi die Alarmlı disk kilit ve normal kilit şart
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------
Motor ve ABS ışıgı yanınca ne oluyor neler yapmamız lazım
malum bizdekilerde abs yok ama bir ara abs li model inçeleme yapmam lazım senin motoru denek yapalım mı
-
19 Nisan 2013, 02:22
#1463
MertGoren adlı üyeden alıntı
Motor ve ABS ışıgı yanınca ne oluyor neler yapmamız lazım
Motor çalışır halde iken yanıyorsa servise götürmen lazım.
Hayırdır?
Heil Spellcheck
-
19 Nisan 2013, 02:25
#1464
Yarın bırazdaha dikkatli bakıcam herkeze iyi geceler
-
19 Nisan 2013, 10:21
#1465
İlk çalıştırdığında bir süre yanması doğal önemli olan hareket halinde iken ne durumda olduğu.
Motoru çaldırma korkusu da bir kaç haftada azalarak geçiyor bakınız ben
-
19 Nisan 2013, 18:28
#1466
Böylede güzelmiş
-
19 Nisan 2013, 18:43
#1467
Şu sayfada çeşitli çıkartma takımları bulabilirsiniz
Ayrıca her hali güzel bizim moturun Lütfen
Heil Spellcheck
-
19 Nisan 2013, 19:54
#1468
ben de 190 km yi devirdim işe gidip geliyorum şu sıra çok gezme imkanı bulamadım ama canım sıkılmaya başladı istanbul avrupa tarafında avcılar a yakın olan ya da gelebilecek olanlar varsa bi görüşme ayarlayabiliriz. bir de şunu sorucam rodaj döneminde 7500 devri geçmiyoruz fakat vites geçiş devirlerini siz ortalama kaçta yapıyorsunuz ?? bi de rodajdan sonra performans artışı hissedilir biçimde mi oldu ? ya da performans belli bir km sonrasında mı artıyor??
-
19 Nisan 2013, 20:12
#1469
CengizYörük adlı üyeden alıntı
ben de 190 km yi devirdim işe gidip geliyorum şu sıra çok gezme imkanı bulamadım ama canım sıkılmaya başladı istanbul avrupa tarafında avcılar a yakın olan ya da gelebilecek olanlar varsa bi görüşme ayarlayabiliriz. bir de şunu sorucam rodaj döneminde 7500 devri geçmiyoruz fakat vites geçiş devirlerini siz ortalama kaçta yapıyorsunuz ?? bi de rodajdan sonra performans artışı hissedilir biçimde mi oldu ? ya da performans belli bir km sonrasında mı artıyor??
ben bu işlerden anlamam ama gecen hafta sonu arkadasın işi oldugundan onun daytona^sını götürdüm bakıma.bakımdan sonra herseyi değişti giderken ölcem korkusuyla yavaş yavaş gidiyodum dönüşte güvenim geldi ..regal raptor da öleyse bizimki uçar diye düşünüyorum
-
19 Nisan 2013, 20:51
#1470
Ya ben farketmeden 8binlere geliyorum bugun kırmızı ısık yandı ilk defa oda ses cıkarmak için yaptım debriaja basarak ya birde arka frene ayakla bastgmda sonuna kadar basıyorum ama biseye takılıyomus gibi oluyo lastigi kaydıramıyorum sizdede olemi
-
19 Nisan 2013, 22:23
#1471
MertGoren adlı üyeden alıntı
Ya ben farketmeden 8binlere geliyorum bugun kırmızı ısık yandı ilk defa oda ses cıkarmak için yaptım debriaja basarak ya birde arka frene ayakla bastgmda sonuna kadar basıyorum ama biseye takılıyomus gibi oluyo lastigi kaydıramıyorum sizdede olemi
abs olmasın?
-
19 Nisan 2013, 22:26
#1472
arkadaşlar bir sorum olacak. ben türkiyeye ağustosta gelicem kısmetse şuanda yurt dışında çalışıyorum geldiğimde alacağım motor ktm kawasaki hyosung yada bir ihtimal honda. fakat kawasaki daha önde duruyor sebebide çift silindir torklu bir makina olması. ktm de kawasaki de denemedim. (ninja 250r) asıl sorum şu: ben 85 kiloyum ve istanbul beşiktaştaki barbaros yokuşunu bilirsiniz levente giden o yokuşta kawasaki ile ktm arasında anlaşılır bir tork farkı olurmu ? yani istediğim iki kişi yada tek, ufak tefek yokuşlarda bayılmasın istiyorum... eğer ktmin aşşağı kalır yanı yoksa çift silindirlerden tercihimdir..
-
19 Nisan 2013, 22:40
#1473
MertGoren adlı üyeden alıntı
Ya ben farketmeden 8binlere geliyorum bugun kırmızı ısık yandı ilk defa oda ses cıkarmak için yaptım debriaja basarak ya birde arka frene ayakla bastgmda sonuna kadar basıyorum ama biseye takılıyomus gibi oluyo lastigi kaydıramıyorum sizdede olemi
zaten arka tekerleği kaydırabilseydin sorun var demekti çünkü adı üstünde '' abs: anti bloke system''
-
19 Nisan 2013, 22:43
#1474
agilty adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bir sorum olacak. ben türkiyeye ağustosta gelicem kısmetse şuanda yurt dışında çalışıyorum geldiğimde alacağım motor ktm kawasaki hyosung yada bir ihtimal honda. fakat kawasaki daha önde duruyor sebebide çift silindir torklu bir makina olması. ktm de kawasaki de denemedim. (ninja 250r) asıl sorum şu: ben 85 kiloyum ve istanbul beşiktaştaki barbaros yokuşunu bilirsiniz levente giden o yokuşta kawasaki ile ktm arasında anlaşılır bir tork farkı olurmu ? yani istediğim iki kişi yada tek, ufak tefek yokuşlarda bayılmasın istiyorum... eğer ktmin aşşağı kalır yanı yoksa çift silindirlerden tercihimdir..
ben 80 kız arkadaşım 68 kilo ikimiz beşiktaş fulya darphanenın arkasındaki yokuşları bilirsin orda rahat çıkıyoruz ktm ile diğerlerini bilemem
-
19 Nisan 2013, 22:45
#1475
agilty adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bir sorum olacak. ben türkiyeye ağustosta gelicem kısmetse şuanda yurt dışında çalışıyorum geldiğimde alacağım motor ktm kawasaki hyosung yada bir ihtimal honda. fakat kawasaki daha önde duruyor sebebide çift silindir torklu bir makina olması. ktm de kawasaki de denemedim. (ninja 250r) asıl sorum şu: ben 85 kiloyum ve istanbul beşiktaştaki barbaros yokuşunu bilirsiniz levente giden o yokuşta kawasaki ile ktm arasında anlaşılır bir tork farkı olurmu ? yani istediğim iki kişi yada tek, ufak tefek yokuşlarda bayılmasın istiyorum... eğer ktmin aşşağı kalır yanı yoksa çift silindirlerden tercihimdir..
çift silindirli makineler (hyo, ninja) yüksek devirlerde daha iyi uzuyor haliyle ama zaten kawanın beygir gücüde daha fazla bu normaldir. Fakat duke de ilk gaz açışlarda daha ani tepki veriyor alt devirleri daha güçlü. Birebir yarıştırmadıktan sonra yokuşlarda ikisinin arasındaki farkı kolay anlayamazsın. Yani sürekli kawa kullanan birisi duke kullandığında hayal kırıklığına uğramaz duke bence çok ideal
-
19 Nisan 2013, 23:04
#1476
MertGoren adlı üyeden alıntı
Ya ben farketmeden 8binlere geliyorum bugun kırmızı ısık yandı ilk defa oda ses cıkarmak için yaptım debriaja basarak ya birde arka frene ayakla bastgmda sonuna kadar basıyorum ama biseye takılıyomus gibi oluyo lastigi kaydıramıyorum sizdede olemi
sen o motoru yak kardeş
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
-
19 Nisan 2013, 23:29
#1477
agilty adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bir sorum olacak. ben türkiyeye ağustosta gelicem kısmetse şuanda yurt dışında çalışıyorum geldiğimde alacağım motor ktm kawasaki hyosung yada bir ihtimal honda. fakat kawasaki daha önde duruyor sebebide çift silindir torklu bir makina olması. ktm de kawasaki de denemedim. (ninja 250r) asıl sorum şu: ben 85 kiloyum ve istanbul beşiktaştaki barbaros yokuşunu bilirsiniz levente giden o yokuşta kawasaki ile ktm arasında anlaşılır bir tork farkı olurmu ? yani istediğim iki kişi yada tek, ufak tefek yokuşlarda bayılmasın istiyorum... eğer ktmin aşşağı kalır yanı yoksa çift silindirlerden tercihimdir..
trafikte ya da orta hızda hiç sorun olmaz. kırmızı ışıklarda filan da çok rahat hızlanırsın, en dik yokuşlara tereddütsüz girersin ama 70-80den sonra -ya da 4. vitesten sonra diyim- biraz bayılabilir.
-
20 Nisan 2013, 00:09
#1478
Abs li ilk defa suruyorum ama tam basmama ragmen hizi tam kesmiyo bole sanki dal ayagma surtuyomus gibi biseynoluyo belki dedigniz gibidir
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------
yasin_942 adlı üyeden alıntı
sen o motoru yak kardeş
İste yeter kardesim
-
20 Nisan 2013, 00:32
#1479
marfatih adlı üyeden alıntı
efsane olmuş. stickerları nereden temin edebiliriz?
Smart Roadster (2012-2013) + KTM Duke 200 ABS (2013-2015) + Yamaha MT-07 ABS (2015-...)
-
20 Nisan 2013, 00:35
#1480
arkadaşlar pazar buluşmasını netleştirelim ben avrupa yakasındayım ama anadoluya gelmek sorun olmaz avrupadan gelecek arkadaş varsa buluşup birlikte gidebiliriz....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)